Rokubi

Awatar użytkownika
Vulpie
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Rokubi

Post autor: Vulpie »

Rokubi, Sześcioogoniasty Ślimak, dzierżący również imię Saikena, należy do Bijuu przyjaźniej nastawionych wobec ludzi. Trzyma się okolic gejzerów i innych miejsc z kwaśnym powietrzem, a do ludzi podchodzi ostrożnie, lecz uprzejmie i bez żadnych uprzedzeń. Dotykanie go jednak nie jest wskazane - całe jego ciało pokryte jest żrącym, śliskim śluzem, mogącym wypalić ciało do kości (i do tego będącym trudnym do usunięcia). Jeżeli zaś uda się komuś nawiązać z nim współpracę, nie tylko podzieli się swoimi umiejętnościami, ale również będzie starał się chronić jinchuurikiego z wszystkich sił.
Nazwa
Rokubi
Imię
Saiken
Ilość ogonów
Sześć
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Energetyczność, serdeczność, honor
Kolor energii
Brązowa
Typ kontroli
Transformacja, Aura
Przyrost Statów +45 Siły, +45 Wytrzymałości, +45 Szybkości, +45 Percepcji, +70% Chakry (na poziom, za wyjątkiem 4 poziomu)
Staty Biju Siła - 370, Wytrzymałość - 350, Szybkość - 300, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 475% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 300
Pasywne Host lepiej dysponuje chakrą w przypadku korzystania z technik żywiołu wrodzonego - koszty chakry są mniejsze o 1/3 (z korzyścią dla gracza). Techniki tej dziedziny stają się również silniejsze - traktowane tak, jakby użytkownik posiadał Siłę Chakrą wyższą o 30. Co więcej, dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin (nie wlicza się do kar rozwoju). Bijuu i host są w stanie komunikować się w podświadomości Shinobi, która przybiera różne formy w zależności od osoby (Host może wymyślić sobie swój świat).
1 Poziom Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - brązowa powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania. Kiedy host wejdzie w tą formę bez wcześniejszego wyuczenia się jej kontroli, staje się bardziej dziki i trudniej się opanowuje - przepełnia go agresja i chęć siania zniszczenia. Tutaj Jinchuuriki może się jeszcze opanować, ale jeśli zajdzie dalej, powstrzymanie demona stanie się znacznie trudniejsze.
2 Poziom Otoczka chakry Biju gęstnieje, formuje pierwsze ogony i całkowicie zasłania ciało Jinchūriki, zmniejszając obrażenia od technik D-C i chroniąc przed co słabszymi ciosami. Wraz ze zwiększeniem gęstości powłoki z chakry, ta jeszcze bardziej nas wzmacnia fizycznie, a take pozwala na korzystanie z większych pokładów chakry. W przypadku niekontrolowanego wejścia inicjatywę przejmuje demon i to on steruje naszym ciałem, żerując na naszych emocjach. Przy ogromnym wysiłku i sile woli możliwym jest wyjście o własnych siłach, jednak konsekwencją jest bardzo poparzone ciało. Pomoc doświadczonego medyka jest więcej niż wskazana.
3 Poziom Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu, a skóra Jinchuuriki zostaje otoczona żrącym śluzem. Host dodatkowo uzyskuje umiejętność tworzenia części szkieletu zwierzęcia - czaszki, łap, kręgosłupa, itd - które może wykorzystać do wzmocnienia ataku bądź obrony. Traci jednak możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki. Wejście w ten tryb bez jego kontroli to niemal wyrok śmierci dla hosta - demon przejmuje kontrolę i host nie ma już nic do powiedzenia. Może tylko patrzeć na to, jak jego otoczenie zostaje niszczone, przyjaciele zabijani.
4 Poziom Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta. Kwas osiąga maksymalne stężenia i jest w stanie przeżreć się przez większość osłon i materiałów, a zetknięcie z ciałem momentalnie topi skórę, mięśnie, kości. Dłuższy kontakt do pewne kalectwo. Wejście w ten tryb bez kontroli to pewna śmierć - Biju łamie pieczęć i rozszarpuje ciało na małe kawałeczki, wydostając się na wolność. Nieskrępowany niczym ponownie może siać śmierć i zniszczenie jak żywnie mu się podoba.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Hiruma
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Zasięg
n/d
Dodatkowe
Aktywacja 3 Poziomu Kontroli
Opis W formie Miniaturki Jinchuuriki ma możliwość zwiększenia ilości śliskiego kwasu na swojej skórze. Jego otoczka z chakry staje się ciemnobłękitna, a on sam zyskuje umiejętność poruszania się z zawrotną prędkością po dowolnych powierzchniach bez utraty szybkości czy mobilności. Zwiększona ilość kwasu wpływa na zwiększone obrażenia przy kontakcie z oponentem, jak również sprawia większe problemy ze schwytaniem go przez wyjątkową śliskość. Technikę można utrzymać maksymalnie 2 tury.
Nazwa
Nagare Sakusan
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Zasięg
10m
Dodatkowe
Aktywacja 2 Poziomu Kontroli
Opis Silny atak o właściwościach penetracyjnych. Ninja podczas aktywnej 2 Formy wypuszcza z ust cienki strumień kwasu pod dużym ciśnieniem. Zasada jest podobna, co przy technice Suiton: Suidanha, jednak znacząco różni się grubością strumienia i zasięgiem. Kwas pod ciśnieniem jest w stanie przeciąć większość substancji stałych pokroju kamieni czy metali, o ludzkim ciele nie wspominając. Z łatwością radzi sobie z technikami defensywnymi do rangi A. Strumień po przekroczeniu dystansu 10m traci swoją formę i rozpada się na pojedyncze krople kwasu, które nadal mogą mocno poranić stojącego w ich deszczu przeciwnika.
Nazwa
Chirōkyū
Koszt
50%
Zasięg
60m
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Saiken posiada nie tylko umiejętność generowania kwasu na skórze. Biju wypuszcza z ust dużą chmurę kwasu. Wszelka materia jest natychmiastowo wyżerana, a na organizmy żywe działa wyjątkowo skutecznie - wyżera komórki w zastraszającym tempie, nawet nieznaczne dotknięcie kwasowej chmury to pewna rozłąka ze swoim ciałem, mniejszą bądź większą jego częścią. Chmura rozchodzi się bardzo szybko i w okamgnieniu może objąć ogromne połacie terenu, pozostawiając jedynie spustoszenie. Chmura utrzymuje się do 3 tur w tym czasie wszystkie krople opadają na ziemię wżerając się głęboko w ziemię.
Nazwa
Bijū Atsui
Pieczęci
Brak
Zasięg
20m
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (ręka/turę)
Dodatkowe
Aktywacja 2 Poziomu Kontroli
Opis Technika dostępna dla każdego Jinchuuriki (wyjątek: host Shukaku) po opanowaniu II poziomu kontroli demonicznej chakry. Chakra z naszej powłoki odkształca się i formuje się na wzór dłoni. Dłonie te mają kilka interesujących właściwości i zastosowań. Mogą przyjmować różne rozmiary - od wielkości małego palca do rozmiarów dorosłego człowieka. Jako że są stworzone z czystej chakry, bezpośrednie zetknięcie z ludzkim ciałem wywołuje bolesne poparzenia w miejscu dotknięcia. Można je dowolnie wydłużać na dystans 20m, przez co idealnie nadają się do ofensywy. Dłonie te mają identyczne statystyki, jak gdyby były częściami naszego ciała.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 1.
Nazwa
Bijū Shōgekiha
Pieczęci
Brak
Zasięg
Promień 10m
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Aktywacja 3 Poziomu Kontroli
Opis Kolejna ogólnodostępna technika dla niemalże każdego Jinchuuriki za wyjątkiem Shukaku, z braku niezbędnej demonicznej aury. Po wejściu w 3 Poziom Kontroli możliwym jest wystrzelenie dużych ilości chakry dookoła siebie. Chakra ta wywołuje potężną falę uderzeniową naokoło używającego. Trafienie falą nie tylko odrzuca oponentów ale również może połamać wiele kości, zaś naturalne przeszkody zostają zmiecione. Technika ta jest bardzo szybka i nie wymaga żadnych pieczęci, jest więc ona idealną opcją defensywną. Ma jednak dwie wady - kosztuje duże ilości chakry i trzeba odczekać 2 tury zanim będzie można ponownie ją użyć.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 2.
Nazwa
Bijūdama
Pieczęci
Brak
Zasięg Wybuch: kula o promieniu 50 m, odległość: max. 200 m | Strumień: szerokość 3m, długość 300 m
Koszt
S: 50% S+: 25%
Statystyki
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Bezsprzecznie najpotężniejsza technika każdego Bijū, jednak jednocześnie najtrudniejsza do wykonania. Użyć jej mogą tylko ci, którzy przeszli przez specjalny trening i całkowicie zjednali się ze swoimi Demonami, jak również one same w swojej pełnej formie. Istotą tej techniki jest połączenie w odpowiednich proporcjach dwóch rodzajów chakry - pozytywnej czarnej i negatywnej białej. Następnie należy odpowiednio ją ukształtować i podtrzymywać w celu stabilizacji jej mocy i formy. Efektem tego jest duża czarna kula z chakry, która tworzy się tuż przy pysku bestii. Istnieją dwa sposoby na wyprowadzenie ataku. W pierwszej Bijū wystrzeliwuje kulę w wybrany punkt z ogromną prędkością, a kiedy ta dosięgnie celu następuje jej wybuch. Na tyle potężny, że bez problemu rozniesie górę na kawałki, w miejscu lasu pozostawi ogromny krater, a przeciwników zdezintegruje do cna. Drugą możliwością jest połknięcie czarnej kuli przez Demona, a po krótkiej chwili wystrzeleniu z pyska chakry w postaci skoncentrowanego strumienia o ogromnym zasięgu i sile penetracji. Praktycznie żadna defensywa nie ma szans z tak niszczycielską siłą.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 3.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogoniaste Bestie”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość