

Kraj pochodzenia: Mizu no Kuni
Wioska: Kumogakure no Sato

Wiek: 15 lat
Płeć: Shinobi

Wzrost: 175 cm
Waga: 58 kg
Grupa krwi: AB
Znak zodiaku: Waga
Ręka wiodąca: Oburęczny
Dzień urodzenia: 26 września

Drużyna: Grand Royal Team Musashi & Harumi
Organizacja:
Piastowane stanowisko: Aparycja i charakter

Najważniejszą istotą ludzkiej urody są oczy. To właśnie dzięki nim wielokrotnie możemy uprzedzić się do danej osoby czy zapałać do niej sympatią. Czy to magia? Zwykłe błyski, niewielkie zmarszczki i kreseczki odbijają część duszy bohaterów w tych dwóch punkcikach, tak małych i delikatnych. Taizo ma oczy koloru ciemnej, wykwintnej whiskey, w której toni znajduje się niezgłębiona osobowość młodzieńca. Twarz pozbawiona jest blizn i niedoskonałości, gładka niczym aksamitne sukno. Wyraźnie zarysowane kości policzkowe, szczególnie uwydatniające się przy mocniejszym zgryzie, świetnie się komponują z pełnymi, wyraźnymi wargami shinobiego. Poniżej linii ust Taizo znajduje się niewielki dołek, będący pewną cechą rozpoznawczą u tej postaci. Brwi genina są wąskie, kolorem nie odbiegającym od średniej długości, potarganych włosów. Warta uwagi jest barwa ich końcówek, będących szklanym odbiciem ciemnego burgundu. Na co dzień, młodzieniec ubiera się w biały t-shirt, na który jest narzucony hebanowego koloru płaszcz z niewielkim kołnierzem, w którym znajdują się złotej barwy, delikatne akcenty. Jego wewnętrzna część ma kolor świeżo upuszczonej krwi tętniczej, dobrze współgrający z gradientem dolnej partii włosów bohatera. Płaszcz ten sięga mu za linię bioder, nie wykraczając poza nią na zbyt dużą odległość. Na szyi Taizo zawieszony jest amulet podarowany mu przez ojca, nie ma on specjalnych zdolności, a jego wartość jest jedynie sentymentalna. Pas genina stanowi fioletowa przepaska biodrowa, zawiązana z przodu na prosty supeł. Spodnie Akihito nie wyróżniają się niczym szczególnym, zwykły czarny dres, zwieńczony po wewnętrznej stronie siatką, pod którą znajduje się biały materiał. Po obu stronach dolnej części garderoby, znajdują się głębokie kieszenie, podszyte futerkiem zapewniającym ciepło w chłodne dni. Obuwie Taizo stanowią drewniane sandały, popularne w uniwersum. Na lewej ręce mężczyzny znajduje się tatuaż smoka, monochromatyczne dzieło, idealnie wpasowujące się w jasno czekoladową karnację młodzieńca. Pysk potwora kończy się na piersi Taizo, natomiast cały, podłużny tułów, spiralnie owija się wokół barku i ręki shinobiego. Zrobił go jego ojciec, jako kontynuacja tradycji rodu Akihito, gdzie każdy mężczyzna wkraczający w wiek piętnastu lat, otrzymywał takie dzieło sztuki, które miało całe życie przypominać mu o lojalności wobec własnej ziemi.Poglądowo
Charakter postaci:
Niewielki, bladoróżowy liść spokojnie opadał miotany powiewami wiatru raz w jedną, raz w drugą stronę. Nie zmieniał jednak swojego ułożenia, nie marszczył swojej majestatycznej, usianej siateczką podłużnych zgrubień blaszki. Zwyczajnie czekał aż podmuchy powietrza usadowią go na miękkiej, zroszonej poranną rosą trawie. Woda strumieniem życia i mżawką przemijającego smutku. Do tego niewielkiego, dryfującego w powietrzu listka, można przyrównać charakter Taizo. Bohater od najmłodszych lat był spokojny. Miał wiele wspomnień z czasów kiedy rodzina Akihito się połączyła. Harumi, najcenniejszy skarb pod słońcem, siostra czarnowłosego młodzieńca, potrafiła tupnięciem stópką, grymasem twarzy czy potokiem łez zdobyć to czego chciała od rodziców. Taizo nieraz oddawał jej jakąś zabawkę, wiedział że w ten sposób zdusi kłótnię w zarodku, a należał do grupy osób nieprzepadających za ciągnącymi się dyskusjami, zanurzonymi w wywarze negatywnych emocji. Warto jednak wspomnieć, że kiedy sytuacja tego wymagała, bezpardonowo odbierał swoją własność będąc głuchym na wszelkie piski i jęki kochanej siostry. Jeśli chodzi o stosunek bohatera do rodziców, bardzo ich szanował. Pomimo faktu, że to przez matkę i ojca bliźniaki zostały rozdzielone. W gruncie rzeczy, starali się zapewnić swoim dzieciom jak najlepsze warunki do rozwoju i szlifowania swoich pasji. Młodzieniec od zawsze chylił głowę przed osobami starszymi, posiadającymi większy bagaż przeżyć emocjonalnych oraz szerszy pogląd na świat. Hisato oraz Nichiwa czasem dziwili się dlaczego ich wychowanek jest nad wyraz spokojny. Kiedy miał trzy lata zabrano go do lekarza aby ocenił czy poprawnie odbiera otoczenie i nie ma żadnej choroby psychicznej. Jak się okazało był kompletnie zdrowy, po prostu spokojny niczym przestwór oceanu czy mgły otaczające Kirigakure. Ojciec dorastającego młodzieńca wielokrotnie przyznawał przed swoimi znajomymi, że anielska cierpliwość i zrównoważenie emocjonalne Taizo było błogosławieństwem po separacji małżeństwa. Mógł wykonywać misje bez obaw, że latorośl popełni jakieś niemądre wykroczenie czy załamie się psychicznie przez brak matki. Niestety skropiło się to na relacjach bohatera z Nichiwą, gdy cała rodzina się połączyła. Taizo przez długi czas niewybaczył jej, że go opuściła. Pomijając całą otoczkę refleksyjnego charakteru młodzieńca, był on pogodną osobą. Na jego twarzy często widniał uśmiech i nieraz uczestniczył w żartach i nikomu nieszkodzących psotach. Największą wadą Taizo jest już wcześniej wspomniany kłopot z przebaczeniem czyichś przewinień i kłamstw. Przez trzy lata mieszkania pod jednym dachem z matką oraz ojcem, traktował rodzicielkę jako osobę prawie obcą, dla której nie było miejsca na miłość w sercu czarnowłosego Kirijczyka. Nie pomagały żadne prezenty, groźby i czułe słowa. Po tym długim, ciężkim czasie, młodzieniec jak gdyby nic ponownie zaczął traktować Nichiwę jak własną matkę. Knot świecy ponownie się zapalił jasnym płomieniem. Strach pomyśleć jak długo pałałby urazą do kogoś kto nie był z nim w tak zażyłych stosunkach jakimi były więzy krwi. Szczytem mądrości jest dostosować swe usposobienie do okoliczności i zachować spokój ducha na przekór szalejącym na świecie burzom. Taizo potrafił stosować tą sentencję, wyrytą na drewnianej ścianie w jego pokoju, w prawie każdej dziedzinie. Zwyczajnie nie potrafił wybaczać szkód wyrządzonych jego osobie i nic nie mógł poradzić na obrzydzenie, które nim targało gdy spotykał się z krzywoprzysięstwem, kłamstwem i fałszem pośród osób, które uznaje za przyjaciół czy rodzinę.
Krótka historia:
Miliony małych napastników atakowało Kirigakure no Sato. Ta batalia toczyła się od wielu pokoleń w Mizu no Kuni. Zawsze wierny towarzysz tego kraju, deszcz, rozpoczynał kolejne natarcie. Miarowe pukanie w szyby towarzyszyło podniosłemu zdarzeniu dla dwójki ninja. Kumo oraz Kiri zostało połączone więzami krwi. Hisato stał przed drzwiami sali porodowej i oczekiwał na narodziny swoich dzieci. Skąd ta liczba mnoga? Okazało się, że w księgach losu zapisane były im bliźniaki. Nikt kto nie był w takiej sytuacji, nie mógłby dobrze opisać stanu w jakim znajdowała się głowa przyszłej rodziny. Imiona dla potomstwa już od dawna były uzgodnione. Harumi i Teizo, dwa promyczki słońca. Sytuacja głowy rodziny była nad wyraz skomplikowana. Stres, zmartwienie, natłok nowych problemów i domysłów na temat rozwoju latorośli. Chodząc od ściany do ściany, Hisato raz po raz strzelał knykciami w palcach, ot taki zwyczaj, wykształcony podczas lat kunsztu ninja na licznych polach bitew. Z cichym szmerem drzwi sali porodowej się otworzyły, a stojąca w nich pielęgniarka uśmiechnęła się do mężczyzny. Dwa czarne diamenty, zawdzięczamy to matce. Po usłyszeniu tej króciutkiej wypowiedzi, niemalże biegiem Hisato wparował do pomieszczenia gdzie ujrzał swoją ukochaną Nichiwę. Ciemnobrązowe kosmyki włosów przylegały do spoconego czoła, nie oddając nawet w jednej dziesiątej wysiłku jaki musiała wykrzesać ze swojego drobnego ciała. Tęczówki koloru włosów spoczęły na twarzy mężczyzny, a następnie skierowały się na zawiniątko trzymane w rękach. Znajdowały się tam dwie małe istotki, których jasno hebanowa skóra idealnie wkomponowywała się w kolor włosów matki. Nie płacze? - lekko zaniepokojony ojciec podszedł do łóżka i spojrzał pierwszy raz na swojego syna. Niemowlak miał lekko rozwarte usta, jakby przedstawiając zaciekawienie nowym światem, a drobne, leciutko podnosiły czółko imitując zdziwienie. Zobacz ile emocji wyraża jego twarzyczka. - z tkliwością powiedziała Nichiwa. Hisato kiwnął głową oddychając powoli. Objął ręką szyję swojej żony i wargami delikatnie dotknął jej czubka głowy. Zaraz po tym wziął na ramiona córeczkę i wpatrywał się z czułością w jej oczęta, mała Harumi momentalnie przestała siąkać noskiem i obserwowała tego nieznajomego mężczyznę, który miał okazać się jej ojcem. Wszystko było w porządku, niemowlaki urodziły się zdrowe, a ciekawość zawarta w jej spojrzeniu wydawała się świetnym omenem. Zesłana w ten sam dzień słoneczna pogoda, tak rzadka dla Kirigakure, jedynie potwierdzała pomyślną przyszłość dwójki potomków.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Niestety odmienne podejście do wychowania przez rodziców niosło za sobą straszne konsekwencje. Ńichiwa chciała dać dzieciom radość i przyjemne dorastanie pośród miłości, rodowity Kirijczyk, jakim był Hisato, opierał głównie wychowanie na surowych warunkach i dyscyplinie, aby późniejsze potomstwo było silne i niezłomne. Rodzice podzieli się młodymi niczym tabliczką czekolady, córka zostało z matką, a syn z ojcem. Taizo z wczesnego dzieciństwa pamięta tylko ojca. Prawdopodobnie po dziadku, młodzieniec odziedziczył niezwykłą pasję w kierunku wszelkiej maści żelastwa. Hisato dostrzegł w tym potencjał i od razu starał się ukierunkować swojego syna w stronę dziedziny kenjutsu. Poznawanie tak obszernej sfery z zakresu umiejętności ninja wymagała dużej siły ciała oraz umysłu. Charakter dziesięciolatka pomagał mu oprzeć się mgle nietolerancji jaka go otaczała. Na zaczepki odpowiadał milczeniem, nie reagując wybijał broń z ręki językowych katów. Nie mógł ich za to winić, w taki sposób zostali wychowani. Kirijczycy byli dość zwartą społecznością, nie przepadającą za innością i słabością. Taizo nie należał do osób o nikłej sile woli, ale jego kolor skóry wyraźnie wskazywał na odmienność. Przeczuwał, że napotka problemy w akademii ninja, jednak tak się nie stało. Ku rozpaczy wszystkich mieszkańców ukrytej wioski, Mizu no Kuni zostało zaatakowane. Chłopak właśnie medytował wczuwając się w moc ziemi oraz otaczającej mżawki, gdy usłyszał jak ktoś wbiega do ogrodu posiadłości Akihito. Chłopak nigdy nie widział ojca tak zmartwionego. Zadziałało to jako katalizator powodując, że mięśnie dziecka napięły się w niemym oczekiwaniu, a adrenalina zaczęła buzować w żyłach. Synu. Musimy uciekać, wioska została zaatakowana nie ma czasu chodź! Taizo nie próbował protestować, nie czuł także potrzeby na zbieranie wielu codziennych rzeczy. Niczym dwa cienie przemykali się od budynku do budynku, zbliżając się coraz bardziej do epicentrum konfliktu. Wybuch. Odłamki drewna, tysiące iskierek, szare smugi nie przypominające żadnego kształtu. Jedna z nich uderzyła bohatera prosto w skroń. Powiew gorąca wyrzuconego z miechów rzeczywistości, kuźni kowala nazywanego przeznaczeniem. Ciemność. Cichy trzask obudził czarnowłose dziecko. Ogromny ból w lewej części czaszki wywołał ciche syknięcie, mające stłumić krzyk. Po drugiej stronie ogniska siedział barczysty mężczyzna, ojciec bohatera. Cały jego tors był zabandażowany, przyjął na swoje ciało płomień aby uratować młodego feniksa jakim był Taizo, jedyne co mu obecnie pozostało. Po kilku tygodniach ukrywania się przed zbrodniarzami w postaci samurajów, dziesięciolatek odzyskiwał wigor, a głowa, z dnia na dzień, ciążyła mniej. Dwójka wygnańców, pozbawionych schronienia, zaczęła powoli się przesuwać w stronę cywilizacji. Hisato dzięki technice henge, w przebraniu starego dziadka dopytał się o najnowsze zdarzenia dwóch kupców spotkanych na trakcie. Kirigakure zostało starte na pył, a niedobitki jakie przeżyły ten atak kierowały się w stronę Kaminari no Kuni. Cień uśmiechu przemknął przez twarz ojca dziecka, niezdającego sobie sprawy z faktu, że niedługo pozna swoją matkę. Kiedy dwóch wędrowców wkroczyło między budynki Kumogakure no Sato, Taizo nie mógł wierzyć własnym oczom. Tutaj znajdowało się wiele osób o podobnym, hebanowym gradiencie skóry i nikt nie zwracał uwagi na ciemną karnację. Wprost przeciwnie, ci bladzi wyróżniali się na tle tłumu. Kirijczycy zostali przyjęci bez większego oporu, jednak traktowani byli z dystansem. Legendy o okrucieństwie ich wioski krążyły po całym świecie. Stereotypy umierają ostatnie. Hisato szybko odnalazł Nichiwę, jednak ich reakcja była zgoła inna. Taizo ujrzał zestresowaną, zmartwioną kobietę, która zamknęła się z jego ojcem w pokoju dyskutując intensywnym szeptem na nieznane im tematy. Chłopiec został sam, z dziewczyną wyglądającą na jego rówieśniczkę. Czarnowłosy czuł jakąś specyficzną więź, jednak nie potrafił jej opisać. Jakby znał osobę przed sobą, ale nie umiał o niej nic powiedzieć. Jego złote tęczówki były pełne zaciekawienia, kiedy podnosił rękę w geście powitania, jednocześnie delikatnie się uśmiechając.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Szczyt najwyższego budynku w Kumogakure stał się jednym z najważniejszych miejsc, w których Harumi i Taizo mogli rozmawiać bez świadków, na dowolny temat. Tutaj siostra pokazywała swoją prawdziwą stronę charakteru, a brat otwierał się wewnętrznie tak jak przed nikim innym. Oboje ufali sobie i skoczyliby za sobą w każde niebezpieczeństwo byli niczym ying i yang. Spoglądając w chmury rozkoszowali się ciepłymi promieniami przebijającymi się niczym sztylety przez gąszcz obłoków. Właśnie zastanawiali się o najnowszym posunięciu rodziców. Zostali przydzieleni na ich prośbę pod opiekę niejakiego Musashiego, obiecującego shinobiego Kumogakure. Koniec akademii oznaczał wkroczenie w świat geninów, pierwsze misje i wyzwania. Taizo podniósł się z pozycji leżącej i podał rękę swojej siostrze. Właśnie zbliżaj się czas konfrontacji z nieznajomym. Pora wkroczyć na drogę shinobi.
Informacje dodatkowe
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Niestety odmienne podejście do wychowania przez rodziców niosło za sobą straszne konsekwencje. Ńichiwa chciała dać dzieciom radość i przyjemne dorastanie pośród miłości, rodowity Kirijczyk, jakim był Hisato, opierał głównie wychowanie na surowych warunkach i dyscyplinie, aby późniejsze potomstwo było silne i niezłomne. Rodzice podzieli się młodymi niczym tabliczką czekolady, córka zostało z matką, a syn z ojcem. Taizo z wczesnego dzieciństwa pamięta tylko ojca. Prawdopodobnie po dziadku, młodzieniec odziedziczył niezwykłą pasję w kierunku wszelkiej maści żelastwa. Hisato dostrzegł w tym potencjał i od razu starał się ukierunkować swojego syna w stronę dziedziny kenjutsu. Poznawanie tak obszernej sfery z zakresu umiejętności ninja wymagała dużej siły ciała oraz umysłu. Charakter dziesięciolatka pomagał mu oprzeć się mgle nietolerancji jaka go otaczała. Na zaczepki odpowiadał milczeniem, nie reagując wybijał broń z ręki językowych katów. Nie mógł ich za to winić, w taki sposób zostali wychowani. Kirijczycy byli dość zwartą społecznością, nie przepadającą za innością i słabością. Taizo nie należał do osób o nikłej sile woli, ale jego kolor skóry wyraźnie wskazywał na odmienność. Przeczuwał, że napotka problemy w akademii ninja, jednak tak się nie stało. Ku rozpaczy wszystkich mieszkańców ukrytej wioski, Mizu no Kuni zostało zaatakowane. Chłopak właśnie medytował wczuwając się w moc ziemi oraz otaczającej mżawki, gdy usłyszał jak ktoś wbiega do ogrodu posiadłości Akihito. Chłopak nigdy nie widział ojca tak zmartwionego. Zadziałało to jako katalizator powodując, że mięśnie dziecka napięły się w niemym oczekiwaniu, a adrenalina zaczęła buzować w żyłach. Synu. Musimy uciekać, wioska została zaatakowana nie ma czasu chodź! Taizo nie próbował protestować, nie czuł także potrzeby na zbieranie wielu codziennych rzeczy. Niczym dwa cienie przemykali się od budynku do budynku, zbliżając się coraz bardziej do epicentrum konfliktu. Wybuch. Odłamki drewna, tysiące iskierek, szare smugi nie przypominające żadnego kształtu. Jedna z nich uderzyła bohatera prosto w skroń. Powiew gorąca wyrzuconego z miechów rzeczywistości, kuźni kowala nazywanego przeznaczeniem. Ciemność. Cichy trzask obudził czarnowłose dziecko. Ogromny ból w lewej części czaszki wywołał ciche syknięcie, mające stłumić krzyk. Po drugiej stronie ogniska siedział barczysty mężczyzna, ojciec bohatera. Cały jego tors był zabandażowany, przyjął na swoje ciało płomień aby uratować młodego feniksa jakim był Taizo, jedyne co mu obecnie pozostało. Po kilku tygodniach ukrywania się przed zbrodniarzami w postaci samurajów, dziesięciolatek odzyskiwał wigor, a głowa, z dnia na dzień, ciążyła mniej. Dwójka wygnańców, pozbawionych schronienia, zaczęła powoli się przesuwać w stronę cywilizacji. Hisato dzięki technice henge, w przebraniu starego dziadka dopytał się o najnowsze zdarzenia dwóch kupców spotkanych na trakcie. Kirigakure zostało starte na pył, a niedobitki jakie przeżyły ten atak kierowały się w stronę Kaminari no Kuni. Cień uśmiechu przemknął przez twarz ojca dziecka, niezdającego sobie sprawy z faktu, że niedługo pozna swoją matkę. Kiedy dwóch wędrowców wkroczyło między budynki Kumogakure no Sato, Taizo nie mógł wierzyć własnym oczom. Tutaj znajdowało się wiele osób o podobnym, hebanowym gradiencie skóry i nikt nie zwracał uwagi na ciemną karnację. Wprost przeciwnie, ci bladzi wyróżniali się na tle tłumu. Kirijczycy zostali przyjęci bez większego oporu, jednak traktowani byli z dystansem. Legendy o okrucieństwie ich wioski krążyły po całym świecie. Stereotypy umierają ostatnie. Hisato szybko odnalazł Nichiwę, jednak ich reakcja była zgoła inna. Taizo ujrzał zestresowaną, zmartwioną kobietę, która zamknęła się z jego ojcem w pokoju dyskutując intensywnym szeptem na nieznane im tematy. Chłopiec został sam, z dziewczyną wyglądającą na jego rówieśniczkę. Czarnowłosy czuł jakąś specyficzną więź, jednak nie potrafił jej opisać. Jakby znał osobę przed sobą, ale nie umiał o niej nic powiedzieć. Jego złote tęczówki były pełne zaciekawienia, kiedy podnosił rękę w geście powitania, jednocześnie delikatnie się uśmiechając.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Szczyt najwyższego budynku w Kumogakure stał się jednym z najważniejszych miejsc, w których Harumi i Taizo mogli rozmawiać bez świadków, na dowolny temat. Tutaj siostra pokazywała swoją prawdziwą stronę charakteru, a brat otwierał się wewnętrznie tak jak przed nikim innym. Oboje ufali sobie i skoczyliby za sobą w każde niebezpieczeństwo byli niczym ying i yang. Spoglądając w chmury rozkoszowali się ciepłymi promieniami przebijającymi się niczym sztylety przez gąszcz obłoków. Właśnie zastanawiali się o najnowszym posunięciu rodziców. Zostali przydzieleni na ich prośbę pod opiekę niejakiego Musashiego, obiecującego shinobiego Kumogakure. Koniec akademii oznaczał wkroczenie w świat geninów, pierwsze misje i wyzwania. Taizo podniósł się z pozycji leżącej i podał rękę swojej siostrze. Właśnie zbliżaj się czas konfrontacji z nieznajomym. Pora wkroczyć na drogę shinobi.

- cierpliwy - Taizo zarówno w życiu jak i podczas walki wykazuje się dużym bagażem dystansu do otoczenia. Nie irytuje się, obce jest mu zdenerwowanie. Do każdej sytuacji podchodzi ze stoickim spokojem czym nieraz wyprowadza z równowagi swoich towarzyszy. Można powiedzieć, że nawet gdyby umarł jego najlepszy przyjaciel, jedyne co by zrobił to chwila refleksji nad życiem obojga, niewerbalne życzenie szczęścia w zaświatach, a następnie kontynuowałby życie swoim rytmem.
- pogodny - stoicki spokój shinobiego łączy się z jego pozytywnym podejściem do życia. Nie ma w zwyczaju marudzić czy użalać się nad swoim losem, a w każdej sytuacji stara się dostrzec dobre, możliwe zakończenia.
- lojalny - prawdziwi przyjaciele Taizo mogą czuć się wyjątkowymi. Bohater nigdy nie wbiłby takiej osobie noża w plecy, nie starałby się jej skrzywdzić, a jego zamiary byłyby w stu procentach szczere.
- pasjonat - jeśli chodzi o wszelkiej maści ostrza, klingi i miecze, Taizo jest osobnikiem, który mógłby tą dziedzinę nazwać swoim konikiem. Była to pozostałość wychowania przez ojca, który sam korzystał z kenjutsu i otoczenia w jakim dorastał (Kirigakure, gdzie ostrza są dość mocno "gloryfikowane"). Z niezwykłą starannością dba o swoją broń, a także oddałby wszystko za wzmocnienie swoich możliwości w tej gałęzi żywotu ninja, co w niektórych sytuacjach może stać się wadą i słabym punktem bohatera.
Wady:
- nieufny - aby znaleźć stałe miejsce w sercu shinobiego trzeba spędzić z nim dużo czasu, nie zawieść go i pokazać, że jest się wartym przyjaźni. Zielonowłosy jest podejrzliwy, często dostrzega zagrożenia, które w rzeczywistości nie są prawdziwym problemem, przez co nawiązanie trwałej znajomości z tym młodzieńcem jest niezwykle trudne.
- chowający urazę - stoicki spokój Taizo nie sprawi, że ten mieszkaniec Kumo na ciebie nakrzyczy, czy wybuchnie gniewem. Zapamięta obrazę czy poniżenie chowając je w odmętach swojej duszy, a szansa, że kiedykolwiek wybaczy jest bardzo niewielka, w przypadku, gdy zawiedzie go ktoś, kogo uważał za przyjaciela, taka osoba automatycznie spada w hierarchii wartości na poziom potencjalnego wroga.
- skryty - niechętnie dzieli się swoimi sekretami, technikami czy zdobytymi informacjami. Uważa, że takie informacje mogą zostać wykorzystane przeciwko niemu.
Przyzwyczajenia: Podczas rozterki przygryza wargę
Hobby: Taizo jest świetnym kucharzem
Ulubiona potrawa: Imbirowa wieprzowina
Rodzina:
- Akihito Harumi - bliźniaczka
- Akihito Hisato - ojciec
- Akihito Nichiwa - matka

Poziom shinobi: Reberu no chūnin
Numer rejestracyjny: 00-7763
Miejsce noszenia ochraniacza: Prawe ramię
Wykonane misje:
- Fabularne: D - 0 | C - 1 | B - 0 | A - 0 | S - 0
Mini-misje: D - 0 | C - 0 | B - 0 | A - 0 | S - 0
Odbyte Walki:
- Wygrane - 0 | Remis - 0 | Przegrane - 0
Wiek ukończenia Akademii: 15 lat
Wiek zaliczenia selekcji Chūnin:
Wiek awansu na Jōnin'a:
Ilość zarobionych Yen: 1450 y
Ekwipunek:

Krótki miecz obosieczny x2
Rozwój shinobi

UW: Shizen Aikoku (Natura patrioty) - posiadając żywioł odpowiadający wiosce, w jakiej mieszkamy, możemy traktować ten żywioł jak drugi talent od początku rozgrywki. Mamy tańszy koszt nauki oraz chakry technik (wg rozpisek talentowych) , siła jest podobna do tej przedstawianej jako talentowa, jak też mamy większe pole do popisu w dziale WT. Dziedzina ta może również przebić poziom postaci, jednak nie może być wyżej rozwinięta od pierwszego talentu.
Konsekwencje posiadania umiejętności:
Umiejętność Nabyta:
Talent: Kenjutsu
Żywioły chakry: Raiton
Rozwój dziedzin shinobi:
Aspekty:
Style:
Posiadane techniki: Ninjutsu

Nazwa Techniki: Kinobori no Waza
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Technika ta jest pasywną.
Praktycznie podstawowa technika każdego Shinobi i Kunoichi. Dzięki panowaniu nad własną chakrą i umiejętności kumulowania jej w swoich stopach, Shinobi jest zdolny do chodzenia po każdej płaszczyźnie w każdym miejscu.
____________________________________________________________________________________
Nazwa Techniki: Bunshin no Jutsu
Pieczęcie: Baran → Wąż → Tygrys
Opis Techniki: Shinobi potrafi dzięki tej technice stworzyć iluzję samego siebie i sterować nią za pomocą własnych myśli. Technika ta jest bardzo przydatna w sytuacjach, w których zamierzamy odwrócić uwagę przeciwnika. Iluzja ta nie potrafi wpływać na otoczenie materialne, jednak sama po kontakcie z atakiem przeciwnika znika, wywołując charakterystyczny dźwięk i kłąb dymu.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Suimen Hokou no Waza
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Technika ta jest pasywną.
Technika, dzięki której jesteśmy w stanie poruszać się po lustrze wody. Jest ona podobna do Kinobori no Waza, jednak różni się tym, że nie należy wysyłać cały czas tej samej ilości chakry do stóp, a odpowiednie, dostosowane do falowania wody miary. W sposób ten zapobiegamy możliwości przewrócenia się na tym niestabilnym, zmieniającym się cały czas gruncie.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Kawarimi no Jutsu
Pieczęcie: Baran → Dzik → Wół → Pies → Wąż
Opis Techniki:Prosta niezwykle sztuczka mająca za zadanie zmylenie przeciwnika oraz danie użytkownikowi szansy na atak z zaskoczenia. Całość polega po prostu na podmienieniu własnego ciała z określoną, wybraną rzeczą w momencie, gdy zostanie się zranionym przez wrogiego Ninja. Wszelkie zasady dotyczące tej techniki znajdują się tutaj.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki:Henge no Jutsu
Pieczęcie:Pies → Dzik → Baran
Opis Techniki: Użytkownik przy pomocy tej techniki przybiera niemalże dowolną, wybraną postać – innego człowieka, zwierzęcia, przedmiotu. Uważane jest to jutsu za jedno z najtrudniejszych tej kategorii ze względu na wymóg odpowiedniego skupienia się oraz ciągłego zasilania wytworzonego obrazu swoją własną chakrą. Na dodatek wyszkolony Ninja nie będzie miał wielkiego problemu z wykryciem tego małego oszustwa, nie wiedząc jednak tego, kto kryje się pod iluzją.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Kai
Pieczęcie: Tygrys
Opis Techniki: Podstawowy sposób na wydostawanie się spod działania Genjutsu. Cała sztuczka polega na złożeniu jednej, odpowiedniej pieczęci i zablokowaniu na moment przepływu chary do właściwej części mózgu. Dzięki temu zabiegowi narzucone na użytkownika Genjutsu przestaje działać, lecz zaznaczyć należy, że im silniejsza technika iluzji, tym trudniej uwalnia się spod jej wpływu. Sposób ten prosty nie obejmuje także technik Genjutsu pochodzących od Kekkei Genkai, przy których trzeba szukać innego rozwiązania na wydostanie się z nich.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Nawanuke no Jutsu
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Umiejętność z podstawowego zakresu szkolenia polegająca na niemal bezproblemowym uwalnianiu się z więzów. Niezbyt przydatna w środku zażartej bitwy z tegoż względu, iż zastosowanie jej trwa dłuższą chwilę, lecz niezawodna w sytuacjach schwytania, porwania i skrępowania użytkownika. Działa wyłącznie na zwykłe, standardowe liny, nie zaś żyłki czy zacieśniające się pętle.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Shikoku Fūin
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Poprzez przelanie odpowiedniej ilości chakry do palca, użytkownik jest w stanie wyryć nim informacje na dowolnej niemal powierzchni – wliczają się tu obiekty nieożywione oraz stworzenia.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Kage Shuriken no Jutsu
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Cały trik polega na wyrzuceniu w stronę przeciwnika dwóch broni – rozmiarów Kage Shurikena bądź większych – z czego tylko jedna jest dla niego widoczna. Druga natomiast podąża tuż za pierwszą, będąc bezpiecznie schowaną w jej cieniu i przez to niedostrzegalną dla wroga – a przynajmniej do momentu, kiedy to pierwsza trafi już w swój cel lub zostanie zatrzymana.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Soushuriken no Jutsu
Wymaga co najmniej 3 metrów stalowej żyłki.
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Poprzez doczepione do shurikenów – i tylko nich – stalowe żyłki, użytkownik jest w stanie kontrolować tor lotu tejże broni. Akrobacje możliwe do wykonania może i nie są nadmiernie skomplikowane – łuki, gwałtowne powroty i ostre skręty – lecz jest szansa na to, że z ich pomocą zaskoczy się przeciwnika.
____________________________________________________________________________________
]Kenjutsu

Nazwa techniki: Iaidō
Opis: Sztuka dobywania broni białej w taki sposób, że użytkownik potrafi w zaledwie ułamki sekund: wyciągnąć ostrze, zadać nim błyskawiczny cios, strząsnąć z niego krew i schować je z powrotem do pochwy. Im bardziej zaawansowanym szermierzem jest wykonująca technikę osoba, tym szybsze są wspomniane czynności – w końcu użytkownik dochodzi do takiej perfekcji, że przeciwnik dostrzega tylko dwa etapy: początkowy i końcowy.
____________________________________________________________________________________

Nazwa techniki: Kumo-Ryū Mikazukigiri
Opis: Użytkownik wykonuje błyskawiczne, szerokie cięcie w kształcie półksiężyca, co daje mu możliwość odbicia nawet kilku ataków naraz. Ruch ten, ze względu na swoją szybkość wykonania i efektowność, przeznaczony jest generalnie do trudnych, wymagających prędkiej reakcji sytuacji.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Setsuna
Opis: Poprzez stymulację chakrą mięśni nóg, użytkownik jest w stanie chwilowo zwiększyć swoją szybkość poruszania się o dwa punkty. Należy zauważyć, że technika może być wykorzystana tylko do przyśpieszenia biegu użytkownika, co pomaga w sprawniejszy sposób przenieść się z jednego miejsca w drugie. Ograniczeniem tego jutsu jest możliwość przemieszczenia się ze zwiększoną szybkością o dwa metry na każdy punkt wytrzymałości użytkownika. I nie ważne, czy na wprost, czy też zygzakiem – mięśnie nie wytrzymają dłuższego biegu z tym wzmocnieniem.
____________________________________________________________________________________

Nazwa techniki: Oborozukiyo
Opis: Użytkownik wykonuje wpierw kolisty, pionowy ruch bronią – nie większą od katany - po czym atakuje gwałtownie i szybko swojego przeciwnika. Powoduje to powstanie rozmazanych, krótkotrwałych obrazów – iluzji - oręża wykonującego, co zmylić może wroga i uniemożliwić mu skuteczną obronę.
____________________________________________________________________________________
Fuuinjutsu
Raiton
Nazwa Techniki: Raigen Raikōchū
Pieczęcie: Wół → Koń → Wąż → Tygrys
Opis Techniki: Użytkownik generuje po złożeniu kilku pieczęci ostre, rażące wszystkich naokoło światło – porównywalne do błysku uzyskiwanego przy użyciu notki oślepiającej. Dodatkowo, osoba z Genjutsu na randze A jest w stanie złapać swoją ofiarę poprzez to jutsu w dowolną, wykreowaną przez siebie iluzję.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Jibashi
Pieczęcie: Dzik → Baran → Wąż → Koń → Smok
Opis Techniki: Jutsu umożliwiające użytkownikowi wytworzenie z dłoni wyładowań elektrycznych, które może on posłać na swego przeciwnika w takiej niezmienionej formie, lub też połączyć je w jeden, większy nieco piorun i dopiero wtedy zaatakować nim oponenta.
____________________________________________________________________________________
Fabularna wiedza postaci
Konsekwencje posiadania umiejętności:
- Talent postaci nie może być Elementarny.
- Na Reberu no Jōnin dziedzina żywiołowa automatycznie (bez pozwolenia administracji) staje się drugim, pełnym talentem.
- Nigdy nie wyzwolimy w sobie innego żywiołu.
- Żywioł trzeba rozwijać jak każdą inną dziedzinę, zapłacić za otwarcie rangi D.
Umiejętność Nabyta:
Talent: Kenjutsu
Żywioły chakry: Raiton

Rozwój dziedzin shinobi:
- Kenjutsu - B (5PT)
- Raiton - C (3PT)
- Ninjutsu - D (1PT)
1 PT wolne
Aspekty:
- Siła 2
- Zwinność 5
- Wytrzymałość 3
- Kontrola chakry4
Style:
- Nanaken no Mai poziom II - sprawnie posługuje się czterema ostrzami
Posiadane techniki: Ninjutsu

Nazwa Techniki: Kinobori no Waza
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Technika ta jest pasywną.
Praktycznie podstawowa technika każdego Shinobi i Kunoichi. Dzięki panowaniu nad własną chakrą i umiejętności kumulowania jej w swoich stopach, Shinobi jest zdolny do chodzenia po każdej płaszczyźnie w każdym miejscu.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Bunshin no Jutsu
Pieczęcie: Baran → Wąż → Tygrys
Opis Techniki: Shinobi potrafi dzięki tej technice stworzyć iluzję samego siebie i sterować nią za pomocą własnych myśli. Technika ta jest bardzo przydatna w sytuacjach, w których zamierzamy odwrócić uwagę przeciwnika. Iluzja ta nie potrafi wpływać na otoczenie materialne, jednak sama po kontakcie z atakiem przeciwnika znika, wywołując charakterystyczny dźwięk i kłąb dymu.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Suimen Hokou no Waza
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Technika ta jest pasywną.
Technika, dzięki której jesteśmy w stanie poruszać się po lustrze wody. Jest ona podobna do Kinobori no Waza, jednak różni się tym, że nie należy wysyłać cały czas tej samej ilości chakry do stóp, a odpowiednie, dostosowane do falowania wody miary. W sposób ten zapobiegamy możliwości przewrócenia się na tym niestabilnym, zmieniającym się cały czas gruncie.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Kawarimi no Jutsu
Pieczęcie: Baran → Dzik → Wół → Pies → Wąż
Opis Techniki:Prosta niezwykle sztuczka mająca za zadanie zmylenie przeciwnika oraz danie użytkownikowi szansy na atak z zaskoczenia. Całość polega po prostu na podmienieniu własnego ciała z określoną, wybraną rzeczą w momencie, gdy zostanie się zranionym przez wrogiego Ninja. Wszelkie zasady dotyczące tej techniki znajdują się tutaj.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki:Henge no Jutsu
Pieczęcie:Pies → Dzik → Baran
Opis Techniki: Użytkownik przy pomocy tej techniki przybiera niemalże dowolną, wybraną postać – innego człowieka, zwierzęcia, przedmiotu. Uważane jest to jutsu za jedno z najtrudniejszych tej kategorii ze względu na wymóg odpowiedniego skupienia się oraz ciągłego zasilania wytworzonego obrazu swoją własną chakrą. Na dodatek wyszkolony Ninja nie będzie miał wielkiego problemu z wykryciem tego małego oszustwa, nie wiedząc jednak tego, kto kryje się pod iluzją.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Kai
Pieczęcie: Tygrys
Opis Techniki: Podstawowy sposób na wydostawanie się spod działania Genjutsu. Cała sztuczka polega na złożeniu jednej, odpowiedniej pieczęci i zablokowaniu na moment przepływu chary do właściwej części mózgu. Dzięki temu zabiegowi narzucone na użytkownika Genjutsu przestaje działać, lecz zaznaczyć należy, że im silniejsza technika iluzji, tym trudniej uwalnia się spod jej wpływu. Sposób ten prosty nie obejmuje także technik Genjutsu pochodzących od Kekkei Genkai, przy których trzeba szukać innego rozwiązania na wydostanie się z nich.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Nawanuke no Jutsu
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Umiejętność z podstawowego zakresu szkolenia polegająca na niemal bezproblemowym uwalnianiu się z więzów. Niezbyt przydatna w środku zażartej bitwy z tegoż względu, iż zastosowanie jej trwa dłuższą chwilę, lecz niezawodna w sytuacjach schwytania, porwania i skrępowania użytkownika. Działa wyłącznie na zwykłe, standardowe liny, nie zaś żyłki czy zacieśniające się pętle.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Shikoku Fūin
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Poprzez przelanie odpowiedniej ilości chakry do palca, użytkownik jest w stanie wyryć nim informacje na dowolnej niemal powierzchni – wliczają się tu obiekty nieożywione oraz stworzenia.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Kage Shuriken no Jutsu
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Cały trik polega na wyrzuceniu w stronę przeciwnika dwóch broni – rozmiarów Kage Shurikena bądź większych – z czego tylko jedna jest dla niego widoczna. Druga natomiast podąża tuż za pierwszą, będąc bezpiecznie schowaną w jej cieniu i przez to niedostrzegalną dla wroga – a przynajmniej do momentu, kiedy to pierwsza trafi już w swój cel lub zostanie zatrzymana.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Soushuriken no Jutsu
Wymaga co najmniej 3 metrów stalowej żyłki.
Pieczęcie: Brak
Opis Techniki: Poprzez doczepione do shurikenów – i tylko nich – stalowe żyłki, użytkownik jest w stanie kontrolować tor lotu tejże broni. Akrobacje możliwe do wykonania może i nie są nadmiernie skomplikowane – łuki, gwałtowne powroty i ostre skręty – lecz jest szansa na to, że z ich pomocą zaskoczy się przeciwnika.
____________________________________________________________________________________
]Kenjutsu

Nazwa techniki: Iaidō
Opis: Sztuka dobywania broni białej w taki sposób, że użytkownik potrafi w zaledwie ułamki sekund: wyciągnąć ostrze, zadać nim błyskawiczny cios, strząsnąć z niego krew i schować je z powrotem do pochwy. Im bardziej zaawansowanym szermierzem jest wykonująca technikę osoba, tym szybsze są wspomniane czynności – w końcu użytkownik dochodzi do takiej perfekcji, że przeciwnik dostrzega tylko dwa etapy: początkowy i końcowy.
____________________________________________________________________________________

Nazwa techniki: Kumo-Ryū Mikazukigiri
Opis: Użytkownik wykonuje błyskawiczne, szerokie cięcie w kształcie półksiężyca, co daje mu możliwość odbicia nawet kilku ataków naraz. Ruch ten, ze względu na swoją szybkość wykonania i efektowność, przeznaczony jest generalnie do trudnych, wymagających prędkiej reakcji sytuacji.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Setsuna
Opis: Poprzez stymulację chakrą mięśni nóg, użytkownik jest w stanie chwilowo zwiększyć swoją szybkość poruszania się o dwa punkty. Należy zauważyć, że technika może być wykorzystana tylko do przyśpieszenia biegu użytkownika, co pomaga w sprawniejszy sposób przenieść się z jednego miejsca w drugie. Ograniczeniem tego jutsu jest możliwość przemieszczenia się ze zwiększoną szybkością o dwa metry na każdy punkt wytrzymałości użytkownika. I nie ważne, czy na wprost, czy też zygzakiem – mięśnie nie wytrzymają dłuższego biegu z tym wzmocnieniem.
____________________________________________________________________________________

Nazwa techniki: Oborozukiyo
Opis: Użytkownik wykonuje wpierw kolisty, pionowy ruch bronią – nie większą od katany - po czym atakuje gwałtownie i szybko swojego przeciwnika. Powoduje to powstanie rozmazanych, krótkotrwałych obrazów – iluzji - oręża wykonującego, co zmylić może wroga i uniemożliwić mu skuteczną obronę.
____________________________________________________________________________________
Fuuinjutsu
Raiton

Nazwa Techniki: Raigen Raikōchū
Pieczęcie: Wół → Koń → Wąż → Tygrys
Opis Techniki: Użytkownik generuje po złożeniu kilku pieczęci ostre, rażące wszystkich naokoło światło – porównywalne do błysku uzyskiwanego przy użyciu notki oślepiającej. Dodatkowo, osoba z Genjutsu na randze A jest w stanie złapać swoją ofiarę poprzez to jutsu w dowolną, wykreowaną przez siebie iluzję.
____________________________________________________________________________________

Nazwa Techniki: Jibashi
Pieczęcie: Dzik → Baran → Wąż → Koń → Smok
Opis Techniki: Jutsu umożliwiające użytkownikowi wytworzenie z dłoni wyładowań elektrycznych, które może on posłać na swego przeciwnika w takiej niezmienionej formie, lub też połączyć je w jeden, większy nieco piorun i dopiero wtedy zaatakować nim oponenta.
____________________________________________________________________________________

Poznane osoby: Harumi
Poznane Wioski: Kumogakure no Sato, zatarta pamięć o Kiri, drobne wspomnienia
Poznane Klany spoza wioski:
Poznane Jutsu spoza własnego rozwoju:
- Mizuame Nabara

Liczba zarobionych Punktów Sławy:
Zabite postacie:
Punkty Awansu otrzymane od administracji: +10 +5 na pocieszenie
Czego nie liczyć przy sumowaniu Punktów Awansu: 30
Link do tematu Nauki technik: Here u go