Zaczęło się wreszcie coś, co było dla Yoshiego początkiem podniecenia... Chciał go zabić, chciał rozerwać go na kawałeczki, rozrzucić odłączone kończyny po mieście i paradować z łbem przy pasie, lecz między tym oczywiście był przecież tymże potworem, który z każdego pojedynku czerpał radość, tak wielką radość, iż jedynie zbliżenie kobiecego ciała mogłoby być czymś więcej. Szalony, głupi, pewny siebie... Wszystkie tego typu cechy można by przypisać mu w momencie rozpoczęcia spektaklu w jego wykonaniu. Zdziwiony tym, iż Murai zdołał wyjść z podwójnej iluzji? Jednym Kai!? Nie wiedząc jak i widząc coś takiego pierwszy raz był jednak pewien, że technika która tym razem została użyta zatrzymała go na dobre. Jednak mimo, iż nie mógł się ruszać to jednak miał swoje nici, lecz to nie będzie raczej większym problemem.
Yoshi wiedząc że nici znajdują się gdzieś w okolicy miejsca jego startu, gwizdną i jednocześnie złożył jedną pieczęć do kolejnej techniki, jak i zarazem... Oddalał się w przeciwnym kierunku do ów nici, wiedząc iż może spodziewać się ataku spod ziemi jak i zewsząd w tym momencie, jednak Sharingan powinien pozwolić mu na precyzyjne oszacowanie toru, jak i wspomoże go przy ewentualnych unikach.
// Chakra podliczona będzie w następnym poście czyli jak normalnie... Jak będe wiedzieć co się udało
Sharingan lv 2 aktywny
100%-50%=50%? Chyba dobrze skoro wszystko wypaliłem
Techniki z posta:
Nazwa Jutsu: Kirintuzo
Dziedzina: Genjutsu
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: Obszar 50 metrów
Koszt chakry: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (3% na turę)
Opis: Iluzja mająca na celu stworzenie obszaru, a w momencie dostania się do danego obrębu obszaru wpadnięcie w iluzję! Czyli gęstą mgłę, pozwalającą na widok maksymalnie do trzech metrów! Prost technika iluzji, jednak ma dość ciekawe zastosowanie. Gdyż Doujutsu mają problem z jej przejrzeniem jeśli ktoś po prostu nie pomyśli. Bowiem W iluzji unosi się nasza chakra, co za tym idzie już różni się od zwykłej mgły z Suitonu. Tym, że techniki oczne po prostu bardziej utrudniają gdyż widzą wszędzie chakre, a nie pomagają. To jest swego rodzaju wada, która może zaalarmować posiadacza takich oczu, o obecności dziwnej mgły, być może iluzji. A więc, wykonujemy jedną niezbędną do tego pieczęć, a następnie na obszarze 50 metrów formuje się iluzja mgły w sposób praktycznie natychmiastowy. Mechanika podobna do "Kokoni Arazu no Jutsu".
Wady:
-Doujutsu mogą pozwolić nam na szybkie wykrycie iluzji, po przez po prostu zobaczenie zasłaniającej nas chakry
-Wychodzimy z techniki za pomocą Kai.
-Bijuu/CS po aktywacji przerywają technikę
Zalety:
-Jedna pieczęć do aktywacji
-Opis
// Czyli ta jedna pieczęć o której jest mowa.
- Nazwa
- Sharingan: Ni Tomoe
- Na poziomie dwóch tomoe możliwości Sharingana rosną dość znacząco w stosunku do poprzednika. Od tej pory użytkownik może mieć nieznaczny wpływ na Bijuu w ciele człowieka, a także jest on w stanie rozpoznać na pierwszy rzut oka działające genjutsu. Poprawiają się też możliwości kopiowania technik i percepcja użytkownika. Nie jest to jeszcze pełnia możliwości tego Kekkei Genkai, ale rozwój jest widoczny od razu.
- Możliwości
- Widzenie chakry przeciwnika
- Rozpoznawanie genjutsu
- Odróżnianie klonów od oryginału - ranga C w dół
- Wejście do umysłu Jinchuuriki - użycie Sharingana daje możliwość wejścia do umysłu Jinchuuriki i powstrzymania furii Demona, zanim jeszcze pojawią się ogony. Później staje się to niemożliwe. Koszt - 3% chakry
- Bonus atrybutów - wzrost percepcji o 20 punktów
- Kopiowanie technik - Można kopiować techniki z poziomu [dziedzina klanowa - 1]. Technikę da się wykonać dopiero po przeciwniku. Koszt kopiowania: 3% chakry
- Wymagania
- Dziedzina klanowa na C, Misja rangi B z zagrożeniem życia
- Koszt
- 3% za turę
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA1 (+10 Styl) = 11
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 84 (+10 Styl) = 94
PERCEPCJA1 + 20 (Shar lv 2) = 21
PSYCHIKA 100
KONSEKWENCJA1
KONTROLA CHAKRY B
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 100%
MNOŻNIKI: +10 Siła i Szybkość ze stylu