Po długich debatach w gronie administracyjnym, doszliśmy do wniosku iż mechanika tworzenia customowych artefaktów wymaga sporych zmian i ostatecznie udało się nam dojść do porozumienia i oto pomysł nowej mechaniki:
Zapraszamy wszystkich do dyskusji i chętnie poznamy Wasze zdanie na ten temat a także odnośnie proponowanych zmian.
Artefakty 2.0
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4109
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Admin Ogólny
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Ruushi Fea
Artefakty 2.0
1 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4109
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Admin Ogólny
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Ruushi Fea
Re: Artefakty 2.0
Dodatkowo również zapowiadam że będzie można spodziewać się dostosowywania i precyzowania zasad tworzenia Artefaktów Własnych, aby wszystko było bardziej przejrzyste i aby gracze mogli lepiej zrozumieć na co mogą w nich liczyć i jakiej rangi spodziewać się przy określonych perkach przedmiotów.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4109
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Admin Ogólny
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Ruushi Fea
Re: Artefakty 2.0
No i jeszcze zapomniałem dodać że do spisu będzie dodawane sporo nowych artefaktów!
0 x
- Rika Kari Matsubari
- Postać porzucona
- Posty: 1091
- Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Sentoki
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5085
Re: Artefakty 2.0
1. Myślałam, że już teraz artefakty były do zdobycia na wyprawie B lub wyżej.
2. Wymóg 2500 PH przed opracowaniem artefaktu wydaje mi się spory, ale może tak będzie nawet lepiej
3. Skoro teraz artefakty trafiają do puli, to rzeczywiście dział powinien być jawny, zupełnie jak BT i BP. A samo odkrywanie artefaktów to dobry pomysł. Teraz ktoś może sobie biegać z OP przedmiotem prawie bez niczyjej wiedzy.
4. Nie martwicie się trochę, że po zniesieniu limitu 3 artefaktów niektórzy gracze mogą zaraz biegać z samymi magicznymi przedmiotami?
Skoro niedługo zostaną uściślone zasady tworzenia artefaktu, to dodam od siebie, że przy tworzeniu własnego nie podobało mi się, że muszę już na etapie tworzenia pisać pod przedmiot historię. Czułam, że wyręczam swojego przyszłego MG i obdzieram się z funu, jaki mógłby mnie czekać z odkrywania jego historii. Obecne artefakty często w ogóle nie mają historii. Ten element chyba nie wpłynie szczególnie na akcept, a prowadzący taką wyprawę zawsze może skonsultować zarys fabuły z administracją.
Ogólnie popieram kierunek zmian w artefaktach.
2. Wymóg 2500 PH przed opracowaniem artefaktu wydaje mi się spory, ale może tak będzie nawet lepiej
3. Skoro teraz artefakty trafiają do puli, to rzeczywiście dział powinien być jawny, zupełnie jak BT i BP. A samo odkrywanie artefaktów to dobry pomysł. Teraz ktoś może sobie biegać z OP przedmiotem prawie bez niczyjej wiedzy.
4. Nie martwicie się trochę, że po zniesieniu limitu 3 artefaktów niektórzy gracze mogą zaraz biegać z samymi magicznymi przedmiotami?
Skoro niedługo zostaną uściślone zasady tworzenia artefaktu, to dodam od siebie, że przy tworzeniu własnego nie podobało mi się, że muszę już na etapie tworzenia pisać pod przedmiot historię. Czułam, że wyręczam swojego przyszłego MG i obdzieram się z funu, jaki mógłby mnie czekać z odkrywania jego historii. Obecne artefakty często w ogóle nie mają historii. Ten element chyba nie wpłynie szczególnie na akcept, a prowadzący taką wyprawę zawsze może skonsultować zarys fabuły z administracją.
Ogólnie popieram kierunek zmian w artefaktach.
1 x
-
- Postać porzucona
- Posty: 561
- Rejestracja: 1 lip 2021, o 20:48
- Wiek postaci: 17
- Ranga: Szpon, Kuro
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9831&p=178899#p178899
- Multikonta: Rimuru
Re: Artefakty 2.0
Punkt drugi jest bardzo dziwny, z tego względu iż już na takim poziomie PH można już kusić się na pierwszy własny, a opracowanie artefaktu trwa dosyć długo. W moim przypadku już to trwa ponad trzy miesiące, gdzie niestety wywalczenie tam odpisu graniczy z cudem. Opracowanie dałbym już na 2000 ph raczej.
Fajnie gdyby byłoby to trochę naprostować, bo nie z winy gracza często jest przedłużanie opracowywanie artefaktu, więc tutaj byłbym skłonny do przeskoczenia do czegoś takiego. Nawet odpis w stylu "Trwa dyskusja w dziale Administracyjnym" jest lepsza od braku informacji.
Fajnie gdyby byłoby to trochę naprostować, bo nie z winy gracza często jest przedłużanie opracowywanie artefaktu, więc tutaj byłbym skłonny do przeskoczenia do czegoś takiego. Nawet odpis w stylu "Trwa dyskusja w dziale Administracyjnym" jest lepsza od braku informacji.
0 x
- Boyos
- Moderator
- Posty: 3870
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Artefakty 2.0
Ja ze swojej strony dodam, że byłem za tym by rygor artefaktów był jeszcze większy. Dla mnie artefakt jest czymś unikalnym, a nie rzeczą, pod którą robi się postać lub na tym bazuje.
Kanonicznie wszystkie artefakty, które były pokazane w mandze czy anime, należały albo do top 7 szermierzy w całej osadzie, lub do jakichś złoczyńców rangi S. Z kolei jedyny artefakt, który posiadali protagoniści, to miecz Sasuke, no i względnie ten naszyjnik naruto (o ile to pod artefakt podciagac).
Artefakty powinny być bardziej "podkręcone", ale jednocześnie trudniej dostępne - przynajmniej moim zdaniem.
Nie mniej, niech będzie propozycja Jawy. Żeby nie blokować dalej zmian, artefakty w powyższej formie zostaną wprowadzone do końca tygodnia.
Wszystkie istniejące (trwające/procesowane) artefakty w kuźni (i dotychczas przepchnięte) nie zostaną ujęte zmianami.
Kanonicznie wszystkie artefakty, które były pokazane w mandze czy anime, należały albo do top 7 szermierzy w całej osadzie, lub do jakichś złoczyńców rangi S. Z kolei jedyny artefakt, który posiadali protagoniści, to miecz Sasuke, no i względnie ten naszyjnik naruto (o ile to pod artefakt podciagac).
Artefakty powinny być bardziej "podkręcone", ale jednocześnie trudniej dostępne - przynajmniej moim zdaniem.
Nie mniej, niech będzie propozycja Jawy. Żeby nie blokować dalej zmian, artefakty w powyższej formie zostaną wprowadzone do końca tygodnia.
Wszystkie istniejące (trwające/procesowane) artefakty w kuźni (i dotychczas przepchnięte) nie zostaną ujęte zmianami.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości