Kenjiro

Kenjiro

Kenjiro

Post autor: Kenjiro »

http://shinobinomono.pl/memberlist.php? ... file&u=749

Meh... Najsilniejsza postać na forum Hirashiny, MS, SM, Edo hokage itp (Ogólnie to najwięcej pd, 5 wspomagań)
Ale na wiele nie liczę, tak o na lepszy start by się coś przydało.
Pewnie padnie pytanie co właściciel konkurencyjnego forum tu szuka. No to odpowiem zawczasu, a jako administratorzy liczę że zrozumiecie. Przemęczenie ciągłymi kłótniami tamtej społeczności i słyszeniu tylko "Moja racja jest jedyna i najsłuszniejsza" jak w dniu świra ;P Jestem miłym człowiekiem i nie lubię podejmować decyzji, przez które ktoś potem będzie na mnie obrażony. No i po prostu brak przyjemności z rozgrywki, a właśnie chyba o to chodzi w spędzaniu wolnego czasu ;) Słyszałem że tu nieco nie lubicie Snm, ale ja tam zawsze powtarzałem że oba fora są fajne i też odmienne pomimo tego samego uniwersum.
Ps: Wolałbym żeby nie sprawdzał Micheletto bo go też zabiłem i wziąłem do edo kappa
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Kenjiro

Post autor: Defrevin »

  Ukryty tekst
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Kenjiro

Re: Kenjiro

Post autor: Kenjiro »

|[karta]|
|[portret=http://static.zerochan.net/Deidara.full.1291882.jpg]|
|[imie]Isao[/imie]|
|[nazwisko]Douhito[/nazwisko]|
|[pseudonimy]Krime[/pseudonimy]|
|[przydomki]na początku brak[/przydomki]|
|[kraj]Tsuchi no Kuni[/kraj]|
|[wioska]Iwagakure no Sato[/wioska]|
|[numer]IW-07495[/numer]|
|[plec]Shinobi[/plec]|
|[wiek][rok]42[/rok][/wiek]|
|[wzrost]Wysoki[/wzrost]|
|[waga]Szczupły[/waga]|
|[poziom]S[/poziom]|
|[rangi]Nukenin[/rangi]|
|[nindo]Ile jest warte co powiedzą o mnie, dopóki się czuje najlepiej przy sobie? Dlatego najpiękniejsze rzeczy zrobię, choćby nie popatrzył nikt.[/nindo]|
|[charakterystyka][akapit]Isao urodził się w Iwagakure no Sato, w ponurych czasach wojen domowych. Na jego szczęście pochodził z zamożnej rodziny shinobi, dlatego jego dzieciństwo było prawdziwą idyllą. Inori czyli jego Matka była aż nadopiekuńcza, często wpychając w niego na siłę obiadki. Natomiast Ojciec o imieniu Yato, chciał wyszkolić blondyna na wojownika. Jego beztroskie życie znikło z wybiciem jego dwunastych urodzin, on sam skończył akademie i dowiedział się o pewnym incydencie . Jego rodzice zginęli na misji, podobno przez pomyłkę pewnych shinobi z Amegakure no Sato. On sam na początku się załamał lecz potem zajął się "sztuką" poświęcił jej całe swoje życie. Całymi dniami trenował swoje techniki wybuchu. Stały się on jego dumą. Nie lubi swojej wioski a co dopiero innych wiosek a w szczególność Amegakure no Sato. Jest pewny siebie i wie czego chce od życia. A chce mianowicie pogłębiać swoją sztukę i zyskać na mocy. Ma potrzebę brania udziału w czymś ważnym. Podąża jedynie za realistami którzy żyją już trochę na tej ziemi .Chciałby być w centrum uwagi niekiedy jest spokojny ale to rzadkość. Lubi pogawędki oraz czasem ma śmieszne pomysły. Ma potężne serce i uważa sztukę genjutsu za coś absurdalnego czego chwytaj się tylko słabi. Gardzi tym ponieważ ojciec wpoił mu że to ucieczka od walki i jest dla słabych. Podobno to samo przykazał mu jego ojciec a treść ta przewija się w rodzenie od wielu pokoleń . Delikatne rysy twarzy, długie blond włosy najczęściej spięte w kitek która przykrywa oko i szczupła budowa ciała to właśnie go charakteryzuje. Jego niebieskie oczy wydają się nie mieć końca tak ja linia horyzontu. Lubi ładne kobiety, czasem miło mu się z nimi rozmawia.W wieku 19 lat rozpoczął palenie papierosów ten nawyk wszedł mu w krew potrafi go odstresować.[/akapit] Obrazek[/charakterystyka]|
|[sila:][ranga=S][poziom=5]|
|[szybkosc:][ranga=S][poziom=6]|
|[wytrzymalosc:][ranga=S][poziom=5]|
|[silachakry:][ranga=S][poziom=6]|
|[kontrolachakry:][ranga=S][poziom=5]|
|[intelekt:][ranga=C][poziom=2]|
|[iloscchakry=20000]|
|[kosztachakry:][E=0][D=20][C=50][A=250]|
|[ninpo][dziedzina=Sharingan][ranga=S][poziom=5][/dziedzina][dziedzina=Ninjutsu][ranga=S][poziom=6][/dziedzina][dziedzina=Kenjutsu][ranga=S][poziom=5][/dziedzina][dziedzina=Doton][ranga=S][poziom=5][/dziedzina][dziedzina=Katon][ranga=S][poziom=5.5][/dziedzina][dziedzina=Bakuton][ranga=S][poziom=6][/dziedzina][dziedzina=Fūinjutsu][ranga=S][poziom=5][/dziedzina][dziedzina=Suiton][ranga=E][poziom=0][/dziedzina][dziedzina=Futton][ranga=E][poziom=0][/dziedzina][dziedzina=Raiton][ranga=D][poziom=1][/dziedzina][dziedzina=Shurikenjutsu][ranga=D][poziom=1][/dziedzina][/ninpo]|
|[przymioty][c]Nadludzka Szybkość[rodzaj]Atut Wrodzony[opis]Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.[/c]
[c]Finezja[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Postać posługująca się lekką bronią (ostrza mniejsze od katany) w przypadku zadawania obrażeń nie opiera się na sile ale na szybkości, zręczności.[/c]
[c]Potężna Chakra[rodzaj]Atut Wrodzony[opis]Niektórzy znani Shinobi charakteryzowali sporą ilością chakry. Choć ta sama w sobie nie gwarantuje sławy ani sukcesu, doświadczenie pozwoliło im słusznie ją wykorzystać i zapisać się w historii.
Postać z tym atutem charakteryzuje się niezwykle wielkimi pokładami chakry. Shinobi posiada o pół poziomu większą Siłę Chakry. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły Chakry na rangę A.[/c][c]Sensor[rodzaj]Atut Wrodzony[opis]Dzięki temu atutowi Shinobi może wyczuć różne osoby na znacznych odległościach poprzez ich chakrę. Można też oszacować wysokość chakry a także wszelkie anomalie dotyczące jej rodzaju. Zdolności sensoryczne są rozwijane przez niektóre Jutsu, tego typu techniki są jednak niezwykle rzadkie. Zasięg tej zdolności ograniczony jest rangą Kontroli Chakry użytkownika zdolności oraz skupieniem postaci (bez skupienia i wykonania pieczęci zdolność ta traci swój zasięg.[/c]
[c]Słaba strona:Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/c]
[c]Uzależnienie"Tytoń"[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać jest uzależniona od tytoniu, alkoholu lub narkotyku. W przypadku braku używki postać ma problemy z skupieniem, mogą trząść się dłonie, może też być drażliwa. Należy pamiętać, że narkotyki są nielegalne i trudno dostępne w przeciwieństwie do tytoniu i alkoholu dostępnego dla dorosłych postaci.[/c]
[c]Sztuki ninja: Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Atut predyspozycji[opis]Rzadziej spotykane ale niezwykle cenne dziedziny shinobi. Techniki tych dziedzin wymagają niezwykle wysokiego poziomu kontroli chakry do opanowywania ich, temu bez tej predyspozycji zazwyczaj shinobi są w stanie opanować przeważnie tylko słabsze techniki tych dziedzin. Predyspozycja ta ułatwia rozwój Siły chakry i Kontroli Chakry jak również dziedzin Iryōjutsu i Genjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin. Posiadając tą predyspozycję Shinobi ma zmniejszone wymagania poziomu Kontroli Chakry do opanowania technik tych dziedzin.[/c]
[c]Mędrzec:Ninjutsu[rodzaj]Atut nabyty[opis]Poziom Ninjutsu wzrasta o 1. Techniki te zwiększają swoją wydajność (jak np ilość klonów) czy też siłę.[/c]

[c]Kibaku Sennin (Sage of the Exlosion)[rodzaj]Atut nabyty[opis]Dzięki temu atutowi podczas określania siły dziedziny Kibaku Nendo, a w zasadzie Bakutonu siłę traktuje się jak o rangę większą (zwiększając moc technik o rangę koszt ich pozostawiony zostaje ten sam). Shinobi jest w stanie wykonać niebezpieczne dla jego zdrowia techniki tej dziedziny bez realnej dla niego szkody. Jednakże nie ma szans by przeżył swoją sztukę ostateczną.[/c]


[c]Przetrwanie[rodzaj]Atut nabyty[opis]Zdolność, którą każdy shinobi spędzający sporo czasu poza wioską powinien posiąść. Atut pozwala na rozpoznawanie jadalnych i nie jadalnych roślin, grzybów czy zwierząt. Ponadto shinobi potrafi przygotować jedzenie w skrajnie złych warunkach, rozpalać ogień przedmiotami znalezionymi w terenie itp. Wie co nadaje się do szybkiego przygotowania, skąd nabrać czystej wody (poznaje również, czy woda jest zdatna do picia) oraz jak znaleźć bezpieczne schronienie. Ponadto wie jak zapolować na dany rodzaj zwierzyny, a nawet wie gdzie znaleźć wybrane owoce leśne[/c]

[c]Wsparcie Ognistego Smoka[rodzaj]Atut nabyty[opis]Każdy ognisty smok zwiększa swoją obecnością w ciele nosiciela siłę jego Katonu o pół rangi. Premia ta zwiększa się do pełnej rangi po przebudzeniu smoka, kiedy robi on to świadomie. Po przebudzeniu smok użycza również swojej ognistej chakry. Dzięki temu shinobi płaci tylko połowę kosztu technik Katonu. Smok płaci pełny koszt techniki swojego imienia. Każdy ze smoków może zmienić się w człowieka. W formie tej można go spotkać, kiedy shinobi zagłębi się we własną podświadomość. Wówczas to można przekonać do swojej siły smoka walcząc z nim czy dyskutując z nim, co może zastąpić misję przebudzenia.
Każdy smok może w dowolnym momencie opuścić ciało człowieka by zaatakować swoim atakiem samodzielne. Niektóre ataki wykonywane przez smoka posiadają inną formę, niż wykonywane przez człowieka. Dzieje się to jednak według jego woli, nie shinobi (przeważnie przed przebudzeniem).[/c]

[c]Wsparcie Rui[rodzaj]Atut nabyty[opis]Rui była specjalistką od Genjutsu - posiadanie jej jako smoka pozwala na tworzenie ognistych iluzji bez potrzeby otwierania i rozwijania dziedziny Genjutsu. Siła iluzji opiera się na Katonie - pozostaje niezależna od predyspozycji do rzucania iluzji (lub ich braku).[/c]


[c]Uniki[rodzaj]Atut nabyty[opis]Postać wyspecjalizowała się w unikach, przy unikach należy traktować ją, jak o rangę szybszą, niż jest w rzeczywistości. Bieg czy ciosy są nadal naturalnej szybkości, bądź niweluje Seido przeciwnika.[/c]

[c]Postęp Składania Pieczęci[rodzaj]Atut nabyty[opis]Postać składa pieczęci o połowę szybciej niż przeciętny shinobi. Osoba Bez tego atutu ma problem z rozczytaniem pieczęci składanych przez osobę, która opanowała taki atut. Rozpozna co prawda, jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.[/c]

[c]Zaawansowane Składanie Pieczęci[rodzaj]Atut nabyty[opis]Postać składa pieczęci dwa razy szybciej, niż przeciętny shinobi. Osoba bez Zenshin-teki Shirushi nie rozpozna efektu techniki nie widząc go, wraz z tym atutem rozpozna jakie wykonano jutsu, jednak nie na tyle szybko, by przewidzieć efekt techniki uaktywniony od razu po złożeniu pieczęci.[/c]

[c]Błyskawiczne Składanie Pieczęci[rodzaj]Atut nabyty[opis]Postać składa pieczęci tak szybko (trzykrotnie szybciej niż zwykła osoba), że zwykli shinobi nie są w stanie ich rozpoznać. Tylko silne Dōjutsu potrafi rozpoznać pieczęci - nie pomoże nawet posiadanie atutów związanych z składaniem pieczęci. Osoba mająca to jutsu potrafi wykonać podczas tury 5 jutsu, o ile przynajmniej trzy z tych technik wymagały złożenia pieczęci - dotyczy to tylko sytuacji, w której tury nie zakończono szybciej z powodu zmian sytuacji[/c]



[c]Przyspieszone Składanie Pieczęci[rodzaj]Atut nabyty[opis]Shinobi potrafi pominąć połowę pieczęci z serii wymaganej do wykonania jutsu, w przypadku 3 lub mniej pieczęci omija je całkowicie. Ilość zaokrąglana jest w górę. Sharingan nie jest w stanie skopiować techniki wykonanej w ten sposób (z wyjątkiem posiadaczy Sharingana o trzech łezkach oraz tego atutu). Postać z tym atutem może wykonać o jedno jutsu na turę więcej, niż normalnie, o ile co najmniej trzy (jeśli wykonano cztery jutsu) lub cztery (jeśli wykonano pięć jusu) techniki wymagały bez tego atutu od shinobi składania pieczęci w ilości większej niż jedna. W połączeniu z Kyūsoku Shirushi daje to maksymalnie sześć technik na nieprzerwaną turę (przerwa następuje wówczas, gdy zmieniają się warunki na nieprzewidziane przez walczącego, w efekcie czego uczestnik walki może podjąć inną decyzję niż zaplanowana).[/c]




[c]Precyzja[rodzaj]Atut nabyty[opis]Mistrz precyzji, ciosy shinobi są o wiele celniejsze niż normalnie. Łatwo dostrzega słabe punkty. Rangę podczas celowania należy traktować jak o stopień wyższą, bądź, niweluje Gomakashi przeciwnika.[/c]




[c]Revolvarm[rodzaj]Atut nabyta[opis]Revolvarm[/c]

[c]Senjutsu [仙術] (Sage Techniques)[rodzaj]Zdolność nabyta/wspomaganie<Poziom I>[opis]Tryb mędrca[/c]
|[cecha]|
|[nazwa]Absorpcja energii natury
Shizen enerugī Kyūin
自然エネルギー吸引[/nazwa]|
|[rodzaj]Senjutsu[/rodzaj]|
|[typ]Zdolność absorpcji chakry[/typ]|
|[opis]Pierwsza metoda anihilacji chakry natury. Pozwala ona powolne wchłanianie chakry Natury i mieszanie jej z swoją chakrą. Shinobi musi zebrać chakrę w ilości równej swoim własnym poziomom, by móc aktywować tryb mędrca.
Shinobi pobiera chakrę w ograniczonej ilości. W jedną turę shinobi może pobrać jej maksymalnie 500 pomnożone przez rangę Senjutsu. Podczas nauki[/opis]|
|[koszt]4PD; Trening ten musi odbyć się pod nadzorem administracji (w fabule nadzoruje go Zwierzęcy Mędrzec). Jest on niebezpieczny dla postaci gracza.[/koszt]|
|[wymagania]Zgoda administracji oraz fabularna zgoda stworzeń paktu (muszą one poinformować gracza o takiej możliwości).[/wymagania]|
|[/cecha]||[cecha]|
|[nazwa]Niepełny Tryb Mędrca
Fuzen Sennin Mōdo
不全仙人モード[/nazwa]|
|[rodzaj]Senjutsu[/rodzaj]|
|[typ]Tryb Mędrca[/typ]|
|[opis]Podstawowa zdolność wykorzystywania trybu mędrca. Umożliwia to wykorzystywanie chakry natury do wykonywania technik. Shinobi posiada również wszystkie zalety trybu mędrca - zarówno wykorzystywanie chakry natury w celu wykonywania technik jak i zwiększenia możliwości ciała.
Niekompletny tryb mędrca charakteryzuje się problemami z utrzymaniem chakry. Shinobi nie może uzyskać pełnego balansu chakry. Poza naliczoną przez gracza chakrą w organizmie krąży niekontrolowana chakra natury dokonująca przemiany w zezwierzęcony stan. Przemiana ta jest powolniejsza niż świadoma - jeden stopień przemiany zachodzi co drugą turę. Transformację tą może zatrzymać kontrola poziomu chakry sprawowana przez zwierzęcego mędrca po połączeniu się z ludzkim mędrcem. W przeciwnym wypadku shinobi musi wyłączyć tryb mędrca lub też po dwóch kolejnych turach shinobi zamieni się w posąg.[/opis]|
|[koszt]5PD; Trening nadzorowany przez zwierzęcego Mędrca.[/koszt]|
|[wymagania]Absorpcja energii natury[/wymagania]|
|[/cecha]Premia:
1,5 do siły, szybkości, wytrzymałości oraz ninpō.|[/przymioty]|
|[techniki]Ninjutsu
Ranga E
-Genjutsu Kai
-Henge no Jutsu
-Suimen Hoko no Gyo
-Kawarimi no Jutsu
-Ki Nobori no Shugyo
Ninjutsu: Ranga D
-Utsusemi no Jutsu
Ninjutsu: Ranga C
Kuchiyose no Jutsu
-Kawara Shuriken
Ninjutsu: Ranga B
-Hiraishingiri
-Kuchiyose: Raikō Kenka
-Jibaku Bunshin
-Kage Bunshin no Jutsu
-Nunoshibari no Jutsu
-Sagasu no Jutsu
-Shoshagan no Jutsu
-Shunshin no Jutsu
-Kekkai: Tengai Hōjin
-Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
Ninjutsu: Ranga A
-Hiraishin — Ni no Dan
-Meisaigakure no Jutsu
-Bunretsu no Jutsu
-Gentōshin no Jutsu
-Inpei Chakra
-Kagura Shingan
-Kumoshin no Jutsu
-Tōei Tekunikku
Ninjutsu: Ranga S
-Kuchiyose: Kamaitachi butai Shōkan
-Hiraishin no Jutsu
-Kuchiyose: Edo Tensei
-Hiraishin: Dōrai
-Kongo Fusa

Bakuton :
Bakuton D
Kibaku Nendo
Shī Wan
Bakuton C
Bakuhatsu Nendo Teshita
Nendo Bunshin
Bakuton B
Angel's wings
Bakuton A
Bakuton: Jiraiken
Shī Tsū
Kibaku Jirai
Hebi Renga
Katon Kibaku Nendo
Bakuton S
Kaibomm
Bakatu
Shī Fō
Shī Surī
Shī Ō

Doton:
Doton D
Renga no Jutsu
Shinjū Zanshu no Jutsu
Doton C
Daichi Ganshō
Dochū Senkō
Iwa Bunshin no Jutsu
Retsudo Tenshō
Doton B
Chidōkaku
Dorō Dōmu
Doryūkatsu
Dosekidake
Iwagakure no Jutsu
Keijūgan no Jutsu
Doton A
Golem of nature
Arijigoku no Jutsu
Daichidōkaku
Dosekiryū
Mogura Tataki no Jutsu
Tajū Doryūheki
Yomi Numa
Tsuchi Kairō
Tekkenrō
Nentsuchi Otoshi
Doton S
Chōkejūgan no Jutsu

Fūinjutsu:
Ranga D
-Fūin no Jutsu
Ranga B
-Zekka Konzetsu no Jutsu

Katon
Ranga D
-Bakuhatsu
Ranga B
-Goka Mekkyaku
-Gōryūka no Jutsu
Ranga A
Suyaki no Jutsu
Katogen
Ranga S
Gōka Messhitsu
Ōkina hinotama shawā

Genjutsu

Ranga S
-Kuro Kukan Gomon


Raiton
Ranga B
-Ikazuchi no Kiba

Ranga S
-Kirin


Sharingan
Ranga C
-Magen: Kyo Tenchi-ten
Ranga B
-Genjutsu: Sharingan
-Sharingan Suimin Hyōshi




[/techniki]|
|[ekwipunek]Bank: 20334 Ryō 両
Opaska Shinobi: Założona na prawym ramieniu, przekreślona.
Ubranie: Czarna szata z kapturem bez znaków szczególnych
Pozostały Ekwipunek: Przypięty do paska- Shinwa Black Double Edge Katana(plakietka w prawej ręce) P]Torba na biodro: 5 kilo ognistej gilny Torba na biodro: 6 kilo ognistej gliny. Kabura przypięta do lewej nogi; 100 grudek węglika. Kabura przypięta do prawej nogi:10 kunai Mitsurugi (Hirashin)
Na plecach: Wielki zwój - 10 kunai z notką(Edo tensei), Mitsurugi Kunaix90, Wielki rozkładany wachlarz(plakieta w lewej ręce), kontroler chakry.Średni Zwój- Maska przeciwgazowa,Maska Tlenowa,Wakizashi,7x kunai; 10x shuriken; katana; 5x notka wybuchowa; 2x bombka dymna; 2x bombka świetlna
Średni zwój-Pigułka żywnościowa , Pigułka zwiększająca krew, 2x kunai; 10x shuriken, Szafirowe Pióro zahaczone na pasku z drugiej strony paska z bronią.[/ekwipunek]|
|[wiedza]Dziedzina wiedzy: Iwagakure no Sato
Poziom wiedzy: amator

Dziedzina wiedzy: Bakuton
Poziom wiedzy: Uczony

Dziedzina wiedzy: Douhito Ichizoku
Poziom wiedzy: Mistrz.[/wiedza]|
|[wygrane]Brak[/wygrane]|
|[remisy]Brak[/remisy]|
|[przegrane]Brak[/przegrane]|
|[misje]|
|[D=20]|
|[C=22]|
||
|[A=8]|
||
|[/misje]|
|[notatki]Żywioły przeszczepione: Katon, Fūton
Mangekyō Sharingan Obrazek Ścieżka Ms, Amaterasu 50% Edo Tensei -http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f ... 973#p99057
-http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f ... 929#p57997
-http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f ... ead#p63779
-http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=48&t=4859[/notatki]|
|[/karta]|
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Kenjiro

Post autor: Defrevin »

  Ukryty tekst
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Kenjiro

Re: Kenjiro

Post autor: Kenjiro »

Serdecznie dziękuje i oczywiście przyjmuję ;)
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprawdzone transfery”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości