Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Rokuramen Sennin »

Rework wejdzie wkrótce, tę część wstawiamy do poglądu aby gracze mogli się z tym zapoznać.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2715
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Tsukune »

Nie wiem czy moge tu napisac. Pewnie nie ale i tak napisze by sie upewnic.

Innymi slowy nie wazne jaki styl mamy na poczatek to gdy uzbieramy razem w statach (sila/szybkosc/wytrzymalosc) bo nie wiem czy reszta tak bedzie liczona (oczywiscie wiem ze jest tam pare ktore nie sa wliczane) osiagnie sie dany prog np te 100, 200 itp itd zdobywamy owy poziom stylu i mozemy sie wtedy uczyc się normalnie technik z danej rangi tak?

Czy zostana podane "głowne" staty do kazdego z obecnych stylow jakie maja byc w teorii podnoszone by miec prog odpowiedni?

I z gory przepraszam jezeli nie moge tu pisac ale chcialem sie upewnic czy dobrze mysle
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Vulpie »

Dokładnie jak piszesz. Płacimy za otwarcie stylu, a potem on sam się podnosi wraz z posiadaniem coraz więcej statystyk fizycznych. Czyli dodajemy siłę, szybkość, percepcję i wytrzymałość i styl podnosi swoją range wraz z ich suma wedle tabelek tutaj opisanych. Psychika i konsekwencją się do tego nie liczy.
0 x
Meido

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Meido »

To pewnie nieistotne, ale nie rozumiem tej tabelki:

Obrazek

Czy mógłby ktoś to wytłumaczyć?
0 x
Ayato

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Ayato »

Chodzi o liczbę dziedzin, które otwierasz bez kary w postaci dodatkowych ph. Nie będzie tak jak obecnie, że możesz otworzyć np. 5 dziedzin bez kary. Będzie to uzależnione od rangi dziedziny.
Ciężko to napisać na telefonie, jak chcesz to mogę wytłumaczyć na sb lepiej.
0 x
Ayame

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Ayame »

To jest ogólna ilość slotów dziedzin, czyli ile możesz otworzyć i na jakich rangach maksymalnie (pomarańczowy) lub dopłacając karne PH (zgniłozielony). Bezklanowcy i Klanowcy żywiołowi, mają o jeden slot więcej, czyli maksymalnie 4S, 5A i tak dalej. Jest jeszcze jedna sprawa. Nie liczy się to, co w jakiej kolejności otworzysz i będziesz mieć, tylko to, na jakiej masz to randze.
0 x
Ayato

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Ayato »

Klany żywiołowe nie mają dodatkowej, tylko bezklanowcy.
Dziedziny rangi wyższej zajmują slota dziedziny niższej. Np. Dziedzina rangi B zajmuje slota w C i D.
0 x
Meido

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Meido »

Czyli wychodzi, że maksymalnie mogę mieć:
1 D
1 C
1 B
1 A
3 S
Bez dopłacania, tak?

PS: Na SB nie wejdę, wiesz? Mam perm bana tam zdaje się? :P
0 x
Ayato

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Ayato »

Dokładnie tak.

Edit. Na bezklanowcu możesz 4 S i reszta tak jak napisałeś.
0 x
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Rokuramen Sennin »

Jesteś bezklanem, więc masz wszystko +1. Czyli masz 4S
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Meido

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Meido »

A, ok. Dobrze. Rozumiem. Dzięki.
0 x
Midori

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Midori »

Co z postaciami które rozwijają staty do biegania ale nie obchodzi ich zostanie mistrzem walki wręcz, a mimo to nim się stają dopłacając 5 dyszek w ogóle nie wiążąc swojej postaci z tym kierunkiem i nagle spotykają się z tai userem który poświęca się walce tai i rozwala go taki ziomek który nigdy nie walczył na pieści paroma ciosami rangi S z dupy?
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Support nr 6 »

Goku, dzięki ci.

Jeżeli w ogóle nie wiążą się z tai/buki to nie biorą stylu = nie potrafią walczyć w zwarciu ponad poziom typowego Jana Kowalskiego z brzuszkiem piwnym. A nawet jeśli będzie miał jeden styl walki to musi też mieć statystki (no i rozwój tylko szybkości nie jest możliwy, musisz mieć wytkę i percepcję), a to kosztuje sporo PH. Więc nikt nie będzie brał stat tylko do biegania, bo na pierwszym miejscu będą jednak dziedziny chakrowe i KC. Kwestia budowania postaci.
No to masz też jeden styl (albo więcej jak chcesz) i masz go na wyższym poziomie, bo masz więcej stat = wyższy poziom danego stylu = większe możliwości w walce w zwarciu = większe szanse "rozwalenia biegającego ziomka".

Jak nigdy nie walczył to nie ma żadnego stylu. WIĘC NIE WYGRA W ZWARCIU. No chyba, że specjalista od tai będzie stał w miejscu i pozwalał się okładać. Powtarzam, kwestia budowania postaci.
0 x
Midori

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Midori »

Podoba mi się. W naruto fizyczność miała większe znaczenie niż na naszym forum do tego momentu. Pasuje to i mi bo miło będzie spotkać klanowców rwących sie do zwarcia, a nie tylko uciekających. Dobrze wprowadzone zainteresowanie graczy aspektem stat. Doceniam. Ostatnie pytanie. Jeśli chodzi o style to staty znikną z ich bonusu? Czy to nie skończy się tym, że niektóre fizyczne postaci totalnie odwrócą się od myśli kolejnych stylów albo będą brać je tylko dlatego, że za darmo, a nie temu ze zgadza to się z zamysłem postaci "tracąc" względem starego systemu? Ktoś chce walczyć tylko mieczem więc odrzuca inne style jak walczenie włóczniami, co za tym idzie cała ta tabelka ograniczy im się do 350 stat, a potem mają wymaksowane to co ich jara, a reszta systemu jest bezużyteczna w ich przypadku? Kolejny styl powiązany z tą samą dziedziną nic nie daje, nic nie zmienia? Powinno być jakieś okno aby móc tworzyć kolejny styl do tej samej dziedziny nie tracąc na tym, a na przykład zbierając coś ala 3xd 2xc 2xb 2xa 1xs na tej samej dziedzinie bo ma 350 stat co coś zwiększyć może? mam pomysł aby było coś ala "kolejny styl albo ulepszenie poprzedniego" Moze kilka stat do rozdania albo zwiększenie stat za techniki jesli masz np 2xd to zamiast tego 10 pk dostajesz 20?
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w stylach i tai/bukijutsu

Post autor: Support nr 6 »

Fajnie.
Style same w sobie nic nie dają, bo odblokowujesz wyższy poziom za posiadanie atrybutów w statach fizycznych. Więc głupio by było, żeby styl sam się nakręcał. ALE techniki każdego stylu oferują duże boosty do statystyk na czas użycia danego ruchu. Dzięki temu poza opisami "zwykłych" ruchów, warto będzie używać technik z tai/buki.

I jak można tracić względem starego systemu, gdzie kiedy chciało się rozwijać w tai/ken (nawet pod jeden styl) musiał rozwijać się i w statystykach (żeby coś ugrać), ale by być jak bruce lee musiał płacić jeszcze za np. goken jak za pełnoprawną dziedzinę. Teraz płacisz 50PH za jeden styl i rośnie sam za statystki dalej (czyli I styl na S = 300PA + 50PH za otworzenie). I tu docieramy do drugiego części...

Mają przed sobą kilka opcji:
  • Rozwijać się dalej w kompletnie innych dziedzinach / statystykach.
  • Rozwijać dalej statystyki (bo na 300PA rozwój się nie kończy przecież, to zaledwie po 100 w szybkości, sile i wytrzymałości, a jeszcze potrzebna nam percepcja więc no) i być genialny w jednym stylu.
  • Wziąć sobie drugi styl (zapłacić 150PH i podbicie tym samym dziedziny na B)
  • Stworzyć styl w wt (tak samo 150PH) i serię technik do niego - walka konkretnym typem broni zamiast ogólną chanbarą etc.


Każdy styl daje ci co innego, i to, że jeden i drugi to taijutsu (np. goken i rankanken) mają ze sobą tyle wspólnego, że w obu uderzasz, ale zachowujesz kompletnie inną postawę, używasz innych ciosów, a nawet innej "filozofii" walki.

Um... Powiem tak, za wcześnie jest na tego typu propozycje, bo dopiero po wejściu tych zmian będzie można ocenić jak dobrze działają i dopiero wtedy będzie można coś w nich zmieniać.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Ogłoszenia”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość