Kenji vs Rakan

Tensa

Kenji vs Rakan

Post autor: Tensa »

Dwóch wojowników ze słonecznej plaży postanowiło przenieść się na arenę. Wkroczyli na dużą okrągłą pałać terenu odgrodzoną od trybun barierą, aby odbyć sparing w miejscu gdzie ktoś pilnować będzie, aby żaden z nich nie wyzionął ducha. Owy sędzia, około trzydziestoletni mężczyzna o krótkich czarnych włosach siedział na barierze ćmiąc właśnie papierosa. Z uwagą spojrzał na dwóch chłopaków. Arena była okręgiem o średnicy 50 metrów, na obrzeżach którego rosły drzewa, a także leżały ich fragmenty umożliwiające użycie technik polany. Cień pokrywał równo połowę areny sprawiając, że jedynie połowa ubitej ziemi zdążyła się nagrzać. Gdzie nie gdzie wyrastały niezniszczone jeszcze przez techniki niezliczonych shinobi kępki trawy.
0 x
Rakan

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Rakan »

(przybywanko z plaży)
Rakan przez całą drogę nie zamierzał nic odpowiadać osobie poznanej na plaży. Przeszedł przez miasto jak gdyby nigdy nic, ani na chwilę się nie zatrzymując i utrzymując tempo szybkiego marszu. Kiedy znalazł się wreszcie na arenie pozdrowił skinieniem głowy obecnego już sędziego i podszedł pod ścianę słonecznej połowy. Dopiero teraz odwrócił się do przeciwnika patrząc na niego spod przymrożonych oczu i skrzyżował ręce na piersi.
- No, to teraz pokaż co potrafisz. - powiedział tylko po tak długim czasie milczenia. Wprawdzie mógłby rozmawiać z Kenjim podczas drogi, ale po co marnować czas na kogoś kto być może nic nie potrafi?
0 x
Kenji

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Kenji »

Zarówno Kenji jak i Rakan przez całą wspólną drogę nie powiedzieli ani słowa. Niby szli razem w kierunku znanym tylko temu drugiemu. Mieli okazje aby lepiej się poznać ale do tego potrzeba słów, których zabrakło. Kenji trochę speszony i zmieszany wolał siedzieć cicho by nie urazić swojego nowego kolegi. Natomiast on jakby obrażony po prostu ignorował to napięcie jakie było między nimi. Tylko on wiedział dokąd sam idzie oraz prowadzi zamaskowanego chłopaka. Już w głowie miał plan zemsty i kary dla niego za słowa zniewagi. Kenji jak tylko zobaczył dokąd zmierza idąc za Rakanem od razu domyślił się o co mu chodzi. Wtedy jeszcze była szansa aby zrezygnować i uciec, teraz jest już późno nie ma odwrotu. Pomysł nawet ciekawy. Ponoć gdy dwóch wojowników staje do walki to podczas jej trwania dowiadują się o sobie prawie wszystkiego, a nie wypowiadają ani jednego słowa. Kenji ustawił się naprzeciw swojego przeciwnika jakieś 30m od niego i powiedział dość głośno w jego kierunku : No to co zaczynamy?
0 x
Rakan

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Rakan »

Rakanowi przez myśl przechodziło wiele opcji w których mógłby pokonać, czy nawet zabić przeciwnika na miejscu, lecz przecież nie o to tu chodziło, prawda? Nie wiedząc jak inaczej mógłby dać mu fory rzucił od niechcenia kunai celując mniej więcej w środek klatki piersiowej przeciwnika, aby pobudzić go do jakiegoś działania. Przecież nie będzie sobie chłopak tylko stał w tej walce, a poza tym Rakan nie poczynił żadnego rozeznania w tematyce tego czym przeciwnik mógł by go zaatakować, ale za to wiedział że wygląda jak ktoś z klanu aburame. Prawdopodobnie robactwo, ale możliwe też iż to tylko ktoś komu odpowiada taki styl ubioru. No cóż, zaraz się chyba przekona...
(nie wiem czy to się piszę przed tym jak to zrobię, czy już w trakcie korzystania, ale better safe than sorry xd)
Rakan zamienia piasek pod ziemią na złoty w zasięgu całego swojego raberu
KEKKEI GENKAI: Suna Kanri Kogane
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
Wrodzona -
Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 25
WYTRZYMAŁOŚĆ 25
SZYBKOŚĆ 1
PERCEPCJA 38
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 89
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY 102%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPO:
NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI
Seido E
---
---
IRYoJUTSU
FuINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON
SUITON
FUUTON D
DOTON
RAITON
KLANOWE A
JUTSU:
- [E] Bunshin no Jutsu
- [E] Henge no Jutsu
- [E] Kai
- [E] Kawarimi no Jutsu
- [E] Kinobori no Waza
- [E] Suimen Hoko no Waza
- [E] Nawanuke no Jutsu
- [D] Suna Kanri: Reberu Di
- [D] Sabaku Fuyu
- [D] Sabaku Kawarimi
- [D] Daisan no Me
- [D] Futon: Ensho No Kaze
- [D] Futon: Gokuho
- [C] Suna Kanri: Reberu Shi
- [C] Suna Shuriken
- [C] Suna Bunshin no Jutsu
- [C] Saiko Zettai Kogeki: Shukaku no Hoko
- [C] Suna no Kanchi
- [C] Suna Shigure
- Suna Kanri: Reberu Bi
- Sabaku Kyū
- [A] Suna Kanri: Reberu Ei
- [A] Gokusa Maisō

PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Gurda na plecach
Płaszcz w kolorze bursztynu (tylko w specjalnych momentach)
Ochraniacz na czoło (pusty)
Rękawiczki bez palców z blaszką
Torba na lewym pośladku
spodnie i buty - viewtopic.php?f=38&t=3404

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Torba:
Bojowa pigułka żywnościowa
5 Shuriken
5 Kunai
2m bandaży
2 notki świetlne, 6 notek wybuchowych, 1 bomba dymna.

W bucie:
Sztylet bez ząbków z pochwą
0 x
Kenji

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Kenji »

Początek walki w wykonaniu Rakana do spektakularnych nie należał. Zwyczajnie rzucił w jego kierunku kunai. Niby łatwo do uniknięcia czy też bloku jednak najmniejszy błąd może okazać się kosztowny. Jak tylko Rakan rzucił kunai przed Kenjim pojawiła się dość duża ściana robaków. Wysoka na 2m, szeroka na 3m. Miała ona zablokować kunai. Następnie ściana zaczęła się przemieszczać w kierunku osoby, która ten kunai rzuciła. Gdy dzielił ich dystans już tylko mniej więcej 25m. Zza ściany wybiegł najpierw jeden Kenji kierując się w lewo, potem drugi kierując się w prawo. Obaj byli oddaleni od ściany około 5m i biegli w kierunku Rakana. Ściana zatrzymała się około 18m od przeciwnika. Od momentu kiedy zaczęło ich dzielić 22m do momentu aż blokada z robaczków się zatrzymała pojawiły się w niej w sumie cztery otwory. Najpierw pierwszy mały otwór, tylko broń typu kunai/shuriken się w nim zmieści. Właśnie z tego otworu wyleciał jeden kunai kierując się wprost na Rakan. Później otwór się zamknął i otworzył drugi parę centymetrów w prawo i do góry patrząc od pierwszego. Z niego również wyleciał kunai jednak tym razem nie leciał w Rakana a obok niego. Jakieś 3m z jego lewej. Kolejny otwór się zamknął i otworzył trzeci. Pare centymetrów pod miejscem gdzie pierwszy z nich się otworzył. Z niego wyleciał również kunai, który miał się wbić w ziemie około 5m przez Rakanem. Po zamknięciu się dziury otworzyła się ostatnia na środku trochę większa niż ta pierwsza. Z niej wyleciał tylko jeden shuriken, który leciał wprost w głowe przeciwnika. Po ruchu z shurikenem wtedy właśnie ściana się zatrzymała. Dwóch Kenjich dalej biegło w kierunku Rakana.
objaśniam co zrobiłem, niżej później dam staty, techniki itp.
Dobra to od początku. Za ściana robaczków idę ja, robie dwa zwykłe bunshiny i wysyłam na bok aby odwróciły uwagę Rakana. Następnie idę dalej, tworzę po kolei otwory i rzucam w niego bronią. Na kunai'ach umieszczam po dwie samiczki Kikaichu. Przy pierwszym z nich mają one za zadanie nie spaść i schować się niezauważone na ubraniu Rakana. Przy drugim, kunai ma minąć Rakana i od strony pleców dać możliwość robaczkom dostać się na gurdę i po prostu się jej doczepić. Trzeci kunai ma się wbić w ziemie aby pozwolić zejść samiczkom kikaichu na nią po prostu idąc po ziemie, spróbować niezauważenie wejść na buty Rakana. Tyle samiczek dla pewności, nie wiem przecież czy utrzymają się na kunaiach. To tyle jeżeli chodzi o otwory i kunai. Co do shuriken, to użyłem Kage Shuriken no Jutsu, rzuciłem dwa. Jeden leci w cieniu tego pierwszego nie powinien zauważyć i obronić się przed tym jednym drugim dostać. To tyle jeżeli chodzi o kunai i shuriken. Teraz powinien się próbować bronić przed bronią moją. Między czasie używam Doton Mogugakure no jutsu i chowam się pod ziemią. Przy okazji tworzę klona z robaków za pomocą Mushi Bunshin no Jutsu. On tego nie widzi bo ciągle jestem za ścianą z robaków, która zasłania mnie. Pod ziemią staram się przedostać pod Rakana. Aby było szybciej używam Doton Dochu Senko aby przyśpieszyć.

staty:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 3
PERCEPCJA 3
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
Kontrola chakry "C"

ekwipunek
W kaburze: 6x kunai, 11x shuriken. W torbie: 12x kunai, 11x shuriken 2x notka świetlna.
techniki w kolejności
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi
Rozwinięcie umiejętności klanowych wiąże się z możliwością perfekcyjnej kontroli wszystkich posiadanych owadów. Nadal możemy osiągnąć te same efekty co przy poprzednim poziomie z tym, że tym razem przy użyciu wszystkich posiadanych owadów. Zwiększa się zasięg i szybkość z jaką się poruszają.
Zasięg
Wytrzymałość
Bardzo Słaba
Szybkość
Mierna
Regeneracja
Użytkownik regeneruje chakrę dwa razy wolniej
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)
Nazwa
Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Baran › Wąż › Tygrys
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (za 2 iluzje)
Dodatkowe
Brak własnej woli; niematerialne
Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
Nazwa
Mushi Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona
Dodatkowe
Szybkość równa użytkownika; Siła -> 1/2 twórcy; Wytrzymałość równa robakom na tym reberu; 10% robaków za 1 klona.
Opis Technika pozwala na stworzenie klona złożonego z insektów. Klon potrafi przybrać postać znanych nam osób, a ponadto potrafi naśladować ich głos. Stworzona podobizna potrafi jednak korzystać tylko z technik nie wymagających chakry (taijutsu/bukijutsu), nie będą one jednak równie skuteczne co ataki oryginału. Jest to więc technika nieofensywna, którą można zmylić przeciwnika bądź go zmęczyć. Klon nie ma dostępu do ekwipunku twórcy. By zniszczyć bunshina trzeba pozbyć się tworzących go owadów, inaczej po rozbiciu go w chmarę może ukształtować się ponownie.
Nazwa
Doton: Moguragakure no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę w trakcie przemieszczania)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z przydatnych technik Dotonu, która umożliwia wyjście nawet z najtrudniejszych sytuacji. Użytkownik wysyła chakrę do ziemi, aby ta stała się miękka. Następnie może się ukryć, a także przemieszczać. Technika bardziej nadaje się do tego pierwszego, ale i opcja druga jest możliwa. Warto dodać, że dziura w ziemi, która początkowo jest tworzona, jest bardzo prosta do zasypania w tym stanie, przez co nie da się nas wykryć.
Nazwa
Doton: Dochū Senkō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe
Użytkownik musi być pod ziemią
Opis Jedna z najbardziej przydatnych technik na tym poziomie. Użytkownik musi jednak znajdować się pod ziemią, aby wykonać to Jutsu. Umożliwia mu ono bowiem, zwiększenie swojej prędkości poruszania pod ziemią. Jest ona podobna do szybkości naszej postaci. Dodatkowo można wyciągnąć broń, albo część ciała, aby zadać niespodziewany cios. Pod ziemią poruszamy się z naszą normalną szybkością.
chakra = 100%=38%=62%
0 x
Tensa

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Tensa »

*Piasek z całego zasięgu reberu zostanie przemieniony zaraz po obronie (1 tura)
*Owady utrzymały się na nożach
*Znajdujesz się pod ziemią i zmierzasz do Rakana... jednak ma teraz czas na obronę
0 x
Rakan

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Rakan »

Rakan prawie że odruchowo przygotował się do zmiecenia całego tego zamieszania, ale jednak zreflektował się i postanowił zobaczyć co przeciwnik dla niego szykuje. Skupił się teraz już na walce i nad kontrolowaniem piasku, oraz uważnie obserwował ruchy przeciwnika. Jeśli chodzi o uniknięcie ataku to błyskawicznie poruszył swoim piaskiem z gurdy w bardzo małych ilościach, aby zablokować każdą z lecących broni, a następnie odrzucić je w stronę przeciwnika (ściany robali) nie bardzo bacząc na to gdzie trafi. Podejrzewał że prawdziwy Kenji jest za ścianą, a te po bokach to nawet nie materialne klony, ale mimo to posłał dwa bicze piachu żeby zniszczyć twory przebijając je ostrą końcówką raberu (140 szybkości, więc raczej nie miały nic do gadania :v). Po zneutralizowaniu zagrożeń jednak nie robił nic więcej będąc ciekaw co przeciwnik ma mu do pokazania.

Samo raberu A, śladowa ilość więc 1/4 kosztu + piasek z gurdy tylko i wyłącznie więc 1/8.
Ch: 102% - 4% (zaokrąglenie z 3,5) = 98%
0 x
Kenji

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Kenji »

Dobra to jedziemy, nie wiem w sumie co robi Rakan więc będzie ciężko i na pewno gdzieś tam obaj machniemy wielkiego faila ale cóż. Nie wiem czy jego obrona podziałała. Zakładam, że zasłonił się piaskiem przed moja bronią miotaną. Nie wiem też czy atakuje czy nie. Za nim do tego przejdę to najpierw mój. Robaki się utrzymały więc tak, te z pierwszego kunai ignoruje. Drugi, który przeleciał obok niego jest za nim co za tym idzie robaczki też. Mają one od tyłu go zajść i usiąść sobie na jego gurdzie. Te z tego kunai wbitego w ziemie, mają iść po niej i usiąść na jego bucie. Oczywiście jeżeli ciągle stoi w tym miejscu co był. Tu pojawia się problem, bo nie wiem co robi więc jak mam się do tego odnieść? Mimo to spróbuje. Do dziury ma przez którą wlazłem pod ziemie ma wbić jeden Kikaichu ze ściany i przylecieć do mnie. Ma usiąść mi na twarzy. Jeżeli usiądzie na nosie znaczy, że Rakan ciągle stoi w miejscu. Jeżeli na policzku znaczy, że zmienił położenie. Tutaj są dwie opcje w zależności od tego gdzie robaczek siądzie. Jeżeli na policzku(Rakan się ruszył i zmienił położenie) to dalej siedzie pod ziemią i tyle. Ściana z robaków dalej stoi przed nim. Ma się przesuwać tak aby ograniczyć Rakanowi widok co jest za nią. Przy okazji bronić przed bronią miotaną i atakami. W przypadku ataku silnego gdzie może się skończyć dużymi stratami w ilości robaczków, blokada ma zamienić się w chmurkę a Kenji Mushi Bunshin no Jutsu skoczyć na nią i uciec w górę na wysokość 15m. Tyle jeżeli chodzi o opcje numer 1. Opcja numer 2(Rakan dalej w tym samym miejscu stoi): Będąc pod ziemią podchodzę pod niego. Wtedy też ściana zamienia się w dwie chmurki z owadów i mój klon Mushi Bunshin no Jutsu wskakuje na jedną z nich. Druga chmurka leci sobie do góry na wysokość 15m i symuluje atak od góry na Rakana. Rakan ustawił się po słonecznej części muru, więc jak patrzy na chmurkę, która jest w górze przy okazji słońce powinno dawać mu po oczach. Chmurka leci na niego i przy odległości 6-7m od niego zatrzymuje się i wraca. Przy okazji rozprasza się na większą chmarę robaków i wraca do klona, który stał gdzie był. Strzelam, że zasłoni się piaskiem i skupi na dwóch chmurkach z owadów. Na jednej na której stoi klon i tej, która pozoruje atak. Gdy chmurka leci na niego, a piach idzie aby się zasłonić wtedy spod ziemi wychodzą moje obie ręce i łapią za kostki Rakana. Następnie wciągają pod ziemie zostawiając jego głowę na wierzchu(doton shinju zanshu no jutsu). Wtedy też ja wyskakuje z ziemi zza jego pleców on w niej zostaje. Piasek powinien bronić go przed owadami, które udają że atakują. Od razu rzucam w jego głowę kunai. Z ziemi nie wiem czy wyjdzie, co do kunai liczę, że sędzia go ocali przed ewentualną śmiercią. Gdy już go wciągnąłem pod ziemie. To robaki z chmurki na której stoi Mushi Bunshin wszystki całą grupę wchodzą do dziury, którą wszedłem pod ziemie i lecą nią w kierunku Rakana aby wyssać z niego chakrę i pogryźć. Nie wiem ile procent robaków w sumie używam, tak chyba 70% maks. Dlatego z tych 30% co mi zostały tworzę chmurkę pod sobą i uciekam na niej pierw do góry później staram się ustawić obok Mushi bunshina unikając jego piasku(jeżeli nie dam rady to kawarimi zwykłe i podmieniam się z jedną z tych kawałków drzew co napisałeś w opisie jak temat zakładałeś). 35% robaczków pod ziemia ma wysysać z niego chakrę gdyby to się nie okazał koniec walki. 35% to ta chmurka co atak symulowała. 15% chmurka, którą ucieka oryginał.
nie wiem co i jak ale jak dla mnie nie powinniśmy pisać całych postów w hide :/ mimo, strzelam że założył że to zwykłe bunshiny(jak dalej są to dalej biegną na niego) to i tak powinien napisać co robi, ja tak samo ale ja miałem dwie opcje więc raczej hide dobrze że jest.

techniki:
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi
Rozwinięcie umiejętności klanowych wiąże się z możliwością perfekcyjnej kontroli wszystkich posiadanych owadów. Nadal możemy osiągnąć te same efekty co przy poprzednim poziomie z tym, że tym razem przy użyciu wszystkich posiadanych owadów. Zwiększa się zasięg i szybkość z jaką się poruszają.
Zasięg
Wytrzymałość
Bardzo Słaba
Szybkość
Mierna
Regeneracja
Użytkownik regeneruje chakrę dwa razy wolniej
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)
Nazwa
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Musimy stać pod przeciwnikiem, max. metr od niego
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe
5% za wciągnięcie
Opis Bardzo proste Jutsu Dotonu. Znajdując się pod ziemią musimy tylko namierzyć przeciwnika, a następnie ściągnąć go pod ziemię tak, aby znalazł się pod nią, z wystającą głową. Pomimo prostoty tej techniki, nieraz kończy ona walkę, ponieważ nie każdy jest użytkownikiem Dotonu, a pojedyncza głowa to bardzo łatwy cel. Wystarczy jedno cięcie i...
ewentualnie
Nazwa
Kawarimi no Jutsu
Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
chakra=62%-15%=47%
0 x
Tensa

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Tensa »

*Tyle co widzisz
*Po obronie Rakana jeśli ten nie zmieni pozycji powinieneś znaleźć się dokładnie pod nim.
0 x
Rakan

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Rakan »

Rakan zdziwił się trochę kiedy nie zobaczył nikogo za chmurami, był pewny że tam właśnie skryje się przeciwnik. W takim razie pozostawały dwie opcje, albo przeciwnik lata wraz z chmurami, albo będzie atakował z ziemi/pod ziemi. Uznał że w takim razie najlepiej będzie wyłączyć dwie pierwsze opcję zaskoczenia i wskoczył jednym prostym ruchem na mur (wysokość ok 5m) przywiązując się do niego chakrą. Wprawdzie dalej uważał na to co się dzieje na dole jednak zadarł głowę do góry aby stawić czoła chmurce owadów. (zapomniałem powiedzieć) Oczywiście nie kontrolował już żadnego piasku który został tam gdzie leżał, ale za to złożył jeden znak, a właściwie połowę znaku barana i czekał co postanowią zrobić robaki.

Jeśli zbliżą się chociaż na 5m aktywuje technikę Fūton: Enshō No Kaze
Ch: bz
0 x
Kenji

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Kenji »

Kenji kompletnie nie wiedział co dzieje się na górze. Mógł jedynie zgadywać. Istniało wiele możliwości tylko, która okaże się prawdziwa. Pierwszym założeniem jakie przyszło do głowy chłopakowi było: Pewnie stoi, gdzie stał. Jego styl bycia oraz sposób w jaki mówi świadczy o tym, że jest bardzo pewny siebie. Mógł pierwszy zaatakować jednak, pozwolił na to przeciwnikowi i po prostu stał, chyba aż za dużo tej wiary w siebie. Taką postawę skrzętnie chciał wykorzystać Kenji, który już był pod nim i szykował się do ataku. Najpierw jednak trzeba stworzyć sobie dywersję. Do właśnie było zadaniem tych o to robaczków u góry. Nim jednak do niej, to podobnie jak poprzednio rozkazuje jednemu robaczkowi wlecieć niepostrzeżenie do dziury i usiąść na policzku albo nosie. Policzek Rakan zmienił położenie. Nos ciągle stoi w miejscu, w którym był od początku. Opcja numer 1: Rakan po prostu stoi, jego piasek nie atakuje, bo wie, że ten człowiek co lata u góry to klon z owadów. Po prostu to lekceważy. Wtedy właśnie następuje ruch Kenjiego. Rozkazuje on swojemu klonowi oraz robaczkom w kształcie chmury pod nim aby jak poprzednio zasymulowały atak od góry. Dzieli ich coś około 15, gdy zbliżą się na odległość 5 po prostu zawracają i uciekają, próbując uniknąć przy tym ataków przeciwnika. Tak aby dzielił ich dystans mniej więcej 20m. Słońce powinno go trochę oślepiać, wzrok mieć skupiony na fałszywym ataku czyli oczy skierowane do góry. Podczas gdy to się dzieje chłopak zostawia 15% swoim robaków w dziurze, w której właśnie jest. Następnie z ziemi zza jego pleców gwałtownie wychodzą dwie dłonie. Łapią Rakana na kostki i wciągają pod glebę tak, że tylko jego głowa wystaje. Rakan zostaje pod ziemią a Kenji wyskakuje z ziemi i rzuca w jego głowę kunai(sędzie go uratuje gdyby się udało co nie? xD). Tworzy pod sobą chmurę owadów i ucieka pierw do góry później do przodu aby ustawić się mniej więcej na środku areny. Międzyczasie robaczki co zostały w dziurze mają zacząć wysysać mu chakrę. Parę samiczek Kikaichu ma się schować w jego ubraniu. Opcja numer 2: Rakan ciągle używa piasku aby pokonać klona u góry oraz chmurkę robaków. Mają proste zadanie unikać jego ataków i skupiać na sobie jego uwagę. Późniejsza część tak samo jak wcześniej. On patrzy do góry, słońce świeci mu w oczy, zza jego pleców z ziemi wychodzą dłonie i łapią za jego kostki. Zamieniają się miejscami, Rakan zostaje uwięziony pod ziemią tak, że tylko jego głowa wystaje. Kenji wyskakuje z niej rzuca kunai i próbuje uciec na robaczkach. Międzyczasie mają go oplątać robaczki zostawione w ziemi. Gdybym nie dał rady tak uniknąć jego piasku to używam Kawarimi no Jutsu. To tyle jeżeli chodzi o to jak owad usiądzie na nosie, jak na policzku.To jest tylko jedna opcja. Robaki u góry mają odwracać jego uwagę i unikać ewentualnych ataków w miarę możliwości.
staty:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 3
PERCEPCJA 3
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
Kontrola chakry "C"

techniki
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi
Rozwinięcie umiejętności klanowych wiąże się z możliwością perfekcyjnej kontroli wszystkich posiadanych owadów. Nadal możemy osiągnąć te same efekty co przy poprzednim poziomie z tym, że tym razem przy użyciu wszystkich posiadanych owadów. Zwiększa się zasięg i szybkość z jaką się poruszają.
Zasięg
Wytrzymałość
Bardzo Słaba
Szybkość
Mierna
Regeneracja
Użytkownik regeneruje chakrę dwa razy wolniej
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)
5
Nazwa
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Musimy stać pod przeciwnikiem, max. metr od niego
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe
5% za wciągnięcie
Opis Bardzo proste Jutsu Dotonu. Znajdując się pod ziemią musimy tylko namierzyć przeciwnika, a następnie ściągnąć go pod ziemię tak, aby znalazł się pod nią, z wystającą głową. Pomimo prostoty tej techniki, nieraz kończy ona walkę, ponieważ nie każdy jest użytkownikiem Dotonu, a pojedyncza głowa to bardzo łatwy cel. Wystarczy jedno cięcie i...
chakra=47%-5%=42% (poprzednio nie użyłem Doton Shinju Zanshu więc teraz po prostu nie odliczam)
0 x
Tensa

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Tensa »

Czy samica dostała się na Rakana wyjdzie jak zobaczę jego obrone.
0 x
Rakan

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Rakan »

Rakan już był gotowy aby jego technika doszła do skutku kiedy robaki zawróciły z powrotem, jednak potem ponownie zaatakowały i ... to samo? Rakan kompletnie zgłupiał, nie miał pojęcia co się właśnie dzieje w tej walce więc wypatrywał jakiejś pułapki z ziemi, pilnując jednak dalej robaków, czy aby na pewno te nie wchodzą w jego "bezpieczną strefę" . O ile teraz nie stanie się jakiś cud to postanowił iż zabierze się za skończenie tej walki jak tylko zlokalizuje przeciwnika. Zapowiadało się ciekawie, ale teraz jakoś stracił większość zapału. No cóż, przynajmniej było z kim potrenować po takim czasie bezczynności.
Cały czas trzyma złożoną pieczęć.

Ch: b/z
0 x
Kenji

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Kenji »

Chyba przyszła pora aby skończyć zabawę w chowanego i rozpocząć poważny pojedynek. Kenji zdawał sobie sprawę z jego przeciwnik jest na pewno silny być może nawet silniejszy od niego. On jednak był pewien na sto procent, że jest w stanie pokonać swojego przeciwnika. Do tego jednak potrzebował planu i to lepszego niż dotychczas. Rakan jak do tej pory potrafił odpowiedzieć na każdy ruch ze strony. To tylko motywowało Kenjiego do dalszego działania, nie miał on żadnego zamiaru się poddawać dalej wierzył w to, że stać go na odniesienie tutaj sukcesu. Nadeszła pora w końcu przejść do działania. Chmara robaków przestała latać i pozorować ataki. Ustawiła się mniej więcej w miejscu, w którym miała miejsca akcja z rzucaniem kunai. Chmurka zamieniła się w ścianę robaków. Po małej chwili ściana zamieniła się ponownie w chmurę. Kenji wskoczył na nią. Chmurka z Kenjim zaczęła lecieć do góry. Wzbiła się na wysokość około 20m. Może tak przestaniesz mnie lekceważyć i zaczniesz walkę na poważnie?! - zapytał dość głośno i wyraźnie tak aby jego przeciwnik na pewno go usłyszał.
Wyjaśnienie co zrobiłem tak na prawdę.
W momencie kiedy trwają te pozorowane ataki z poprzedniego postu co pisałeś, wysyłam 10% swoich robaków ze swojego ciała pod ziemią do dziury, którą pod nią wszedłem. Nie mają one z niej wylecieć. Tylko szybko dolecieć i siedzieć pod nią. Wtedy też za pomocą Mushi Bunshin no Jutsu tworzę z tych właśnie robaków swojego klona. Wtedy też chmurka robaków co pozorowała atak powinna dolecieć do miejsca gdzie jest dziura, zamienić się w ścianę i zasłonić odrobinę widoku. Gdy ściana ogranicza jego widok, wtedy klon ma wyjść z ziemi przez tą dziurę. Następnie ściana zamienia się w chmurę wskakuje na nią mój klon lecą do góry i ten klonik mówi to co mówi. Między czasie oryginał, stara się wynurzyć powoli i ostrożnie dłoń z ziemi. Tak aby stworzyć dwa małe otwory. Gdy tylko najmniejszy kawałek jego ręki wyjdzie na światło dzienne od razu chowa je z powrotem pod ziemie. Jedyny cel jaki chce osiągnąć to stworzenie dwóch mały otworów połączonych z dziurą przez, którą wszedłem pod ziemie. Następnie cofam się do tej dziury, która umożliwiła mi wejście pod glebę. Przy okazji zostawiam 20% pozostałych mi robaków pod ziemią przy tych otworach jeżeli je stworzyłem. Rakan powinien patrzeć do, góry na klona na chmurce, więc raczej nie zauważy jak ręce wychodzą z ziemia ale kto wie xD Raczej nie wrócę od razu do miejsca skąd wszedłem pod ziemie. Tak kończę swój ruch. Robaki na górze mają za zadanie unikać jego ataków. To tyle. Jeżeli nie rozróżnia klonów od oryginału nie powinien teraz pisać postów w hide, co mi pomoże xD mam nadzieje, że mi się to uda xD
staty:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 3
PERCEPCJA 3
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
Kontrola chakry "C"

techniki
Nazwa
Mushi Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona
Dodatkowe
Szybkość równa użytkownika; Siła -> 1/2 twórcy; Wytrzymałość równa robakom na tym reberu; 10% robaków za 1 klona.
Opis Technika pozwala na stworzenie klona złożonego z insektów. Klon potrafi przybrać postać znanych nam osób, a ponadto potrafi naśladować ich głos. Stworzona podobizna potrafi jednak korzystać tylko z technik nie wymagających chakry (taijutsu/bukijutsu), nie będą one jednak równie skuteczne co ataki oryginału. Jest to więc technika nieofensywna, którą można zmylić przeciwnika bądź go zmęczyć. Klon nie ma dostępu do ekwipunku twórcy. By zniszczyć bunshina trzeba pozbyć się tworzących go owadów, inaczej po rozbiciu go w chmarę może ukształtować się ponownie.
Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi
Rozwinięcie umiejętności klanowych wiąże się z możliwością perfekcyjnej kontroli wszystkich posiadanych owadów. Nadal możemy osiągnąć te same efekty co przy poprzednim poziomie z tym, że tym razem przy użyciu wszystkich posiadanych owadów. Zwiększa się zasięg i szybkość z jaką się poruszają.
Zasięg
Wytrzymałość
Bardzo Słaba
Szybkość
Mierna
Regeneracja
Użytkownik regeneruje chakrę dwa razy wolniej
Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū
Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)
chakra=42%+5%(nie użyłem shinju zanshu no jutsu)-5%(Reberu)-9%(klon)=33%
0 x
Tensa

Re: Kenji vs Rakan

Post autor: Tensa »

Otwory udały się, a co za tym idzie reszta związanych z nimi akcji.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arena #2”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość