INFORMACJE:
Prowincje:
*Atsui i Tsurai pełne są krwiożerczych roślin. Zmutowanych zwierzunt tyż :C Wielki podziemny pajunk :C
*Teiz to wyspa rybaków i rolników, nie posiada jednostek wojskowych, a przynajmniej takowych nie widać.
*Tereny za Sogen zamieszkują Dzicy.
Jutsu:
* Doton: Doryūsō, Gansetsukon, Retsudo Tenshin, Daichi Ganshō
* Raiton: Ikazuchi no Kiba
* Fūton: Enshō No Kaze, Gōkūhō
* Ninjutsu: Kuchiyose no Jutsu, Hari Jizo, Ranjishigami no Jutsu
* Atramentowe potworki kek
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Akimichi - potężni wojownicy, którzy potrafią przybrać formę dorównującą największym przywołańcom.
Wiedza o Ayatsuri - lalkarze. Potrafią kontrolować lalki linkami, do których przesyłają chakre. Ukrywają e nich mechanizmy, takie jak kusze czy wyrzutnie broni miotanych.
Wiedza o Hoshigaki - członkowie tego szczepu posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą, mieszkają na wyspie Kantai
Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki. Ich rany szybko się goją.
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Maji - manipulują metalem. Jak?
Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Samurajach - specjalizują się w walce bezpośredniej, rzadko wykorzystują jutsu. Potrafią pokrywać broń chakrą i puszczać za jej pomocą cięcia w przeciwników. Honorowi i odważni. Specjaliści w walce bronią białą. Shijima zna ich chyba wszystkie techniki. Wszystko dzięki podróżowaniu z dwójką takich.
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen. Ich oczy są przeklęte. By je rozwijać członek klanu musi odczuwać ból, obojętnie czy fizyczny czy psychiczny, na tyle silny, że potrafi nieodwracalnie złamać człowieka.
Wiedza o Yamanaka - shinobi potrafiący łączyć umysły w celu komunikacji. Telepatia i te sprawy.
POSTACIE:
- Seinaru - samuraj z Teiz walczący kijem. Przyjaciel.
- Kurusu - imię niepoznane. Morderca?
- Hayami Akodo - samuraj walczący włócznią, znajomy Seinaru
- Shinji Uchiha
- Kenshi Maji
- Natsume