Strona 1 z 1

Transfer

: 2 cze 2018, o 12:43
autor: Ren
Tutaj link do kp, zapraszam :D Klik

Re: Transfer

: 2 cze 2018, o 16:02
autor: Defrevin
  Ukryty tekst

Re: Transfer

: 2 cze 2018, o 16:10
autor: Ren
Toshiro napisał(a):
> Imię: Toshiro
>
> Klan: Uchiha
>
> Ranga: Genin
>
> Zawód: Hunter-nin
>
> Przyjaciele:-
>
> Wrogowie:-
>
> Rodzina*: Wszyscy martwi :(
>
> Stan cywilny*: Kawaler
>
> Trwałe obrażenia:-
>
> Znaki charakterystyczne:-
>
> Broń noszona przy sobie:-
>
> Ekwipunek noszony przy sobie:-
>
> Summony:-
>
> Historia: >
>
Dzwonek szkolny i roześmiane dzieci biegające wokół mnie. Szkoła,
> a dokładniej Akademia Ninja w konoszańskiej wiosce, gdzieś głęboko w Kraju
> Ognia. Stałem przed głównym wejściem wraz z mamą, tatą oraz bratem obok
> siebie. Rodzice wspierali nas w ten trudny dla nas dzień. Miałem ze sobą
> torbę, w której trzymałem książki i kilka kanapek, uszykowanych rano przez
> rodzicielkę. Razem nie mogliśmy się doczekać tego dnia, ponieważ
> wiedzieliśmy że ukończenie szkoły równa się z zostaniem shinnobi.
> - Jesteście już tacy duzi – powiedziała mama i objęła nas dwóch –
> Słuchajcie się nauczycieli i bądźcie grzeczni. Trzymam za was kciuki – Gdy
> skończyła mówić puściła nas i łza spłynęła jej po policzku. Tata stał
> niewzruszony i patrzył na wielki znak Konohy nad wejściem do szkółki.
> -Pamiętam jak sam tu chodziłem do szkoły… – zaczął nie odwracając wzroku –
> Mam nadzieję że pójdzie wam tak łatwo jak i mi. A teraz idźcie już, bo się
> spóźniliście na pierwszą lekcję – powiedział, po czym spojrzał na mamę i
> razem poszli do domu. My za to szybko wlecieliśmy do szkoły i pobiegliśmy w
> kierunku sali, gdzie miały odbyć się nasze zajęcia. Gdy już je
> zobaczyliśmy, Kortir – bo tak nazywał się mój brat, stanął pod nimi bardzo
> szybko, tak że ja nie zdążyłem wyhamować. W tym momencie do sali wpadł
> jeden chłopak, upadł na ziemie, a o niego potknął się kolejny. Tak to my,
> dwaj bracia z klanu Uchiha.
> - A to pewnie nasi spóźnialscy Kortir i Toshiro, mam racje? – powiedział
> mężczyzna stojący przy wielkiej tablicy, jak nietrudno było się domyślić to
> był nauczyciel – Nic się nie stało, usiądźcie na miejscu – dodał z
> uśmiechem wskazując na ostatnie ławki przy ścianie.
> Podnosząc się z ziemi i pomagając bratu, na którym leżałem obaj ruszyliśmy
> we wskazane miejsce. Po drodze jednak zwróciłem uwagę na chłopaka, który
> patrzył się na nas cały czas. Blondyn, niebieskie oczy, nie wysoki. Nie
> miałem jednak ochoty zapoznawać się z klasą w sposób w taki jaki oni to
> robią, czyli przez podanie ręki. Chciałem im zaprezentować (jak i
> pewnie mój brat) prawdziwą siłę Uchiha. Usiedliśmy na miejscach, a
> lekcja się zaczęła. Nauczyciel cały czas gadał i nie przechodził do
> konkretów, więc z Kortirem zaczęliśmy zastanawiać się po co nam takie
> lekcje, gdzie nic się nie nauczymy? Wymieniliśmy parę słów i dalej
> słuchaliśmy wykładu.
> Po zakończonych lekcjach wróciliśmy do domu gdzie czekała na nas wielka
> porcja ryżu z kurczakiem i ramen. Uklękliśmy przy stole i zaczęliśmy
> opowiadać o pierwszym dniu w szkole. Rodzice słuchali tego i starali się
> wytłumaczyć nam że mimo wszystko wiedza ogólna jest ważna, a na trening
> przyjdzie jeszcze pora. Przytakiwaliśmy, że wiemy, ale tak naprawdę dalej
> trzymaliśmy się własnych poglądów.
> - Jeśli naprawdę chcecie trening to chodźcie, nauczę was czegoś –
> powiedział ojciec kończąc kurczaka – Chciałem was tego nauczyć przed
> pójściem do Akademii, ale nie udało mi się z powodu misji, na której
> niestety się przedłużyła – Wstaliśmy od stołu i Kortir poleciał do swojego
> pokoju, zaś ja poleciałem do swojego. Ubrałem buty, przebrałem koszulkę i
> wyszedłem przed dom. Czekał tam tata w swoim długim białym płaszczu z
> herbem Uchiha na tyle. Kortir nieznacznie po mnie przyszedł.
> -Najmłodszy najpóźniej przychodzi co? – zażartował mój brat. Tak mieliśmy
> tyle samo lat, ale różniły nas miesiące.
> -Ta… - odrzekłem.
> -Dobra, gotowi? To idziemy – rzekł tata ruszając w stronę stawu.
> Znaleźliśmy się na pomoście i patrzyliśmy chwilę w odbijające się od tafli
> wody niebo. Tata nie próżnował i składając dwie pieczęci stworzył wielką
> kulę ognia, która automatycznie zaczęła powodować parowanie wody. Opadły
> nam szczęki nie, gdy tata to zrobił, lecz gdy usłyszeliśmy że zaraz zrobimy
> to samo. Tata wybrał najpierw mojego brata, który poszedł, a następnie
> powtórzył znaki i spróbował wystrzelić kulę ognia. Niestety nic z tego nie
> wyszło, a z jego buzi wyleciał płomyk. Widocznie zasmucony wycofał się na
> początek pomostu. Teraz nadeszła moja kolej. Podszedłem do miejsca gdzie
> stał ówcześnie mój brat, zamknąłem oczy i zrobiłem cztery szybkie ruchy
> zbierając powietrze i wypuszczając sporą kulę ognia. Brat wraz z tatą byli
> widocznie zszokowani, nawet ja nie wierzyłem do końca, że mi się udało.
> Uśmiechnąłem się jedynie do brata, podrapałem się po głowię i powiedziałem
> żartobliwie – Coś mówiłeś że najmłodszy najpóźniej, co? – nasz tata
> podszedł do nas chwycił nas za barki i powiedział że dobrze się spisaliśmy.
> Gdy wracaliśmy, ojciec wziął mnie na słówko.
> - Niech to co dziś Ci się udało zrobić nie napełni Cię zbyt dużą dumą. -
> powiedział dość chłodno.
> - Oczywiście ojcze. - odpowiedziałem
> -Nigdy nie zapominaj o bracie. - dodał dość szybko.
> -Nie zapomnę. W razie potrzeby postaram się być dla niego ostoją, on na
> pewno zrobiłby dla mnie to samo.... - odparłem. - Mimo wszystko - dodałem
> mając niemałą wiarę w krewnego.
> -Cieszę się, że dobrze Cię wychowałem - odparł z uśmiechem. Jednak w jego
> oczach widać było nutkę żalu. Po chwili pożegnał się ze mną i powiedział,
> że już pora spać. Ja również się pożegnałem i poszedłem w stronę pokoju.
> Jednak zatrzymałem się przed nim, a następnie poszedłem zajrzeć do pokoju
> brata. Powoli uchyliłem drzwi.
> - Co tam u Ciebie, Kortir ? – zapytałem przez, zaglądając do pokoju.
> - Idź do siebie, zmęczony jestem. - odparł z lekkim oburzeniem w głosie.
> - Chyba się nie ... - Nie dokończyłem, ponieważ przerwał mi Kortir.
> - Idź spać ! Jutro musimy wstać wcześnie rano, bo idziemy do szkoły -
> powiedział już trochę głośniej. Najwidoczniej nie chciał, żebym mu
> przeszkadzał, dlatego udałem się jeszcze do łazienki umyć się, a potem do
> łóżka.
>
> Rano jak zawsze mama przywitała nas wesołym okrzykiem:
> - Śniadanie! - robiła tak co poranek. Zawsze jej się dziwiłem jak można tak
> wcześnie wstawać i jeszcze wyrabiać się ze wszystkim w porę. Kiedy
> poszedłem do jadalni, zastałem tam tylko mamę i gotowe śniadanie.
> - Ohayōgozaimasu. Gdzie jest ojciec ?- zapytałem z ciekawości.
> -Musiał iść coś załatwić, najprawdopodobniej jakaś kolejna misja.- odparła
> z lekkim uśmiechem, podając śniadanie. Po chwili zjawił się również mój
> brat
> - Ohayōgozaimasu. A gdzie jest ojciec ?- zapytał o to samo mój brat. Jak
> widać, nie na darmo nazywa się nas braćmi.
>
> Matka westchnęła.
> -"Musiał iść coś załatwić, najprawdopodobniej jakaś kolejna
> misja." - powtórzyła z uśmiechem. - A teraz jedzcie szybko, bo się
> spóźnicie - dodała.
> Kortir skończył nieco szybciej, niż ja i poszedł się szykować. Po
> skończeniu śniadania wstałem, ubrałem się i pomaszerowałem do czekającego
> przy wyjściu brata. Razem ruszyliśmy do Akademii. Tym razem udało nam się
> zdążyć przed czasem. Weszliśmy we dwójkę do sali i zajęliśmy nasze miejsca.
> Jak zawsze panował tutaj spory hałas, praktycznie wszyscy rozmawiali,
> śmiali się, gestykulowali, opowiadali niestworzone historie. Jednak
> wszystko to cichło kiedy do sali wchodził nauczyciel Yatsu-eku. Tak stało
> się również tym razem. Kiedy wszedł do klasy słońce leniwym blaskiem
> oświetliło jego twarz, na której był znak po jakiejś walce, albo misji w
> postaci blizny. Przechodziła ona pod oboma oczyma i przez nos. Ogarnął
> wzrokiem całą klasę, promienie słońca odbijały mu się w źrenicach, były to
> oczy łagodne, dość wesołe, lecz biło od nich również dyscypliną. Nie raz za
> wywinięcie czegoś, spoglądał na nas tymi oczyma i wpatrywał się głęboko w
> nasze prawiąc nam przestrogi . Tymczasem spokojnie przyglądał się klasie,
> po czym oznajmił, że dzisiaj nauczymy się, lub powtórzymy, zależy dla kogo,
> technik elementarnych. Ja już je znałem, mój brat tak samo, więc nie
> powinienem mieć z nimi problemów.
> -No błagam ... Przecież tego uczą w domu. Jak można tego nie umieć?
> Przecież to podstawa ... - pomyślałem zastanawiając się jak tak można. Na
> początku Yatsu-eku zaprezentował nam wszystkim poszczególne pieczęcie do
> danych technik. Było to dla mnie nudne.
> -Jak można nie znać tych technik ? - zagadnąłem do brata.
> -Tylko jakieś łamagi ich nie znają ... - odparł.
> -Wy dwaj, z tyłu ! Toshiro i Kortir - krzyknął nasz nauczyciel, kierując
> swój wzrok w naszym kierunku, jego oczy błysnęły w tym momencie. - Jak
> macie czas na pogawędki, to na pewno świetnie znacie elementarne techniki.
> Zapraszam, zaprezentujcie. - powiedział już normalnym tonem. Jedyne co to
> lekko się uśmiechnąłem. Zauważyłem to samo u brata. Wyszliśmy, więc na
> środek i zaprezentowaliśmy standardową przemianę, podmianę, rozplątywanie
> się z węzłów, kamuflaż, a nawet chodzenie po ścianach i po kilka klonów.
> Nauczyciel był pod wrażeniem, lecz nie dał po sobie tego poznać.
> - Tym razem wam się upiekło ... - mruknął. - Siadajcie. - dodał wysyłając
> nas z powrotem na miejsca. Do końca lekcji przyszło nam obserwować
> nieudaczników, próbujących swoich sił podczas prezentowania technik. Chyba
> jedyny, który się wyróżnił, to chłopak w blond włosach, na którego
> wcześniej zwróciłem uwagę. Potrafił on prawie wszystko to co my. Pewnie, że
> nie aż tak dobrze jak członkowie z klanu Uchiha, ale jednak coś tam umiał.
> Kiedy wszyscy już wykonali ćwiczenie lepiej lub gorzej, Yatsu w końcu
> oznajmił, że to już koniec zajęć na dziś, a także, że musimy się tego
> nauczyć, ponieważ niedługo będą z tego testy. Nie obchodziło mnie to za
> bardzo, ponieważ już opanowałem to co było wymagane, a na dokładkę nawet
> coś więcej. Po wyjściu z klasy razem z bratem udaliśmy się do domu, gdzie
> czekała już na nas mama. Jak zwykle uśmiechnięta pichciła dla nas obiad.
> -Siadajcie, zaraz będzie gotowe. - powiedziała do nas z uśmiechem. Po czym
> oboje zajęliśmy miejsca przy stole. Po chwili obiad był gotowy i każdy z
> nas dostał swoją porcję.
> - Jak tam w szkole ? - zapytała jak zawsze.
> W skrócie opowiadaliśmy jej jakie te zajęcia nudne, że wszystko już umiemy
> i powinniśmy robić już coś więcej, uczyć się nowych technik. Narzekaliśmy
> ogólnie, że za dużo teorii, za mało praktyki. Kiedy skończyliśmy obiad
> rozmawialiśmy jeszcze dalej z mamą, zeszło nam to, aż do wieczora. Nagle
> usłyszeliśmy głośnie kroki dochodzące z zewnątrz, które najwyraźniej
> zmierzały w stronę naszego domu. Od razu pomyślałem że to tata, ale nie
> wszedł normalnie do domu tylko zapukał. Zacząłem się zastanawiać, czy to
> jednak ojciec, bo cała sprawa wyglądała dość podejrzanie. Mama podeszła do
> drzwi, by je otworzyć i wtem ujrzeliśmy młodego mężczyznę z sakkatem na
> głowie. Mimo że nie że miał nakrycia głowy i tak widzieliśmy jego długie
> sięgające do torsu kruczoczarne włosy. Najbardziej rzucającym się elementem
> była opaska na oczy, która musiała oznaczać że jest ślepy. Nosił długą
> szatę i sandały, wyglądał młodo a jednak podpierał się na lasce. Od razu
> pomyślałem że to może jakiś żebrak i biedaczyna, która przyszła prosić o
> pieniądze.
> - Przepraszam że przeszkadzam, ale chciałem znaleźć nocleg i nie wiem czy
> dobrze trafiłem – powiedział ślepiec nie ruszając się.
> - Co prawda mamy wolny pokój, ale nie często zdarzają nam się tacy goście,
> może najpierw pan wejdzie? – spytała mama odwracając się do nas, ponieważ
> chciała podać gościowi obiad, który został. W tym momencie, niby ślepiec
> zdjął swoją opaskę, za którą kryły się normalne piwne oczy, oraz wyrzucił
> swój sakkat, pod którym miał ochraniacz na czoło z emblematem swojej
> wioski. Z sakwy wyjął kunia i zaczął biec w kierunku naszej matki, rzuciłem
> się na niego, lecz on jednym machnięciem ręki mnie odepchnął. W tym
> momencie mama odwróciła się, by zobaczyć co się dzieje. Nagle coś
> "pufnęło". Struga krwi prysnęła i zalała podłogę wokół dymu, a
> także okoliczne meble. Po tym jak obłok opadł i mogłem się dobrze
> przyjrzeć, dojrzałem ojca, który zasłonił matkę. Napastnik przeszył jego
> ciało kunaiem, po czym nasz ojciec padł bez tchu. Bandzior po wsyzstkim
> kierował się w naszym kierunku. Nie wiedziałem za bardzo co się dzieje, tak
> samo jak mój brat. Niecałą sekundę później kiedy "ślepiec" biegł
> już w naszą stronę, nastały kolejne "pufnięcia", nagle w naszym
> domu pojawił się oddział ANBU składający się z czterech członków, którzy
> momentalnie zabili mężczyznę. Następnie trzech podbiegło do ojca, a potem
> zniknęli. Ostatni został, aby szybko przybliżyć nam sytuację.
> - Ten człowiek - wspomniał o zabranym wcześniej ciele bandyty.- Próbował
> zdobyć sharingana, doujutsu naszej wioski. Wiedząc iż wasz ojciec był na
> misji, zinfiltrował wioskę, aby was znaleźć i jak widać to zrobił. Niestety
> przybył dość wcześnie, a resztę sami widzieliście, nie muszę wam opisywać.
> Zobaczymy co da się zrobić. - wytłumaczył chłodno, bez emocji, jak na ANBU
> przystało, po czym po prostu znikł zostawiając nas i naszą matkę, która z
> bezradności zaczęła płakać. Sam nie wiedziałem jak do tego doszło i jak to
> mogło tak szybko się wydarzyć. Niedługo po tych zdarzeniach doszła do nas
> wieść o tym że nasz ojciec nie żyję. Ja i Kortir jeszcze jakoś próbowaliśmy
> nie okazywać emocji, chociaż było trudno, lecz nasza matka pogrążyła się w
> rozpaczy.
>
> Osobowość:
Bardzo trudno określić
> charakter tego osobnika, gdyż jego stosunek do innej osoby tak naprawdę
> zależy od relacji. Czasami jest miły, czasami złośliwy, a jeszcze czasami
> pała do kogoś niepoliczalną nienawiścią. Jedno jest pewne – zmieniło go
> życie. Każdy, kto zna Toshiro od małego chłopca bez wątpienia widział,
> chociaż raz uśmiech na jego twarzy. Głównie zmieniła go śmierć ojca. Przed
> nią potrafił cieszyć się każdą chwilą oraz małą rzeczą. Zarażał wszystkich
> dookoła pozytywną energią i śmiechem. Niestety utrata jednej z
> najważniejszych osób w jego życiu zamieniła go w kogoś zupełnie odwrotnego.
> Bardzo rzadko teraz gości na jego twarzy uśmiech, a nawet jeśli to nie
> można go dostrzec. Jest to zaledwie lekkie drgnięcie kącika ust ku górze.
> Nie wspominając już o śmiechu, którego nikt nie słyszał od lat. W Uchihy
> bardzo trudno jest wzbudzić zaufanie, o ile w ogóle o takim czymś można
> mówić. Potrafi się otworzyć na ludzi, jednak z reguł tego nie robi. Ma
> swoje małe grono zaufanych, bliskich mu osób, którego nie powiększa z racji
> natury samotnika. Bardzo dużo rozmyśla, a mało mówi. Czasami zdarzą mu się
> ironiczne, bądź złośliwe uwagi, bez których nie byłby sobą. W zwarciach o
> bliskich bywa bardzo impulsywny, a czasami wręcz agresywny. Straszliwy z
> niego uparciuch, nigdy praktycznie nie daje za wygraną. Jeśli trzeba, umie
> się postawić. W stosunku do bliskich osób jest cierpliwy oraz opiekuńczy.
> Jeśli ktoś raz nadwyręży jego zaufanie, trudno mu będzie je później
> odbudować. Do innych podchodzi z wielkim szacunkiem, jednak jeśli zobaczy,
> że ktoś go poniża, nie pozostanie dłużny. Trudno wyprowadzić go z
> równowagi. Jego czułym punktem są mu bliskie osoby oraz przykra przeszłość.
> W zasadzie nic innego go nie rusza. Tłumi w sobie wiele emocji, a pokazuje
> tylko te, których nie potrafi już utrzymać. Otwiera się jedynie przed
> najbliższymi. Najczęściej pokazuje złość, nigdy nie ukazuje innym swoich
> słabości. Cierpi zawsze w samotności. Po wydarzeniach w Kraju Ziemi, a
> także przed egzaminem nieco się zmienił. Po tym wszystkim jest w stanie
> zabić ludzi stojących mu na drodze do jego celu, albo stanowiących
> zagrożenie dla jego bliskich, bądź jego samego bez litości.
>
> Wygląd:
W trakcie... Na razie musi
> wystarczyć avatar.
>
> Techniki (wraz z opisami):
>
>
> KenjutsuObrazek >
>
Obrazek > Ansatsu Jutsu
> Pozwala na wyprowadzenie trzech, krótkich szybkich cięć (zazwyczaj
> skośnych, poziomych lub pionowych) w czasie jednego, standardowego
> cięcia.
> Szybkość ataku: +150% wyjściowej szybkości
> Koszt: 150pch za użycie
> Ranga: D
>
>
> Obrazek
> Iaido: Krok pierwszy
> Technika szybkiego dobycia broni, pozwalająca nam wyjść nawet z
> największych opresji. Polega na krótkim wyostrzeniu zmysłów, gwałtownym
> wyciągnięciu miecza z pochwy i zadania miażdżącego ciosu, zdolnego do
> przepołowienia wroga.
> Uwagi :
> - Broń długości katany lub dłuższa.
> - Bonus +30 do siły ataku i +35 do szybkości dobycia broni w przypadku
> dobycia z pasa bądź ręki, +35 do siły i +30 do szybkości zza pleców.
> -Bonus do siły tylko w stosunku do pierwszego ciosu
> Ranga: C
>
> Kyōdo-kō, Krok pierwszy
> Podstawą tego stylu walki jest siła szybkość i celność ciosów, choć jest on
> na tyle elastyczny, że mogą znaleźć w nim coś dla siebie miłośnicy silnych
> uderzeń, lub walczący na wymęczenie przeciwnika. Wyszkoleni w tym stylu
> walki, potrafią nie tylko sprawnie blokować ciosy, ale też wytrącać broń
> przeciwnikowi, czy też wychodzić z efektownymi atakami. Zadawane bronią
> ciosy wyglądają na bardzo zdecydowane i szybkie.
> Uwagi :
> -Znając Kyōdo-kō, Poziom Pierwszy, użytkownik może uczyć się wszystkich
> technik dla wybranej specjalizacji rangi D i C.
> -Przy nauce można wybrać 1 technikę rangi D albo C z naszej wybranej
> specjalizacji z zakresu jujutsu za darmo.
> Bonusy:
> Si ataku: 120%Si + 10 pkt
> Sz ataku: 120%Zs
> Zwrotność: 130%Zr +10 pkt
> Ranga: B
> Koszt : Brak
> Wymagania: Specjalizacja w broni, suma statystyk: siła, szybkość, zręczność
> minimum 75
>
>
> GenjutsuObrazek >
>
Obrazek
> Kyōka Sai
> Jest to podstawowa technika z rodziny iluzji, wykorzystująca bądź też
> tworząca płatki kwiatów. Otóż dookoła ofiary zbierają się płatki kwiatów
> przyciemniając tym samym otoczenie i dekoncentrując wroga. Nie jest to
> mocno doskwierające lecz jest mu wtedy dużo trudniej uniknąć szybkich
> ataków, przez co w walce w zwarciu Iluzjonista lekko wyrównuje szanse.
> Uwagi: Iluzjoniści zazwyczaj cechują się mniejszą zręcznością, szybkością i
> siłą, technika ta pozwala nadrobić te braki w starciach w zwarciu. Można
> również używać do osłabienia czujności przeciwnika i planowania kolejnych
> ruchów.
> Moc60%SW
> -Specyfikacja: umysł
> -Zasięg: 40%P
> -Rozpoznanie:40%P wglądem SW iluzjionisty
> Inne:
> -Można poddać działaniu iluzji więcej osób niż jedną, ale wtedy za każdego
> przeciwnika płaci się oddzielnie w chakrze.
> -Podczas działania techniki ofiara cierpi na minusy w wysokości 25% SW
> użytkownika iluzji do Siły, zręczności i szybkości. [
> -Nie kumuluje się z samą sobą, można użyć raz na każdy cel
> Ranga: D
> Koszt: 50Pch za turę
> Ilość pieczęci : 1
>
>
> Obrazek > Bunshin no jutsu
> Jest to najprostsze z możliwych GenJutsu uważany jako podstawę Iluzji.
> Ninja składając zaledwie jedną pieczęć wytwarza optyczną iluzję dowolnej
> osoby, jest w stanie go zaprogramować by coś mówił lub się przemieszczał
> tak że można dostosowywać drobne efekty na czynniki zewnętrzne typu wiatr
> czy kurz główną wadą tej iluzji jest łatwy sposób rozproszenia jej przez
> przeciwnika, oraz to, że klon nie jest ciałem fizycznym, przez co ataki po
> prostu przez niego przenikają, od razu demaskując jego prawdziwą formę.
> Uwagi: technika idealna do zagrań taktycznych oraz próby zmylenia łatwego
> przeciwnika.
> Moc 60%SW
> -Specyfikacja: otoczenie
> -Zasięg: 25m + 10m za każde 25P
> -Rozpoznanie: By zauważyć iluzję, wystarczy 50%P SW osoby wykonującej
> iluzję. (iluzjonista ma 50SW aby rozpoznać iluzję wystarczy 25P)
> -Atrybuty klonów: równe naszym
> Ranga: D
> Koszt: 50 Pch za klona
> Ilość pieczęci : 1
>
>
> Obrazek
> Hana no Bunshin
> Użytkownik składa pieczęć dzięki czemu aktywuje technikę. W okół nas
> pojawia się strefa z czakry, której naruszenie powoduje aktywacje techniki.
> W momencie ataku w miejscu naruszenia strefy pojawiają się płatki kwiatów
> które zaczynają wirować w okół przeciwnika dekoncentrując go. Technika
> aktywuje się samoczynnie w wyniku ataku. Technika zadziała tak samo nie
> zależnie od tego czy uciekając walniemy głową w gałąź, oberwiemy jednym
> senbonem, czy kulą ognia rangi S. O ile technika na niewiele się przyda
> podczas ataków z dystansu, o tyle w walce bezpośredniej może być dość
> uciążliwa. Kwiatki otaczają przeciwnika na kilka sekund, są całkowicie
> wymysłem jego wyobraźni, nie podmieniamy się z nimi, jednak kiedy ktoś
> naruszy nasza strefę, mogą skutecznie zdekoncentrować, gdyż przed
> przeciwnikiem zamiast nas pojawiając się płatki. Jeśli ktoś nie rozpozna w
> porę iluzji z powodu płatków zaatakuje zbyt lekko lub niecelnie. Z boku
> wygląda to tak jakby przeciwnik przykładowo zamiast zaatakować nas
> zaatakował przestrzeń przed nami.
>
> -Specyfikacja: otoczenie
> Moc Taka jak w Kyoka Sai
> -Liczba osób: każdy kto naruszy strefę
> -zasięg strefy to 20cm +20cm za każde 20SW
> - Jednorazowe nałożenie strefy pozwala na 2 użycia + 1 za 25SW Po czym znów
> musimy złożyć pieczecie
> - Naruszenie sfery powoduje użycie Kyoka Sai na atakującego.
> Ranga C
> Koszt 200 za podmianę.
> Ilość pieczęci: 2
> Wymagania:Kyōka Sai
>
>
> Obrazek
> Jubaku Satsu
> Technika ta polega na czymś w rodzaju Kawarimi choć w żadnym wypadku nie
> broni nas przed atakami. Użytkownik znika , rozpływając się we mgle, by
> pojawić się za wrogiem. Wszystko dzieje się bardzo szybko, a przeciwnik
> zazwyczaj skupia się na zniknięciu naszej osoby niż na tym co dzieje się za
> nim. W okół nas wyrasta iluzjonistyczne drzewo, którego gałęzie i konary
> unieruchamiają przeciwnika. Przeciwnik pozostaje całkowicie świadomy. Kiedy
> cel jest nieruchomy, użytkownik techniki wyłania się z konara i może w
> realistyczny już sposób zaatakować wroga.
> Moc 80%SW.
> Uwaga: da się uwolnić z uścisku za pomocą zwykłych technik niszcząc rośliny
> bądź się wyzwalając z uścisku.
> Specyfikacja: Umysł
> Zasięg: 20m+5m za 20 P
> Szybkość, siła i wytrzymałość drzewa 75%SW
> Liczba osób : 1
> Przełamanie: Wyrwanie się z drzewa(bez rozpoznania)
> Ranga: C
> Koszt: 300Pch za post
> Wymagania: Hana no Bunshin
> Ilość pieczęci : 1
>
>
> ObrazekObrazek > Narakumi no Jutsu
> Jest to pierwsze genjutsu mogące samo w sobie wyrządzić krzywdę
> przeciwnikowi. Technika polega na czytaniu najskrytszych obaw ofiary przez
> iluzjonistę, po czym na jej bazie ukazania przerażających wizji z osobami
> ważnymi dla ofiary bądź też jakąś traumatycznym przeżyciem z dzieciństwa
> tym samym łamiąc wolę walki przeciwnika. Wizje muszą być realistyczne tak,
> aby przekonać przeciwnika że to prawda. Wizja rozpoczyna się pojawiającymi
> się znikąd liśćmi wirującymi wokół przeciwnika, które dodatkowo
> dekoncentrują go. Następnie liście znikają, a umysł przeciwnika przywołuje
> najczarniejsze myśli i obawy, z taką siłą że niezwykle trudno zagłuszyć je
> innymi emocjami. Wizje mogą być tak przerażając że sparaliżują przeciwnika
> uniemożliwiając mu dalszą walkę. Jest to dość specyficzne genjutsu –
> zamiast pieczęci używa się go gestem. Mimo że zdaje się to o wiele szybsze
> to jest pewien haczyk – ofiara musi ten gest ujrzeć. Gestem może być
> jakikolwiek większy ruch. Wzkazanie ofiary palcem, gwałtowny ruch głową lub
> krok do przodu, opcji jest wiele.
> Uwagi:
> Moc 80%SW.
> -Specyfikacja: umysł
> -Zasięg: 15m+ 5m za każde 20P
> -Liczba osób: 1
> -Rozpoznanie: 70%P SW rzucającego
> Ranga: C
> Koszt: 300Pch za post
> Wymagania: -
> liczba pieczęci: 0 - gest
>
> Obrazek > Hyakkaryoran
> Polega na zasłonięciu się płatkami kwiatów w taki sposób że przeciwnik nie
> jest w stanie dostrzec tego co robimy. Czy składania pieczecie czy też
> dobycia broni i wykonania ataku. Przy czym widzi nasza postać, jednak
> kwiatki ukrywają nasze ataki do tego stopnia, że przykładowo wystrzelona
> kula ognia wyłania się z kwiatów dopiero tuż przed celem. (czy rzucone
> kunai).
> Moc 95%SW.
> -Specyfikacja: otocznie
> -Obszar: 5m od nas, + strefa 30cm wokół rzuconej broni/jutsu względem
> obecności płatków. Widzą je osoby w odległości max 40m od nas.
> -Liczba osób: b/o
> -Przełamanie: 80%P względem SW iluzjonisty
> -Rozpoznanie: wystarczy tylko 60%P względem SW iluzjonisty
> Ranga: B
> Koszt: 300pch, 100pch za podtrzymanie efektu
> Wymagania: Hana no Bunshin
> Ilość pieczęci: 3
>
>
> Obrazek > Kagami
> Iluzjonistyczne lustro. Po rozpoznaniu iluzji możemy spróbować ją nagiąć do
> swoich potrzeb w celu przejęcia nad nią władzy i odbicia na przeciwnika.
> Podstawą wykonania tej techniki jest rozpoznanie rzuconej na nas iluzji i
> próba manipulacji iluzją na płaszczyźnie jej istnienia, czyli mając iluzję
> lasu nie podpalimy go czy też nie stworzymy w nim króliczków, możemy
> manipulować tylko lasem. Pokazane mamy to w odcinku kiedy Kurenai walczy z
> przedstawicielami rodu Kurama. Kiedy Kurenai zostaje złapana w Anbo
> (iluzjonistyczne pnącza) po rozpoznaniu iluzji obraca ją na swoją
> korzyść zamieniając jedno z pnączy w kwiat groszku, który uwalnia ją z
> iluzji. Iluzjonista oczywiscie może tą iluzje znów odbic(wtedy działa
> to odbicie o wyższej mocy, czyli tego który ma wyższe SW) lub po prostu
> przełamać.
> Moc 90%SW
> -rozpoznanie iluzji 70%P SW
> Ranga: B
> Koszt: 200Pch za użycie
> Wymagania: Hyakkaryoran
> Ilość pieczęci: 0
>
>
> Obrazek > Raigen Raikouchuu
> Technika wywołująca błysk oślepiający na chwilę przeciwnika, po czym
> ukazuje mu jak jego towarzysze kolejno padają z ręki Iluzjonisty. Iluzja
> używana do zmylenia, zerwania kontaktu z grupą i bardzo łatwa do złamania
> przez przeciwnika.
> Uwagi: Technike nie bardzo da się ani rozpoznać ani przełamać. Gdy jesteś
> już oślepiony pozostaje to przetrwać. Oślepienie trwa 10%*moc iluzji sekund
> Moc 95%SW.
> Specyfikacja: umysł
> Obszar: 20m+10m za 25P
> Liczba osób:1
> Ranga: B
> Koszt: 200pch za błysk
> Wymagania: Dowolna technika rangi C
> Ilość pieczęci : 2
>
>
> ObrazekObrazek > Kokohi no Jutsu
> Wyjątkowo prosta technika, pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu
> zmylenia wroga - nie można nią nagiąć świata rzeczywistego. Problem ze
> zrozumieniem? Fakt pierwszy: to genjutsu działa tylko na materię
> nieożywioną, nie bierze czegoś z niczego. Nie może zaatakować przeciwnika.
> Możesz z drzewa zrobić wiatraki, z kunai'a przeciwnika kwiatki, znaki
> drogowe pozmieniać. Bardziej bojowym zastosowaniem jest na przykład
> pokazanie przeciwnikowi drogi tam gdzie rzeczywiście znajduje się
> urwisko... Lub ubitej ziemii tam gdzie jest woda.
> Uwagi: technika pozwala nam majstrować przy ogólnym widzeniu świata
> rzeczywistego, możemy metalowej tabliczce nadać wygląd czekolady, ale
> możemy również z zatrutego ostrza zrobić śliczny kwiat... a nuż ktoś go
> podniesie
> Moc 100%SW.
> Specyfikacja: otoczenie
> Obszar: Każdy kto spojrzy na dany przedmiot w zasięgu 500m
> Liczba osób: b/o
> Rozpoznanie: 70%P SW
> Ranga: B
> Koszt: 150pch za manipulację. Uwaga: MG może nałożyć koszta dodatkowe w
> zależności od wielkości czy skomplikowania.
> Wymagania: dowolna technika rangi C
> Ilość pieczęci : 3
>
>
> Obrazek
> Hōkis
> Zbiór dość specyficznych iluzji, pozwalających na zastawienie pułapki. Ich
> działanie jest dość złożone i ciężko podać konkretne zastosowanie. Głównym
> celem jest nakładanie iluzji na znikniecie czegoś realnego, by potem
> pokazać tego iluzję, gdzie indziej. Może najłatwiej będzie opisać je na
> przykładzie.
> "jesteśmy w więzieniu, tworzymy na strażniku iluzję nas samych którzy
> przechodzą przez kraty (nasza realna postać staje się
> niewidzialna), lub lewitującego klucza do drzwi. Ważne jest aby
> wykorzystywać wszystkie aspekty iluzji. Jeśli nie nałożymy iluzji na realny
> klucz, aby zniknął, strażnik zorientuje się że coś nie tak i da nam w łeb.
> Możemy zwabić strażnika by wszedł do więzienia i wtedy stać się realnymi i
> dalej..."
> Jak widać iluzja pozwala 'zniknąć' zarówno nas jak i przedmioty.
> - osoby mające 100% Percepcji w stosunku do SW użytkownika mogą dostrzegać
> załamania światła przy niewidzialnych obiektach.
> Specyfikacja: umysł
> Rozpoznanie: 100%P SW użytkownika
> otoczenie: 20m+10m za 20P
> Liczba osób: 1+1 za 20sw
> Ranga: A
> koszty: 150 za zniknięcie, 200 za iluzjonistyczny obraz
> ilość pieczęci: brak
> wymagania: znajomość obiektu (widzieliśmy go), osoba złapana w
> iluzji w zasięgu wzroku
> wymagania: Kokohi no Jutsu
>
>
> Obrazek
> Kokuangyou no Jutsu
> Iluzja tworzy wokół przeciwnika bezkresną ciemność. Można wtedy uderzać go
> niemal bez końca, a on widzi jedynie srebrne rozbłyski podczas ciosów,
> oczywiście jak używamy ostrza. W tak owej ciemności użytkownik techniki
> widzi wszystko w doskonały sposób zaś ofiara po utracie głównego zmysłu
> jest zdezorientowana
> Uwagi: Przy odpowiednio wysokiej percepcji(~80-100) ofiara jest w
> stanie częściowo zastąpić wzrok innymi zmysłami, dlatego ciekawym
> rozwiązaniem jest używanie dodatkowo Utsusemi no Jutsu pozbawiając
> przeciwnika dodatkowo zmysłu słuchu
> Moc 150%SW.
> Specyfikacja: umysł
> Zasięg: 70% P w metrach
> Liczba osób: 1
> Rozpoznanie:100%P SW
> Ranga: S
> Koszt: 600pch rozpoczecie z pochwyceniem w iluzje, 100pch koszt utrzymania
> na post.
> Wymagania: Raigen Raikouchuu +dowolna technika gen rangi A
> Ilość pieczęci : 1
>
> AntygenJutsu
Obrazek
>
Kai
> Najprostsza forma wyzwolenia spod wpływu genjutsu. Składając odpowiednią
> pieczęć, użytkownik wyzwala impuls chakry, mający "zresetować"
> jego system chakry. Z wiadomych przyczyn, jeżeli pozbawionym się zostanie
> możliwości złożenia pieczęci, technika stanie się bezużyteczna.
> Ranga: D
> Koszt: 150
> Podsumowanie:
> Technika obniża moc genjutsu o 15
> Wymagania: specjalizacja ninjutsu/soshijutsu lub genjutsu
> Ilość pieczęci : 1
>
>
> NinjutsuObrazek >
>
ObrazekObrazek > Nawanuke no Jutsu
> Pierwsza i zarazem najłatwiejsza z technik elementarnych. Pozwala uwolnić
> się z prostszych więzów wykorzystując kontrolę chakry na poziomie
> podstawowym. Zależnie od potrzeby możemy sprawić, aby krępujący nas
> materiał zacząć się ześlizgiwać z nas bądź wykorzystując kontrolowany,
> niewielki wybuch chakry doprowadzić do zniszczenia więzów.
> Uwagi:
> *Aby efektywnie posługiwać się tą techniką opanować należy przede wszystkim
> zdolność w miarę logicznego myślenia. Lina, jako przedmiot szorstki będzie
> bardziej odporna na ześlizgnięcie się z ciała niż łańcuch, który z kolei
> będzie bardziej odporny na zniszczenie. Oczywiście, MG musi uwzględnić
> czynniki takie jak grubość materiału czy „ciasność” więzów oraz jego stan
> (czy mokry, czy suchy, postrzępiony, nowiutki itp.)
> *Technika działa w myśl zasady „poddziobywania” (mój neologizm) –
> każde użycie techniki osłabia więzy (np. niezbyt gruby łańcuch mimo
> odporności na zniszczenie zostanie zniszczony jeśli ofiara po raz 5 czy 6
> użyje „wybuchu” chakry).
> *Wariant „wybuchu” jest łatwo wykrywalny dla Sensorów w przeciwieństwie do
> wykorzystania chakry w celu „ześlizgnięcia się” materiału (ponieważ
> chakra niemal nie opuszcza ciała).
> Ranga : E
> Koszt: 50
> Wymagania: Brak.
> Emisja czakry: 10%PCH techniki
> Ilość pieczęci : 0
>
>
> ObrazekObrazek > Kawarimi no Jutsu
> Podstawowa, wręcz nawet Elementarna technika obronna. To właśnie dzięki
> niej, już początkujący Shinobi, są w stanie uniknąć większość zbliżających
> się zagrożeń. Technika dosłownie polega na zamienieniu się miejscami, z
> innym obiektem o gabarytach podobnych do Naszych. Owszem, to czyni technikę
> bardziej skuteczną u osób bardziej "wątłych".
> Uwagi:
> - Kawarimi no jutsu ma swój limit a dokładnie limit (3) użyć na
> walkę, tak jak w Anime.
> - Nie można się podmieniać z czymś co jest parę metrów nad ziemia
> 'czyli w powietrzu' ponieważ kawarimi no jutsu to nie technika
> teleportacji, tylko szybkiego poruszania się 'jak shunshin no
> jutsu' tylko ze szybciej niż shunshin no jutsu.
> - Nie można się podmienić z przedmiotem który przeciwnik ma np. na plecach
> 'plecak, parasol'
> - W żadnym wypadku nie można podmienić się z czymś co jest za kratami,
> ponieważ nastąpi zderzenie.
> - Podmienić się można ze śmietnikiem, kawałkiem drewna, czajnikiem. Ale nie
> z bronią (kunai,shuriken,katana) czy też samochodem.
> - Kiedy można wykonać kawarimi? jeżeli wiemy/widzimy/jesteśmy świadomi ze
> zostaniemy zaatakowani i wiemy ze zdążymy technikę przygotować. Nie można
> jej przygotować a następnie biegać i wykonywać inne techniki.
> - Nie można zmusić samego siebie do wykonania tej techniki za pomocą
> klonów. (Czyli np. klon twój atakuje ciebie tylko po to żebyś mógł się
> pojawić w innym miejscu).
> -Technika wymaga 5 pieczęci !!
> Jak ono działa w skrócie i łopatologicznie: Kiedy użyjesz techniki
> zamieniasz się z jakimś przedmiotem miejscami, przy czym zamieniasz się z
> nim na kilka sekund przed ciosem. Przedmiot zyskuje Twój wygląd a Ty
> przedmiotu. Tym samym przedmiot też zyskuje możliwość niewielkiego ruchu -
> kontynuacji Twojego. Technika uaktywnia się w monecie uderzenia lub
> zetknięcia z jutsu. Zatem w momencie ataku i użycia Kawarimi w miejscu
> naszej postaci stoi przedmiot nie my.
> Ranga : E
> Koszt: 150
> Ilość pieczęci : 5
>
>
> ObrazekObrazek > Kakuremino no Jutsu
> Trudno nazwać „to” techniką. Nie wykorzystuje chakry, nie ma konkretnych
> efektów. Mimo wszystko, ta „technika” pozwala nam pozostać niezauważonym w
> otoczeniu poprzez wykorzystanie jego elementów bądź własnego ekwipunku. .
> Jesteś Akowcem ? Nie szkodzi ! Zdejmij płaszczyk, ale zostaw przekreślony
> ochraniacz rodzinnej wioski i wróć do niej, by ukraść bimber swego Kage
> niezauważonym dzięki Kakuremino no Jutsu. Niemożliwe ? A jednak !
> Kakuremino jest „pozostałością” po licznych kursach z Akademii Ninja w
> dziedzinie maskowania.
> Uwagi:
> *Kakuremino to umiejętność która bazuje tylko i wyłącznie na
> umiejętnościach pisarskich graczy, tzn. im lepszy opis, tym
> prawdopodobieństwo udanego wykonania techniki jest większe. Zapewne
> jesteście nieco zdziwieni, lecz… 1 strona A4 solidnego opisu może naprawdę
> ocalić wam skórę.
> *Dla rozróżnienia od tych, którzy Kakuremino nie wybrali jako techniki
> elementarnej z myślą „po co mi to” – posiadacze tej umiejętności mogą za
> pomocą sprawnego opisu oszukać straże w wioskach czy rezydencjach Kage.
> *MG oprócz opisu gracza pod uwagę brać powinien opis ewentualnych
> poszukiwań przez straże (ich znajomość lub jej brak podwyższa bądź
> obniża szansę na znalezienie celu).
> Ranga: E
> Koszt: Brak.
> Wymagania: Brak.
> Ilość pieczęci :0
>
>
> ObrazekObrazek > Henge no Jutsu
> Najtrudniejsza technika elementarna i pierwsza jaką poznajemy w serii.
> Pozwala nam przemienić się w dowolny przedmiot bądź osobę (zbliżoną do
> nas rozmiarem). Obie te rzeczy mogą być wytworem wyobraźni bądź „na
> podstawie” świata realnego.
> Uwagi:
> *Przemieniając się w „coś” nie zyskujemy jego właściwości ani atrybutów
> (zmiana w niedźwiedzia nie zwiększy naszej siły, a w skałę – naszej
> wytrzymałości czy masy).
> *Technika nie zmienia naszego głosu.
> *Opisy w co się zmieniamy i jak to wygląda mogą być tylko ogólnym zarysem.
> Nie zmuszam do szczegółowych opisów, ale pamiętajcie, że to one stanowią o
> skuteczności techniki.
> *Rodzaj naszej chakry nie zmienia się – Sensorzy bądź niektóre DouJutsu
> „gołym okiem” zauważą użycie Henge (choć jeśli nie widziały rodzaju
> chakry danej osoby wcześniej, nie skojarzą kto to).
> *Jedyna technika elementarna oprócz Kawarimi, która wymaga użycia pieczęci
> (dokładnie 1).
> *Obrażenia powodują rozproszenie techniki.
> Ranga: E
> Koszt: 50-100 (zależy od różnicy w rozmiarach) na post
> Wymagania: Brak. Użycie 1 pieczęci.
> Wyciszenie czakry: 10%PCH techniki
> Ilość pieczęci : 1
>
>
> ObrazekObrazek > Kibaku Fuda
> Kolejna technika z tych, które… nie są zbytnio technikami. Kibaku Fuda to
> prosta umiejętność pozwalająca pozostawić na wybuchowej notce namiastkę
> swojej chakry, dzięki czemu notka nie może eksplodować jeśli użytkownik
> tego sobie nie zażyczy. W zależności od intencji możemy wkładając w notkę
> więcej chakry zwiększyć lub zmniejszyć jej siłę rażenia o max. 30%.
> Uwagi:
> *Aby użyć techniki wystarczy dotknąć notki.
> *Kontrola wybuchu notki następować może w 25% Percepcji w metrach
> Ranga: D
> Koszt: 50 – 200 (50 jeśli chcemy mieć możliwość odpalenia notki ze
> standardową siłą, każde następne 50 PCh osłabia lub wzmacnia siłę wybuchu o
> 10% siły bazowej)
> Wymagania: Znajomość technik elementarnych.
> Ilość pieczęci : 0 przy dotknięciu 1 przy wysadzaniu
>
>
> ObrazekObrazek > Shunshin no Jutsu
>
> Absolutna rewelacja w technikach rangi D. Prosta mechanicznie technika o
> wdzięcznej nazwie „Technika Bogini Szybkości” podbiła Shinnobi stając się
> najbardziej popularną techniką na forum.
> Uwagi:
> -Techniki można użyć by przemieścić się na dystans od 15% Percepcji
> -Można przyspieszyć również pojedyncze ruchy, jak cios pięścią czy proste
> kopnięcie
> -Nie wolno używać Shunshina razem z ciosami TaiJutsu zwiększającymi w
> jakimś stopniu atrybuty postaci.
> -Technika zwiększa szybkość używającego o 50% KC i zręczność o 30% KC
> -Technika wymaga jednej pieczęci bądź 5 sekund - 0,9 sekundy za każde 20 SW
> Ranga: D
> Koszt: 150 za ruch
> Wymagania: Znajomość technik elementarnych.
> Ilość pieczęci : 1
>
>
> Obrazek
> Kage Bunshin no Jutsu
> Nie jest to zwykła technika klonowania, bo powstałe istoty nie są stworzone
> z substancji, która pod byle ciosem ulega zniszczeniu.
> Klony:
> -Posiadają własną świadomość
> -Ich doświadczenia przechodzą po zniszczeniu na użytkownika
> - Mogą podróżować:
> a)w obrębie tego samego kraju w którym znajduje się twórca
> b)wszędzie, ale tylko pod warunkiem że mamy stworzonego jednego takiego
> klona na raz
> Przy czym nie mogą służyć do spamowania(za złamanie tego pkt grożą
> surowe konsekwencje!)
> -Są średnio odporne, silniejsze uderzenie albo słabsze techniki je niszczą.
> -Posiadają 100% statystyk użytkownika
> -Posiadają tyle chakry ile im przekażemy
> -Używają wszystkich technik twórcy
> Ranga: A
> Koszt: 350+tyle ile przekażemy.
> Wymagania: Dowolna technika klonowania, choćby bunshin no jutsu
> Ilość pieczęci : 1
>
>
> KatonObrazek >
>
ObrazekObrazek > Goukakyuu no Jutsu
>
> Prosta, lecz najsławniejsza chyba z technik Katon. Jedna z pierwszych,
> której uczą się młodzi członkowie klanu Uchiha. Polega na skoncentrowaniu
> chakry żywiołu Katon w płucach, a następnie wypluciu jej. Ogień, który
> wydostaje się z naszych ust, przybiera postać sporej kuli. Kulę można
> wykorzystać na dwa sposoby : zaatakować nią blisko stojącego przeciwnika i
> natychmiast zgasić, nie pozwalając na to, by poszła dalej, lub wysłać ją w
> kierunku dalej położonego wroga. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to
> duża i w przypadku trafienia wroga zyskuje on pokaźne poparzenia, które
> mogą poprzeszkadzać w dalszej walce. Ważną ciekawostką jest fakt, iż
> technika jest naprawdę wszechstronna, a jej siła rośnie wraz z
> użytkownikiem (a dokładniej z ilością tchniętej w nań chakry). Co
> więcej technika posiada sama w sobie jeszcze jedną bardzo ciekawą
> właściwość. Pozwala użytkownikowi skompresować ilości ognia które w nią
> wkładamy.
> Uwagi:
> - Podstawowa średnica kuli do 1m
> - Zasięg to maksymalnie 10 +20% Percepcji w bezwietrznych warunkach. W
> wietrze wynosi max 15 metrów.
> - Kula może zostać maksymalnie powiększona do wielkości 4 m ( chodzi o
> średnicę ) , a za każde pół metra powyżej wartości naturalnej
> użytkownik przeznacza dodatkową chakrę.
> -Można uznać, że centralne trafienie podstawową kulą ma siłę 45% KC
> użytkownika. przy czym każde powiększenie daje większą szansę na trafienie
> oraz przy bezpośrednim trafieniu oraz zwiększa siłę o 5% KC użytkownika
> -Szybkość podstawowej kuli to 35% KC użytkownika. Co do samej kompresji,
> chodzi o włożenie podwójnej ilości chakry w takiej samej wielkości kulę.
> Daje to technice samej w sobie dużo bardziej niszczycielskie działanie.
> Ranga: D
> Koszt: 200 + 40 za każde 0,5m zwiększonej średnicy. Przy kompresji koszt
> rośnie dwukrotnie, ale obrażenia oraz szybkość również.
> Wymagania: Brak
> Ilość pieczęci : 4, od 60 KC 2
>
>
> Obrazek > Hitama Kibaku
>
> Jutsu zupełnie inne od reszty katonów. Tym razem z ust nie wypuszczamy
> strumienia ognia lecz niewielką iskrę która wybucha (zalewając obszar
> do 2m kwadratowych ogniem) dopiero kiedy zetknie się z przeszkodą.
> Technika jest bardzo szybkim i skutecznym atakiem, mimo wszystko o małej
> sile i wielkości rażenia. Jej podstawową zaletą jest spora szybkość jak na
> techniki tej rangi.
> Uwagi:
> -Zasięg eksplozji do 2m2, za każde 20 KC zasięg rośnie o 1 m2
> -Zasięg techniki to 30% Percepcji użytkownika w metrach
> -Szybkość iskry to 85% KC użytkownika
> -Siła wybuchu iskry to 60% KC użytkownika, tak więc bezpośredni wybuch może
> być niebezpieczny dla mniej wytrzymałych.
> Ranga: C
> Koszt: 150 za pocisk
> Wymagania:
> Ilość pieczęci : 1
>
>
> ObrazekObrazekObrazek > Hai Seki Shou
>
> Technika polega na zgromadzeniu w płucach ogromnych ilości pyłu. Pył ten
> przesycamy naszą własną chakrą natury Katon, następnie wypuszczamy go w
> kierunku wroga. Pył "łączy" się z powietrzem, przez co
> rozprzestrzenia się na sporym terenie. Pył układa się w kształt wielkiej
> kopuły o sporej wysokości. Zaraz po rozprzestrzenieniu pyłu możemy dodać do
> niego parę iskier wytworzonych dzięki użyciu chakry Katon. Pył eksploduje
> zadają obrażenia parząc wszystkich wrogów znajdujących się w środku.
> Obrażenia te nie są jednak obrażeniami śmiertelnymi.
> Uwagi:
> - Pył może się pojawić maksymalnie 10 metrów od użytkownika
> -Wysokość kopuły to 3 metry, za każde 10 KC może być wyższa o pół metra
> -Szybkość pyłu to 90% KC użytkownika
> -Promień "kopuły " to początkowo 4 metry, za każde 10 KC może być
> większy o 1 metr.
> -Siła wybuchu to 75% KC użytkownika na obszarze całej kopuły.
> -Pył można wysadzić w dowolnym momencie, nie trzeba czekać aż zajmie on
> maksymalny teren.
> Ranga: C
> Koszt: 250
> Wymagania: Hitama Kibaku
> Ilość pieczęci : 4
>
>
> ObrazekObrazek > Endan
>
> Prosta, lecz bardzo skuteczna technika Katonu polegająca na wypluciu
> nieukształtowanej porcji ognia. Ma ona dużą zaletę - wytwarza między ustami
> użytkownika a wyplutym ogniem silne ciśnienie, co nadaje płomieniom
> niezwykłą siłę. Zetknięcie się z nim grozi bardzo ciężkimi poparzeniami, w
> niektórych przypadkach nawet śmiercią. Ogień jest najlepszy na bliskie
> dystanse, im dalej tym trafienie staje się cięższe i siła uderzenia spada.
> Zasięg maksymalny to ok. 10m.
> Uwagi:
> - Zasięg to 15% Percepcji użytkownika w metrach
> -Siła płomieni to 100% KC użytkownika, jednak technika słabnie o 5% za
> każdy przebyty metr
> -Szybkość płomieni to 80% KC użytkownika
> -Szerokość płomienia to 1 metr, za każde 20 KC rośnie o pół metra.
> Ranga: C
> Koszt: 250
> Wymagania: Goukakyuu no Jutsu
> Ilość pieczęci : 6
>
>
> ObrazekObrazek > Karura
>
> Jest to dość wymagające jutsu. Genin może nie być wstanie wykonać go
> samemu. Otóż jutsu polega na wypluciu strumienia ognia i utworzeniu
> ognistego smoka. Jego siła i szybkość nie jest za duża, mimo to rozmiar
> zdecydowanie nadrabia te braki. Głownie dlatego wymagana jest spora
> kontrola chakry by samemu utworzyć jutsu. Smok musi być kontrolowany.
> Trzeba uważać, by nie podpalić nim lasu, bądź innych substancji
> łatwopalnych, oczywiście jeśli to nie leży w naszym interesie. Doskonale
> działa z Kasumi Enbu no Jutsu, dzięki pajęczej nici jego siła zostanie
> zdecydowanie wzmocniona.
> Uwagi:
> -By utworzyć technikę suma kontroli chakry tworzących musi być rowna 75.
> Można ją zrobić samemu, jeśli posiadamy taką KC
> -Szybkość smoka to 100% naszego KC
> -Siła smoka to 160% naszego KC
> -Wytrzymałość smoka to 100% naszego KC
> -Wielkość smoka to 10 m + 2 metry na każde 20 KC
> -Jego zasięg, czyli obszar po którym sie porusza to 45% KC
> -Wymaga sterowania przez użytkownika.
> -Można użyć jutsu drużynowo, koszt za post ponosi jedna osoba, sterująca,
> koszt za stworzenie wszyscy.
> -Maksymalny czas życia smoka to 2 posty + 1 post za 33 SW posiadane przez
> osobę sterującą.
> Ranga: C
> Koszt: 200 + 100 za każdy post
> Wymagania:
> Ilość pieczęci : 3
>
>
> ObrazekObrazek > Ryuuka no Jutsu
>
> Technika polegająca na wypluciu dużej ilości ognia. Ogień formuje się w
> ogromny strumień, posiadający niezwykłą szybkość. Niestety, jeśli nie
> posiadamy drutów, nie możemy owym strumieniem kierować. Inaczej jest, kiedy
> przywiążemy do czegoś drutem przeciwnika, po czym drugi jego koniec
> weźmiemy w usta i dopiero wtedy wyplujemy ogień. Wówczas płomienie
> przebiegną po drucie, następnie zaś uderzą prosto we wroga. Technika może
> też lecieć po linie czy jakimkolwiek innym materiale, jednak bez tego
> rozejdzie się i będzie kompletnie nieskuteczna.
> Uwagi:
> -Zasięg to 5 + 35% Percepcji użytkownika w metrach
> - Technika potrzebuje czegoś po czym może się przemieszczać, np. drutu, czy
> sieci.
> -Szybkość techniki to 100% KC użytkownika,
> -Siła techniki to 130% KC użytkownika jeśli się po czymś przemieszcza.
> Jeśli nie to na każde 2 metry siłą techniki spada o 20%, czyli po 13 m po
> technice nie ma śladu !.!
> Ranga: B
> Koszt: 300
> Wymagania: Endan
> Ilość pieczęci : 4
>
>
> Obrazek > Hi no Maki
>
> Technika polega na stworzeniu potężniej fali ognia wysokości do 3m, i
> długości nawet do 10m. Fala podąża przed siebie podobnie do wodnego
> tsunami, paląc wszystko na swojej drodze. Jest to idealne jutsu do
> niszczenia większej ilości przeciwników, mimo to jest ono drogie. Nie warto
> używać go nieroztropnie, bo koszt chakry może nas wykończyć. Zaletą jest
> zasięg techniki, jej siła czy szybkość wcale nie zaskakuje, mimo to nie
> jest też mała. Przydatna technika dla każdego kto specjalizuje się w
> katonie
> Uwagi:
> -Długość fali to 10 m + 2 metry za każde 10 KC posiadane przez użytkownika
> -Wysokość to 2 metry + 1 metr za każde 20 KC posiadane
> -Szybkość techniki to 160% KC użytkownika
> -Siła techniki to 180% KC użytkownika
> -Zasięg techniki to 10 m + 45% Percepcji użytkownika w metrach.
> Ranga: A
> Koszt: 600
> Wymagania: Ryuuka no Jutsu
> Ilość pieczęci : 2
>
>
> Obrazek > Dai Endan
>
> Technika polega na skoncentrowaniu w organizmie ogromnych ilości ognia, po
> czym wyplucia go. Popędzane ciśnieniem płomienie mają niewiarygodną
> szybkość i pokaźną siłę. Tym razem strumień sięga nawet 30 metrów od
> użytkownika. Otrzymanie ciosu taką falą ognia powoduje poważne poparzenia,
> jeśli przeciwnik się nie zasłoni mogą być one nawet śmiertelne. Jeśli
> podczas wykonywania techniki ktoś trafi w brzuch użytkownika to ten pęknie
> jak balon i płomienie rozejdą się wokół niego.
> Uwagi:
> - Zasięg płomieni to 15 + 30% Percepcji użytkownika w metrach
> -Siła płomieni to 200% KC użytkownika na całej trasie
> -Ich szybkość to 160% KC użytkownika
> -Technika dobra w połączeniu z różnymi wzmocnieniami. Jej siła potrafi być
> destrukcyjna dzięki dużemu zasięgowi i szybkości.
> -Szerokość techniki taka jak przy Endanie.
> -Czas przygotowania to 1,5 sekundy - 0,5 za każde 50 SW
> Ranga: A
> Koszt: 400
> Wymagania: Endan
> Ilość pieczęci : 0
>
>
> Obrazek > Karyuu Endan
>
> Ostateczne i najpotężniejsze rozwinięcie techniki Endan. Jutsu polega na
> wypluciu z ust dużych ilości ognia, które formują się w potężny strumień.
> Płomienie są wyrzucane pod olbrzymim ciśnieniem, przez co mają
> niewiarygodną szybkość i oraz siłę. Jutsu ma bardzo duży zasięg. Technika
> ta potrafi mocno poparzyć przeciwników jednak poważne obrażenia, które
> prowadzą do śmierci zadaje tylko, jeśli rywale stoją 5-10 metrów przed
> nami. Im dalej położony jest wróg tym technika słabsza. Główną jej zaletą
> jest szybkość i siła wysłanych strumieni ognia.
> Uwagi:
> -Zasięg to 20 + 30% Percepcji użytkownika w metrach
> -Na początku jeden strumień, za każde 33,3 SW można wystrzelić dodatkowy
> -Szybkość jest stała i wynosi 135% KC użytkownika
> -Szerokość techniki taka jak przy Endanie.
> -Siła wynosi 240% KC użytkownika jednak technika słabnie o 4% za każdy
> przebyty metr
> Ranga: A
> Koszt: 300 za strumień
> Wymagania: Dai Endan
> Ilość pieczęci : 7
>
>
> Obrazek > Gōka Messhitsu
>
> Kolejne potężne jutsu katonu zaprezentowane przez Madare. Ogień jest
> skupiony i w wąskiej rurce, by po uderzeniu w cel rozprysnąć się na
> najbliższy teren. Tym razem nie chodzi tu o ilość, tylko o zasięg i siłę
> techniki. Nie działa ona na tak wielkim obszarze, mimo to trafienie tym
> pociskiem może się okazać śmiertelne. Temperatura jest ogromna, do tego
> technika od razu podpala wszystko na swojej drodze. Idealna do użycia w
> lesie, pozwoli nam zamknąć przeciwnika w ogniu. Do tego lepiej używać jej z
> podwyższenia terenu dzięki temu trafienie będzie celniejsze, a ogień poleci
> dalej.
> Uwagi :
> -Zasięg techniki to 30 + 40% Percepcji użytkownika
> -Szybkość ognia w postacie rurki to 225% KC użytkownika
> -Siła bezpośredniego trafienia to 250% KC użytkownika, ogień po trafieniu w
> pierwszy cel ma siłę o 25 % mniejszą.
> -Po trafieniu w cel, np ziemię ogień układa się w coś przypominające okrąg
> o promieniu 5 metrów. Oczywiście nie ma mowy o równości, mimo wszystko
> jakieś porównanie musi być. Płomienie w nim parzą z siłą 100%
> -Technikę przygotowuje się 3 sekundy - 0,5 sekundy za każde 20 posiadanego
> SW, ale nigdy nie mniej niż 0,5 sekundy
> Ranga : S
> Koszt : 700
> Wymagania : Karyuu Endan
> Ilość pieczęci : 0
>
> Sharingan >
III Łezka
>
> O tak rozwinięcie sharingana do tak wysokiego poziomu jest nie lada
> wyczynem…Nie jest to mistrzostwo ale naprawdę nie łatwo jest opanować to
> stadium. Jak wiadomo i tym razem możliwości Sharingana rosną. Prócz
> polepszenia możliwości które oferuje 2nd łezka, tym razem jesteśmy w stanie
> nie tylko kopiować ruchy JuJutsu ale także każde NinJutsu czy też GenJutsu
> które NIE są oparte na KG(chyba że posiadamy dane KG).
>
> Dodatkowe:
>
> 1)Percepcja dla wzroku wzrasta o 30pkt
>
> 2)Tym razem liczba rośnie o 5 w stosunku do 2 Łezki. Czyli przy 100+
> Percepcji dostrzeżemy już aż 13 przedmiotów.
>
> 3)Tym razem prócz żywiołu możemy także określic specjalizacje i
> mniej-więcej siłę techniki użytej przez przeciwnika. Jutsu oparte na
> żywiołach łączonych także przestają być dla nas zagadką.
>
> 4)Można śledzić ruchy aż 5 osób.
>
> 5)Użytkownik jest w stanie dostrzeć przekłamania GenJutsu już w
> technikach rangi A przez co automatycznie je rozpoznaje
>
> 6)W przypadku kopiowania technik JuJutsu nic się nie zmienia oprócz
> tego iż można już kopiować techniki JuJutsu rangi A nie mając danej
> specjalizacji. Mimo to wciąż nie można używać technik wymagających danej
> broni/statystyk nie posiadając jej/ich.
>
> 7)W przypadku III Łezki zyskujemy możliwość nauczenia się Jutsu
> Kopiowania technik Nin/Gen.
>
> Warunki Pozyskania:
> Trzeci poziom sharingana objawia się już w sytuacjach w których to Pierwszy
> czy też Drugi poziom są zdecydowanie za słabe. Jak w poprzednich stadiach
> można go osiągnąć na kilka sposobów. Wymagana jest ranga postaci minimum -B
> oraz dwa miesiące(rzeczywiste) doświadczenia w używaniu sharingana
> o 2 tomoes. Jednym ze sposobów rozwinięcia oka jest Samodzielna Misja Rangi
> A. To już nie byle co a czasem można nawet na niej zginąć. Poziom ten można
> także osiągnąć w walce z dużym prawdopodobieństwem śmierci. Zdecydowanie
> nie jest to poziom który można osiągnąć szukając pieczęci Kage w
> trawie...
>
>
> Fukusei:
> Czyli inaczej technika kopiowania. Umożliwia ona użytkownikowi
> zarejestrowanie i późniejsze użycie zarejestrowanej techniki przeciwnika.
> Na czym to polega. Otóż na początku potrzebny nam będzie sharingan na
> poziomie minimum III łezek. Gdy już go posiądziemy wystarczy iż będziemy
> obserwować układ chakry przeciwnika, zaś gdy on użyje Jutsu nasze oczko
> „zapisze” sobie wszelkie dane z nim związane co umożliwi nam później
> odtworzenie owej techniki.
>
> Uwagi:
> 1) Można kopiować 1 technikę/150 postów. Czyli np. przy 900 postów
> można mieć już skopiowanych 6 technik. Można kopiować za zaległe posty, np
> pozyskujemy sharka 3t przy 900 i tą technike i mamy 6 technik do
> skopiowania.
>
> 2) Można skopiować wszystkie techniki Nin/Soshi(z posiadanych
> żywiołów)/Gen nie opierające się na KG. Chyba że sami posiadamy takie
> Kekkei Genkai.
>
> 3) Aby skopiować NALEŻY obserwować układ chakry przeciwnika w momencie
> tworzenia przez niego Jutsu.
>
> 4) Skopiowane techniki nie wymagają drzewek. Można ich użyć do drzewek,
> to znaczy uczyć się rozwinięć. Jednak trzeba spełnić całe drzewko a nie
> jego gałązke. Przykład : chcemy nauczyć się katona rangi S o drzewku DCBBA.
> Skopiowaliśmy technikę rangi A. Nie możemy jeszcze się uczyć od razu tego
> katona, potrzebujemy nauk technik D, C, B, B, ten skopiowany A już mamy i
> liczy się do drzewka, uczymy się S.
>
> 5)) Skopiowanych technik nie można wymienić/usunąć. Nawet po
> zmianie postaci! Po prostu oczy na zawsze zatrzymują skopiowane Jutsu.
> Wyjątkiem jest moment zaraz po wprowadzeniu tego opracowania. W starym
> można było kopiować techniki do woli, teraz osoby które mają już
> pokopiowane te techniki mogą sobie z nich wybrać które chcą zachować.
>
> Koszt kopiowania: Zależny jest od rangi skopiowanego Jutsu. D – 100, C –
> 150, B – 250, A – 400, S – 550
> Koszt użycia skopiowanej techniki: Równy kosztowi danej techniki
> Ranga: B
> Wymagane: Sharingan III łezka
>
> Seppaku
>
> Niezwykle prosta ale i potężna technika Sharingana wymagająca zaledwie 3
> poziomu tego Kekkei Genkai. Polega ona na pokazaniu przeciwnikowi swojego
> Sharingana i wywołaniu u niego efektu strachu. Zależnie od wysokości siły
> woli przeciwnika może on zostać sparaliżowany widząc te boskie oczy lub też
> po prostu zignorować to wszystko i walczyć dalej.
>
> Uwagi:
> 1) Przeciwnik musi przynajmniej przez chwilę spojrzeć w stronę
> Sharingana.
>
> 2) Aby uruchomić to Jutsu należy uaktywnić minimum III łezkę.
>
> 3) Pod wpływem sharingana przeciwnik może zostać sparaliżowany.
> Wszystko jednak zależy od różnicy SW użytkownika i SW ofiary.
> 50 i więcej pkt różnicy – 10 sek paraliżu
> 39-49 pkt różnicy – 7 sec paraliżu
> 29-38 pkt różnicy – 5 sec paraliżu
> 19-28 pkt różnicy – 3 sec paraliżu
> 9-18 pkt różnicy – 1.5 sec paraliżu
> 4-8 pkt różnicy – 0.5 sec paraliżu
> 3 - mniej pkt różnicy – ofiara jest niepodatna na zastraszenie.
>
> 4) Oczywiście całe Jutsu odbywa się w ułamku sekundy. Jeśli ofiara
> zostanie złapana a jej Siła Woli jest o 50pkt słabsza od SW rzucającego,
> wtedy ten ma 10 sekund na zrobienie z przeciwnikiem co tylko zechce…
>
> 5) MG zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na mozliwość spojrzenia
> w oczy wykonującego przez potencjalną ofiarę, na użycie OOC przez
> potencjalną ofiarę oraz na wszelkie minusy wynikające z faktu unikania
> spojrzenia przeciwnika.
>
> 6) Koszty techniki ponosimy tylko jeśli ktoś spojrzy w sharingana.
>
> -specyfikacja: umysł
> -zasięg: 10m
> -rozpozanie: 70%P rzucającego
> -przełamanie: w zasadzie brak ze względu na paraliż(nie da się np.
> Zresetować układu chakry bo gdy jestęś sparaliżowany strachem nie możesz na
> tyle się skupić). Ewentualnie fizyczny ból wywołany np atakiem wroga
> czy też sojusznika po rozpoznaniu genjutsu lub Antygenjutsu nie wymagajace
> pieczęci.
> -szybkość: natychmiastowe
> liczba osób: 1
>
> Koszt: 400pch + 50/post
>
> Wymagania: III Łezka, Spojrzenie w oczy.
>
> Ranga: B
>
>
> Obrazek
>
> Amaterasu
>
> Tak zwany grecki ogień płonący zarówno na lądzie, jak i wodzie, pozornie
> bez paliwa to nic w porównaniu do tej techniki. Użytkownik jest w stanie
> wywołać czarne płomienie, których po prostu nie można ugasić zwykłymi
> sposobami. Ani woda, ani brak tlenu, czy też pozornie brak paliwa mogącego
> podsycić ogień nie przeszkodzi temu żywiołowi. Temperatura jest określana
> jako podobna temu panującemu na powierzchni słońca. Dla postronnych osób
> może się wydawać, że to czarna dziura przyjęła formę płomieni i po kawałku
> pochłania rzeczywistość. Źródłem jednak jest niezaprzeczalnie rozwinięty
> żywioł ognia.
>
> Uwagi:
> 1) Szybkość powstawania płomieni jest natychmiastowa.
>
> 2) Siła nie jest ogromna jednakże z racji iż ogień trawi cel cały czas,
> w końcu przebije się przez nawet najmocniejszą obronę. Siła płomieni to
> 100%KC.
>
> 3) Maksymalny zasięg użycia Jutsu to 25% Percepcji w metrach
>
> 4) Każdy metr to 6pkt Percepcji. Dlatego też by trafić z 10m potrzeba
> percepcji na poziomie 60.
>
>
> 5) Amaterasu używa Lewego Oka
>
> 6) Płomienie płoną tylko w miejscu które użytkownik obrał za cel.
> Użytkownik ma nad nimi niemalże całkowitą władzę. Może je częściowo zdusić,
> czy też całkowicie zgasić. Płomienie się nie rozchodzą!
>
> 7) Dość ciężko precyzyjnie trafić tą techniką. Trzeba skupić spojrzenie
> na punkcie docelowym na minimum 1s.
>
> Koszt: 400pch/post kontroli
>
> Wymagania: Mangekyou Sharingan, Aktywny MS
>
> Ranga: A
>
> Tsukuyomi
>
> Technika ta pozwala uwięzić przeciwnika w genjutsu, gdzie czas zmienia swój
> bieg. Podczas, gdy w rzeczywistym czasie mija ledwie sekunda, w świecie
> genjutsu czas biegnie zgoła inaczej, bo może sięgnąć aż 72 godzin. Kolory
> odwracają się, a niebo nabiera barwy czerwieni. Ofiara jest unieruchomiona,
> może to być ukrzyżowanie, przywiązanie do pala, łoża tortur, czy też nawet
> do krzesła, jest to obojętne. Następnie użytkownik pojawia się i zadaje
> rany ofierze, są to rany zadawane wręcz, a nie za pomocą technik. Można je
> wykonywać przy użyciu dostępnych przez postać broni białych, oraz swoich
> własnych rąk. Użytkownik może się sklonować, może sklonować również swoją
> ofiarę, która odczuwa cierpienie każdego z ciał.
>
> Uwagi:
> 1)W tej technice to SW zarówno przeciwnika jak i atakującego decydują o
> końcowym efekcie Jutsu.
>
> 2) Ofiara traci co post punkty wytrzymałości które oblicza się
> stosunkowo łatwo.
> Atakujący posiada 100SW. Teraz patrzymy na ofiarę. Posiada on 100SW. Jedna
> druga z tej liczby to 50.
> (SW atakującego - 1/2(SW obrońcy))/2=ilosc traconej W co
> post.
> Tak więc w ogólnym rozliczeniu ofiara co post straci 25 pkt wytrzymałości,
> jeśli wartość spadnie do 0 ofiara traci przytomność
>
>
> 3) Po zredukowaniu jej do 0(Wytrzymałość) ofiara traci
> przytomność i budzi się po liczbie godzin równej zadanych obrażeń. Tak więc
> może dojść nawet do przypadku iż ofiara obudzi się po tygodniu(czasu
> realnego)
>
> 4). Wyrwać się można jedynie przy pomocy sharingana, resetu chakry lub
> technik antygen nie wymagających ruchu.
>
> 5) Zasięg techniki to max 10% Percepcji w metrach
>
> 6) W przypadku wypuszczenia przeciwnika z GenJutsu wcześniej,
> wytrzymałość przeciwnika oraz jego siły woli kształtują się na poziomie
> takich do jakich doszły w czasie trwania GenJutsu.
>
> -specyfikacja: umysł
> -zasięg: 10%Percepcji m
> -szybkość: natychmiastowa
> -rozpoznanie: 120% SW rzucającego, co post używania spada o 15%SW
> rzucającego
> -przełamanie :Magen Kyo tenchi ten, antygeny nie wymagające ruchu, reset
> chakry
>
> -liczba osób: 1
>
> Koszty: 450 + 200pch/post
>
> Ranga: S
>
> Wymagania: Mangekyou Sharingan, Aktywny MS, spojrzenie w
> oczy
>
> Skopiowane techniki: > Doton:
>
>
Obrazek
> Doton: Chidōkaku
>
> Technika pozwalająca na obniżenie bądź podwyższenie płatu ziemi. Idealna do
> zasadzek, również pomaga w utrzymaniu przeciwnika w miejscu. Doskonale
> nadaje się do burzenia budynków, zdecydowanie lepsza wersja Retsudo
> Tenshou. Ta nie działa tak na psychikę, bo tego nie potrzebuje i tak jest
> wystarczająco dobra. Teren może zostać obniżony nawet o 30 metrów, sam
> szybki spadek powali słabszych rywali. Do tego zamykając przeciwnika w
> takim kwadracie, możemy bez problemu dobić go jakimś jutsu obszarowym. . .
> Uwagi:
> -Szybkość obniżania się terenu wynosi 200% naszego KC
> -Bok kwadratu na początku może wynosić 10 metrów, za każde 10 pkt KC może
> być dłuższy o 2 metry.
> -Teren można obniżyć/podwyższyć o 5 metrów + 25% KC użytkownika
> -Technikę można wykonać 5 + 10% Percepcji w metrach od użytkownika. Może on
> również stać w kwadracie.
> Ranga: B
> Koszt: 350 + 150 za powrót do normy
> Wymagania: Retsudo Tenshou
> Ilość pieczęci : 1
>
> Własne techniki (wraz z opisami)
> Techniki darmowe z organizacji, bonusy itp: >
>
Obrazek > Przeklęta Pieczęć Poziom Drugi
>
>
> Po opanowaniu pierwszego poziomu już nie musimy się martwić, że stracimy
> panowanie nad sobą w trakcie walki. Możemy już swobodnie myśleć bez żadnych
> zakłóceń. Tym razem całe nasze ciało zostaje pokryte ciemnymi plamami, a
> oczy (białka oczne) zmieniają kolor na czarny.
>
> + Zręczność gracza rośnie o 20 pkt
> + Kontrola Chakry gracza rośnie o 20 pkt
> + Szybkość gracza rośnie o 20 pkt
> + Chakra rośnie o 700pch.
>
> Jeśli gracz ma mniej niż 75 Siły woli traci nad sobą panowanie i wszystkich
> wrogów ma ochotę zabić. (Jeśli gracz nie wywiązuję się z pisania postów
> które ukazują takie zachowanie, kontrole nad jego postacią chwilowo
> przejmuję MG)
>
> Ile postów możemy przebywać na tym poziomie?
> (KC + Wytrzymałość) : 40 = ilość postów.
> Gdy już opanujemy poziom drugi możemy 1.5 razy dłużej przebywać pod
> działaniem przeklętej pieczęci.
>
> Skutki uboczne z nieopanowanym 2 poziomem:
> - 50% do wszystkich statystyk fizycznych przez 20 postów.
> Skutki uboczne z opanowanym 2 poziomem:
> - 10% do wszystkich statystyk fizycznych przez 5 postów.
> Mistrzostwo
>
> Skrytka:-

Re: Transfer

: 2 cze 2018, o 16:27
autor: Defrevin
  Ukryty tekst

Re: Transfer

: 2 cze 2018, o 16:34
autor: Ren
Źle zrozumiałem w takim razie. Jeśli chodzi o adres URL, to nie ma możliwości, ponieważ forum zostało zamknięte i dostęp tam jest bardzo ograniczony. Konsultowałem się wcześniej z Buką i powiedział, że takie transfery też wchodzą w grę. Żeby nie było, forum, to shinnobi.cba.pl. Mimo tego na dowód, mogę dosłać jeszcze postać bardziej "teraźniejszą", która jest prowadzona na ninshu.cba.pl, które jest jakby kontynuacją shinobi. Oto KP, która swoją drogą jest też poniekąd wzorowana na prowadzenonym przeze mnie Uchiha o tym samym imieniu. W razie czego mogę dosłać ssa "z dzisiaj", że taka karta istniała.

Re: Transfer

: 2 cze 2018, o 16:40
autor: Defrevin
  Ukryty tekst

Re: Transfer

: 2 cze 2018, o 16:44
autor: Ren
W takim razie biorę :D

Re: Transfer

: 2 cze 2018, o 16:45
autor: Defrevin
Transfer zaakceptowany, przenoszę.