Temat służący za notatnik dla każdego z graczy. Jeżeli więc siedzi Ci coś w głowie i chcesz to spisać oraz mieć zawsze pod ręką na forum - to ten dział właśnie po to jest.
Shīrōdo
Posty: 89 Rejestracja: 18 mar 2025, o 18:53
Wiek postaci: 23
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: 147cm | 35kg Niebieska skóra, skrzela, ostre zęby Jak na avku
Widoczny ekwipunek: Włócznia na plecach
Link do KP: viewtopic.php?p=222736#p222736
Multikonta: Gōsui
Post
autor: Shīrōdo » 7 lip 2025, o 17:39
Same no Karada - Szczep ten jest jednym z najbardziej dziwacznych istniejących uwarunkowań genetycznych. I jeśli myśleliście, że widzieliście wszystko co ten świat ma do zaoferowania, na pewno nie dane wam było spotkanie z takim osobnikiem. Najbardziej wyróżnia ich sam wygląd - błękitna, gruba skóra pokryta łuskami. Skrzela na szyi, dzięki którym są w stanie przebywać pod wodą przez długi czas. Szpiczaste zęby, niczym u dzikiej bestii. Ludzie-ryby posiadają najlepsze cechy obydwu gatunków ze szczególnym wyodrębnieniem tych należących do wodnych istot. Świetni pływacy, których potencjał w środowisku wodnym przerasta zwyczajnych Ninja, co idzie w parze z umiejętnością oddychania w wodzie. Ich techniki opierają się na żywiole Suiton, którego to znajomość jest niezbędna do wielu technik klanowych, a i sami Hoshigaki mają Suiton za żywioł wrodzony (bez wyjątków).
Mechanika klanu:
Wygląd użytkownika to mieszanka cech ludzkich i rybich (specyficzny kolor skóry, skrzela, ostre zęby)
Użytkownik porusza się w wodzie z większą Szybkością niż na powierzchni (1,2 * Szybkość)
Dzięki skrzelom użytkownik zyskuje zdolność swobodnego oddychania pod wodą i mówienia.
Z każdą rangą Same no Karada maksymalna chakra użytkownika wzrasta o 5% (D - 105%, C -110%, B - 115%, A - 120%, S -125%)
Notka 1: Osoby zaczynające w tym klanie mają odgórnie narzuconą naturę chakry - Suiton . Jego rozwijanie jest również niezbędne do korzystania z technik Szczepu. Zasadą jest, że do techniki danej rangi jest wymagany Suiton o dwie rangi mniejszy (przykładowo klanowe A wymagają Suitonu C) - z pewnymi wyjątkami.
Notka 2: Postacie nie posiadają wiedzy o technikach zakazanych dopóki nie uzyskają go fabularnie (np. od lidera, podczas wyprawy, itd.). Więcej szczegółów pod tym linkiem .
Notka 3: Podczas próby topienia przeciwnika technikami takimi jak Suirō Sameodori no Jutsu lub podobnymi, stosujemy następującą zasadę: Każda postać jest w stanie wstrzymać oddech na 2 tury + dodatkowa tura na każde pełne 40 Wytrzymałości. Każda tura powyżej limitu skutkuje otrzymaniem średniej rany. Członkowie klanu Hoshigaki nie mają limitu tur na przebywanie pod wodą. Podczas nurkowania poza walką, jedynie do celów fabularnych, stosowanie limitu tur przebywania pod wodą nie jest obowiązkowe.
Notka 4: W przypadku starć z technikami żywiołowymi techniki Hoshigaki liczone są jako techniki Suitonu
S pis jutsu:
Nazwa Suikōdan no Jutsu
Ranga C
Pieczęci Tygrys → Wół → Smok → Zając → Pies Zasięg Max. 40 metrów
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki Siła 115 Szybkość 100 Wytrzymałość 85
Dodatkowe Wymaga przynajmniej średniego zasobu wody
Opis Podstawowa wręcz technika, będąca bazą dla późniejszych ofensywnych jutsu tego szczepu. Po złożeniu dość długiej sekwencji pieczęci z wody w wybranym przez użytkownika miejscu wystrzeliwuje wodny pocisk w kształcie rekina. Rozmiarami odpowiada jego odpowiednikowi w królestwie zwierząt, podobnie jak ostrymi zębami. Rekin wystrzeliwuje z wybranego miejsca w wybrany cel. Taki nagły atak, nawet po z lekka przydługawej kombinacji pieczęci, może skończyć się źle jeśli w ruch pójdą rekinie zęby. A nawet jeśli przeciwnik zablokuje ugryzienie, masa rekina i jego impet wystrzału wystarczą na odrzucenie go kilka metrów w tył. Użytkownik ma też możliwość wejścia do takiego rekina i z dużą prędkością (1,5 * Szybkość Postaci) podróżować pomiędzy akwenami bądź też po polu bitwy, nie może wtedy jednak używać innych technik. Rekin mimo tylu zalet nie jest wytrzymały i wystarczy zaledwie jeden cios, by zmienił się w mokrą plamę.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/9OQXjPc.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suikōdan no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[topis=Pieczęci]Tygrys → Wół → Smok → Zając → Pies[/topis] [tmax=Zasięg]40 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]115[/tdial][tdial=Szybkość,33]100[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]85[/tdial][/tbox]
[tname=Dodatkowe]Wymaga przynajmniej [u]średniego zasobu wody[/u][/tname]
[topis=Opis]Podstawowa wręcz technika, będąca bazą dla późniejszych ofensywnych jutsu tego szczepu. Po złożeniu dość długiej sekwencji pieczęci z wody w wybranym przez użytkownika miejscu wystrzeliwuje wodny pocisk w kształcie rekina. Rozmiarami odpowiada jego odpowiednikowi w królestwie zwierząt, podobnie jak ostrymi zębami. Rekin wystrzeliwuje z wybranego miejsca w wybrany cel. Taki nagły atak, nawet po z lekka przydługawej kombinacji pieczęci, może skończyć się źle jeśli w ruch pójdą rekinie zęby. A nawet jeśli przeciwnik zablokuje ugryzienie, masa rekina i jego impet wystrzału wystarczą na odrzucenie go kilka metrów w tył. Użytkownik ma też możliwość wejścia do takiego rekina i z dużą prędkością (1,5 * Szybkość Postaci) podróżować pomiędzy akwenami bądź też po polu bitwy, nie może wtedy jednak używać innych technik. Rekin mimo tylu zalet nie jest wytrzymały i wystarczy zaledwie jeden cios, by zmienił się w mokrą plamę.[/topis][/tab]
Nazwa Bakusui Shōha
Ranga C
Pieczęci Wąż
Zasięg Ranga C: 40m | Ranga B: 60m
Koszt Ranga C: E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Ranga B: E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe Suiton D
Statystyki Siła 100/140 Szybkość 100/140 Wytrzymałość -
Opis Jutsu idealne w sytuacji potyczki w niesprzyjających warunkach bez wodnego zbiornika w pobliżu. Technika polega na wypluciu ogromnych ilości wody pod ciśnieniem, którą wypluwamy pod siebie bądź w wybraną stronę. Wydobywająca się z naszych ust woda szybko zalewa okolicę i w sprzyjających warunkach może stworzyć większe bądź mniejsze akweny, niezbędne wręcz do skutecznego wykorzystania pozostałych technik naszego szczepu. Podczas wypluwania wody ogromne ciśnienie wywołuje zjawisko odrzutu i w efekcie ciężko jest nam utrzymać równowagę, potrzebne jest więc odpowiednie skupienie. W przypadku wypluwania wody bezpośrednio pod siebie, ta może wynieść nas w górę i tym samym wystawić nas na ataki oponentów, w efekcie jednak woda generowana jest nieco szybciej. Warto dodać, że nie jest to proces błyskawiczny i od pierwszych wyplutych kropel do oczekiwanego efektu może minąć kilka chwil, które są momentami naszej słabości - tym bardziej, że musimy stać w miejscu na czas trwania techniki
Ilość uzyskanego zasobu wody: Ranga C - Średnie Ranga B - Duże
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/OCxhfT8.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Bakusui Shōha[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Wąż[/tname]
[tname=Zasięg]Ranga C: 40m | Ranga B: 60m [/tname]
[topis=Koszt][b]Ranga C:[/b] E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
[b]Ranga B:[/b] E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%[/topis]
[tname=Dodatkowe]Suiton D[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]100/140[/tdial][tdial=Szybkość,33]100/140[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]-[/tdial][/tbox]
[topis=Opis]Jutsu idealne w sytuacji potyczki w niesprzyjających warunkach bez wodnego zbiornika w pobliżu. Technika polega na wypluciu ogromnych ilości wody pod ciśnieniem, którą wypluwamy pod siebie bądź w wybraną stronę. Wydobywająca się z naszych ust woda szybko zalewa okolicę i w sprzyjających warunkach może stworzyć większe bądź mniejsze akweny, niezbędne wręcz do skutecznego wykorzystania pozostałych technik naszego szczepu. Podczas wypluwania wody ogromne ciśnienie wywołuje zjawisko odrzutu i w efekcie ciężko jest nam utrzymać równowagę, potrzebne jest więc odpowiednie skupienie. W przypadku wypluwania wody bezpośrednio pod siebie, ta może wynieść nas w górę i tym samym wystawić nas na ataki oponentów, w efekcie jednak woda generowana jest nieco szybciej. Warto dodać, że nie jest to proces błyskawiczny i od pierwszych wyplutych kropel do oczekiwanego efektu może minąć kilka chwil, które są momentami naszej słabości - tym bardziej, że musimy stać w miejscu na czas trwania techniki
[u]Ilość uzyskanego zasobu wody:[/u] [list][*][u]Ranga C[/u] - Średnie[/*] [*][u]Ranga B[/u] - Duże[/*][/list][/topis][/tab]
Nazwa Goshokuzame
Ranga B
Pieczęci Złożenie dłoni i dotknięcie powierzchni wody
Zasięg Zbiornik wodny
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki Siła 160 Szybkość 140 Wytrzymałość 120
Dodatkowe Wymaga: Suiton D , Zbiornik wodny
Koszt naprawy rekina: E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%
Opis Technika idealna w sytuacji, gdy przeciwnik znajduje się pod powierzchnią wody. Po złożeniu dłoni i dotknięciu wody dłonią, z palców użytkownika wystrzeliwuje chakra i miesza się z wodą, tworząc tworów w kształcie rekina. Rekin posiadają kilka ciekawych właściwości. Zniszczenie ich jest bardzo ciężkie z uwagi na samoczynną regenerację wodą ze zbiornika. Główną bronią rekina są ostre zęby, dzięki którym może powoli wykańczać oponenta pojedynczymi atakami bądź też w przypadku wytworzenia kilku rekinów jednocześnie rzucić się z zamiarem rozszarpania na kawałki. Mogą też wykorzystać swoją masę i pociągnąć przeciwnika w pożądanym kierunku, wcześniej chwytając go imponującymi szczękami. Poczynania rekinów nie trzeba (ale można) kontrolować na bieżąco. W przypadku "autopilota" rekin ma na celu zmasakrowanie przeciwnika.
Ilość napraw rekina zależy od zasobu wody w zbiorniku: Średnie - 3 Duże - 4 Olbrzymie - 6
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/K321yKl.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Goshokuzame[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Złożenie dłoni i dotknięcie powierzchni wody[/tname]
[tname=Zasięg]Zbiornik wodny[/tname]
[tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]160[/tdial][tdial=Szybkość,33]140[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]120[/tdial][/tbox]
[topis=Dodatkowe]Wymaga: [u]Suiton D[/u], [u]Zbiornik wodny[/u]
Koszt naprawy rekina: E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%
[topis=Opis]Technika idealna w sytuacji, gdy przeciwnik znajduje się pod powierzchnią wody. Po złożeniu dłoni i dotknięciu wody dłonią, z palców użytkownika wystrzeliwuje chakra i miesza się z wodą, tworząc tworów w kształcie rekina. Rekin posiadają kilka ciekawych właściwości. Zniszczenie ich jest bardzo ciężkie z uwagi na samoczynną regenerację wodą ze zbiornika. Główną bronią rekina są ostre zęby, dzięki którym może powoli wykańczać oponenta pojedynczymi atakami bądź też w przypadku wytworzenia kilku rekinów jednocześnie rzucić się z zamiarem rozszarpania na kawałki. Mogą też wykorzystać swoją masę i pociągnąć przeciwnika w pożądanym kierunku, wcześniej chwytając go imponującymi szczękami. Poczynania rekinów nie trzeba (ale można) kontrolować na bieżąco. W przypadku "autopilota" rekin ma na celu zmasakrowanie przeciwnika.
[u]Ilość napraw rekina zależy od zasobu wody w zbiorniku:[/u] [list][*][u]Średnie[/u] - 3[/*] [*][u]Duże[/u] - 4[/*] [*][u]Olbrzymie [/u] - 6[/*][/list]
[/topis][/tab]
Nazwa Amesuikōha
Ranga A
Pieczęci Baran → Klon → Pies → Pieczęć specyficzna dla techniki → Szczur → Baran → Klon ->Dotknięcie powierzchni wody Zasięg Max. 30 metrów
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 rekinów)
Statystyki Siła 105 + 25 za dodatkowe pociski Szybkość 180
Dodatkowe Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton C
Opis Po złożeniu długiej sekwencji pieczęci i dotknięciu powierzchni wody, duże jej ilości wystrzeliwują w górę i formują się w znane z innych technik rekiny, połączone ze wzbijającym się w górę strumieniem. Można manipulować ich ruchem tak długo, jak użytkownik trzyma rękę na tafli wody. Rekiny traktowane są jako pociski w momencie uderzenia w cel, jednak da się je zniszczyć w czasie lotu - po zniszczeniu bądź przerwaniu strumienia łączącego rekiny ze zbiornikiem, woda z której składały się rekiny rozpryskuje się, a pojedyncze krople w ogromnych ilościach zmieniają się w miniaturowe rekiny z zadaniem dokładnie takim samym, co ich większe odpowiedniki. Miniaturowymi rekinami nie można sterować i lecą w tym samym kierunku, w którym leciał duży rekin w momencie zniszczenia. Może i są mniejsze, jednak nadciągają w ogromnych ilościach, przez co wszelkie próby uniku są na tyle ciężkie, że niemalże niewykonalne. Jutsu pełnie potencjału osiąga kiedy nadciąga z góry, w formie morderczego deszczu mogącego powstać również z inicjatywy wykonującego.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/2MnGGp3.png[/timg]
[tname=Nazwa]Amesuikōha[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[topis=Pieczęci]Baran → Koń → Pies → Pieczęć specyficzna dla techniki → Szczur → Baran → Koń → Dotknięcie powierzchni wody[/topis] [tmax=Zasięg]30 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 rekinów)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,50]105 + 25 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość,50]180[/tdial][/tbox]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton C[/tname]
[topis=Opis]Po złożeniu długiej sekwencji pieczęci i dotknięciu powierzchni wody, duże jej ilości wystrzeliwują w górę i formują się w znane z innych technik rekiny, połączone ze wzbijającym się w górę strumieniem. Można manipulować ich ruchem tak długo, jak użytkownik trzyma rękę na tafli wody. Rekiny traktowane są jako pociski w momencie uderzenia w cel, jednak da się je zniszczyć w czasie lotu - po zniszczeniu bądź przerwaniu strumienia łączącego rekiny ze zbiornikiem, woda z której składały się rekiny rozpryskuje się, a pojedyncze krople w ogromnych ilościach zmieniają się w miniaturowe rekiny z zadaniem dokładnie takim samym, co ich większe odpowiedniki. Miniaturowymi rekinami nie można sterować i lecą w tym samym kierunku, w którym leciał duży rekin w momencie zniszczenia. Może i są mniejsze, jednak nadciągają w ogromnych ilościach, przez co wszelkie próby uniku są na tyle ciężkie, że niemalże niewykonalne. Jutsu pełnie potencjału osiąga kiedy nadciąga z góry, w formie morderczego deszczu mogącego powstać również z inicjatywy wykonującego.[/topis][/tab]
Nazwa Dai Bakusui Shōha
Ranga A
Pieczęci Baran
Zasięg Kontrolowana Fala: 60m szerokości i 20m wysokości
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (+ 1/2 na turę)
Statystyki Siła 205 Szybkość 180 Wytrzymałość 140
Dodatkowe Wymaga znajomości Bakusui Shōha, Suiton B
Opis Rozwinięcie techniki Bakusui Shōha które nie tylko może dostarczyć nam potrzebnego surowca na pole bitwy ale jednocześnie zaatakować. Początkowo jak w przypadku matczynej wersji techniki wypluwamy wodę po złożeniu pieczęci pod siebie. Zbierająca się woda wznosi nas jednocześnie rozlewając się na boki finalnie tworząc olbrzymią fale na której szycie znajduje się użytkownik mogący sterować i poruszać się nią.
Technika zostawia po sobie: Olbrzymie zasoby wody.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/PJR4Y1P.png[/timg]
[tname=Nazwa]Dai Bakusui Shōha[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Baran[/tname]
[topis=Zasięg]Kontrolowana Fala: 60m szerokości i 20m wysokości | Wodna bańka: średnica 50m[/topis]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (+ 1/2 na turę)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]205[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]140[/tdial][/tbox]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Bakusui Shōha, Suiton B[/tname]
[topis=Opis]Rozwinięcie techniki Bakusui Shōha które nie tylko może dostarczyć nam potrzebnego surowca na pole bitwy ale jednocześnie zaatakować. Początkowo jak w przypadku matczynej wersji techniki wypluwamy wodę po złożeniu pieczęci pod siebie. Zbierająca się woda wznosi nas jednocześnie rozlewając się na boki finalnie tworząc olbrzymią fale na której szycie znajduje się użytkownik mogący sterować i poruszać się nią.
Technika zostawia po sobie: [u]Olbrzymie zasoby wody.[/u][/tab]
Nazwa Daikōdan no Jutsu
Ranga S
Pieczęci Klaśnięcie → Wąż → Pieczęć specyficzna dla techniki
Zasięg Max. 55 metrów
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (+ 1/2 na turę)
Statystyki Siła 200 Szybkość 220 Wytrzymałość 180
Dodatkowe Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton B
Opis Najpotężniejsza wersja Suikōdan no Jutsu i dodatkowo as w rękawie każdego Hoshigaki, który osiągnął mistrzowski wręcz stopień zaawansowania i wytworzył idealne warunki. Poprzez złożenie sekwencji pieczęci i posiadanie odpowiednio dużej ilości budulca, woda wokoło nas błyskawicznie przyjmuje formę ogromnego rekiniego pocisku. Jego rozmiary to zupełnie inna liga w porównaniu do reszty technik opartych na wizerunku drapieżnej ryby. Ogromny rekin o średnicy 10m pływa z równie ogromną prędkością i posiada umiejętność deklasującą techniki wysłane naprzeciw niemu. Jakiekolwiek jutsu zostanie wessane do jego wnętrza, zostanie zneutralizowane a chakra zostaje pochłonięta i użyta do wzmocnienia rekina. Im silniejszym jutsu zechce się skontrować technikę, tym silniejsza się ona staje i większe rozmiary osiąga. Przeciwnik chcący poradzić sobie z problemem takiego kalibru musiałby być istnym geniuszem.
Pochłanianie technik
Rekin pochłania techniki słabsze niż jego wytrzymałość zwiększając swoją siłę zależnie od rangi techniki
Ranga D - +10 Ranga C - +20 Ranga B - +30 Ranga A - +40 Ranga S - +50
20
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/6CYEWC9.png[/timg]
[tname=Nazwa]Daikōdan no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Klaśnięcie → Wąż → Pieczęć specyficzna dla techniki[/tname]
[tmax=Zasięg]55 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (+ 1/2 na turę) [/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]200[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]180[/tdial][/tbox]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Suikōdan no Jutsu, Suiton B[/tname]
[topis=Opis]Najpotężniejsza wersja Suikōdan no Jutsu i dodatkowo as w rękawie każdego Hoshigaki, który osiągnął mistrzowski wręcz stopień zaawansowania i wytworzył idealne warunki. Poprzez złożenie sekwencji pieczęci i posiadanie odpowiednio dużej ilości budulca, woda wokoło nas błyskawicznie przyjmuje formę ogromnego rekiniego pocisku. Jego rozmiary to zupełnie inna liga w porównaniu do reszty technik opartych na wizerunku drapieżnej ryby. Ogromny rekin o średnicy 10m pływa z równie ogromną prędkością i posiada umiejętność deklasującą techniki wysłane naprzeciw niemu. Jakiekolwiek jutsu zostanie wessane do jego wnętrza, zostanie zneutralizowane a chakra zostaje pochłonięta i użyta do wzmocnienia rekina. Im silniejszym jutsu zechce się skontrować technikę, tym silniejsza się ona staje i większe rozmiary osiąga. Przeciwnik chcący poradzić sobie z problemem takiego kalibru musiałby być istnym geniuszem.
[u]Pochłanianie technik[/u]
Rekin pochłania techniki słabsze niż jego wytrzymałość zwiększając swoją siłę zależnie od rangi techniki
[list][*][u]Ranga D[/u] - +10[/*] [*][u]Ranga C[/u] - +20[/*] [*][u]Ranga B[/u] - +30[/*] [*][u]Ranga A[/u] - +40[/*] [*][u]Ranga S[/u] - +50[/*][/list]
[/topis] 20
[topis=Uwaga][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]
Nazwa Senshokukō
Ranga S
Pieczęci Brak
Zasięg Max. 120 metrów
Koszt B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Statystyki Siła 250 Szybkość 220 Wytrzymałość 190
Dodatkowe Wymaga znajomości Goshokuzame, Suiton A
Opis Ostateczna wersja Goshokuzame i zazwyczaj ostatnia deska ratunku. O ile wcześniej byliśmy w stanie tworzyć niewielkie ilości rekinów, za pomocą tej techniki błyskawicznie wręcz formujemy je w liczbie tysiąca. Wymaga to oczywiście odpowiedniej ilości wody, efekt przechodzi jednak najśmielsze oczekiwania. Ogromna fala pełna ogromnej liczby wygłodniałych rekinów mknie w kierunku przeciwnika i praktycznie nie daje mu szans na przeżycie. Sama fala przypomina bardziej ogromną ścianę wypchaną po brzegi wodnymi rekinami z ich ostrymi zębiskami, gotowymi przy kontakcie z oponentem pozbawić go kawałka ciała bądź też życia. Po rozbiciu się fala rozpryskuje wodę na wszystkie strony, a wraz z nimi wygłodniałe rekiny. Z sytuacji na pewno da się znaleźć wyjście, jednak jak dotąd nikt z nielicznych nie przeżył, by o tym opowiedzieć. Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/peTAMee.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Senshokukō[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tmax=Zasięg]125 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]250[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]190[/tdial][/tbox]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Goshokuzame, Suiton A[/tname]
