Yonbi
: 18 mar 2016, o 23:37
- Son Goku, czyli czwarty Bijuu, dzierżący słynne imiona Czteroogoniastego Goryla oraz Króla Małpich Mędrców, znany jest ze swojego bardzo ostrożnego (by nie rzec wyjątkowo niechętnego) podejścia do istnienia rasy ludzkiej. Przez wieki obserwował zachowania ludzi i ich stosunek do Ogoniastych Bestii, i jako jeden z nielicznych swoich współbraci potrafi zrozumieć to, co się z nimi dzieje. Nie oznacza to jednak, że toleruje takie podejście - jeżeli tylko ma okazję, atakuje i stara się spopielić przeciwników za pomocą swojego wrodzonego talentu do posługiwania się zaawansowanym Kekkei Genkai - Uwolnieniem Lawy. Jak do tej pory jeszcze nikomu nie udało się w pełni osiągnąć współpracy z Małpim Królem - lecz ten, któremu to się uda, będzie mógł również korzystać z tych umiejętności... i stać się tym samym nieludzko niebezpiecznym.
- Nazwa
- Yonbi
- Imię
- Son Goku
- Ilość ogonów
- Cztery
- Jinchuuriki Ukryty tekst
- Cechy demona
- Duma zahaczająca o pychę, mizantropia, rubaszność, honor
- Kolor energii
- Pomarańczowo-czerwony
- Typ kontroli
- Transformacja, aura
- Przyrost Statów +50 Siły, +35 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +35 Percepcji, +50% Chakry (na poziom, za wyjątkiem 4 poziomu)
- Staty Biju Siła - 390, Wytrzymałość - 350, Szybkość - 350, Percepcja - 250 (+30% Statystyk Postaci), 425% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 260
- Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia normalnie niedostępnego żywiołu łączonego - Youton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dodatkowo techniki tego żywiołu są zdecydowanie silniejsze (+40 SC).
- Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - pomarańczowa powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania. Kiedy host wejdzie w tą formę bez wcześniejszego wyuczenia się jej kontroli, staje się bardziej dziki i trudniej się opanowuje - przepełnia go agresja i chęć siania zniszczenia. Tutaj Jinchuuriki może się jeszcze opanować, ale jeśli zajdzie dalej, powstrzymanie demona stanie się znacznie trudniejsze.
- Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci jednak możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki. Wejście w ten tryb bez jego kontroli to niemal wyrok śmierci dla hosta - demon przejmuje kontrolę i host nie ma już nic do powiedzenia. Może tylko patrzeć na to, jak jego otoczenie zostaje niszczone, przyjaciele zabijani.
- Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta. Wejście w ten tryb bez kontroli to pewna śmierć - Biju łamie pieczęć i rozszarpuje ciało na małe kawałeczki, wydostając się na wolność. Nieskrępowany niczym ponownie może siać śmierć i zniszczenie jak żywnie mu się podoba.
- Nazwa
- Kakazan
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Zasięg Max.
- 50 metrów
- Dodatkowe
- Aktywacja 2 Poziomu Kontroli
- Opis Niszczycielska technika w arsenale Jinchuuriki. Będąc w 2 Formie Jinchuriki przykłada obie dłonie do ziemi przelewając w nią demoniczną chakrę. Wynikiem tego jest utworzenie strumienia lawy, która przemieszcza się pod ziemią w stronę oponenta co widoczne jest przez wypiętrzenie ziemi oraz rosnącą temperaturę w otoczeniu. Kiedy strumień dotrze do wybranego przez nas miejsca w promieniu 50m wystrzeliwuje ku górze stałym strumieniem. Zablokowanie jej nie należy do łatwych zadań. Ilość lawy i jej ogromna temperatura wystarczą da mocnego poparzenia Biju, ze zwykłego człowieka może natomiast zrobić mocno zwęglone szczątki.
- Nazwa
- Bijū Atsui
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 20m
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (ręka/turę)
- Dodatkowe
- Aktywacja 2 Poziomu Kontroli
- Opis Technika dostępna dla każdego Jinchuuriki (wyjątek: host Shukaku) po opanowaniu II poziomu kontroli demonicznej chakry. Chakra z naszej powłoki odkształca się i formuje się na wzór dłoni. Dłonie te mają kilka interesujących właściwości i zastosowań. Mogą przyjmować różne rozmiary - od wielkości małego palca do rozmiarów dorosłego człowieka. Jako że są stworzone z czystej chakry, bezpośrednie zetknięcie z ludzkim ciałem wywołuje bolesne poparzenia w miejscu dotknięcia. Można je dowolnie wydłużać na dystans 20m, przez co idealnie nadają się do ofensywy. Dłonie te mają identyczne statystyki, jak gdyby były częściami naszego ciała.
- Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 1.
- Nazwa
- Bijū Shōgekiha
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Promień 10m
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Aktywacja 3 Poziomu Kontroli
- Opis Kolejna ogólnodostępna technika dla niemalże każdego Jinchuuriki za wyjątkiem Shukaku, z braku niezbędnej demonicznej aury. Po wejściu w 3 Poziom Kontroli możliwym jest wystrzelenie dużych ilości chakry dookoła siebie. Chakra ta wywołuje potężną falę uderzeniową naokoło używającego. Trafienie falą nie tylko odrzuca oponentów ale również może połamać wiele kości, zaś naturalne przeszkody zostają zmiecione. Technika ta jest bardzo szybka i nie wymaga żadnych pieczęci, jest więc ona idealną opcją defensywną. Ma jednak dwie wady - kosztuje duże ilości chakry i trzeba odczekać 2 tury zanim będzie można ponownie ją użyć.
- Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 2.
- Nazwa
- Bijūdama
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Wybuch: kula o promieniu 50 m, odległość: max. 200 m | Strumień: szerokość 3m, długość 300 m
- Koszt
- S: 50% S+: 25%
- Statystyki
- Dodatkowe
- Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
- Opis Bezsprzecznie najpotężniejsza technika każdego Bijū, jednak jednocześnie najtrudniejsza do wykonania. Użyć jej mogą tylko ci, którzy przeszli przez specjalny trening i całkowicie zjednali się ze swoimi Demonami, jak również one same w swojej pełnej formie. Istotą tej techniki jest połączenie w odpowiednich proporcjach dwóch rodzajów chakry - pozytywnej czarnej i negatywnej białej. Następnie należy odpowiednio ją ukształtować i podtrzymywać w celu stabilizacji jej mocy i formy. Efektem tego jest duża czarna kula z chakry, która tworzy się tuż przy pysku bestii. Istnieją dwa sposoby na wyprowadzenie ataku. W pierwszej Bijū wystrzeliwuje kulę w wybrany punkt z ogromną prędkością, a kiedy ta dosięgnie celu następuje jej wybuch. Na tyle potężny, że bez problemu rozniesie górę na kawałki, w miejscu lasu pozostawi ogromny krater, a przeciwników zdezintegruje do cna. Drugą możliwością jest połknięcie czarnej kuli przez Demona, a po krótkiej chwili wystrzeleniu z pyska chakry w postaci skoncentrowanego strumienia o ogromnym zasięgu i sile penetracji. Praktycznie żadna defensywa nie ma szans z tak niszczycielską siłą.
- Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 3.