Artefakty 2.0

Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4094
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea

Artefakty 2.0

Post autor: Jawa »

Po długich debatach w gronie administracyjnym, doszliśmy do wniosku iż mechanika tworzenia customowych artefaktów wymaga sporych zmian i ostatecznie udało się nam dojść do porozumienia i oto pomysł nowej mechaniki:
Zapraszamy wszystkich do dyskusji i chętnie poznamy Wasze zdanie na ten temat a także odnośnie proponowanych zmian.
1 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4094
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea

Re: Artefakty 2.0

Post autor: Jawa »

Dodatkowo również zapowiadam że będzie można spodziewać się dostosowywania i precyzowania zasad tworzenia Artefaktów Własnych, aby wszystko było bardziej przejrzyste i aby gracze mogli lepiej zrozumieć na co mogą w nich liczyć i jakiej rangi spodziewać się przy określonych perkach przedmiotów.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4094
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea

Re: Artefakty 2.0

Post autor: Jawa »

No i jeszcze zapomniałem dodać że do spisu będzie dodawane sporo nowych artefaktów!
0 x
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Artefakty 2.0

Post autor: Rika Kari Matsubari »

1. Myślałam, że już teraz artefakty były do zdobycia na wyprawie B lub wyżej.
2. Wymóg 2500 PH przed opracowaniem artefaktu wydaje mi się spory, ale może tak będzie nawet lepiej
3. Skoro teraz artefakty trafiają do puli, to rzeczywiście dział powinien być jawny, zupełnie jak BT i BP. A samo odkrywanie artefaktów to dobry pomysł. Teraz ktoś może sobie biegać z OP przedmiotem prawie bez niczyjej wiedzy.
4. Nie martwicie się trochę, że po zniesieniu limitu 3 artefaktów niektórzy gracze mogą zaraz biegać z samymi magicznymi przedmiotami?

Skoro niedługo zostaną uściślone zasady tworzenia artefaktu, to dodam od siebie, że przy tworzeniu własnego nie podobało mi się, że muszę już na etapie tworzenia pisać pod przedmiot historię. Czułam, że wyręczam swojego przyszłego MG i obdzieram się z funu, jaki mógłby mnie czekać z odkrywania jego historii. Obecne artefakty często w ogóle nie mają historii. Ten element chyba nie wpłynie szczególnie na akcept, a prowadzący taką wyprawę zawsze może skonsultować zarys fabuły z administracją.

Ogólnie popieram kierunek zmian w artefaktach.
1 x
Arino
Postać porzucona
Posty: 561
Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
Wiek postaci: 17
Ranga: Szpon, Kuro
Multikonta: Rimuru

Re: Artefakty 2.0

Post autor: Arino »

Punkt drugi jest bardzo dziwny, z tego względu iż już na takim poziomie PH można już kusić się na pierwszy własny, a opracowanie artefaktu trwa dosyć długo. W moim przypadku już to trwa ponad trzy miesiące, gdzie niestety wywalczenie tam odpisu graniczy z cudem. Opracowanie dałbym już na 2000 ph raczej.

Fajnie gdyby byłoby to trochę naprostować, bo nie z winy gracza często jest przedłużanie opracowywanie artefaktu, więc tutaj byłbym skłonny do przeskoczenia do czegoś takiego.
Nawet odpis w stylu "Trwa dyskusja w dziale Administracyjnym" jest lepsza od braku informacji.
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Moderator
Posty: 3823
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Artefakty 2.0

Post autor: Boyos »

Ja ze swojej strony dodam, że byłem za tym by rygor artefaktów był jeszcze większy. Dla mnie artefakt jest czymś unikalnym, a nie rzeczą, pod którą robi się postać lub na tym bazuje.

Kanonicznie wszystkie artefakty, które były pokazane w mandze czy anime, należały albo do top 7 szermierzy w całej osadzie, lub do jakichś złoczyńców rangi S. Z kolei jedyny artefakt, który posiadali protagoniści, to miecz Sasuke, no i względnie ten naszyjnik naruto (o ile to pod artefakt podciagac).

Artefakty powinny być bardziej "podkręcone", ale jednocześnie trudniej dostępne - przynajmniej moim zdaniem.

Nie mniej, niech będzie propozycja Jawy. Żeby nie blokować dalej zmian, artefakty w powyższej formie zostaną wprowadzone do końca tygodnia.

Wszystkie istniejące (trwające/procesowane) artefakty w kuźni (i dotychczas przepchnięte) nie zostaną ujęte zmianami.
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Ogłoszenia”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość