Karczma "Kaprys Susanoo"
- Kamiyo Ori
- Posty: 1054
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
- Kamiyo Ori
- Posty: 1054
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Uczta dla zdrajców
Misja Rangi B dla Shinsa
33/45[/center]
Jeśli twoja zdolność do właściwego przepisywania notatek cię nie zawodziła, to byłeś nareszcie we właściwym miejscu. Ta długa i żmudna zabawa w chowanego powoli zbliżała się do końca. Teraz była już ta najtrudniejsza część związana ze zlokalizowaniem swojego celu i wdrożeniem swojego planu. Oczywiście miałeś jakiś plan, prawda? Z drugiej strony spontaniczne rozwiązywanie problemów mogło przynieść wymierne korzyści. Zwłaszcza, że byłeś wciąż na obcym terenie i właściwie nie było do końca jasne czego należy się spodziewać.
Wchodząc do środka zobaczyłeś całą galerię twarzy panujących w mieście, a było tego całkiem sporo. Najbardziej charakterystycznym był właściwie brak jakichś wspólnych cech pomiędzy poszczególnymi jednostkami. Wyłączając z tego oczywiście grupy jednoznacznie ze sobą spokrewnione. Karczma jednak cieszyła się dużą popularnością, bowiem wciąż krążyły miski i talerze na przemian z kuflami lokalnego napitku i butelkami wina. Właśnie, wino podobno było tutaj bardzo popularne, jako nawet jedno z lepszych miejsc na jego degustacje.
W głębi sali dostrzegłeś jednak dość charakterystyczną twarz, której rysopis miałeś na otrzymanym zwoju. Nie była jednak sama. Siedziała popijając wino z trzema innymi osobami, które miały założone kaptury na głowie.
Słownik
Postacie
1) Barman
2) Blondynka(Desudokutā)
3) Shouske Kotaro
4) Wąsaty kupiec
5) Łysy kupiec(Yato)
6) Wielkolud
7) Urzędnik
Mapa
klik
Inne:Ukryty tekst
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Poprzedni post: Plac przed Urzędem Celnym
Droga do karczmy okazała się zaskakująco krótka - albo rzeczywiście nie było daleko, albo czas, jaki upłynął był odczuwalnie krótszy niż zazwyczaj ze względu na ostatnią dekadę, jakąś Douhito spędził przeszukując papiery. Piękna pogoda powodowała dobry nastrój i możliwość skupienia się na swoich myślach, co w przypadku deszczów lub śniegu było niemożliwe, bo człowiek zajęty był szukaniem schronienia, niż czymkolwiek innym.
W drodze do celu Shins rozważał co powinien zrobić. W zasadzie nie wiedział czym teraz zajmuje się i gdzie się okrywa jego cel, jednak podstawowym problemem jaki chłopak musiał rozwiązać było to, w jaki sposób podać mu przygotowane specjalnie dla niego danie z mięsa jego ojca. Nie było to łatwe, gdyż trzeba było przekonać do tego kogoś, kto się tym normalnie zajmuje, albo dokonać sabotażu. To drugie wymagało pewnie przygotowania i trochę czasu, to pierwsze mogło być znacznie szybsze, ale jeśli się miało udać, trzeba było liczyć na łut szczęścia i współpracę przypadkowej osoby. A to nigdy nie wróżyło nic dobrego, choć bywało, że nie było innego wyjścia.
Zwyczajem osoby nowo wchodzącej do lokalu przedstawiciel Akiyamy rozejrzał się za wolnymi stolikami i zauważył, że przy jednym z nich siedział interesujący go człowiek. Okazja sama pchała się, żeby ją wykorzystać, toteż chłopak skierował swoje kroki bezpośrednio do baru, przy którym zamówił wino. To chyba właśnie taki moment, w którym trzeba było zaryzykować i zdać się na decyzje innych osób. Zdając się na gwar, jaki panował w lokalu, i jaki miał zagłuszyć rozmowę, którą miał zamiar przeprowadzić zawołał barmana i zagadną - "Kilka stolików za mną siedzi charakterystyczny facet w towarzystwie trójki mężczyzn. Nie przyglądaj się im!" - zaczął, od razu uczulając barmana, by ten się nie zdradził, że to o tamtych mężczyznach będą prowadzili rozmowę - "Ile Ryo chcesz, żeby potrawa dla nich przygotowana została z moich składników? Nie są zatrute ani nic. Ten mężczyzna to mój znajomy i chcę sprawić mu niespodziankę." - zapytał bez ogródek. Przekupienie barmana wydawało mu się najłatwiejszą opcją. Najcichszą. I pewnie najbardziej zaskakującą, gdy o tym, z czego zrobiona jest potrawa powie mu ktoś zupełnie przypadkowy. A samemu barmanowi wcisnął dodatkowo kit, by ten łatwo znaleźć mógł sobie usprawiedliwienie przyjęcia łapówki.
SPRZĘT WIDOCZNY - bo nie każdy czyta KP
- Rękawiczki na dłoniach
- Torba na glinę (Przy prawym boku na pasie)
- 2 torby zaczepiona z tyłu u pasa
- Przypasany do pleców miecz z kości "Yoshimitsu"
- Maska filtrująca zakrywająca twarz
- Czarny płaszcz
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja: Kopiuj
[color=#444444]t[/color]
- Kamiyo Ori
- Posty: 1054
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Uczta dla zdrajców
Misja Rangi B dla Shinsa
35/45[/center]
Gwara dość głośnego lokalu wyraźnie zagłuszała jakąkolwiek komunikacje na poziomie szeptu. Było dość głośno i radośnie. Ludzie pili alkoholowe napitki i co jakiś czas padały słowa toastu. Właściwie każdy powód był dobry, ale najważniejszy chyba był ten, że dzień pracy właściwie się już skończył i można było zapomnieć o troskach dnia codziennego. To rozluźnienie jednak nie dotyczyło ciebie, bowiem jak inni kończyli swój dzień, to twoja praca dopiero się zaczynała.
Zaczepiony barman kilka razy poprosił cię, abyś powtórzył słowa głośniej, zanim do jego uszu dotarła treść twoich słow. Kiedy w końcu udało się wam skomunikować, to on zmarszczył tylko czoło i pokręcił głową. - Wybaczcie, ale nie proponujemy tego typu usług. Możecie zamówić swojemu znajomemu, ale tylko nasze rzeczy, coś z karty. – Uśmiechnął się szeroko, wskazując spis produktów napisanych na tablicy. – Nie będziecie żałować, mamy wspaniałą pieczeń z dzika! – Roześmiał się perliście, po czym popatrzył na ciebie pytającym spojrzeniem, jakby czekał na twoją decyzję. W końcu to ty byłeś klientem, ale za takie smakołyki to wpierw trzeba zapłacić.
Słownik
Postacie
1) Barman
2) Blondynka(Desudokutā)
3) Shouske Kotaro
4) Wąsaty kupiec
5) Łysy kupiec(Yato)
6) Wielkolud
7) Urzędnik
8) Karczmarz
Mapa
klik
Inne:Ukryty tekst
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Gdyby barman się zgodził wszystko okazałoby się zbyt proste, niemniej idea przekupienia któregoś z pracowników placówki nie była zła, trzeba było jedynie znaleźć odpowiedniego - "Nie dzięki. To mi w niczym nie pomaga. Jeszcze butelkę wina proszę." - niepocieszony Douhito odpowiedział barmanowi, po czym rozejrzał się po sali w poszukiwaniu osób odpowiedzialnych za roznoszenie potraw. Skoro barman się nie zgodził, trzeba było uderzyć do pracowników, którzy - jak podejrzewał Shins - mieli płacone znacznie mniej, a więc teoretycznie byli potencjalnie bardziej przekupni. Po namierzeniu takiej osoby, a mafioza starał się odnaleźć taką, która wyglądała możliwie najbiedniej lub prezentowała wygląd typowego lesera-kombinatora - postanowił przejść do działania i zaopatrzony w butelkę wina skierował się przez tłum (by zniknąć z oczu barmanowi) do upatrzonego pracownika, a gdy do niego podszedł zagadnął starając się wyglądać pogodnie - "Hej, witaj. Mam gorącą prośbę. Chciałbym zrobić mojemu przyjacielowi niespodziankę, a nie wiem do kogo mam się z tym zwrócić. Mój przyjaciel z pewnością zamówił coś do jedzenia, a chciałbym żeby trafiło do niego danie przyrządzone z moich składników. Jestem gotowy zapłacić za pomoc w tej niespodziance" - przedstawił swoją prośbę idąc za pracującą tu osobą w kierunku, jak mniemał, zaplecza. Jeśli ta próba nie zadziała, to będzie musiał zastosować środki przymusu bezpośredniego, a te lepiej aby odbyły się poza ogólnym widokiem, więc wiedza na temat miejsca, w którym może znaleźć obsługę lokalu wydawała się pod tym kątem kluczowa.
SPRZĘT WIDOCZNY - bo nie każdy czyta KP
- Rękawiczki na dłoniach
- Torba na glinę (Przy prawym boku na pasie)
- 2 torby zaczepiona z tyłu u pasa
- Przypasany do pleców miecz z kości "Yoshimitsu"
- Maska filtrująca zakrywająca twarz
- Czarny płaszcz
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja: Kopiuj
[color=#444444]t[/color]
- Kamiyo Ori
- Posty: 1054
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Uczta dla zdrajców
Misja Rangi B dla Shinsa
37/45[/center]
Nie wystarczy być dobrym obserwatorem, aby na pierwszy rzut oka ocenić czyjś charakter. Należy umieć wejść do środeczka drugiego człowieka i umieć spojrzeć na świat jego oczami. Zatem aby jednoznacznie wychwycić te elementy, które budują czyjąś osobowość. Pewne ekspresje. Jakieś odruchy. Nikt nigdy nie twierdził, że sztuka empatii jest specjalnie prosta, ale ty miałeś sprawę nieco ułatwioną, bowiem szukałeś jednostki podobnej sobie, więc specjalnie wczuwać się nie musiałeś. I tak po dłuższej minucie wertowania pracowników tego przyjemnego przybytku dojrzałeś takiego niskawego chłopaka o lekko trójkątnej twarzy i cieniutkim wąsiku. Niósł opartą o bark ogromną tacę pustych kielichów i misek w kierunku zaplecza. Gdy go zaczepiłeś zatrzymał się na moment, aby zastanowić się nad twoimi słowami, po czym ręką wskazał byś poszedł za nim do kuchni.
Przy wielkiej balii wody, gdzie wylądowały wszystkie brudne naczynia zasygnalizował ręką, abyś się zatrzymał, po czym wszedł w głąb pomieszczenia. Nie minęło wiele czasu, zanim nie pojawił się z wielkim chłopem z chustą na głowie i nieco przybrudzonym, brązowym fartuchu.
- Kano, mnie tutaj zawołał, podobno masz jakieś specjalne zamówienie? – Głos kucharza, który wyraźnie przespał lekcje z obsługi klienta na temat tonu wypowiedzi, był dość opryskliwy. Popatrzył na ciebie wyraźnie niezadowolony, jakbyś mu powiedział, że jego królik w buraczkach śmierdzi, po czym dodał po chwili. – To będzie kosztowało ekstra. O co chodzi? – Założył ręce na piersi w oczekiwaniu na twoją propozycje. Teraz zostało już doprecyzowanie szczegółów i można było już finalizować transakcje.
Słownik
Postacie
1) Barman
2) Blondynka(Desudokutā)
3) Shouske Kotaro
4) Wąsaty kupiec
5) Łysy kupiec(Yato)
6) Wielkolud
7) Urzędnik
8) Karczmarz
9) Kucharz
Mapa
klik
Inne:Ukryty tekst
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Zmiana strategi, polegająca na znalezieniu dopowiedniej osoby do przedstawienia propozycji okazała się całkiem opłacalna, bo po niedługim czasie udało się chłopakowi namierzyć odpowiednią osobę, która zgodziła się na współpracę i zabrała go na zapleczę. Tam, po krótkiej chwili, przyszedł jeden z kucharzy - chyba najlpesza osoba do przeprowadzenia tego typu operacji. Nie marnując więc czasu, który zawsze był cenny, przeszedł do sedna - "Na sali znajduje się mój dobry znajomy. Chciałbym mu zrobić niespodziankę i by potrawa, którą dostanie została wykonana z moich składników. Jestem pewien, że będzie to dla innego świetna niespodzianka, która dobrze poprzedzi moje przyjście" - wyłuszczył swoje oczekiwania, przyglądając się reakcji kucharza. Nie wiedział, czy potrzebuje on tej nadbudowy w postaci wymyślonej historyjki, uznał jednak, że lepiej teraz jej nie zmieniać - "A co do dodatkowej zapłaty, jestem pewien, że się dogadamy. Co powiesz na 200 Ryo?" - zapytał, zanim tamten zdążył odnieść się do pomysłu, który przedstawił mu Douhito i by bardziej skupił się na tym, ile zarobi, jeśli się zgodzi. Jeśli wszystko pójdzie po myśli mafioza odpieczętuje on pudełko, a następnie opisze, komu ma zostać podana tak zmodyfikowana potrawa.
SPRZĘT WIDOCZNY - bo nie każdy czyta KP
- Rękawiczki na dłoniach
- Torba na glinę (Przy prawym boku na pasie)
- 2 torby zaczepiona z tyłu u pasa
- Przypasany do pleców miecz z kości "Yoshimitsu"
- Maska filtrująca zakrywająca twarz
- Czarny płaszcz
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja: Kopiuj
[color=#444444]t[/color]
- Kamiyo Ori
- Posty: 1054
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Uczta dla zdrajców
Misja Rangi B dla Shinsa
39/45[/center]
Negocjacje z kucharzem trwały w najlepsze, kiedy to padła pierwsza propozycja. Kwota była dość spora, jak za przyrządzenie dania, ale mężczyzna nie był tym specjalnie poruszony. Popatrzył na ciebie groźnie marszcząc brwi, po czym odetchnął ciężko. – Niech stracę. To co to za składniki? – Popatrzył na ciebie pytającym spojrzeniem w twoim kierunku.
Kiedy uwolniłeś ze zwoju słoik wypełniony zielonkawą substancją, w której pływały sobie kawałki ciała, to mężczyzna wytrzeszczył na ciebie oczy. – Co to do cholery ma być?! – Podniósł głos pełen wzburzenia. Szczęśliwie w karczmie było dość hałasu, aby jego ton nie przebił się przez szum wywołany wrzawą przy barze i na głównej sali. Jedyna właściwie osoba, która zareagowała na jego dźwięk, był kelner, który przyprowadził cię do kuchty. Przypatrzył się wszystkiemu zdziwionym wzrokiem, ale nie odezwał się nawet słowem.
Słownik
Postacie
1) Barman
2) Blondynka(Desudokutā)
3) Shouske Kotaro
4) Wąsaty kupiec
5) Łysy kupiec(Yato)
6) Wielkolud
7) Urzędnik
8) Karczmarz
9) Kucharz
Mapa
klik
Inne:Ukryty tekst
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Rozmówca Shinsa okazał się frajerem... znaczy się człowiekiem interesu, jakiego szukał chłopak i zgodził się na zastąpienie oryginalnych produktów składnikiem dostarczonym przez Douhito, tak więc nie przedłużając odpieczętował on słój z mięsem. Kucharz wydawał się bardzo mocno zaskoczony tym widokiem - "Słuchaj no. To mięso bardzo rzadkiego Hienosępa Pustynnego" - wymyślił na poczekaniu kolejną bzdurę o nieistniejącym zwierzęciu, specjalnie pochodzącym z Pustyni, bo spodziewał się, że flora i fauna tych terenów nie była powszechnie znana okolicznym mieszkańcom - "Musiałem to jakoś zabezpieczyć przed zepsuciem" - usprawiedliwił się podając kucharzowi słój wraz z umówionymi 200 Ryo - "A jak wszystko pójdzie sprawnie, to dorzucę jeszcze jakiś bonusik" - dodał starając się, by mężczyzna zamiast na słoiku, skupił się na otrzymywanych pieniądzach - "Najlepiej, jakby potrawa nie różniła się wizualnie od oryginalnej" - polecił, po czym wycofał się z zaplecza idąc do głównej sali. Znowu podszedł do baru i zamówił wino, a następnie udał się do stolika, z którego miał widok na swój cel.
Siedząc chłopak postanowił się przygotować do walki - poszperał w sakwie i zjadł po 240g gliny, z planem wykonania w przyszłości Nendo Kurīchā, choć nie był pewien, czy sytuacja zmusi go do tak radykalnych środków. Najlepiej byłoby zabić cel i uciec nie wdając się w walkę z innymi shinobi, ale czy będzie na to szansa? To się okaże, ale najpierw trzeba zaczekać, aż zdrajca dostanie swój posiłek i poczekać na jego reakcję.
SPRZĘT WIDOCZNY - bo nie każdy czyta KP
- Rękawiczki na dłoniach
- Torba na glinę (Przy prawym boku na pasie)
- 2 torby zaczepiona z tyłu u pasa
- Przypasany do pleców miecz z kości "Yoshimitsu"
- Maska filtrująca zakrywająca twarz
- Czarny płaszcz
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja: Kopiuj
[color=#444444]t[/color]
- Kamiyo Ori
- Posty: 1054
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Uczta dla zdrajców
Misja Rangi B dla Shinsa
41/45[/center]
Wyraz twarzy człowieka, któremu próbowałeś sprzedać bajeczkę, nie wskazywał, że uwierzył twoim słowom. Odetchnął tylko ciężko, po czym zaczął się rozglądać, dostrzegając zdziwiony wzrok znajomego kelnera. Ten tylko się uśmiechnął do niego i skinął głową, na co mężczyzna pokręcił tylko głową i odwrócił się z uśmiechem. – No dobra, co tam powiesz. – Sięgnął po słoik wraz z sakiewką. – Poczekaj przy barze, a ja coś z tego spróbuje wyszykować. – Zmarszczył lekko nos, gdy otworzył słoik i poczuł ostry zapach substancji konserwującej. – Ale najpierw dokładnie to umyć. – Odwrócił się na pięcie wracając do kuchni, z której dochodził szereg typowych odgłosów krojenia, smażenia i gotowania różnych smakołyków. Teraz też tym z twojej prywatnej kolekcji nietypowych przysmaków Akiyamy.
Zostałeś sam przy zapleczu ze znajomym kelnerem, który dał gest ręką, abyś wrócił na salę, a on sam wrócił do środka, gdzie czekała go góra naczyń do umycia. Gotowanie niestety jest skomplikowaną i czasochłonną sztuką, dlatego też przygotowanie musiało trochę potrwać.
Słownik
Postacie
1) Barman
2) Blondynka(Desudokutā)
3) Shouske Kotaro
4) Wąsaty kupiec
5) Łysy kupiec(Yato)
6) Wielkolud
7) Urzędnik
8) Karczmarz
9) Kucharz
Mapa
klik
Inne:Ukryty tekst
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Wytłumaczenie podane przez Shinsa może nie było nazbyt przekonujące, ale wystarczyło, by kucharz uznał je za na tyle zadowalające, by nie zadawać dalszych pytań. Była to okoliczność pozytywna, gdyż nic bardziej kreatywnego nie przychodziło Douhitowi do głowy, więc miałby problem z przekonaniem kucharza do swojej bajaczki, gdyby ten drążył temat. Jak widać Ryo potrafią czynić cuda.
Załatwiwszy sprawę Shins wrócił na główną salę obserwując wnętrze i gości, popijając wino oraz z ukosa łypiąc na mężczyznę, który był celem ataku. Trzeba było rozplanować w jaki sposób go zabić, przy możliwie jak najmniejszych zniszczeniach otoczenia i ofiarach w postronnych. To miała być egzekucja, więc musiała wyjść profesjonalnie. Choć z drugiej strony wysadzenie lokalu też było dosyć kuszącym rozwiązaniem. Gdyby Shins miał sposobność przekazania wiadomości o tym, z czego został wykonany posiłek przy pomocy jakiegoś klona, czy czegoś w tym stylu, to nafaszerowałby całe zabudowanie gliną i wysadził w pizdu, ale musiał być w środku, co mocno utrudniało wysadzenie lokalu. W końcu sam nie chciał zginąć, więc konieczny był inny plan.
Zgodnie z wcześniejszym zamiarem wypełnił usta w swoich dłoniach gliną i czekał, aż potrawa zostanie podana, by dopiero wtedy przejść do akcji.
SPRZĘT WIDOCZNY - bo nie każdy czyta KP
- Rękawiczki na dłoniach
- Torba na glinę (Przy prawym boku na pasie)
- 2 torby zaczepiona z tyłu u pasa
- Przypasany do pleców miecz z kości "Yoshimitsu"
- Maska filtrująca zakrywająca twarz
- Czarny płaszcz
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja: Kopiuj
[color=#444444]t[/color]
- Kamiyo Ori
- Posty: 1054
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Uczta dla zdrajców
Misja Rangi B dla Shinsa
43/45[/center]
W końcu się doczekałeś. Z kuchni wyszedł znajomy kelner trzymając na swojej tacy talerz z czymś, co można nazwać dobrze wypieczonym, aromatycznym kawałkiem mięsa. Został on sparowany z ostrym sosem miętowym, której orzeźwiający aromat niemal wypełnił ci nozdrza. I chyba bardzo dobrze, bowiem zapach tej potrawy raczej nie kojarzył ci się ze zbyt apetycznym posiłkiem, jakim można tu dostać. Co to, to nie.
Stałeś przy ladzie i obserwowałeś ukradkiem na swój cel i rozgrywającą się sytuacje. Kelner dotarł do stolika z potrawą i został obdarowany zdziwionym spojrzeniem twojego celu. Jeden z zakapturzonych mężczyzn już się podniósł, aby go chyba zatrzymać, ale został uspokojony gestem dłoni przez Kotaro. Po chwili przyglądał się przyniesionej potrawie z lekkim zdziwieniem, ale też z zaciekawieniem w oczach. W końcu specjalność szefa kuchni brzmi dumnie.
Do tego rodzaju wypieczonego mięsa podane zostały również ostre sztućce, którymi mógłby się posłużyć w celu pokrojenia swojego posiłku. Wkrótce prawą ręką odcinał kawałek mięsa, który okazał się nieco żylasty, bowiem powalczył sobie znacznie dłużej niż w przypadku wołowiny. Cóż to był za specjał? Ostatecznie odcięty kawałek wielkości kęsa został nakłuty na żelazny widelec i mężczyzna przez chwilę przyglądał mu się z uwagą, po czym włożył sobie go do ust i zaczął dokładnie przeżuwać…
Słownik
Postacie
1) Barman
2) Blondynka(Desudokutā)
3) Shouske Kotaro
4) Wąsaty kupiec
5) Łysy kupiec(Yato)
6) Wielkolud
7) Urzędnik
8) Karczmarz
9) Kucharz
Mapa
klik
Inne:Ukryty tekst
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Siedząc w Kaprysie Susanoo chłopak spokojnie popijał wino czekając aż jego plan zostanie zrealizowany. Na tym etapie niewiele zależało od niego, nie pozostawało mu więc nic, jak cierpliwie czekać, a że był z natury cierpliwy, to nie stanowiło to dla niego większego problemu. Po jakimś czasie do hali wszedł kelner niosąc specjalne danie, które za sprawą Shinsa stało się jeszcze bardziej specjalne, a sekret jego składników jeszcze bardziej sekretny. Choć to ostatnie za chwile miało się zmienić.
Gdy kelner mijał Douhito mógł on poczuć miętową woń unoszącą się z talerza, co mogło być stosunkowo pozytywne, skoro w menu było ludzkie mięso, którego woń raczej mogła nie kojarzyć się przyjemnie. Choć Shins nie miał okazji skosztować tego rodzaju potrawy (a też nie palił się do tego), więc pewności mieć nie mógł. Woń mięsiwa za to na pewno dobrze wyczuta została przez mężczyzn, przed którymi półmisek postawiono - jeden z nich chyba chciał nawet zwrócić uwagę na top kelnerowi, ale został zatrzymany przez tego, z myślą o którym ten posiłek został przyrządzony.
Teraz wystarczyło poczekać, aż mężczyźni zjedzą przełkną ową potrawę - było by niesatysfakcjonujące, gdyby Shins wszedł za szybko i kawałki ludzkiego mięsa zostały by tak po prostu wyplute. Lepiej było zobaczyć na twarz osoby, która uświadamia sobie, że właśnie przełknęła kawałek ciała zamordowanego ojca. Dopiero, gdy mężczyzna zakończy posiłek Douhito postanowi włączyć się do akcji. Przygotowując się do użycia skrytego w rękawie kunaia podejdzie do stołu mężczyzn od strony celu i, starając się, by wszyscy obecni usłyszeli, a stając tak, by cel - aby go zobaczyć - musiał obrócić się w lewą stronę, zapyta - "Rodzina Akiyama życzy smacznego! Dziś w menu mięso Twojego ojca! Smakowało?".
W dalszej kolejności chłopak nie będzie czekał na reakcję mężczyzn siedzących przy stole, a płynnym ruchem ręki uwolni kunai naczepiony na wyrzutni w rękawie, złapie go, po czym rzuci celując tak, by trafić w serce. To, co zrobi dalej uzależnione będzie od reakcji pozostałych uczestników wydarzenia, ale chłopak będzie starał się stanąć tak, by od pleców mieć jedynie ścianę lokalu.
SPRZĘT WIDOCZNY - bo nie każdy czyta KP
- Rękawiczki na dłoniach
- Torba na glinę (Przy prawym boku na pasie)
- 2 torby zaczepiona z tyłu u pasa
- Przypasany do pleców miecz z kości "Yoshimitsu"
- Maska filtrująca zakrywająca twarz
- Czarny płaszcz
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja: Kopiuj
[color=#444444]t[/color]
- Kamiyo Ori
- Posty: 1054
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Uczta dla zdrajców
Misja Rangi B dla Shinsa
45/??[/center]
Wszystko miało wyglądać tak pięknie. Tak pięknie. Ułożony plan miałeś w swojej głowie od A do Z, gdzie planowałeś wydostać się z budynku niepostrzeżenie po dokonaniu stylowego zabójstwa. Ale zanim zaczniemy o tym, wróćmy do samego początku…
Mężczyzna żuł kęs mięsa, ale jego twarz wykrzywił lekki grymas. Na wpół przeżute mięso wypluł na talerz i ręką wezwał kelnera. Przez cały ten hałas nie dało się przysłuchiwać ich rozmowie, ale po samych ich gestach wyraźnie można było zobaczyć o co zaszło. Talerz ze specjalnym jedzonkiem został odsunięty od twojego celu i wrócił on na tacę kelnera. Następnie Shouske nalał z butelki wina do drewnianego kubka i pociągnął z niego zdrowo. Wyraz ulgi pojawił się na jego twarzy, kiedy w końcu go odstawił.
Co do potrawy, to trafiła sobie z powrotem na trasie do kuchni, gdzie była na dobrej drodze, aby wylądować w śmietniku, a naczynia na zmywak. Chyba niezupełnie taki miał być twój plan, więc powstrzymałeś się przed wykonaniem przedwczesnej egzekucji, bowiem nie dopełniła się w sumie jeszcze jej pierwszy warunek. Wciąż miałeś czas, aby zatrzymać kelnera z mięsem, albo mogłeś już sam przejść do ostatnich już kroków twojego zadania. Teraz jednak trzeba było zadecydować jak postąpisz, bo zostały tylko sekundy na podjęcie decyzji.
Słownik
Postacie
1) Barman
2) Blondynka(Desudokutā)
3) Shouske Kotaro
4) Wąsaty kupiec
5) Łysy kupiec(Yato)
6) Wielkolud
7) Urzędnik
8) Karczmarz
9) Kucharz
Mapa
klik
Inne:Ukryty tekst
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Karczma "Kaprys Susanoo"
Doton: DomuGdy wszystko miało się pomyślnie rozwiązać, stało się coś, czego Shins się obawiał, a co nie zależało od niego - mężczyzna zamiast zjeść kawałek, który miał w ustach wypluł go zaprzepaszczając pracę, jaką chłopak wykonał, by potrawa trafiła na ten stół. Tego było już za wiele! Po tym wszystkim, co Douhito przeszedł to nie mogło się tak skońćzyć!
Chłopak nie mógł tego tak zostawić i, nim kelner zdążył zabrać potrawę ze stołu, ruszył do akcji, która miała w tym przeszkodzić. Idąc do stołu złożył pieczęć węża - "Zostaw to!" - warknął do kelnera równocześnie odpychając go na bok, by zrobić sobie miejsce - "Nie smakuje?" - teraz zwrócił się bezpośrednio do mężczyzny, który miał zostać zabity równocześnie tworząc dwa wielkie gliniane goryle - "To ja tu staję na głowie, żebyś dostał należyty poczęstunek przed swoją śmiercią, a Ty tak lekceważysz dar od Akiyamy?!" - zapytał zdenerwowany - "Zjesz to, choćbym miał Ci to wepchnąć do gardła!" - powiedział czekając na reakcję mężczyzn siedzących przy stoliku.
- Nazwa
- Doton: Domu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt <span style="font-size: 95%; line-height: 116%;">E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (całe ciało) (1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę)
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (kończyna) </span> - Dodatkowe <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">+20 siła uderzeń kończynami pokrytymi zbroją.
Zbroja utrzymuje się 5 tur, ale możliwe jest przedłużenie czasu jej trwania - pod koniec należy zapłacić pełen koszt techniki na kolejne 5 tur. Mała naprawa dotyczy maksymalnie rozmiarów jednej kończyny, a dużą naprawą jest wszystko ponad to.</span> - Opis Po złożeniu pieczęci skóra na ciele użytkownika (lub na wybranej jego części) pokryta jest ciemnobrązową powłoką o twardości zbliżonej do kamienia. Technika gwarantuje solidną obronę, chroni przed technikami rangi C i technikami rangi B o mniejszej sile ataku, notkami wybuchowymi (za wyjątkiem tych przyklejonych bezpośrednio do ciała, które zadadzą niewielkie obrażenia), bronią miotaną oraz wieloma atakami Taijutsu oraz Bukijutsu. Ataki fizyczne dopiero od siły powyżej 100 są w stanie wyrządzić krzywdę użytkowniki jutsu, a te powyżej 140 już bez problemów niszczą zbroję. Powłoka nie chroni przed technikami Raitonu. Dzięki pokryciu skóry twardą powłoką rośnie też siła ataków wyprowadzanych wręcz.
- Nazwa
- C1: Shī Wan
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Połowa Barana (detonacja)
- Zasięg
- Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)
- Dodatkowe
- 20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.
- Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
- Latające - bomby te mogą latać ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, a także poruszać się po ziemi lub pływać, jednak w takim wypadku ich prędkość zredukowana jest o połowę
- Nurkująco-pływające - bomby te mogą pływać oraz nurkować ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, ale nie mogą poruszać się po lądzie ani latać.
- Biegające - bomby te mogą biegać ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej. Nie mogą latać, ani nurkować, jednak mogą pływać z prędkością zredukowaną o połowę
- Podziemne - bomby te mogą przemieszczać się pod ziemią oraz poruszać się po lądzie ze standardową prędkością zależną od dziedziny klanowej, nie mogą jednak ani pływać ani latać.
Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.</span>
SPRZĘT WIDOCZNY - bo nie każdy czyta KP
- Rękawiczki na dłoniach
- Torba na glinę (Przy prawym boku na pasie)
- 2 torby zaczepiona z tyłu u pasa
- Przypasany do pleców miecz z kości "Yoshimitsu"
- Maska filtrująca zakrywająca twarz
- Czarny płaszcz
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja: Kopiuj
[color=#444444]t[/color]
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość