Strona 1 z 1
Mafie Shigashi no Kibu
: 21 cze 2018, o 23:01
autor: Papyrus
Re: Mafie Shigashi no Kibo
: 21 cze 2018, o 23:01
autor: Papyrus
Re: Mafie Shigashi no Kibo
: 21 cze 2018, o 23:02
autor: Papyrus
Rodzina Akiyama
Geneza
Jest to zdecydowanie najmłodsza rodzina spośród trzech, które rządzą Shigashi. Powstała ona kilkanaście lat po osławionej Czystce, w okresie odbudowy i powstawania gangów, do tej pory tłamszonych skutecznie przez Shinobich na usługach ówczesnych władz Shigashi. Bardzo mało wiadomo o pierwszym liderze owej rodziny. Nikt nie zna jego imienia, nazwiska, pochodzenia czy nawet wieku. Około roku 225 w Shigashi po prostu pojawiła się nowa twarz. "Rzeźnik Tysięcy", jak się przedstawiał, miał być niezależnym zabójcą na zlecenie, który oferował swoje usługi innym gangom, kupcom i praktycznie każdemu kto tylko zechciał. Na pierwszy rzut oka wyróżniał się spośród innych, wystarczyło spojrzeć na jego twarz. Praktycznie całkowicie wypaloną, do stopnia w którym zanikły jego rysy twarzy. Można było zobaczyć jedynie jego oczy - czarne paciorki bez żadnego wyrazu. Warunek do przyjęcia zlecenia na kogoś był jeden - pieniądze. Szybko zrobiło się o nim głośno w kręgach podziemnych za sprawą jego skuteczności. Eliminował pojedyncze cele za każdym razem, bez ani jednego potknięcia. Przywódcy innych gangów, politycy czy nawet, w akcie zemsty za Czystkę, ważne persony u władzy. Cały czas pozostawał jednak nieuchwytny, a jego zabójstwa wyglądały niczym zwykłe wypadki. Nikt nie wiedział, dlaczego podejmuje się takich zadań, nikt nie wiedział gdzie go szukać. Zgodnie z plotkami należało w zaciszu swojego domostwa namalować krwią na podłodze ogromny symbol smoka, a on sam przychodził i pytał o zlecenie. Spekulacje odnośnie posiadania przez Rzeźnika Dojutsu Rodu Ranmaru mają wiele sensu, zwłaszcza że miał mówić z akcentem odpowiednim dla terenów Morskich Klifów. Przez kilka lat swojej działalności ani razu nie został złapany podczas zabijania ani nawet zauważony. Zawsze znajdował sposób. Próby schwytania go w pułapki kończyły się jego błyskawiczną ucieczką. Pewnego dnia, roku 230, dostać miał zlecenie na ówczesnego lidera Rodziny Ekibyō. I było to zlecenie, które zniszczyło jego idealne 100% skuteczności. Szczegóły owego zabójstwa i przyczyny jego niepowodzenia nie są znane z uwagi na brak świadków, ale niepowodzenie zostało ogłoszone przez tego, którego nie udało się zabić. Niedługo każdy kryminalista wiedział o tym wydarzeniu. Legenda została zatrzymana.
I wtedy stała się rzecz, której nie mógł się spodziewać nikt. Rzeźnik Tysięcy się ujawnił. Pojawiał się osobiście w siedzibach wielu pomniejszych gangów i proponował prosty układ - przyłączenie się do niego. Nie dziwnym było, że każdy się zgadzał. Sam powód owego ujawnienia był oczywisty, na pewno miało to związek z jego niepowodzeniem. Może uznał, że skoro nie udało mu się zabić tego człowieka samemu, to trzeba zebrać wokoło siebie wiernych ludzi i ich wyszkolić? Niedługo grupa zebrana wokoło niego była naprawdę liczna, aczkolwiek złożona z ogromnej ilości ludzkiego śmiecia. Jednostek niegodnych przebywania w tej organizacji, która miała zrzeszać jedynie najsilniejszych zakapiorów i wojowników. Decyzją Rzeźnika Tysięcy było oczyszczenie zebranej grupy ze słabych ogniw. O sposobie selekcji nie było wiadomo wiele, ale w grę z pewnością wchodziły walki na śmierć i życie, mordercze treningi i środki psychoaktywne. Efektem była grupa mniejsza, ale znacznie silniejsza. Złożona wyłącznie z silnych jednostek, zahartowanych fizycznie i psychicznie. Szkolił ich sam Rzeźnik, a grupę z sobą na czelę nazwał Akiyama. Następnie doszło do wydarzenia, które znane jest w środowisku jako Pochód Rzeźnika. Jego grupa obeszła wszystkie możliwe gangi, mniejsze bądź większe. Mordował je z zimną krwią, poddając selekcji i dołączając do swoich szeregów jedynie najsilniejszych. Jedynie najwięksi giganci gangsterki byli przez Rzeźnika omijani. To za sprawą tej rzeźni przestępczość w Shigashi zredukowana została praktycznie do trzech Rodzin. Grupa nie potrzebowała żadnego symbolu rozpoznawczego, aczkolwiek jej członkowie upatrywali go w symbolu smoka, jak za czasów jego kariery asasyna. Mimo początkowych sukcesów, grupa potrzebowała organizacji wewnętrznej. Hierarchii, sposobu na utrzymywanie się. Początkowo były to sposoby proste - wymuszenia, kradzieże, napady. Zazwyczaj byli mili, oferowali pomoc, ochrony przeciwko nieszczęśliwym wypadkom, tylko po to żeby i tak owe wypadki powodować. Mimo wszystko ich metody były proste, prostackie wręcz, aczkolwiek niesamowicie skuteczne. Kiedy spotkało się takiego, nie było żadnego "nie". Ich zysk był faktem dokonanym. Większe familie rzecz jasna próbowały interweniować w gwałtowny rozwój nowego zagrożenia, aczkolwiek nie były w stanie powstrzymać prymitywnej wręcz siły, która przebijała się przez wszystko co stanęło im na drodze. A rządzącym którzy podejmowali jakieś kroki, wręczano spore dozy pieniędzy albo powodowało kolejne nieszczęśliwe wypadki z ich udziałem.
Rzeźnik zginął w okolicznościach nietypowych. Pewnego dnia, jak gdyby nigdy nic, przed jego obliczem pojawił się jeden z członków rodziny, rzucając mu wyzwanie. Był to pomniejszy, szeregowy wręcz zakapior. Mimo tego Rzeźnik przyjął ofertę. Jego wprawa w szermierce była wręcz legendarna w szeregach swojej organizacji i poza nią, z pewnością zwycięstwa stanął do pojedynku. Tym większe było zaskoczenie, kiedy Rzeźnik ze zmiażdżoną głową leżał na ziemi, pokonany w jednostronnej walce. Zaskoczenie to bardzo delikatne określenie. To był szok. Zwycięzca pojedynku, Gokadero Goro, ogłosił się nowym przywódcą Rodziny. Zasiadł na miejscu do tej pory zajmowanym przez Rzeźnika. To on wprowadził wiele zasad i sposobów działania organizacji, które utrzymują się do dziś. O ile Rzeźnika można nazwać założycielem, to Goro był godnym jego następcą i reformatorem. Rzeźnik Tysięcy umarł bez potomka, dlatego też kolejne Głowy niekoniecznie musiały być ze sobą spokrewnione. Potęga Rodziny utrzymuje się do dzisiaj, nawet mimo wielu prób zniszczenia potęgi przez władze Shigashi czy inne Rodziny Mafijne.
A jak sytuacja ma się teraz? Porządnie, chociaż innym rodzinom udało się zatrzymać Rodzinę Rzeźnika przed zbytnią ekspansją. Ich sposoby są w dużej mierze podobne, co wcześniej - proste i skuteczne. Porwania, wyrządzanie krzywdy, myta na drogach i przykre skutki w przypadku ich nieopłacenia. Wszystko co jest skuteczne będzie przez nich wykorzystywane. Zajmują się nawet zabójstwami na zlecenia, jest to jednak droga usługa i dostępna nie dla każdego. Akiyama, podobnie jak Ekibyō, para się półświatkiem medycyny. Smoki jednak skupiają się na nielegalnych operacjach i sprzedaży organów. Ratowanie życia, amputacje a nawet eksperymenty na ludziach. W ich kieszeni siedzi spora część warsztatów Ayatsurich, co daje dodatkowe możliwości w zakresie szemranych usług protetycznych. Plotki mówią, że wszyscy wysokiej rangi Akiyama są w jakiś sposób dopakowani za pomocą tajemnej medycyny, powstałej jeszcze w czasach Czystki. Smoki trzymają również pieczę nad całym środowiskiem nielegalnych, podziemnych walk na terenie Shigashi. Turnieje i pojedyncze walki, często na śmierć i życie, są idealnymi sposobami na znalezienie nowych członków Rodziny. Ich przeżywalność już po rekrutacji jest, szczęśliwie dla nich, większa niż w dawnych czasach istnienia organizacji. Pierwsze zadania dla nowych są swoistymi egzaminami, których oblanie skutkuje śmiercią albo kalectwem. Faktem jest, że duża część członków Rodziny to Wyrzutkowie i Nukenini różnego pochodzenia i tacy są najbardziej poszukiwani.
Hierarchia
- Głowa (Atama) - po prostu głowa, przywódca każdego członka Rodziny. Może wszystko i jest w stanie wszystko. Jeśli chce czyjąś głowę na srebrnej tacy, to najpewniej ją dostanie. Przyjęło się, że najsilniejszy członek Rodziny to właśnie jego głowa. Nie potrzebuje liczb porządkowych, stara Głowa zastępuje nową i tyle. Czyjeś miejsce w szeregu zależy tylko i wyłącznie od jego widzimisię. Głową Rodziny Akiyama jest Sagakura Hibiki.
- Kieł (Kiba) - elitarna piętnastka najwierniejszych, najbardziej oddanych i najsilniejszych członków Rodziny. Osobista gwardia Głowy, zajmuje się ochroną swojego Lidera i dyscypliną pośród reszty. Każdy z nich ma swoją część miasta do kontroli i swoją pulę ludzi którą może dysponować. Każdy członek jest przypisany do jednego Kła i jemu podlega. Nikomu innemu, tylko jemu.
- Pazur (Tsume) - zwani również Rzeźnikami. Są to zabójcy do usług Rodziny. Czy do spektakularnych wybuchów czy do cichociemnych skrytobójstw. Na jednego czy na kilku. Jeśli chodzi o trucizny, mordercze narzędzia i tego typu rzeczy, Rzeźnicy są niezastąpieni. Wielu z nich jest także Ninja bądź wojownikami doskonale obytymi w szermierce. Samo posiadanie umiejętności jednak to za mało, trzeba odpowiednio się wykazać. Rzeźnicy podlegają Kłom i Głowie Rodziny.
- Oko (Me) - wywiad i inwigilacja, wszak nie wszystko można zdobyć jedynie czystą siłą. Głowa chcąc wybadać sytuację zazwyczaj pierw wysyła Oko. Zna teren, zna ludzi w terenie i potrafi wtopić się w otoczenie, a nawet wejść w szeregi nieprzyjaciela. Braki w sile bojowej nadrabia możliwościami kontroli otoczenia i zbierania informacji. Utarło się przekonanie, że najlepsze Oczy to posiadacze Dojutsu, ale tych jest zaskakująco mało w szeregach organizacji.
- Język (Gengo) - zacna funkcja obejmująca wszystko, co wymaga gładkiej mowy i krasomówstwa. Przekonywanie przedsiębiorców do oddawania całego swojego majątku na "cele charytatywne", ugadywanie się z niezależnymi rzezimieszkami poza organizacją, rekrutacja nowych. Zazwyczaj otoczony wianuszkiem Łusek albo dołączający się do nich na akcje, na wszelki wypadek, gdyby sama prosta siła nie wystarczyła.
- Łuska (Kara) - najniższa ranga. Tak jak setki łusek razem kryją ciało, tak setki członków Rodziny chroni najważniejsze jej organy. Jest do wszystkiego i do niczego. Wykonują co im się rozkaże i nie mogą nawet zaprotestować. Pośród nich panuje dodatkowo podział na Łuski Złote (Kinkara), Srebrne (Ginkara) i Brązowe (Kasshokara), zależnie od stażu, doświadczenia w szeregach organizacji i czystej siły bojowej. Jest to jednak hierarchia wewnętrzna ustalona przez samych jej członków i teoretycznie nie ma znaczenia dla ważniejszych rangą. Ale bycie akceptowanym w grupie stanowiącej 90% całej Rodziny wymaga podporządkowaniu się owemu systemowi wewnątrz systemu.

Wymagania do awansu:
Brązowa Łuska -> Srebrna Łuska (700PH i wykonanie 2 misji D dla mafii. Rangę otrzymuje się automatycznie w ramach zdobycia szacunku pozostałych Łusek bez potrzeby rozmowy o awans)
Srebrna Łuska -> Złota Łuska (1000PH i wykonanie 2 misji C dla mafii. Rangę otrzymuje się automatycznie w ramach zdobycia szacunku pozostałych Łusek bez potrzeby rozmowy o awans)
Łuska -> Język (1200PH. Poprzedzone misją C z motywem rekrutacji nowych członków/wymuszeniem zapłaty/cokolwiek wymagające gładkiej mowy)
Łuska -> Oko (1200PH, wymagane umiejętności sensoryczne/Dojutsu/umiejętności w zdobywaniu informacji. Poprzedzone misją C dla mafii polegającą na zdobyciu konkretnych informacji od konkretnych jednostek.)
Łuska -> Pazur (1500PH, wymagane umiejętności bojowe/umiejętność tworzenia trucizn zaawansowanych. Poprzedzone misją B dla mafii o motywie eliminacji problematycznego celu albo całej grupy)
Język/Oko/Pazur -> Kieł (2200PH. Poprzedzone trzema misjami B dla mafii o motywach dowolnych)
Kieł -> Głowa (zabójstwo aktualnego przywódcy mafii na misji rangi A/S)
Zasady
- Niepowodzenie nie wchodzi w grę. Użyj dowolnej metody żeby osiągnąć sukces, dowolnych środków żeby zapewnić sobie powodzenie. Bez względu na życie kogokolwiek spoza twojej Rodziny.
- Poszukuj siły, doskonal się jako wojownik. Tylko tak przeżyjesz - ciągłym rozwojem.
- Twoja siła musi służyć Rodzinie, a nie siła Rodziny tobie.
- Zauważony przez Rodzinę nie zostaniesz zignorowany.
- Unikaj krzywdzenia cywili, chyba że każda inna metoda zawodzi.
- Wszelkie formy niekompetencji są karane proporcjonalnie do szkody jaką poniosła przez nią Rodzina. Kara jest pewna i podlega jej każdy, bez wyjątków.
- Zdrada, zadawanie się z innymi gangami bądź Rodzinami z własnej woli, współpraca z władzami, sprzedawanie informacji o Rodzinie, ujawnianie poufnych informacji, zabijanie swoich towarzyszy czy publiczne deklaracje o swojej przynależności do Rodziny - wszystko to karane jest śmiercią.
- Samowolka nie jest tolerowana, nawet jeśli działa na korzyść Rodziny. Wyjątkiem są sytuacje w których porozumienie się z resztą Rodziny nie jest możliwe.
Korzyści dla członków
- Potencjalne awanse i kontrola nad niższymi rangą. Im wyżej w szeregach organizacji, tym więcej NPC znajduje się pod komendą gracza. Spośród wszystkich NPC-podwładnych, ci z rodziny Akiyama są średnio skuteczni i plasują się pośrodku trzech Mafii.
- Dodatkowe zarobki w wysokości +100 Ryo za każdą misję wykonaną dla mafii.
- Dostęp do wiedzy o przeszczepach (dla Złotych Łusek wzwyż, jako nagroda za wyprawę rangi C z motywem podziemia medycznego, przy czym próg siły przeciwnika obniżony o 200 PH).
- Po osiągnięciu rangi Pazura (albo przekroczeniu puli 2000PH na postaci), specjalny NPC daje możliwość wykonania jednego przeszczepu/eksperymentu. Gracz nadal musi samodzielnie zdobyć materiały wymagane do jego przeprowadzenia.
- Rozwiniecie fabuły dla postaci.