[topis=Opis]Ostateczna wersja Goshokuzame i zazwyczaj ostatnia deska ratunku. O ile wcześniej byliśmy w stanie tworzyć niewielkie ilości rekinów, za pomocą tej techniki błyskawicznie wręcz formujemy je w liczbie tysiąca. Wymaga to oczywiście odpowiedniej ilości wody, efekt przechodzi jednak najśmielsze oczekiwania. Ogromna fala pełna ogromnej liczby wygłodniałych rekinów mknie w kierunku przeciwnika i praktycznie nie daje mu szans na przeżycie. Sama fala przypomina bardziej ogromną ścianę wypchaną po brzegi wodnymi rekinami z ich ostrymi zębiskami, gotowymi przy kontakcie z oponentem pozbawić go kawałka ciała bądź też życia. Po rozbiciu się fala rozpryskuje wodę na wszystkie strony, a wraz z nimi wygłodniałe rekiny. Z sytuacji na pewno da się znaleźć wyjście, jednak jak dotąd nikt z nielicznych nie przeżył, by o tym opowiedzieć.[/topis] [topis=Uwaga][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]
Nazwa Suirō Sameodori no Jutsu
Ranga S
Pieczęci Brak
Zasięg 150m
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Dodatkowe Wymaga użycia Dai Bakusui Shōha lub przebywania w dużym zbiorniku wodnym, Suiton A Opis Nazywana Ostateczną Techniką Szczepu Hoshigaki i jest w tym sporo racji, użycie jej zazwyczaj kończy walkę. Jutsu to zbiera okoliczną wodę i formuje w ogromną półkulę o średnicy na tyle dużej, na jaką może pozwolić użyta do jej stworzenia woda. Użytkownik znajduje się w centrum owej półkuli przez cały czas trwania techniki, którą wystarczy aktywować raz - potem nie trzeba jej podtrzymywać i będzie trwała jak długo użytkownik zapragnie. Kopula ta porusza się w wraz z użytkownikiem, przez co ten zawsze będzie w jej centrum. Jeśli uwięziony w wodnej kopule przeciwnik nie jest szybszy od przedstawiciela Hoshigaki, to znajduje się w poważnych tarapatach - nieważne jak by się starał, nie będzie w stanie uciec z pułapki i skończy mu się powietrze bądź zostanie zabity na inne sposoby. O ile technika jest wzorowa do użycia na samotnym przeciwniku, to w wypadku dwóch i więcej nie jest tak kolorowo. Kiedy dojdzie do rozdzielenia, użytkownik nie będzie mógł podążać za każdym i ostatecznie musi wybrać jednego na swoją ofiarę.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/P8KyUCx.png[/timg]
[tname=Nazwa]Suirō Sameodori no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]150[/tname]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)[/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga użycia Dai Bakusui Shōha lub przebywania w dużym zbiorniku wodnym, Suiton A[/topis] [topis=Opis]Nazywana Ostateczną Techniką Szczepu Hoshigaki i jest w tym sporo racji, użycie jej zazwyczaj kończy walkę. Jutsu to zbiera okoliczną wodę i formuje w ogromną półkulę o średnicy na tyle dużej, na jaką może pozwolić użyta do jej stworzenia woda. Użytkownik znajduje się w centrum owej półkuli przez cały czas trwania techniki, którą wystarczy aktywować raz - potem nie trzeba jej podtrzymywać i będzie trwała jak długo użytkownik zapragnie. Kopula ta porusza się w wraz z użytkownikiem, przez co ten zawsze będzie w jej centrum. Jeśli uwięziony w wodnej kopule przeciwnik nie jest szybszy od przedstawiciela Hoshigaki, to znajduje się w poważnych tarapatach - nieważne jak by się starał, nie będzie w stanie uciec z pułapki i skończy mu się powietrze bądź zostanie zabity na inne sposoby. O ile technika jest wzorowa do użycia na samotnym przeciwniku, to w wypadku dwóch i więcej nie jest tak kolorowo. Kiedy dojdzie do rozdzielenia, użytkownik nie będzie mógł podążać za każdym i ostatecznie musi wybrać jednego na swoją ofiarę.[/topis][/tab]
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość