
,,Najstraszniejsze jest to co człowiek dopowie sobie sam"[/ghide]
UBIÓR: Masaru swoim ubiorem nie wyróżnia się z tłumu, chociaż zabandażowana głowa może zaciekawiać ludzi. Zwykły cienki bandaż który można zdjąć, albo po prostu rozwiązać na dole żeby móc coś zjeść. Jest możliwość pociągnięcia za jeden bandaż rozwiązując supeł co spowoduje rozwiązanie się bandaża w okolicach ust oraz do połowy policzków. Szara bluzka z rękawami dłuższym niż dłonie. Nie ma ona guzików ani nic takiego, trzyma się na pasku, niczym prawdziwe kimono. Na szyi ma chustę czarno białą. Spodnie również zwyczajne szare, bez szału. I spodnie i bluzka mają po bokach obszyte kolorem czarnym. Pasuje to do paska Masaru który jest również czarny, dokładnie taki jak w kimonach. Na kolanach jest naszyte wysokości około 3 dłoni większe płaty materiału, i grubsze żeby się nie przecierały podczas klęczenia lub po prostu czołgania się. Na plecach nosi najciekawszą rzecz ponieważ jest to skóra z jakiejś włochatej istoty, może niedźwiedź może dzik. Może ją zdjąć i może mu wtedy służyć jako koc, bo jest większa niż on sam. Jest taka że mógłby się nią okryć niczym płaszczem. Ale zazwyczaj jest na plecach tworząc spore wybrzuszenie, sięga powyżej karku noszącego. Można tam ukrywać sporo rzeczy, da radę zakryć dwa duże zwoje i nikt nie zobaczy że je ma na plecach. Opis ubrania dokańczają buty które sięgają powyżej kostek. Ci bardziej spostrzegawczy mogą zauważyć że na nodze prawej jak i lewej na wysokości luźno puszczonej reki w miejscu gdzie znajduje się dłoń, jest szara opaska materiałowa z grubej skóry. Pod nią jest druga taka sama. Między nie można wpychać kilka mniejszych broni. Oczywiście bez przesady.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Nosi zabandażowaną twarz widoczne, jest tylko lewe oko. Nigdy nie pokazuje prawego.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Osoba której wygląd odzwierciedla charakter. Cicha, wycofana troszkę, nie lubiąca być w centrum uwagi. Trudno z nim nawiązać jaka kol wiek więź poza wrogością, ale gdy już to się uda to chłopak skoczy za taką osobą w ogień. Jest skomplikowana osobą która ma nadzieję znaleźć kiedyś druga połówkę która go utemperuje troszkę. Wykorzystuje ludzi do własnych celów i nimi manipuluje, lubi zabijać sprawia mu to przyjemność. Jashini zabijają dla boga i dlatego że lubią czuć ból wiedząc że ich nie zabije. Za to kuglarz po prostu czerpie radość że może kogoś ,,przeżyć", bez jakiś religijnych powodów. Ale ma opory olbrzymie jeśli ma zabić kogoś kto nie może się za bardzo bronić. Co to za radość ,,przeżyć" dziecko. Albo schorowaną staruszkę. Zabijanie, znęcanie się i poniżanie musi być na osobie którą trudno było doprowadzić do takiego stanu. Taki wrogi shinobi co przeszkadza na misji, to jest radość w męczeniu go. Niestety, albo stety jego skłonności sadystyczne nie dotykają kobiet i zwierząt. Tak dokładnie Masaru nie krzywdzi kobiet. Przynajmniej się stara. Nawet jak kobieta to shinobi który chciał go zabić, jak się podda to jak nie trzeba to nie należy jej zabijać, a jak już bezboleśnie w miarę. Ktoś może powiedzieć że bohater jest męską szowinistyczną świnią skoro tak się zachowuje, ale nie przeszkadza mu to. Zwierzęta to już w ogóle, przyroda jest piękna i podoba się bohaterowi, zabić zwierzaka bez powodu to serio trzeba być chorym jakimś. Polowania dla samej radości to świństwo i próba dowartościowania się przez jakiś słabiaków. Lepiej polować na ludzką zwierzynę. Kończąc ten przydługi opis skomplikowanego charakteru warto pamiętać o jego nindo. Co by się nie działo zawsze za klanem stanie murem. Spadnie włos z głowy jakiemuś kuglarzowi to będzie jego oprawca miał przerąbane. Podsumowując, sadysta z zasadami.
NAWYKI: Chodzenie z rekami luźno opuszczonymi w dół oraz lekkie przygarbianie się.
Po każdej zabitej osobie odznacza sobie to wyryciem kolejnej kreski na metalowej płytce którą nosi w kieszeni.
NINDO: ,,Klan to wszystko co mam, więc zabiję każdego kto mu zagrozi"
,,Życie to szachy"
HISTORIA:
Masaru był jedynakiem w szczęśliwej rodzinie. Tata zwykły rolnik, a mam shinobi z krwi i kości to ona nauczyła naszego bohatera technik ninja. To co kuglarz uczył się w domu to podstawowe techniki i inne rzeczy które powinien umieć shinobi. W wieku 13 lat kuglarz obiecał sobie że wyruszy w świat stać się silniejszy i rozsławić swój klan. Takie dziecięce marzenia. Pokochał on swój klan bardzo mocno, między innymi dlatego że nie raz był w domu uczony żeby do innych klanów i szczepów podchodził nie ufnie, a czasem nawet agresywnie, i tylko swoim może zaufać. Nie miał on strasznych przeżyć do tego okresu, oczywiście jak zawsze w takich historiach coś się spaprało. Tata zapalił w kominku, coś się stało iskra przeskoczyła dom się spalił. Koniec tej historii, co tu koloryzować, iskra poszła ogień zapłonął na drewnianej podłodze, szybko przeniósł się na ściany. Nie obudzili się rodzice bo byli pijani po zabawie wczorajszego dnia, dym po prostu ich udusił. Mały wtedy chłopak nie do końca wiedział co ma zrobić jak wróciwszy z nocnego spaceru na który się wymknął zastał palący się dom. Wbiegł z płaczem i okrzykiem do środka chcąc pomóc martwym już rodzicom. Wtedy strop się zawalił. Na szczęście spadł deszcz który ugasił ogień, a kilka godzin później sąsiedzi dokopali się do podduszonego nie przytomnego nastolatka. Niektórzy opowiadają ze był w tragicznym stanie, głównie jego głowa...
Potem już szpital, potem sierociniec, gdzie wbrew pozorom nie było tak źle. Opiekunowie na prawdę dbali o dzieci, nawet załatwiali trenerów dla tych dzieciaków które coś potrafiły i miały predyspozycję do zostania shinobimi. W wieku 16 lat, pewna rodzina go adoptowała. Wydawali się mili, jak odwiedzali go w sierocińcu to byli najukochańszą rodziną zastępcza jaką można sobie wymarzyć. Jedne problem, okazało się ze po adopcji pokazali swoje prawdziwe oblicze. Sadyści którzy katowali chłopaka i adoptowali go właściwie żeby zrobić z niego niewolnika. Do tego byli oni zwykłymi rolnikami, mieszkającymi poza wioską więc nikt nie wiedział o tym procederze. Po dwóch latach upokorzeń, bicia, głodzenia i katowania miarka się przebrała. Wcześniej nie uciekał dlatego że tutaj chociaż był dach nad głową i jedzenie. Na noc rodzina się zamykała na górnym piętrze, dlatego kuglarz po prostu spowodował pożar pewnej nocy. Zablokował schody podpalając je i stanął na dworze patrząc jak ci przerażeni wyskakiwali przez okno na ziemię. Był na to gotowy i rozrzucił gwoździe na ziemi. Spadając ponabijali się na nie i nie byli już w stanie uciekać tak sprawnie, plus pewnie troszkę się połamali skacząc z 2 piętra. Masaru wtedy obudził w sobie skłonności sadystyczne i po prostu zakatował ich na śmierć. Wrócił do wioski i opowiedział o wszystkim, pomijając część z zamordowaniem rodziców. Powiedział że zginęli w wypadku co dało mu szanse na ucieczkę. Zaproponowano mu żeby ruszył do miasta kupieckiego jak wszyscy shinobi w jego wieku.
Życie jednak jest wredne i podczas podróży tam napadali ich bandyci, mordując przy okazji wszystkich. Cóż nie było to trudne bo jechali na 1 wozie z jednym shinobim oraz poza naszym bohaterem jeszcze 3 Doko którzy również mieli tak jak on zacząć nowy dział życia w mieście. Masaru wywinął się śmierci po raz kolejny w taki sposób że rzucił się na napastników wyskakując z wozu. Chwile później wóz wybuchł gdy poleciały w jego stronę kilka notek wybuchowych. Dlaczego bandyci zniszczyli wóz który napadli i zmienili zdanie że nie chcą go ograbić? Może dlatego że zorientowali się że siedzi tam 5 shinobich i uznali że bezpieczniej odpuścić łup, równocześnie zabijając potencjalnych wrogów którzy być może będą się chcieli mścić. Wracając do bohatera to wyskoczył on biegnąc do przodu na wroga chcąc ich wykończyć i zrobić przejazd. Wóz wybuchł, chłopak obrócił się trąc koncentracje i dostał w głowę. Obudził się następnego dnia ciesząc się że żyje bo najwyraźniej bandyci od razu po rozwaleniu wozu uciekli w las. Wstał pozbierał się poszedł do miasta powiedział o zaistniałem sytuacji komu trzeba było i udał się do swojego nowego mieszkania.
Mieszkał tam dwa lata trenując zaciekle, aż tu naglę okazało się że po tym okresie już ród za niego nie płaci i musi sam się utrzymać. Tak więc opuścił wynajmowane mieszkanie porzucając je i udał się w świat chcąc zarobić na swoje utrzymanie.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Sabishi
- W tej prowincji znajduję się osada klanu Ayatsuri,
- Członkowie klanu, oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Ayatsuri, znają również umiejętności klanowe,
- Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Ayatsuri przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący,
- W Sabishi zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Kaguya,
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Kaguya w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu.
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym, spotkać ich można na terenach Tsurai
- Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
- Sabaku - są dość tajemniczy, potrafią władać nad piaskiem, bywają brutali, przez co często budzą respekt swoich przeciwników, dążą do celu bez względu na przeszkody, zamieszkują tereny Atsui
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Ayatsuri
NATURA CHAKRY: Futon
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 60
WYTRZYMAŁOŚĆ 50
SZYBKOŚĆ 100
PERCEPCJA 100
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 310
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU C
ELEMENTARNE
- KATON
SUITON
FUUTON A
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
Ninjutsu:
-[E]Bunshin no Jutsu
-[E]Henge no Jutsu
-[E]Kai
-[E]Kawarimi no Jutsu
-[E]Kinobori no Waza
-[E]Suimen Hokō no Waza
-[E]Nawanuke no Jutsu
Klanowe:
-[D]Chakura no Ito
-[D]Suna Fukumen no Jutsu
-[D]Sōshūjin
-[D]Kugutsu Kawarimi no Jutsu
-[D]Suna Fukumen no Jutsu
-[C] Kugutsu no Fūin
Futon:
-[D]Fūton: Enshō No Kaze
-[C]Fūton: Kamaitachi
-[C]Fūton: Komakai Butokai Tatsumaki
-[C]Fūton: Reppūshō
-{B}Fūton: Shinkūgyoku
-{B}Fūton: Jūha Shō (
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=6 ... p60578))
-[B}Fūton: Dai Kamaitachi No Jutsu (
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=9 ... 639#p64639)
-[A]Fūton: Shinkūha
-[A]Fūton: Kaze No Yaiba
-[A]Fūton: Kazekiri no Jutsu
-[A]Fūton: Jūha Reppū Shō (
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=6 ... 583#p60583)
FūINJUTSU:
-{D} Fūin no Jutsu
-[C] Kuchiyose: Raikō Kenka (
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=6 ... 593#p60593)
Seido:
-[D] Sōshuriken no Jutsu
-[D] Kage Shuriken no Jutsu
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=6 ... 597#p60597
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Zabandażowana twarz wystające 1 oko/ 2m bandaża około.
Dwie opaski z bandaży na nadgarstkach, z białymi znakami.
Wielki wachlarz na plecach z rączką-
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=109&t=3641
Peleryna z futra niedźwiedzia.
Opaska na prawej nodze -wsadzone za nią 2 kunai i średni zwój
Opaska na lewej nodze - wsadzone za nią 2 kunai i średni zwój
Powyżej opasek na każdej nodze po 1 kaburze.
Kukła matki na plecach:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=43&t=3642
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
1.W zwojach po lewej kukła taty
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=43&t=3642
a w prawej zapieczętowane jest ciało gracza Keity:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=4 ... ita#p55225
Mają po wielkim shurikenie na plecach i po 10 kunai w magazynkach.
2.Torba na pośladku zasłonięta futrem na plecach. 1 porcja mabishi, jeden papieros z narkotykiem (--/40 objętość)
3.W opasce na prawej ręce zapieczętowane 5 shurikenów 1 wielkie shuriken
4.W opasce na lewej ręce zapieczętowane 5 shurikenów 1 wielki shuriken
5.W kaburach na nodze prawej 1 wielki fuma shuriken i 15m żyłki. (20/20 objętość)
6.W kaburach na nodze prawej 1 wielki fuma shuriken i 15m żyłki. (20/20 objętość)
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=3622
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=3621
MISJE:
Płytka z wyrytą liczbą kresek gdzie każda odpowiada jednemu zabójstwu - 0
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
80% PH pośmiertnie z postaci.
Na nowe konto przechodzi=1394 Venus pozwala wpisać PH jako 5 misji D i 4 C