Hanzo
: 5 sty 2016, o 17:30
Dane osobiste
Nazwisko i imię: Kajime Ho
Kraj pochodzenia: Hi no Kuni
Wioska: KonohaGakure no Sato
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna
Wzrost: 185
Waga: 80
Grupa krwi:
Znak zodiaku: Byk
Ręka wiodąca: Prawa
Dzień urodzenia: 15.05
Nindo: Podążaj za mistrzem i zostań mistrzem
Drużyna: -
Organizacja: ANBU
Piastowane stanowisko:
Aparycja i charakter
Wygląd postaci:
Chłopak, bo tak zawsze tytułuje go Mistrz, nie odróżnia się od ludzi w swoim wieku, a tym bardziej fachu. Dość mocno proporcjonalna twarz stanowi idealne połączenie z długą grzywką rozczesaną na boki. Włosy zawsze stanowiły dla Niego ważną część wizerunku, Tsuya zwykła robić sobie z tego żarty. Długie lata treningów i zdecydowana niechęć do fryzjerów sprawiła mu miłą niespodziankę w formie wyjątkowo długiego kucyka. Intensywnie brązowe kudły są zresztą tym co zwykło przyciągać dziewczęta, szczególnie w zestawie z orzechowym kolorem oczu. Można by więc wyjść z daleko idącymi wnioskami, że twarz Ho została dobrana idealnie, niczym ślubny zestaw panny młodej. Greckie proporcje uzupełnia niezbyt muskularna sylwetka, stosunkowo nieźle odżywionego chłopaka. Ciężko rzec, że którykolwiek z elementów wyglądu Kajime jest jakkolwiek reprezentatywny dla jego emocji czy też stanu psychicznego. Kamienna twarz jest jednym z wielu stanów, który musiał przyjmować podczas wielu zadań szpiegowskich. Wygląd nie zdradza go w niczym.
Ubiór noszony na co dzień:
Ludzie w Konoha przywykli do lekkich, zwiewnych strojów, jednakże przy tym wszystkim zapominając o jakiejkolwiek stylizacji, doborze kolorów i zestawów. Można by to określić mianem dziwnego, ale Hoprzywiązuje wielką wagę do swojego sposobu ubierania się. Na co dzień preferuje jasnoniebieską lub jasnobrązową, płócienną albo lnianą koszulę. Materiał w tych stronach ma ogromne znaczenie, a Kajime nie znosi upałów zbyt dobrze. Do tego wszystkiego dokłada długie spodnie, zazwyczaj wykonane podobnie co reszta jego rzeczy, bo wyjątkowo nie cieszy go zacinający, po nogach piasek. Dobór butów często sprawia spory problem. Wybór pomiędzy pełnymi, które oznaczają mnóstwo potu, a pełnymi zawartości dróg Suna, sandałami. Młodzieniec próbuje utrafiać w wygodę z odrobiną ogłady i rzadko kiedy prezentuje swoje ciało poprzez ubrania. Sprawa ma się nieco inaczej w przypadku czasu spędzanego na misji, wtedy tylko włosy pozwala samemu sobie zostawić rozpuszczone, reszta ma być jak najbardziej utylitarna. Ciemna, dopasowana koszulka, lekkie spodnie wykonane z odpornej na rozdarcia tkaniny nylonowej, pełne, wiązane buty. Uwieńczeniem całego stroju jest jasny, sięgający aż do łydek płaszcz. Jako członek ANBU nie odróżnia się niczym od swoich współtowarzyszy. Głowę przykrywa sakkatem
Charakter postaci:
Chłopak należy do tych nieoszlifowanych diamentów, z którymi stać się może jeszcze wszystko. W wieku zaledwie 21 lat posiada olbrzymi bagaż doświadczeń, przejścia tak różne i nieciekawe, że niejednemu zjeżył by się włos na głowie. Liczne przeprowadzki po kilku krajach i wioskach doprowadziły go do trudności z przywiązaniem do osób lub miejsc, ale w tym aspekcie miały swoje pozytywne echo. Długie wędrówki u boku tak potężnej kunoichi jaką jest Tsuya ukształtowała w nim wyjątkowo twardego shinobi, który z łatwością potrafi infiltrować wrogie miejscówki, wykonywać nieetyczne zlecenia i nie przywiązywać się do konkretnych ideałów danych miejsc. Obecnie mieszka w Konoha, z której zresztą pochodzi, urzęduje w siedzibie ANBU na polecenie swojego Mistrza starając się zdobyć coraz więcej kontaktów. To wszystko może zmienić się w czasie kilku sekund i to bez zawahania. Niemniej jednak chłopak nie jest pozbawiony własnych emocji, odczuć i hobby. Nie odrzuca wizji słodkiej wolności od wpływów staruszki, ale najzwyczajniej jest to dla niego najwygodniejsze. W życiu za najważniejsze stawia wytrenowanie się do wybitnego poziomu, takiego na którym znany będzie na całym świecie ze swojego unikalnego Kekkei Tōta - Daiatōnu. Diamentowy element jest jego chlubą, czymś co w każdej chwili warte jest pochwalenia się. W stosunku do ludzi nie jest najbardziej otwartym konohańczykiem, ale też nie próbuje się sztucznie zamykać na towarzystwo, które zdecydowanie jest ważną składową życia. Inni mają go za człowieka przesiadującego samotnie w restauracjach, barach, pubach, chłopaka o braku zainteresowań, oprócz jego rozstrojonego banjo i papierosa. Tego drugiego nie popiera zdrowy styl życia Tsuyi, ale chłopak ma swoje sposoby na unikanie starszej kunoichi.
Krótka historia:
Historia tej jednostki zaczyna się głęboko w lasach okalających KonohaGakure. I choć proces porodu nie jest prawdopodobnie najciekawszą rzeczą związaną z osobą Ho, tak wydarzenia po nim nastąpiły już tak. Śmierć matki chłopaka z rąk najemników niewiele po tym jak wydała na świat nowe życie stanowi dość brutalny fragment tej opowieści, podobnie do późniejszego, pijackiego życia ojca. O dziwo to wszystko miało bardzo nikły wpływ na to jakim człowiekiem stał się Kajime Ho. Przygarnięty przez Hagoromo Tsuyę, młody shinobi zaczął kształcić się w sztuce ninja i wykazywał wyjątkowe zdolności. Następne lata życia upływały mu na surowych treningach i kształceniu się we wszystkich możliwych dziedzinach. Pod okiem wybitnego mistrza nauka stawała się jeszcze bardziej uciążliwa. Niemniej jednak możliwość poznania wszystkich aspektów twardej kobiecości była niezastąpiona, szczególnie gdy można było przeprowadzać ją w przeciągu kilku lat bez przywiązań emocjonalnych. Trening w odosobnieniu pozwolił Mistrzowi i Uczniowi na uniknięcie tragicznych wydarzeń, które przeszły przez Konoha i cały świat. Zarówno atak na Kraj Żelaza, jak i katastrofy z czasów pogromu Smoka, zupełnie nie dotyczyły dwójki trenujących. Ho szczególnie nawet nie był tego świadomy, wszystkiego dowiadywał się z przesłanek, opowieści zbieranych podczas zleceń. Wizja powrotu na ziemię ojczystą wydawała się kusząca coraz bardziej, z roku na rok, a Tsuya w końcu sama postanowiła to zaproponować. Jej uczeń nie byłby sobą gdyby nie zwietrzył konkretnego celu w tym przedsięwzięciu, ale nie zamierzał oporować. Hokage szybko przyjął dwójkę krajan do siebie, uroki osobiste 60-letniej babci zawsze zdawały swój test. Chłopak awansował na Jounina i został wcielony do ANBU gdzie zamierzał rozpocząć swoje życie jako szpieg.
Informacje dodatkowe
Zalety:
- + Wybitna mądrość płynąca z nauk od Tsuy'i
+ Wyćwiczenie, odporność na trudne warunki pracy
+ Łatwo mu okazywać zupełnie inne emocje niż te które właściwie odczuwa
- - Spora wiara pokładana w jedną osobę
- Przywiązanie do swojej własnej unikalności jako najważniejszej cechy
- Palenie papierosów
- Noszenie sakkatów, nawet w tę najbardziej bezsensowną pogodę
- Sprawdzanie wiązania włosów
- Gra na banjo
- Gra w Shogi
- Czytanie
Rodzina:
- Hagoromo Tsuya - mistrz, najważniejsza osoba w życiu Ho
- Kajime Hokuto - matka, nie żyje
- Kajime Koi - ojciec, nie żyje
Metryka shinobi
Ranga shinobi: Jōnin
Poziom shinobi: Reberu no Tokubestu Jōnin
Numer rejestracyjny:
Miejsce noszenia ochraniacza: Czoło
Wykonane misje:
- Fabularne: D - 0 | C - 0 | B - 0 | A - 0 | S - 1
Mini-misje: D - 0 | C - 0 | B - 1 | A - 0 | S - 0
- Wygrane - 0 | Remis - 0 | Przegrane - 0
Wiek zaliczenia selekcji Chūnin: 12
Wiek awansu na Jōnin'a: 21
Ilość zarobionych Yen: 1800
Ekwipunek:
- Maska ANBU w kształcie małpy
- Strój ANBU - podstawowy
- Tanto ANBU
- 10x kunai
- 20x shuriken
- 5x notka wybuchowa
- 1x Fuuma Shuriken
- 5x bomba dymna
- 5x oślepiająca notka
- 2x pigułka żywnościowa
- 2x pigułka z zakrzepniętą krwią
Rozwój shinobi
UW: Kowareta Tamashi
Kekkei Tōta: Daiatōn
Umiejętność Nabyta: Kuikkushīru
Talent: Elementarne - Raiton
Żywioły chakry: Doton, Raiton, Katon, Daiatōn
Rozwój dziedzin shinobi:
- Ninjutsu - E
- Taijutsu - C
- Genjutsu - E
- Elementarne:
- Katon - C
- Raiton - A
- Doton - C
- Fūinjutsu - E
- Iryō Ninjutsu - E
- Kenjutsu - E
- Kekkei Tōta - D
- Fizyczne:
- Siła-Tężyzna - 1
- Zwinność-Szybkość - 3
- Wytrzymałość-Odporność – 2
- Kontrola chakry: 7
- Składanie pieczęci: 4
- Ninjutsu:
- Kinobori no Waza [E]
- Suimen Hokou no Waza [E]
- Bunshin no Jutsu [E]
- Sairento Kiringu [E]
- Kawarimi no Jutsu [E]
- Henge no Jutsu [E]
- Kai [E]
- Nawanuke no Jutsu [E]
- Taijutsu:
- Genjutsu:
- Elementarne:
- Katon:
- Gōkakyū no Jutsu [C]
- Endan [C]
- Doton:
- Doryūkatsu [C]
- Moguragakure no Jutsu [C]
- Raiton:
- Raigen Raikōchū [C]
- Shichū Shibari [ B ]
- Jūrokuchū Shibari [A]
- Chidori [A]
- Sandā Sāburu[A]
- Kaden Shōhekikaku [A]
- Gian [A]
- Fuuton:
- Suiton:
- Katon:
- Fūinjutsu:
- Iryō Ninjutsu:
- Kenjutsu:
- Daiatōn:
- Daiatōn no Jutsu [D]
Fabularna wiedza postaci
Obecny ogólny poziom wiedzy postaci: Jōnin
Poznane osoby: Hagoromo Tsuya
Poznane Wioski: KonohaGakure no Sato
Poznane Klany spoza wioski: Hagoromo
Pozostałe informacje
Liczba zarobionych Punktów Awansu: 15 / 95
Liczba zarobionych Punktów Sławy Bitewnej: 15
Liczba zarobionych Punktów Sławy Politycznej: -
Zabite postaci: -
Punkty Awansu otrzymane od administracji: 3
Czego nie liczyć przy sumowaniu Punktów Awansu: -
Link do tematu Nauki technik: Klik