Domek Małej Księżniczki

Temat służący za notatnik dla każdego z graczy. Jeżeli więc siedzi Ci coś w głowie i chcesz to spisać oraz mieć zawsze pod ręką na forum - to ten dział właśnie po to jest.
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Domek Małej Księżniczki

Post autor: Rika Kari Matsubari »

  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Domek Małej Księżniczki

Post autor: Rika Kari Matsubari »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Domek Małej Księżniczki

Post autor: Rika Kari Matsubari »

20 PH

40 PH i 400 ryo

168 PH i 1500 ryo

2000 ryo

20 PH i 200 ryo

75 PH i 500 ryo
AvatarObrazek
Stara wersja KP
  Ukryty tekst
Psikawka
Nazwa
Psikawka
Typ
Broń specjalna
Objętość
5
Opis Atrapa kwiatu słonecznika, w rzeczywistości psikawka. Pod "kwiatem" znajduje się malutki zbiorniczek w kształcie gruszki i wsuwka do wpięcia przedmiotu we włosy. Wspomniany zbiornik połączony jest krótkim przewodem z mechanizmem wystrzeliwującym płyn, który zakamuflowany jest w centralnej części kwiatu. Ów mechanizm wypuszcza cienki strumień płynu bądź - po przekręceniu o centymetr atrapy i zmianie przełożenia na siatkę - specyficzną mgiełkę. Do wydostania się substancji dochodzi przez ściśnięcie zbiornika. Wzrasta wtedy ciśnienie, co jest niezbędne do przedostania się cieczy przez specjalną nakładkę zapobiegającą samoistnemu wylaniu się trucizny.
Wymagania
Dodatkowe Ładowność: 1 psik-psik (1 dawka)
Zasięg: 50 centymetrów
Możliwość dostrzeżenia pułapki przy percepcji 120
Cena
250 ryo
Link do tematu postaci
KLIK!
Gadian
Nazwa
Gadian
Typ
Akcesoria
Historia Wiele lat przed tym, jak Sowy odnalazły swoje miejsce na Wyspie Tysiąca Miejsc, były rozproszone po całym świecie. Ich największe skupisko znajdowało się wówczas w Głębokich Odnogach, gdzie toczyły wiele bitew. Większość z nich kończyło się zwycięstwem stada sów, które - jeszcze nie tak zgodne i zorganizowane - zawdzięczały to wszystko Gadianowi, starszemu bratu Bodo, nie bez kozery nazywanemu Stróżem. To dzięki niemu sowy były w stanie z jednej strony regularnie ścierać się z potężnymi zwierzętami o prym w regionie, z drugiej zaś, o dobra materialne z ludźmi. Sowę i człowieka łączy bowiem nie tylko niezwykła inteligencja, ale także zamiłowanie do złota.
Gdy złoty grzebień wpadł w sowie piórka, te od razu zdały sobie sprawę z powagi sytuacji. Przedmiot już na pierwszy rzut oka wyglądał na wyjątkowo cenny. Co więcej, szybko odkryto jego właściwości - możliwość wtopienia się w niego, zniknięcia w jego wnętrzu. Nadzwyczajna zdobycz szybko okazała się przekleństwem, a siedlisko sów zostało zaskoczone przez skoordynowany atak silnej grupy shinobich. "Ratuj się kto może" - zarządził ewakuację Gadian, który sam wtopił się w przedmiot, czekając na dogodny moment do kontrataku. Miał wrócić, miał przynieść sowom wspólny skarb. Jednak żadna z sów należących do upadłego stada nie widziała później ani sowiego bohatera, ani tego niezwykłego artefaktu.
Po latach, gdy pozycja sów stała się silna jak nigdy dotąd, przyszedł czas na wyrównanie starych porachunków. Tylko jak tego dokonać, gdy brakuje informacji, a świat ludzi stał się odległy jak nigdy dotąd? Nawet Bodo, który przeżył atak nie posiada najmniejszej choćby poszlaki. Jedynie mędrczyni Zou-Zee zna trop, którym należy podążyć. Nadszedł czas, by skrócić o głowę napastników, a wybitnemu wojownikowi zapewnić godny pochówek. W królestwie, którego nigdy nie doczekał.
Opis Grzebień, rozmiarami nieróżniący się szczególnie od innych tego typu przedmiotów. Jest złoty, ma cienkie, nieco dłuższe niż zwykle żebra, które ułatwiają wczepienie go we włosy. Jego bogato zdobiona podstawa prezentuje mozaikę różnych gatunków roślin. Ze złotych łodyżek wyrastają imitujące owoce jarzębiny perły, złote kwiaty tulipana, a także lśniące brylantowe liście wierzby.
Właściwości Przedmiot służy jedynie celom estetycznym, dopóki użytkownik nie przeleje doń chakry i nie przeczesze swoich włosów. Wówczas te natychmiast zmieniają kolor na blond i zaczynają nienaturalnie poruszać się na wietrze. To znak, że zostały "ożywione" i gotowe są chronić użytkownika przed czyhającymi na niego zagrożeniami. Włosy pod kontrolą przedmiotu pełnią jedynie funkcje obronne. Mogą odpierać ataki równocześnie ze wszystkich stron, ale ich długość nie może przekraczać 3 metrów. Gdy włosy zostaną zniszczone, Gadian przestaje bronić. Włosy odrastają dopiero po ponownym przelaniu chakry do grzebienia (kolejne aktywacje nie wymagają przeczesywania włosów), która - o ile coś zostało - sumuje się z chakrą, która wciąż się w nim znajdowała.
Wymagania
Koszt
B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 3 tury
Włosy
Dodatkowe
  • Podczas działania przedmiotu użytkownik nie może wykonywać jutsu włosowych
  • Przedmiot działa tylko wtedy, gdy znajduje się w nim sowa
  • Tylko sowy mogą wtopić się w przedmiot
  • Grzebień musi być wczepiony we włosy, aby te mogły działać
  • Działanie przedmiotu podtrzymywane jest chakrą użytkownika
Zdobycie
Wyprawa B
Link do tematu postaci
KLIK!
Badibi
Nazwa
Badibi
Rozmiary
Wysokość - 6 metrów, szerokość - 3 metry, długość - 3 metry
Opis Żelazna Dziewica wykonana ze stali, puchata z zewnatrz. Misiu przy próbie schwytania otwiera się symetrycznie w pionie, przez co zamykając się sprawia wrażenie, jakby kogoś przytulał. Wewnątrz ofierze nie grożą klasyczne kolce, nie oznacza to jednak, że ofiara może czuć się bezpiecznie. Wszystko to przez specjalny otwór, którym maszyna wtłacza do kabiny wybrane trucizny, czyniąc ją komorą gazową. Nie odbywa się to jednak samoistnie, a po pociągnięciu jednej z dwóch zwisających końcówek kokardy - jedynego delikatnego elementu żelaznej dziewicy. Obydwa "sznurki" połączone są ze znajdującymi się w pyszczku odseparowanymi od siebie pojemniczkami na truciznę.
Wymagania
Znajomość Kuchiyose: Aian Meiden
Dodatkowe Pan Babidi służy do wykonywania techniki Kuchiyose: Aian Meiden
Żelazna dziewica może wtłoczyć maksymalnie 2 dawki trucizny do komory.
Aby uwolnić się z żelaznej dziewicy należy dysponować siłą przeciętną, bądź wymierzyć w nią dowolną technikę penetrującą o randze C i wzwyż.
Koszt
3500 ryo
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Domek Małej Księżniczki

Post autor: Rika Kari Matsubari »

0 x
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Domek Małej Księżniczki

Post autor: Rika Kari Matsubari »

Obrazek
Sowy フクロウ Fukurou
Symbolika
Wyjątkowo piękne i drapieżne ptaki, wokół których urosło wiele podań i legend. Ludzie od zarania bali się tego, co nieznane. Przypisywali sowom mnóstwo znaczeń, a każde z nich potęgowało ludzką wrogość wobec tego gatunku.
Ze względu na nocny tryb życia prowadzony przez większość sów, nieodłącznie kojarzone były ze smutkiem, samotnością, a nawet śmiercią. Prastare porzekadło mówi: sowa na dachu kwili, umrzeć komuś po chwili. Gdzieniegdzie oskarżano je o szerzenie zła i zarazy. W innym zakątku świata wierzono, że na swojej drodze niszczą wszystko co dobre i szlachetne. Przesądy na temat sów nie kończyły się bynajmniej na tym. Sowy, błąkając się po świecie i odwiedzając kolejne prowincje napotykały inne wierzenia. Równie złe. Określane były jako posłannicy czarownic i czarodziejów, a nawet uosobienie samego boga śmierci. Zdaniem niektórych prowadziły zbłąkane dusze prosto do świata umarłych. Nawet w szybciej rozwijających się regionach świata sowy niezmiennie kojarzone były z mrokiem i życiem pozagrobowym.
Sowy w tych czasach były z uporem tępione przez wypowiadający im wojnę gatunek ludzki. Niezależnie od miejsca na ziemi, ze strony człowieka spotykały się z pchającą do agresji mieszanką lęku i panicznego strachu o własne życie. I choć wszystkie wspomniane przesądy nijak miały się do otaczającej ludzkość rzeczywistości, sowy istotnie były szalenie niebezpieczne, a ich instynkt przetrwania pozwalał zaadaptować się do życia w każdym miejscu na Ziemi.
Z biegiem rozwoju cywilizacji poglądy nt. sów ulegały drastycznym zmianom. W tych łączących w sobie niespotykane piękno i drapieżność ptakach zaczęto dostrzegać ponadprzeciętną w królestwie zwierząt inteligencję. Po dziś dzień stojący na gałęzi sowi osobnik z wielkimi, głębokimi oczami jest utożsamiany z mądrością i rozsądkiem, a oba gatunki nie tylko nauczyły się ze sobą koegzystować, co żyć w zgodzie. Czy tym razem ludzie odkryli prawdziwą naturę sów? A może lekceważąc pierwotne wierzenia narażają się na śmiertelne niebezpieczeństwo?

Specyfika
Sowy należą do gromady ptaków i są drugim największym osiągnięciem ewolucji. Usystematyzowanie ich nie należy do zadań łatwych, żyją bowiem na całej szerokości geograficznej i przeszły szereg zmian przystosowawczych.
Choć większość sów mierzy 30-40 centymetrów, występują liczne odstępstwa od tej reguły. Najmniejsze osobniki mieszczą się w 10 centymetrach, zaś największe liczone są przy pomocy metrów. Sowy mają dużą, stanowiącą do 25% masy ciała głowę, która jest słabo wyodrębniona od tułowia. Charakterystyczne oczy zdecydowanie lepiej radzą sobie z widzeniem na większe dystanse, gdzie wypatrują ofiar ostrych szponów i haczykowatego dziobu. Jednak ani to, ani nawet doskonały słuch nie czynią z nich tak niebezpiecznych drapieżników. Swoją skuteczność w polowaniach zawdzięczają w pierwszej kolejności wyjątkowej wśród ptaków budowie piór. Znajdujący się na krawędzi skrzydeł grzebyk umożliwia łagodne rozdzielanie mas powietrza, zaś delikatne zwieńczenia piór ograniczają tarcie między sobą. To wszystko składa się na niemal bezszelestny lot, który niegdyś budził tak wielką grozę u ludzi.
  • W większości przypadków poniżej 50 cm wzrostu
  • Odwrócony dymorfizm płciowy - w obrębie gatunku samice większe od samców
  • Bezszelestny lot
  • Dalekowidze
  • Osobniki nielatające zamiast składać pieczęcie - pohukują
  • Cechuje je duża szybkość
  • W technikach fuutonu ich skrzydła są niczym wachlarz
  • Niezwykła inteligencja i lata w otoczeniu ludzi pozwoliły im opanować Iryojutsu
Styl walki sów
Fukurou Kogeki
Nazwa
Fukurou Kogeki
Zasięg
Bezpośredni
Specyfikacja
Wykorzystanie cech anatomicznych sów i zdolności latania
Opis Styl walki opracowany przez sowy koncentruje się na możliwie najlepszym wykorzystaniu ich potencjału. W ruch wchodzą zarówno pazury, jak i całe skrzydła, a nawet dziób. Większość technik wykonywana jest z powietrza, często wykorzystując siłę pędu.
Właściwości Ataki wyprowadzane z użyciem technik Fukurou Kogeki cechują się zwiększoną szybkością lub poważniejszymi obrażeniami.
Współczesna historia
Sowy od zarania dziejów były wypierane przez człowieka ze wszystkich terenów, na których się pojawiały. Niezależnie czy trafiały na upalną pustynię, czy ziejące chłodem klify. Nieważne czy na wysokościach, czy tuż przy morzu. Wszędzie tam znajdował się człowiek wytępiający stworzenia, których tak bardzo się obawiał. Sowy przestały stanowić monolit, coraz częściej funkcjonując w małych grupach lub w pojedynkę. Wraz z niknącą pozycją na świecie malała także populacja tych niezwykłych zwierząt. Wszystko to miało się zmienić za sprawą małej, niepozornej sówki.
Zou Zee nie była ani silna, ani szczególnie doświadczona. Miała jednak marzenie, by przywrócić sowom pozycję, na którą zasługują. Jej ambitne, pozostające w sferze marzeń plany zaczęły się realizować w chwili, gdy usłyszała legendę o Wyspie Wszystkich Miejsc, znajdującej się w bliżej nieznanym położeniu między Kami no Hikage, a niezbadanymi terenami za Murem. Minęły lata, nim odważyła się wyfrunąć na samotną wyprawę do ziemi obiecanej. Odnalazła ją po miesiącach samotnej tułaczki, a gdy to się stało, nie miała czasu na podziw. Zapamiętała jedynie niezwykły rozmach różnorodności, jaki oferowała wyspa. I niebezpieczeństw. Swojej podróży omal nie przypłaciła życiem, gdy tuż po przybyciu na wyspę została zaatakowana przez dzikie zwierzęta okupujące te wspaniałe ziemie. Zou Zee wiedziała, że kiedyś tam wróci.
Następne lata stały pod znakiem podróży po świecie i zarażania swą wizją bliższą i dalszą rodzinę. Z Karmazynowych Szczytów wyleciała z zaufaniem Isou, a na pustyni poznała ekscentrycznego Zana. W każdej krainie znajdowała potężnych sowich osobników, którzy mieli dość życia na niejakim wygnaniu. Kamieniem milowym była wizyta w Tajemniczym Lesie, gdzie zyskała wsparcie znajdującej się na szczycie łańcucha pokarmowego Sary. Gdy sowy były gotowe do inwazji, Zou Zee nie była już młodą sówką z marzeniami. Choć sama nie była tego jeszcze świadoma, niewiele było istot rozumiejących świat tak dobrze, jak ona.
Zjednoczony sowi gatunek wyruszył w wyprawę po wolność, lecz tubylcze gatunki nie zamierzały oddać wyspy bez walki. Zwierzęca Wojna trwała blisko 10 lat, po których sowy zostały jedynym gatunkiem żyjącym na wyspie. Zwycięstwo miało wiele twarzy. Oprócz doskonałego planu przyszłej mędrczyni złożyły się na nie choćby brutalna siła najpotężniejszych sowich istot i zdolności wywiadowcze nic nieznaczących w poprzedniej rzeczywistości Ćwir-ćwirków. Choć z natury samotne sowy wciąż chętniej żyją w pojedynkę, wyciągnęły cenną lekcję i są gotowe zjednoczyć się przeciw nadchodzącym zagrożeniom.
Obrazek
Wyspa Tysiąca Miejsc 千の場所の島 Sen no basho no shima
Królestwo sów
Wyspa Tysiąca Miejsc zawdzięcza swą nazwę niecodziennym warunkom klimatycznym, jakie nań panują. Co się rzekło, sowy przybyły na nią z każdego zakątka świata i każdy z osobników znajdzie na niej swoje miejsce. Gęste lasy, bliskie gatunkom z Prastarego Lasu sąsiadują z górami tak wysokimi, że osadza się na nich odrobina śniegu. Znaczną część wyspy stanowią piaszczyste plaże i położone centralnie źródełko z wodą, zwane Jinsei no nagare. To właśnie tam co pięć lat zbierają się sowy z całego Ziemi, celem odchowania kolejnego potomstwa, które w swoim czasie wyruszy świat. Zawsze będzie tu mile widziane.
Sekrety wyspy pozostają nieznane.

Przedstawiciele gatunku
Fumo (E)
Koszt
Wygląd Sowa, a właściwie sów, jak chciałoby się powiedzieć o samcu, to niewielkich rozmiarów ptaszek o upierzeniu w dwóch odcieniach brązu. Jaśniejsza barwa znajduje się na brzuszku, zaś ciemniejsze włosy imituje włosy na klacie. Pokrywają też skrzydła i górną część głowy, gdzie układają się w dziarską fryzurę młodzieniaszka. Jego dzióbek wskazuje na nieprzeciętne IQ, lecz show skradają wielkie, tajemnicze oczy o intensywnie zielonym kolorze i ich głębokie źrenice, ot dwie czarne dziury pochłaniające wszystko. Filigranowy pupil idealnie pasuje na ramię, do którego uczepia się niewielkimi łapami o pazurkach poddanych dokładnemu pedicure.
Charakter Fumo nie jest zwierzątkiem, z którym można się pobawić czy pożartować. Zobaczył wiele i nic nie jest dla niego wyższą wartością, niż bezpieczeństwo. Zawsze poważny i odpowiedzialny. Jeśli opuszcza swoją panią to tylko po to, by zapewnić obu bezpieczeństwo bądź śledzić akcję z góry. Zawsze wraca. Jest jak anioł stróż, który choć nie strzeże – czuwa. Jest lojalny i silnie przywiązany do tych, którzy czynią dobro. Jego mądre oczy zdają się mówić: „wszystko rozumiem”. Choć zawsze zadbany i ulizany nie stanowi zagrożenia dla większych drapieżników. Mimo to doskonale wie jak się bronić. Trzepotanie skrzydłami, głębokie spojrzenie i złowrogie pohukiwanie przyprawia o gęsią skórkę.
  Ukryty tekst
Cho (E)
Koszt
Wygląd Ćwir-ćwirek wagi muszej. Uroczy, nad wyraz krągły ptaszek jest bardzo malutki i z powodzeniem mieści się na dłoni dorosłej osoby. Jego cechą szczególną jest wielobarwne upierzenie. Wydatny brzuszek pokrywają żółte piórka, skrzydła i wewnętrzną stronę uszu ma różowe, zaś zwieńczoną rozczapierzoną czupryną i skromnym dziobem główkę - niebieską. On, jak i jemu podobne ćwirki posiadają wielkie, żółtawe gały, od których aż bije głupkowatość. Ich biedne pazurki zwiastują nikłą wartość bojową małych stworzonek.
Charakter Pierzasta kulka charakteryzuje się niebywałym poczuciem humoru i dystansem do siebie. Jeśli jest coś, z czego zażartują chętniej niż z Ciebie, Czytelniku, to z samego siebie. Jest gadatliwy i nie potrafi zachować ciszy na dłużej niż 5 sekund. Wcale nie przeszkadza mu, gdy on i jego koledzy mówią przez drugie. Lubi się śmiać i wygłupiać. Do mistrzostwa opanował sztukę wkurzania i prowokacji. Jest mocny tylko w gębie. W obliczu prawdziwego zagrożenia ochoczo chowa się za plecami silniejszych, a i wtedy nie odmówi sobie wbijania kolejnych szpil swojej ofierze: "cienias!".
  Ukryty tekst
Aria (D)
Koszt
Wygląd Sowa, która ma tyle wspólnego z wodą, co z powietrzem. Spędza wiele czasu w, lub nawet pod wodą, gdzie poluje na rybki. Na jej tryb życia wskazują organizmy rafotwórcze, które pokrywają wierzch jednego z jej skrzydeł. Jako nieliczna z gatunku sów ma wyraźnie wykształcone uszy, które swoim wzorem i kształtem przypominają muszle. Zwisające z nich frędzelki wyglądają jak kolczyki, nadając sobie charakter prawdziwej damy. Aria, choć w gruncie rzeczy biała, jest jedną z barwniejszych sów.
Charakter Podąża swoją ścieżką, raczej samotniczka. Skora do współpracy, ale niewielu przedstawicieli jej gatunku funkcjonuje tak, jak ona. Gdyby mogła, nie wychodziłaby z wody. Niczego nie ceni sobie tak, jak dobrego relaksu podczas pływania po spokojnych morzach. Jest kreatywna, wręcz przebiegła i lubi nietypowe rozwiązania, dzięki czemu potrafiłaby dostosować się do niemal każdych warunków. Gdyby jej się chciało. Mocno zżyta ze środowiskiem wodnym zmierza tam, gdzie zaprowadzi ją nurt.
  Ukryty tekst
Bu (D)
Koszt
Wygląd Choć Bu jest mały (mierzy zaledwie 90 centymetrów), wśród sów wykracza ponad przeciętną. Ten ptaszek o beżowym ubarwieniu i bialutkich kołach wokół oczu wygląda zupełnie jakby nosił okulary. Bu ma oczy pełne odwagi i dodający mu uroku, mikroskopijny dzióbek. Opancerzony od nóg, przez tułów, ramiona i głowę w cienką, blaszaną zbroję. Czubek hełmu zdobi długie, dodające mu kolejnych centymetrów piórko. W prawej dłoni dzierży krótki miecz, w prawej zaś trzymaną zazwyczaj na plecach tarczę. Tarcza ta, wbrew obrazkowi, jest niemal takich rozmiarów, jak sama sowa.
Charakter Bu to ochoczo reagująca na wszelkie zaczepki sowa o zaskakująco wysokim, piskliwym głosie. Lubi rozmawiać i przebywać w towarzystwie. Jest zdecydowanie mądrzejszy, niż mogłoby się wydawać. Zna swoje mocne i słabe strony i tak jak stara się wykorzystywać jedne, tak minimalizować drugie. Bu zdecydowanie bardziej lubi bronić innych swoją dużą tarczą, niżeli samemu przeprowadzać ataki. Jest żywiołowy i pełen energii. Na świat patrzy z optymizmem, bowiem zostając wojownikiem pomimo jego gabarytów, spełnił swoje marzenie i teraz po prostu cieszy się życiem.
  Ukryty tekst
Hoochi (C)
Koszt
Wygląd Hoochi to sowa rozmiarów tak niewielkich, że spokojnie może usiąść człowiekowi na barku lub dłoni. Ma beżowe upierzenie z białym brzuszkiem i białymi otoczkami wokół oczu, które niektórym mogą przypominać okulary. Charakterystyczną cechą wyglądu Strażnika Bagnistego Zakątku są jednak pojedyncze zielone piórka w kształcie listków. Liściastopióry ma krótkie skrzydełka i łapki, przez co jest niemal zupełnie okrągły. Brązowe oczy, otaczające dzióbek stworzony do łapania klusek, nadają mu przyjazną aurę. Któż nie chciałby go poznać?
Charakter Liściastopióry ma łatwość nawiązywania kontaktu. Jest rozmowny, wnikliwy, bystry. Nieco niezdarny, lecz pomimo braku wielkiej siły obdarzony odwagą i wielkim sercem. Leży mu na sercu dobro innych i gotów jest zaryzykować własnym życiem w imię wyższego celu. Hoochi lubi się bawić, a najlepiej bawić się jedzeniem, bowiem należy do największych smakoszy na Wyspie Tysiąca Miejsc. Smakuje mu zarówno jedzenie sowie, jak i ludzkie. Lubi zarówno sowy, jak i ludzi. Hoochi zdaje się lubić.
  Ukryty tekst
Isou (C)
Koszt
Wygląd Isou to sówka płci żeńskiej, która swym wyglądem przypomina stereotypową sowę. Ma brunatne upierzenie, purpurowy dziób i pomarańczowe, budzące grozę oczy. Jej uszy stoją na szpic do góry. To, co odróżnia Isou od innych sów to jej gabaryty. Mierzy sobie bowiem przeszło trzy metry i waży... także dosyć dużo. Na szyi, zamiast amuletu nosi czasem torebkę Riki, a na grzbiecie ma wielkie, mieszczące do 3 osób siodło. Nie ma bynajmniej lejców. Mistrzyni podróży sama doskonale wie jak należy się zachować.
Charakter Życie Isou skupia się wokół nieustannych podróży po świecie. Kocha swoje wojaże do tego stopnia, że oprócz powietrznych wypraw chętnie stąpa też po ziemi. Jest ciepła i ciekawa świata. Jej głos emanuje spokojem. Trzeba mocno zaleźć jej za skórę, by odgryzła się ripostą. Jest urodzoną optymistką, lecz w chwilach zagrożenia optymizm ten chowa się za poczuciem odpowiedzialności za pozostałych towarzyszy podróży. Nie jest skora do walki. Prędzej ewakuuje się z miejsca zagrożenia niż zaryzykuje krzywdę kogokolwiek z kompanów. Uwielbia wcinać jabłszka i głęboko dotyka ją, że są tylko takie małe.
  Ukryty tekst
Dero (B)
Koszt
Wygląd Ponad dwumetrowy osobnik w wieku średnim. Szaro-brązowa w cętki. Obdarzona dziarskim spojrzeniem, które emanuje pewnością siebie. Dero przyodziany jest w kilka akcesoriów. Na czubku głowy nosi pleciony beret w kolorze brązowym (czyt. w kolorze starości). Na jego wydatnym nochalu wiszą luźno dwa szkiełka nadające mu powagi. To jedyna funkcja jaką pełnią, bowiem Dero widzi doskonale. W wielkim dziobie znajduje się jeszcze większa fajka, z której pali niemal całymi dniami. Właśnie dlatego jego nieliczni towarzysze muszą być przyzwyczajeni do wdychania gęstych kłębów dymu. O jego wysokim statusie (zdecydowanie wyższym w jego mniemaniu) świadczyć ma również lśniący, złoty kompas.
Charakter Gderliwy stary piernik ze skrzeczącym, niedającym się słuchać głosie. Gdy mówi, to mówi on, a nie kto inny, bo to on ma najważniejsze rzeczy do powiedzenia. Jak się rzekło, Dero ma nieadekwatnie wysokie mniemanie o sobie. Pewnie byłby i towarzyski, gdyby nie to, że swoją osobą i zwyczajem nieustannego palenia fajki bez przerwy zraża do siebie kolejne osoby. Jest typem samotnika, który wolny czas poświęca paleniu fajki i czytaniu. Dero jest raczej średnio chętny do pomocy, a szkoda bo jego doświadczenie i wiedza są na wagę złota. Dero zna języki, biegle posługuje się starszą mową.
  Ukryty tekst
Misao (B)
Koszt
Wygląd Misao to mierzący około metra elegancik. Starannie ulizana fryzura to niezbędnik przed wyruszeniem na misję. Zawsze wyprostowany i dumny. Z malutkim noskiem i szlachetnymi oczyma, które nieustannie wypatrują niebezpieczeństw. Jego mordka wygląda szalenie męsko. O tak, Misao to prawdziwe ciacho wśród sów. Lekko opancerzony w zbroję nieznacznie różniącą się kolorystycznie od jego szarego upierzenia. Z tyłu nosi strzały, a także łuk. Jedynym mankamentem tej szalenie zadbanej sowy są jego wielkie pazury. Te pełnią głównie funkcję straszaków, bowiem Misao nawet w walce niespecjalnie lubi brudzić sobie ręce.
Charakter Prawdziwy bohater. Najbardziej lubi walczyć, ratować i trafiać z łuku, bo to przynosi mu najwięcej chwały. Jest trochę władczy. Lubi przejmować inicjatywę nad wydarzeniami. Nie boi się wyzwań i niebezpieczeństwa. Powiedz mu, jak ważne zadanie przed nim stoi, a on wespnie się na 150% swoich możliwości, by wrócić z tarczą. Ma donośmy głos jednego z bohaterów kreskówek. Wie jak ważna jest współpraca i nie stroni od niej. Misao ma bardzo mało dystansu do siebie. Nie próbujcie żartować z jego dokonań albo najlepiej z niczego co jego dotyczy. Gdy nie jest na polu bitwy, z pasją wyrywa młode sówki. Uwierzcie mi, jak on był na wojnie, to dopiero się działo.
  Ukryty tekst
Sobo (A)
Koszt
Wygląd Sobo to brunatna sówka z nieco szalonymi oczami i zaciętym wyrazem twarzy. Wzrostem zbliżona jest do niskiego człowieka i ma ok. 150 cm. Zbliża się "do pięćdziesiątki" i niekiedy nie wystarcza sił na wypełnienie wciąż niespowitych chęci. Ma pełne czułości łapki, które pod gęstym upierzeniem skrywają liczne blizny po ugryzieniach. Wskutek tego utraciła zdolność latania. Ubrana jest niczym prawdziwa wiedźma w luźne, czarne szaty i spiczasty kapelusz. Mimo tak charakterystycznego ubioru najbardziej odróżniającym ją od innych atrybutem jest... miotła. Istotnie, Sobo nie lata ani na miotle, ani skrzydłami. Mimo to pełni ona inne funkcje. Służy do podpierania swego zgarbionego chodu, mieszania wywarów a także... rzucania czarów!
Charakter Żywiołowa babunia o ostrej urodzie i miękkim sercu. Zdecydowanie najcieplejsza ze wszystkich sów w ich królestwie. Empatyczna, rozumiejąca, gotowa nieść pomoc i raczej niechętna do toczenia pojedynków. Jej celem nadrzędnym jest zapewnić bezpieczeństwo i dobrobyt. Lubi towarzystwo i pomaganie innym, bowiem wtedy czuje się potrzebna. Czasami zamyka się w swojej jaskini, gdzie jest sam na sam ze swoim kotłem i dziwnymi płynami. Sobo jest delikatna i czuła. Ma w sobie wiele cech pożądanych u człowieka. Łączy mądrość i doświadczenie ze swoim dobrym serduszkiem. Inni uwielbiają być obok niej, bo roztacza wokół siebie nad wyraz pozytywną aurę.
  Ukryty tekst
Zan (A)
Koszt
Wygląd Jak wygląda, każdy widzi. Albo i nie? Wysoki kapelusz o szerokim rondzie rzuca cień na jego twarz, na której widoczne są jedynie dwa owalne, sporej wielkości szkiełka okularów. Mroczny wizerunek przedłuża postrzępiona u spodu długa peleryna, z której wystają długie, bocianie nogi. Biała peleryna zdobiona jest różnymi wzorami, które w rzeczywistości... są tym, co gdzieś kiedyś narysują mu osoby spotkane na drodze życia.
Charakter Przez głowę Zana przechodzą tysiące pomysłów na minutę. Bardzo żałuje, że nie jest w stanie tak szybko mówić, bo chętnie by się nimi podzielił. Ma głos zwariowanego doktorka, który każe jego towarzyszom dobrze zastanowić się nad tym, czy można ufać jego rozwiązaniom. Zan nawet w walce sporo gada i komentuje kolejne ruchy. Jest ekscentryczny i przebojowy. Nie opuszcza go wypracowana latami na polach bitwy pewność siebie. Zan to jeden z tych gości, których lepiej nie mieć po przeciwnej stronie. Inaczej nie zawaha się nawet przez chwilę
  Ukryty tekst
Bodo (S)
Koszt
Wygląd Bodo to mierząca jakieś 4 metry sowa o wielkim ciele i wielkim sercu. Przez swoją potężną masę nie jest zdolny do wzniesienia się w powietrze. Ma ciemną, loczatą czuprynę, która zabiera nieco powagi jego groźnym, budzącym strach oczom i zadartym dziobie. Sowy zazwyczaj nie mają szyi, ale Bodo nie ma jej bardziej. Jego potężne łapy przypominają ciężkie ramię będącej lekko przy kości gospodyni domowej, która całe życie miesza duczkiem kolejne ciasta i przetwory. Wielkie mięśnie ukryte są pod jeszcze większą warstwą tłuszczu i piór. Jego wydatny brzuszek kanapowicza kończą wystylizowane na rebela jeansowe spodnie z obszarpanymi nogawkami i kilkoma łatami.
Charakter Co się rzekło, Bodo to kanapowicz. W życiu najbardziej lubi leżeć i dopingować innych w różnych rozgrywkach sportowych. Pogodny, wspierający, czasem nawet uśmiechnięty i w ogóle do pogadania jest nasz byczek. Chcesz się do niego przytulić? Nie ma problemu, podejdź śmiało! Ale spróbuj tylko krzywo spojrzeć albo zrobić coś jego pupilkom, a załączy mu się prawdziwy nosacz. Nosacz, który nie zaprzestanie na słowach i ruszy z furią do ataku.
  Ukryty tekst
Sara (S)
Koszt
Wygląd Sara jest sową wielkości rosłego mężczyzny. Posiada ogromną rozpiętość skrzydeł, które wizualnie jeszcze ją powiększają. Jej upierzenie ma kolor brudnej bieli. Włosy na głowie tworzą długie dredy, w które wkrada się roślinność. Ma malutkie, przenikliwe oczy emanujące spokojem. Miniaturowy dziób to tylko pułapka nie oddająca zagrożenia, jakie stanowi spotkanie z nią. Skrzydła Sary mają raczej przerzedzone pióra, dające efekt przezroczystości. Wieńczą je niekończące się szpony, zdradzające prawdziwą naturę tej bestii.
Charakter Spokojna, wyciszona. Niezainteresowana polityką ani sprawami interpersonalnymi. Sara jest w pełni zharmonizowana z naturą. Mało jest osób, które wysłucha. Jedyną, z której zdaniem się liczy jest chyba mędrczyni Zou Zee. We własnych poczynaniach kieruje się swoim niezawodnym instynktem. Zabicie nawet silnego przeciwnika jest dla niej jak przydepnięcie mrówki. Śmierć jest naturalną koleją rzeczy. Pieniądze lubią ciszę i wielka siła także. Sara jest najpotężniejszym stworzeniem w świecie sów i najpewniej jednym z najpotężniejszych w ogóle.
  Ukryty tekst
Zou Zee (Mędrzec)
Koszt
Wygląd Zou Zee to podstarzała sówka młoda duchem. Jest wielkości przeciętnej sowy, a więc mierzy sobie około 50 centymetrów. Jej szarobrązowe, pospolite upierzenie także nie wyróżnia jej na tle innych przedstawicieli gatunku. Ma ziejące bystrością oczy, pomalowane rzęsy i rozsądny dzióbek. Jej gęste włosy upięte są w dwa warkoczyki, z czego jeden pofarbowany jest na niebiesko, a drugi na czerwono. Mędrczyni manifestuje w ten sposób, że idzie z duchem czasu. Na szyi ma złotą opaskę z nazwą Królestwa Sów. Nie rozstaje się też ze swoim wąskim, czarnym paskiem z ozdobnymi cekinami. Jej standardowym odzieniem jest biały t-shirt w obcym dla niej języku, który z dumą obwieszcza światu, że "Big dick is back in town"
Charakter Zou Zee za sprawą rodziców zawsze musiała być we wszystkim najlepsza. Dlatego też cała jej młodość stała pod znakiem samodoskonalenia się. Lata te nie poszły w las i Zou Zee stała się niezwykle inteligentna nawet wśród sów. Jej zdolność analizy i podejmowania najlepszych decyzji, bystrość i przenikliwość w codziennych kontaktach, a także szeroko pojęta mądrość i znajomość mechanizmów rządzących światem przysporzyła jej ogromny szacunek, który doprowadził ją do obecnej pozycji. Szacunek ten jest tak wielki, że Zou Zee do dziś jest jedyną osobą, z którego zdaniem liczy się Sara. Jej postępowe przywództwo sprawiło, że w Królestwie Sów szerzy się dobrobyt. Niestety wszystko ma swoją cenę. Mędrczyni przeżyła załamanie spowodowane monotonią, brakiem dzieciństwa i poczuciem zmarnowanego czasu. Musiała coś zmienić. Odmłodziła się. Zaczęła korzystać z życia. Kto nie wyszumi się za młodu, musi to nadrobić. Zou Zee manifestuje w ten sposób swoją postępowość. Nie wstydzi się tego i doskonale się w tym odnajduje. Choć nie każdemu w Krainie się to podoba, każdy akceptuje taki stan rzeczy. Zou Zee jest zwariowaną sową, która zawsze znajdzie dla każdego czas i posłuży mu radą i dobrym słowem. Nie zrozumie podziwu wobec niej ten, kto jej nie pozna.
  Ukryty tekst
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dzienniki graczy”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość