Hachibi

Awatar użytkownika
Vulpie
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Hachibi

Post autor: Vulpie »

Ośmioogoniasty Demon-Byk, Gyuuki, jest kojarzony jako twardy i wiecznie poważny demon, którego wyjątkowo ciężko wytrącić z równowagi. Stara się on być życzliwy wobec ludzi, lecz tylko w niektórych przypadkach okazuje się to mieć sens - zazwyczaj jest to płonne, zaś sam demon zmuszony jest do walki. A na tym akurat zna się znakomicie - posiada niezwykły talent strategiczny, pozwalający mu analizować pole walki i wymyślać na bieżąco odpowiednie do sytuacji taktyki. Do tego posiada dużą siłę, jest w stanie utrudniać przeciwnikowi walkę za pomocą atramentu, a w razie zranienia - potrafi się zregenerować. Przekonanie go do siebie jest wyzwaniem, ale możliwym do wykonania, a profity są zachęcające.
Nazwa
Hachibi
Imię
Gyuuki
Ilość ogonów
Osiem
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Przyjacielskość, inteligencja, powaga
Kolor energii
Szara z odcieniami czerni
Typ kontroli
Transformacja, aura
Przyrost Statów +50 Siły, +45 Wytrzymałości, +35 Szybkości, +40 Percepcji, +80% Chakry (na poziom, za wyjątkiem 4 poziomu)
Staty Biju Siła - 400, Wytrzymałość - 400, Szybkość - 200, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 525% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 340
Pasywne Host lepiej dysponuje chakrą w przypadku korzystania z technik Suiton - koszty chakry są mniejsze o 1/3 (z korzyścią dla gracza). Techniki tej dziedziny stają się również silniejsze - traktowane tak, jakby użytkownik posiadał Siłę Chakrą wyższą o 40. Co więcej, dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin (nie wlicza się do kar rozwoju). Bijuu i host są w stanie komunikować się w podświadomości Shinobi, która przybiera różne formy w zależności od osoby (Host może wymyślić sobie swój świat).
1 Poziom Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - szara powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania. Kiedy host wejdzie w tą formę bez wcześniejszego wyuczenia się jej kontroli, staje się bardziej dziki i trudniej się opanowuje - przepełnia go agresja i chęć siania zniszczenia. Tutaj Jinchuuriki może się jeszcze opanować, ale jeśli zajdzie dalej, powstrzymanie demona stanie się znacznie trudniejsze.
2 Poziom Otoczka chakry Biju gęstnieje, formuje pierwsze ogony i całkowicie zasłania ciało Jinchūriki, zmniejszając obrażenia od technik D-C i chroniąc przed co słabszymi ciosami. Wraz ze zwiększeniem gęstości powłoki z chakry, ta jeszcze bardziej nas wzmacnia fizycznie, a take pozwala na korzystanie z większych pokładów chakry. W przypadku niekontrolowanego wejścia inicjatywę przejmuje demon i to on steruje naszym ciałem, żerując na naszych emocjach. Przy ogromnym wysiłku i sile woli możliwym jest wyjście o własnych siłach, jednak konsekwencją jest bardzo poparzone ciało. Pomoc doświadczonego medyka jest więcej niż wskazana.
3 Poziom Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu, a skóra Jinchuuriki zostaje otoczona błękitnymi płomieniami, co przy bezpośrednim dotknięciu wywołuje bardzo bolesne poparzenia. Host dodatkowo uzyskuje umiejętność tworzenia części szkieletu zwierzęcia - czaszki, łap, kręgosłupa, itd - które może wykorzystać do wzmocnienia ataku bądź obrony. Traci jednak możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki. Wejście w ten tryb bez jego kontroli to niemal wyrok śmierci dla hosta - demon przejmuje kontrolę i host nie ma już nic do powiedzenia. Może tylko patrzeć na to, jak jego otoczenie zostaje niszczone, przyjaciele zabijani.
4 Poziom Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta. Regeneracja osiąga swoje maksimum - niekiedy możliwym jest odrośnięcie pokaźnego kawałka ciała pokroju dłoni, a mniejsze obrażenia pokroju ran ciętych regenerują się natychmiastowo. Wejście w ten tryb bez kontroli to pewna śmierć - Biju łamie pieczęć i rozszarpuje ciało na małe kawałeczki, wydostając się na wolność. Nieskrępowany niczym ponownie może siać śmierć i zniszczenie jak żywnie mu się podoba.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Inkumei
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Zasięg
10m
Dodatkowe
Opanowanie 1 Poziomu Kontroli
Opis Chociażby szczątkowa kontrola nad demonem daje Jinchuuriki możliwość wytwarzania w swoich ustach atramentu. W różnych ilościach, od ilości umożliwiającej nasączenie pióra w celu napisania czegoś, do takiej pozwalających na wystrzeliwanie go niczym pełnoprawnej techniki Suiton niższych rang. Atrament w formie techniki ofensywnej ma duży zasięg i wystrzeliwany jest pod sporym ciśnieniem. Jest szczególnie przydatny, jeśli trafi w twarz oponenta - dostaje się do oczu i nosa, powodując silne łzawienie i znaczne problemy z prawidłową oceną sytuacji. Oczywiście można go zmyć wodą bądź zetrzeć, nie jest to jednak proces błyskawiczny. W wodzie atrament działa niczym zasłona dymna, szybko się rozprzestrzeniając i ograniczając pole widzenia przeciwnika. Atrament nie ma żadnego wpływu na użytkownika.
Nazwa
Fūinjutsu: Okutopasu Hōrudo
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 klony)
Zasięg
50m od użytkownika
Dodatkowe
Fuinjutsu Rangi B, Aktywacja 2 Poziomu Kontroli
Opis Technika wyróżniająca się pośród innych technik Biju swoimi właściwościami pieczętującymi. Hachibi wypluwa z ust atrament, który już na ziemi przyjmuje kształt oczekiwanej ilości klonów. Klony te różnią się od innych kilkoma cechami: nie mogą wykonywać żadnych technik, rozpadają się po trafieniu jakąkolwiek techniką, która nie jest czystym Taijutsu/Bukijutsu. Najważniejszą jednak cechą jest to, że przy kontakcie z oponentem zaczynają do niego przywierać, a atrament z którego są stworzone pokrywa jego ciało. Atrament szybko zasycha spowalniając oponenta(-30 Szybkości) zaś kiedy w całości zostanie pokryty atramentem (2 klony) zostaje spetryfikowany. Wówczas jedynym ratunkiem jest gwałtowny zastrzyk energii pokroju CS/Biju/SM.
Klony mają szybkość użytkownika przed pobraniem chakry Biju. Sam zaschnięty atrament można zmyć np. z wykorzystaniem wody.
Nazwa
Bijū Hachimaki
Koszt
40%
Zasięg
50m
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Hachibi oplata swoje ogony wokoło swojego ciała, tworząc coś na wzór kopuły stworzonej z macek. Następnie zaczyna kręcić się wokół własnej osi ze znaczącą prędkością. Jest ona tak duża, że po chwili pęd powietrza tworzy swojego rodzaju tornado o ogromnym zasięgu i niszczycielskiej mocy. Nic się nie oprze - ani budynki, ani lasy. Efektem techniki jest goła ziemia w promieniu 50m od bestii. Technikę można teoretycznie przerwać, jednak zmuszenie tak kolosalnego stworzenia do zatrzymania się jest, delikatnie mówiąc, niezwykle trudne.
Nazwa
Bijū Atsui
Pieczęci
Brak
Zasięg
20m
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (ręka/turę)
Dodatkowe
Aktywacja 2 Poziomu Kontroli
Opis Technika dostępna dla każdego Jinchuuriki (wyjątek: host Shukaku) po opanowaniu II poziomu kontroli demonicznej chakry. Chakra z naszej powłoki odkształca się i formuje się na wzór dłoni. Dłonie te mają kilka interesujących właściwości i zastosowań. Mogą przyjmować różne rozmiary - od wielkości małego palca do rozmiarów dorosłego człowieka. Jako że są stworzone z czystej chakry, bezpośrednie zetknięcie z ludzkim ciałem wywołuje bolesne poparzenia w miejscu dotknięcia. Można je dowolnie wydłużać na dystans 20m, przez co idealnie nadają się do ofensywy. Dłonie te mają identyczne statystyki, jak gdyby były częściami naszego ciała.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 1.
Nazwa
Bijū Shōgekiha
Pieczęci
Brak
Zasięg
Promień 10m
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Aktywacja 3 Poziomu Kontroli
Opis Kolejna ogólnodostępna technika dla niemalże każdego Jinchuuriki za wyjątkiem Shukaku, z braku niezbędnej demonicznej aury. Po wejściu w 3 Poziom Kontroli możliwym jest wystrzelenie dużych ilości chakry dookoła siebie. Chakra ta wywołuje potężną falę uderzeniową naokoło używającego. Trafienie falą nie tylko odrzuca oponentów ale również może połamać wiele kości, zaś naturalne przeszkody zostają zmiecione. Technika ta jest bardzo szybka i nie wymaga żadnych pieczęci, jest więc ona idealną opcją defensywną. Ma jednak dwie wady - kosztuje duże ilości chakry i trzeba odczekać 2 tury zanim będzie można ponownie ją użyć.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 2.
Nazwa
Bijūdama
Pieczęci
Brak
Zasięg Wybuch: kula o promieniu 50 m, odległość: max. 200 m | Strumień: szerokość 3m, długość 300 m
Koszt
S: 50% S+: 25%
Statystyki
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Bezsprzecznie najpotężniejsza technika każdego Bijū, jednak jednocześnie najtrudniejsza do wykonania. Użyć jej mogą tylko ci, którzy przeszli przez specjalny trening i całkowicie zjednali się ze swoimi Demonami, jak również one same w swojej pełnej formie. Istotą tej techniki jest połączenie w odpowiednich proporcjach dwóch rodzajów chakry - pozytywnej czarnej i negatywnej białej. Następnie należy odpowiednio ją ukształtować i podtrzymywać w celu stabilizacji jej mocy i formy. Efektem tego jest duża czarna kula z chakry, która tworzy się tuż przy pysku bestii. Istnieją dwa sposoby na wyprowadzenie ataku. W pierwszej Bijū wystrzeliwuje kulę w wybrany punkt z ogromną prędkością, a kiedy ta dosięgnie celu następuje jej wybuch. Na tyle potężny, że bez problemu rozniesie górę na kawałki, w miejscu lasu pozostawi ogromny krater, a przeciwników zdezintegruje do cna. Drugą możliwością jest połknięcie czarnej kuli przez Demona, a po krótkiej chwili wystrzeleniu z pyska chakry w postaci skoncentrowanego strumienia o ogromnym zasięgu i sile penetracji. Praktycznie żadna defensywa nie ma szans z tak niszczycielską siłą.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 3.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogoniaste Bestie”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości