Sanbi

Awatar użytkownika
Vulpie
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Sanbi

Post autor: Vulpie »

Isobu, kojarzony pod imieniem Sanbiego (Trzyogoniastego), podobny jest do poprzedniczki - kocha święty spokój i nie lubi niczyjego towarzystwa. Zazwyczaj ukrywa się w głębinach mórz lub jezior, i tam odnajduje to czego poszukuje. Nie jest jednak przy tym tak pokojowy jak Matatabi - jeżeli ktoś śmie mu przeszkadzać, atakuje i miażdży oponenta bez śladu litości. A w tym akurat jest dobry - ze względu na swoją masę i budowę ciała potrafi zmienić się w istny wirujący taran, a jego techniki Suitonu potrafią niszczyć całe klify. Jeśli jednak człowiek potrafi się zachowywać się odpowiednio cicho, demon jest w stanie zaakceptować jego obecność.
Nazwa
Sanbi
Imię
Isobu
Ilość ogonów
Trzy
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Umiarkowana dzikość, umiłowanie spokoju, płochliwość
Kolor energii
Jasnoniebieski
Typ kontroli
Transformacja, aura
Przyrost Statów +45 Siły, +50 Wytrzymałości, +25 Szybkości, +35 Percepcji, +50% Chakry (na poziom, za wyjątkiem 4 poziomu)
Staty Biju Siła - 270, Wytrzymałość - 500, Szybkość - 270, Percepcja - 250 (+30% Statystyk Postaci), 400% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 240
Pasywne Host lepiej dysponuje chakrą w przypadku korzystania z technik Suiton - koszty chakry są mniejsze o 1/3 (z korzyścią dla gracza). Techniki tej dziedziny stają się również silniejsze - traktowane tak, jakby użytkownik posiadał Siłę Chakrą wyższą o 40. Co więcej, dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin (nie wlicza się do kar rozwoju). Bijuu i host są w stanie komunikować się w podświadomości Shinobi, która przybiera różne formy w zależności od osoby (Host może wymyślić sobie swój świat).
1 Poziom Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - szaro-niebieska powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania. Kiedy host wejdzie w tą formę bez wcześniejszego wyuczenia się jej kontroli, staje się bardziej dziki i trudniej się opanowuje - przepełnia go agresja i chęć siania zniszczenia. Tutaj Jinchuuriki może się jeszcze opanować, ale jeśli zajdzie dalej, powstrzymanie demona stanie się znacznie trudniejsze.
2 Poziom Otoczka chakry Biju gęstnieje, formuje pierwsze ogony i całkowicie zasłania ciało Jinchūriki, zmniejszając obrażenia od technik D-C i chroniąc przed co słabszymi ciosami. Wraz ze zwiększeniem gęstości powłoki z chakry, ta jeszcze bardziej nas wzmacnia fizycznie, a take pozwala na korzystanie z większych pokładów chakry. W przypadku niekontrolowanego wejścia inicjatywę przejmuje demon i to on steruje naszym ciałem, żerując na naszych emocjach. Przy ogromnym wysiłku i sile woli możliwym jest wyjście o własnych siłach, jednak konsekwencją jest bardzo poparzone ciało. Pomoc doświadczonego medyka jest więcej niż wskazana.
3 Poziom Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu, a skóra Jinchuuriki zostaje otoczona błękitnymi płomieniami, co przy bezpośrednim dotknięciu wywołuje bardzo bolesne poparzenia. Host dodatkowo uzyskuje umiejętność tworzenia części szkieletu zwierzęcia - czaszki, łap, kręgosłupa, itd - które może wykorzystać do wzmocnienia ataku bądź obrony. Traci jednak możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki. Wejście w ten tryb bez jego kontroli to niemal wyrok śmierci dla hosta - demon przejmuje kontrolę i host nie ma już nic do powiedzenia. Może tylko patrzeć na to, jak jego otoczenie zostaje niszczone, przyjaciele zabijani.
4 Poziom Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta. Skóra Biju jest już tak twarda, że techniki do rangi B są neutralizowane całkowicie, a te rangi A - znacznie osłabione. Jedynym słabym punktem pozostaje słabiej opancerzona głowa. Wejście w ten tryb bez kontroli to pewna śmierć - Biju łamie pieczęć i rozszarpuje ciało na małe kawałeczki, wydostając się na wolność. Nieskrępowany niczym ponownie może siać śmierć i zniszczenie jak żywnie mu się podoba.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Chōdan Kōro
Koszt
30%
Zasięg
Bezpośredni
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Technika przypominająca Nikudan Sensha klanu Akimichi. Isobu zwija się w kulopodobną formę, która zaczyna wirować z zawrotną prędkością i toczy się w kierunku przeciwnika. Początkowo powoli, jednak szybko zyskuje na prędkości, co w połączeniu z dużymi rozmiarami Biju i potężną masą stanowi zabójcze połączenie. Kula jest niczym niepowstrzymany taran, a gdy ten na coś trafi, z pewnością nie pozostawi tego bez zniszczeń. Oczywiście technika ma swoją wadę - kula nie jest zbytnio zwrotna więc nadaje się raczej do atakowania dużych, niezbyt ruchliwych celów, bądź takich odpowiednio unieruchomionych.
Nazwa
Suiton: Daikaisuidan
Koszt
35%
Zasięg
100m
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Potężna technika w arsenale demona opierająca się na żywiole Suiton. Sanbi wypluwa ze swoich ust dwa strumienie wody. Strumienie porywają ze sobą wszystko, co w nie wejdzie, a prąd jest na tyle silny, że wydostanie się z niego graniczy z cudem. Ba, samo podjęcie takiej próby jest czymś wymagającym. Strumienie mają siłę zdolną na zrównanie z ziemią ogromnych połaci terenu, jak również dużych skalnych struktur. Na wodzie technika zyskuje na sile, czyniąc ją jeszcze bardziej zabójczą.
Nazwa
Bijū Atsui
Pieczęci
Brak
Zasięg
20m
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (ręka/turę)
Dodatkowe
Aktywacja 2 Poziomu Kontroli
Opis Technika dostępna dla każdego Jinchuuriki (wyjątek: host Shukaku) po opanowaniu II poziomu kontroli demonicznej chakry. Chakra z naszej powłoki odkształca się i formuje się na wzór dłoni. Dłonie te mają kilka interesujących właściwości i zastosowań. Mogą przyjmować różne rozmiary - od wielkości małego palca do rozmiarów dorosłego człowieka. Jako że są stworzone z czystej chakry, bezpośrednie zetknięcie z ludzkim ciałem wywołuje bolesne poparzenia w miejscu dotknięcia. Można je dowolnie wydłużać na dystans 20m, przez co idealnie nadają się do ofensywy. Dłonie te mają identyczne statystyki, jak gdyby były częściami naszego ciała.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 1.
Nazwa
Bijū Shōgekiha
Pieczęci
Brak
Zasięg
Promień 10m
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Aktywacja 3 Poziomu Kontroli
Opis Kolejna ogólnodostępna technika dla niemalże każdego Jinchuuriki za wyjątkiem Shukaku, z braku niezbędnej demonicznej aury. Po wejściu w 3 Poziom Kontroli możliwym jest wystrzelenie dużych ilości chakry dookoła siebie. Chakra ta wywołuje potężną falę uderzeniową naokoło używającego. Trafienie falą nie tylko odrzuca oponentów ale również może połamać wiele kości, zaś naturalne przeszkody zostają zmiecione. Technika ta jest bardzo szybka i nie wymaga żadnych pieczęci, jest więc ona idealną opcją defensywną. Ma jednak dwie wady - kosztuje duże ilości chakry i trzeba odczekać 2 tury zanim będzie można ponownie ją użyć.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 2.
Nazwa
Bijūdama
Pieczęci
Brak
Zasięg Wybuch: kula o promieniu 50 m, odległość: max. 200 m | Strumień: szerokość 3m, długość 300 m
Koszt
S: 50% S+: 25%
Statystyki
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Bezsprzecznie najpotężniejsza technika każdego Bijū, jednak jednocześnie najtrudniejsza do wykonania. Użyć jej mogą tylko ci, którzy przeszli przez specjalny trening i całkowicie zjednali się ze swoimi Demonami, jak również one same w swojej pełnej formie. Istotą tej techniki jest połączenie w odpowiednich proporcjach dwóch rodzajów chakry - pozytywnej czarnej i negatywnej białej. Następnie należy odpowiednio ją ukształtować i podtrzymywać w celu stabilizacji jej mocy i formy. Efektem tego jest duża czarna kula z chakry, która tworzy się tuż przy pysku bestii. Istnieją dwa sposoby na wyprowadzenie ataku. W pierwszej Bijū wystrzeliwuje kulę w wybrany punkt z ogromną prędkością, a kiedy ta dosięgnie celu następuje jej wybuch. Na tyle potężny, że bez problemu rozniesie górę na kawałki, w miejscu lasu pozostawi ogromny krater, a przeciwników zdezintegruje do cna. Drugą możliwością jest połknięcie czarnej kuli przez Demona, a po krótkiej chwili wystrzeleniu z pyska chakry w postaci skoncentrowanego strumienia o ogromnym zasięgu i sile penetracji. Praktycznie żadna defensywa nie ma szans z tak niszczycielską siłą.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 3.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogoniaste Bestie”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości