Shigemi

Shigemi

Shigemi

Post autor: Shigemi »

Cześć, postanowiłem zobaczyć, czy otrzymam coś ciekawego, na postaci znajduje się atut "pośmiertnego dziedzictwa" oraz bonus eventowy (Karyu) co znacznie podbijają wartość postaci.
Pozdrawiam serdecznie ;) klan nie musi zostać zachowany, w sumie to nawet chciałbym zmienić ;)
klik
|[karta]|
|[portret=http://s5.ifotos.pl/mini/nowy-avek_qpawhxp.png]|
|[imie]Shigemi[/imie]|
|[nazwisko]Sabataya[/nazwisko]|
|[pseudonimy][/pseudonimy]|
|[przydomki][/przydomki]|
|[kraj]Tsuchi no Kuni[/kraj]|
|[wioska]Iwagakure no Sato[/wioska]|
|[numer]K01-41510[/numer]|
|[plec]Shinobi[/plec]|
|[wiek][rok]45[/rok] lat[/wiek]|
|[wzrost]Wysoki[/wzrost]|
|[waga]Szczupły[/waga]|
|[poziom]C[/poziom]|
|[rangi]Genin[/rangi]|
|[nindo]Żeby pozbyć się epidemii trzeba obrócić ją w pył...[/nindo]|
|[charakterystyka]Shigemi to wysoki chłopiec o specyficznym - wyzywającym wyrazie twarzy, jest bardzo pewny siebie i zawsze stawia na swoim. Zaczynając od góry, na ukrytej przez kaptur głową jawi się burza prostych, blond włosów sięgających za ucho. Dłuższa grzywka zawsze zasłania część jego twarzy, zazwyczaj jest to prawa strona, a najdłuższe kosmyki włosów dochodzą aż do połowy policzka. Twarz jest smukła i poza uśmiechem oraz dosyć mocno zaznaczonymi kłami nie ma zbyt wiele charakterystycznych cech, po których mógłby zostać rozpoznany. Pozbawiony jest blizn oraz innych znaków po ewentualnych potyczkach, można powiedzieć, że jego nieskazitelna cera wręcz nie pasuje do zawodu, który prowadzi oraz do do ilości zadań, których już się podjął podczas swojego krótkiego, acz bardzo intensywnego życia. Jego smukła, lecz wyrzeźbiona sylwetka zahartowana wielogodzinnymi ćwiczeniami porusza się sprężyście i energicznie. Z każdego jego ruchu można wyczytać pewność siebie, duże ego i sporą dozę arogancję.

Arogancja i pewność siebie - te dwie cechy najlepiej oddają charakter chłopaka, można wręcz powiedzieć, że są jego motorem napędowym. Zdarza się mu jednak czasem posłuchać innych, jednak nie są to zbyt częste przypadki i muszą one być poprzedzone solidną argumentacją, która nie pozostawiałaby żadnych złudzeń czy niedomówień. Na co dzień chłopak jest jednak uśmiechnięty i pogodny, zdaje sobie sprawę iż jego zachowanie może ranić innych i stara się panować nad swoją arogancją oraz pychą, jednak nie zawsze mu się to udaje. Pomimo swojej arogancji docenia pracę drugiej osoby, kiedy widzi, że druga osoba daje z siebie wszystko, powstrzymuje się od chęci paskudnego skomentowania tej sytuacji i docenia wkład drugiej osoby, jednak w jego przypadku nie ma pobłażania, jeśli chodzi o lenistwo, każdy przejaw lenistwa i ewentualnych niedopatrzeń z nim związanych jest momentalnie tępiony i piętnowany przez Reishiego bez najmniejszych zahamowań, przez co nie raz wpada w kłopoty po uszy.[/charakterystyka]|
|[sila:][ranga=D][poziom=1]|
|[szybkosc:][ranga=C][poziom=2]|
|[wytrzymalosc:][ranga=D][poziom=1]|
|[silachakry:][ranga=C+][poziom=2,5]|
|[kontrolachakry:][ranga=D][poziom=1]|
|[intelekt:][ranga=E][poziom=0]|
|[iloscchakry=3000]|
|[kosztachakry:][E=8][D=50][C=200][A=-]|
|[ninpo][dziedzina=Ninjutsu][ranga=E][poziom=0][/dziedzina][dziedzina=Kenjutsu][ranga=D][poziom=1][/dziedzina][dziedzina=Tsujtegan][ranga=C][poziom=2][/dziedzina][dziedzina=Katon][ranga=C+][poziom=2,5][/dziedzina][dziedzina=Enton][ranga=E][poziom=0][/dziedzina][/ninpo]|
|[przymioty][c]Sztuki ninja: Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Predyspozycja wrodzona[opis]Rzadziej spotykane ale niezwykle cenne dziedziny shinobi. Techniki tych dziedzin wymagają niezwykle wysokiego poziomu kontroli chakry do opanowywania ich, temu bez tej predyspozycji zazwyczaj shinobi są w stanie opanować przeważnie tylko słabsze techniki tych dziedzin. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Iryōjutsu i Genjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin. Posiadając tą predyspozycję Shinobi ma zmniejszone wymagania poziomu Kontroli Chakry do opanowania technik tych dziedzin o 1.[/c]
[c]Regeneracja chakry[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Metabolizm w ciele Shinobi z tym atutem działa o wiele wydajniej, niż w przypadku innych ludzi. W wyniku tej różnicy Chakra regeneruje się w przypadku danej osoby o wiele szybciej. Tego typu różnice sprawiają, że Shinobi już w krótko po jednym wysiłku związanym z Chakrą jest w stanie ponownie zająć się walką. Większość takich Shinobi jednak po wysiłku odczuwa spory głód - potrafią zjeść o wiele więcej niż inni.[/c]
[c]Potężna chakra[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Niektórzy znani Shinobi charakteryzowali sporą ilością chakry. Choć ta sama w sobie nie gwarantuje sławy ani sukcesu, doświadczenie pozwoliło im słusznie ją wykorzystać i zapisać się w historii.
Postać z tym atutem charakteryzuje się niezwykle wielkimi pokładami chakry. Shinobi posiada o pół poziomu większą Siłę Chakry. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Siły Chakry na rangę A.[/c]
[c]Nieskalany emocjami[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Postać nigdy nie ulega strachowi i jest w stanie podjąć walkę pomimo wszelkiego rodzaju psychologicznych wpływów. Nie zawaha się nawet na moment. W przeciwieństwie do Bezwzględnego postać jest narażona na swoje wyrzuty sumienia. W trakcie walki jednak zachowuje zimną krew i w każdej sytuacji kieruje się chłodnymi kalkulacjami.[/c]
[c]Słaba strona: Sztuki ninja: Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.[/c]
[c]Słaba strona: Sztuki ninja: Ninjutsu i Fūinjutsu[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.[/c]
[c]Karyū Shiji[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Każdy ognisty smok zwiększa swoją obecnością w ciele nosiciela siłę jego Katonu o pół rangi. Premia ta zwiększa się do pełnej rangi po przebudzeniu smoka, kiedy robi on to świadomie. Po przebudzeniu smok użycza również swojej ognistej chakry. Dzięki temu shinobi płaci tylko połowę kosztu technik Katonu. Smok płaci pełny koszt techniki swojego imienia. Każdy ze smoków może zmienić się w człowieka. W formie tej można go spotkać, kiedy shinobi zagłębi się we własną podświadomość. Wówczas to można przekonać do swojej siły smoka walcząc z nim czy dyskutując z nim, co może zastąpić misję przebudzenia.
Każdy smok może w dowolnym momencie opuścić ciało człowieka by zaatakować swoim atakiem samodzielne. Niektóre ataki wykonywane przez smoka posiadają inną formę, niż wykonywane przez człowieka. Dzieje się to jednak według jego woli, nie shinobi (przeważnie przed przebudzeniem).[/c]
[c]Saiha Shiji[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Saiha posiada unikalną zdolność udostępniającą nosicielowi żywioł zwany Entonem, bez potrzeby przeszczepu, pochodzenia z klanu Uchiha, czy nawet władania składowymi żywiołami Entonu. Shinobi nie ma dostępu bez Sharingana do Entonu opartego na czarnych płomieniach, może jednak dowolnie manipulować płomieniami zwykłego ognia katonu..[/c]
[c]Wytrwały[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Shinobi jest tak wytrzymały, że nie traci wydajności ruchu pomimo otrzymanych ran. Ciągle może w wyniku otrzymanych ran stracić przytomność czy umrzeć, również leczenie wszelkich ran przebiega tak jak u innych shinobi jednak póki zachowuje przytomność jest w stanie utrzymać pełną wydajność swoich ruchów.[/c]
[c]Potężne serce[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Psychika shinobi jest niewiarygodnie silna. Łatwo wydostaje się z iluzji, i trudniej złapać takiego shinobi w genjutsu. Genjutsu Rangi D nie działają w ogóle, natomiast Genjutsu rangi C może błyskawicznie odpierać już w trakcie narzucania, jeśli wyczuje. Shinobi taki z łatwością też dostrzega mało subtelne iluzje (zmieniające otoczenie, usypiające itp.) O wiele trudniej jest też używać hipnotycznych iluzji.[/c]
[c]Nieugięty[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Będąc na skraju wytrzymałości shinobi shinobi nie traci przytomności. Kolejny cios może jednak okazać się śmiertelny jak w standardowej sytuacji.[/c]


|[cecha]|
|[nazwa]Pośmiertne dziedzictwo[/nazwa]|
|[rodzaj]Cecha[/rodzaj]|
|[typ]Tymczasowa[/typ]|
|[opis]Postać po akceptacji KP otrzymuje w banku 725 Ryō, które fabularnie można uznać za posiadane od samego początku tak samo jak startowa kwota. Podczas awansu na Chūnina otrzyma 2 PD oraz 10 PN, Podczas awansu na Tokubetsu Jōnina 6 PD oraz 30 PN, podczas awansu na Jōnina 9 PD oraz 45 PN. W przypadku gdyby z jakiegoś fabularnego powodu postać pominęła jeden z awansów awansując np z Chūnina na Jōnina otrzyma wartość PD i PN z obu awansów. W przypadku wybrania ścieżki kolidującej z tymi awansami nie otrzyma żadnej wartości. Wszystkie przychody z tego atutu należy odnotować w banku (pieniądze) oraz w prośbach PD PN (punkty).[/opis]|
|[koszt][/koszt]|
|[wymagania][/wymagania]|
|[/cecha]|[/przymioty]|
|[techniki]Ninjutsu
Kai,
Ki Nobori no Shugyō
Kawarimi no Jutsu
Suimen Hokō no Gyō

Taijutsu
Sakki

Katon
Bakufu
Kumo-Ryū Kaengiri
Kasumi Enbu no Jutsu
Hōsenka no Jutsu


Tsujtengan
Tsujtengan

Kenjutsu
Ittō-Ryū
[/techniki]|
|[ekwipunek]Bank: 1425 Ryō 両
Opaska Shinobi: Opaska znajduje się na prawym ramieniu, wszyta jest w Haori.
Ubranie: Chłopak zazwyczaj ubiera luźne spodnie ze sporą ilością kieszeni, oprócz tego nosi wzmacnianą koszulkę z długimi rękawami, w koszulkę wszyte są wzmocnienia w postaci drobnych płytek metalowych, które mogą zatrzymać kunai czy shuriken. Dodatkową rzeczą noszoną przez młodziana jest stylizowane na bluzę z kapturem niestandardowe haori w kolorze czerwonym, która posiada kaptur.
Pozostały Ekwipunek: Torba na biodro: 2x kunai; 10x shuriken, 1x Tachi[/ekwipunek]|
|[wiedza]Klany/rodziny/umiejętności
Klan Sabataya - 1
Tsuchi no Kuni - 1
Krainy geograficzne
Mizu no Kuni - 1
Wspomagania
Sanbi - 1
Osoby
Słynni Nukenini - 1
[/wiedza]|
|[wygrane]Brak[/wygrane]|
|[remisy]Brak[/remisy]|
|[przegrane]Brak[/przegrane]|
|[misje]|
|[D=9]|
|[C=3]|
||
|[A=0]|
||
|[/misje]|
|[notatki]Brak[/notatki]|
|[/karta]|


Postać po porzuceniu: Arashi Akihisa
Linki: PN PD
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Shigemi

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Shigemi

Re: Shigemi

Post autor: Shigemi »

Cudownie :)
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Shigemi

Post autor: Defrevin »

Przenoszę.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprawdzone transfery”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości