Nibi

Awatar użytkownika
Vulpie
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Nibi

Post autor: Vulpie »

Matatabi, lub Nibi (Dwuogoniasty Demon), jest swego rodzaju przeciwieństwem swojego jednoogoniastego kuzyna - stara się ona trzymać na uboczu i nie zbliżać do siedlisk ludzi, ani w ogóle okazywać swojego istnienia. Pomimo świadomości swojej przewagi w sile nad rasą ludzką, stara się zachowywać przy nich uprzejmie i powściągliwie - jednak gdy jest zezłoszczona, jest w stanie zniszczyć oponenta jednym machnięciem łapy, bądź wytworzeniem potężnych fal ognia. Jak na razie nikt nie był w stanie doprowadzić Matatabi do współpracy, lecz nikt nie mówi że nie jest to niemożliwe.
Nazwa
Nibi
Imię
Matatabi
Ilość ogonów
Dwa
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Samotniczość, indywidualność, szacunek
Kolor energii
Niebieska
Typ kontroli
Transformacja, aura
Przyrost Statów +35 Siły, +25 Wytrzymałości, +50 Szybkości, +45 Percepcji, +50% Chakry (na poziom, za wyjątkiem 4 poziomu)
Staty Biju Siła - 270, Wytrzymałość - 300, Szybkość - 400, Percepcja - 350 (+30% Statystyk Postaci), 375% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 220
Pasywne Host lepiej dysponuje chakrą w przypadku korzystania z technik Katon - koszty chakry są mniejsze o 1/3 (z korzyścią dla gracza). Techniki tej dziedziny stają się również silniejsze - traktowane tak, jakby użytkownik posiadał Siłę Chakrą wyższą o 40. Co więcej, dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin (nie wlicza się do kar rozwoju). Bijuu i host są w stanie komunikować się w podświadomości Shinobi, która przybiera różne formy w zależności od osoby (Host może wymyślić sobie swój świat).
1 Poziom Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - błękitna powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania. Kiedy host wejdzie w tą formę bez wcześniejszego wyuczenia się jej kontroli, staje się bardziej dziki i trudniej się opanowuje - przepełnia go agresja i chęć siania zniszczenia. Tutaj Jinchuuriki może się jeszcze opanować, ale jeśli zajdzie dalej, powstrzymanie demona stanie się znacznie trudniejsze.
2 Poziom Otoczka chakry Biju gęstnieje, formuje pierwsze ogony i całkowicie zasłania ciało Jinchūriki, zmniejszając obrażenia od technik D-C i chroniąc przed co słabszymi ciosami. Wraz ze zwiększeniem gęstości powłoki z chakry, ta jeszcze bardziej nas wzmacnia fizycznie, a take pozwala na korzystanie z większych pokładów chakry. W przypadku niekontrolowanego wejścia inicjatywę przejmuje demon i to on steruje naszym ciałem, żerując na naszych emocjach. Przy ogromnym wysiłku i sile woli możliwym jest wyjście o własnych siłach, jednak konsekwencją jest bardzo poparzone ciało. Pomoc doświadczonego medyka jest więcej niż wskazana.
3 Poziom Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu, a skóra Jinchuuriki zostaje otoczona błękitnymi płomieniami, co przy bezpośrednim dotknięciu wywołuje bardzo bolesne poparzenia. Host dodatkowo uzyskuje umiejętność tworzenia części szkieletu zwierzęcia - czaszki, łap, kręgosłupa, itd - które może wykorzystać do wzmocnienia ataku bądź obrony. Traci jednak możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki. Wejście w ten tryb bez jego kontroli to niemal wyrok śmierci dla hosta - demon przejmuje kontrolę i host nie ma już nic do powiedzenia. Może tylko patrzeć na to, jak jego otoczenie zostaje niszczone, przyjaciele zabijani.
4 Poziom Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta. Ognista otoczka Nibiego staje się szalejącym Inferno, topiącym wszystko co się z nią zetknie. Ciało narażone jest na poparzenia tak poważne, że bez odpowiedniej opieki może zakończyć życie jako wieczny kaleka. Wejście w ten tryb bez kontroli to pewna śmierć - Biju łamie pieczęć i rozszarpuje ciało na małe kawałeczki, wydostając się na wolność. Nieskrępowany niczym ponownie może siać śmierć i zniszczenie jak żywnie mu się podoba.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Nekotsume
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Opanowanie 1 Poziomu Kontroli
Opis Po przelaniu chakry do paznokci u dłoni możemy stymulować ich błyskawiczny wzrost. Pazury, bo paznokciami trudno je nazwać, są wytrzymałe niczym stal kantaiska i mogą spokojnie zablokować ciosy bronią białą, bądź inne oparte na bezpośrednim kontakcie. Pazury są bardzo ostre i można wydłużyć je na dowolną długość (do 1m), z tego względu sprawdzają się dobrze również w charakterze broni kłutej. Wartym wspomnienia jest fakt, że składanie pieczęci podczas korzystania z tej techniki jest niemożliwe. W ramach jednorazowego kosztu techniki ustalamy konkretną długość paznokci. W przypadku chęci zmiany należy ponieść dodatkowy koszt, wyjątkiem jest powrót do długości wyjściowej – ten jest darmowy.
Nazwa
Nezumi Kedama
Pieczęci
Brak
Zasięg
15m
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Opanowanie 1 Poziomu Kontroli
Opis Technika balansująca na pograniczu dziedzin Katon i Ninjutsu. Host tworzy w ustach kulkę włosów w kształcie myszy, którą wypluwa i steruje swoją wolą, ewentualnie puszczając ją samopas. Jest ona dodatkowo pokryta niebieskim płomieniem. Podczas poruszania się myszy, ta zaczyna powoli się rozpadać na pojedyncze włosy, z czego każdy jest również pokryty niebezpiecznym ogniem. Istnieje jednak opcja kontrolowanego rozpadu myszki. Setki włosów lecą następnie w kierunku swojego celu z dużą prędkością, o ile ten znajduje się w zasięgu 15m od nich. Jeśli nie wyjdzie z ich zasięgu bądź nie zneutralizuje zagrożenia, będą za nim lecieć przez cały czas. Kontakt z czymkolwiek powoduje zatrzymanie się myszki/włosów, przy jednoczesnym paleniu obiektu, z którym nastąpił kontakt.
Nazwa
Bijū Atsui
Pieczęci
Brak
Zasięg
20m
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (ręka/turę)
Dodatkowe
Aktywacja 2 Poziomu Kontroli
Opis Technika dostępna dla każdego Jinchuuriki (wyjątek: host Shukaku) po opanowaniu II poziomu kontroli demonicznej chakry. Chakra z naszej powłoki odkształca się i formuje się na wzór dłoni. Dłonie te mają kilka interesujących właściwości i zastosowań. Mogą przyjmować różne rozmiary - od wielkości małego palca do rozmiarów dorosłego człowieka. Jako że są stworzone z czystej chakry, bezpośrednie zetknięcie z ludzkim ciałem wywołuje bolesne poparzenia w miejscu dotknięcia. Można je dowolnie wydłużać na dystans 20m, przez co idealnie nadają się do ofensywy. Dłonie te mają identyczne statystyki, jak gdyby były częściami naszego ciała.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 1.
Nazwa
Bijū Shōgekiha
Pieczęci
Brak
Zasięg
Promień 10m
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Aktywacja 3 Poziomu Kontroli
Opis Kolejna ogólnodostępna technika dla niemalże każdego Jinchuuriki za wyjątkiem Shukaku, z braku niezbędnej demonicznej aury. Po wejściu w 3 Poziom Kontroli możliwym jest wystrzelenie dużych ilości chakry dookoła siebie. Chakra ta wywołuje potężną falę uderzeniową naokoło używającego. Trafienie falą nie tylko odrzuca oponentów ale również może połamać wiele kości, zaś naturalne przeszkody zostają zmiecione. Technika ta jest bardzo szybka i nie wymaga żadnych pieczęci, jest więc ona idealną opcją defensywną. Ma jednak dwie wady - kosztuje duże ilości chakry i trzeba odczekać 2 tury zanim będzie można ponownie ją użyć.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 2.
Nazwa
Bijūdama
Pieczęci
Brak
Zasięg Wybuch: kula o promieniu 50 m, odległość: max. 200 m | Strumień: szerokość 3m, długość 300 m
Koszt
S: 50% S+: 25%
Statystyki
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Bezsprzecznie najpotężniejsza technika każdego Bijū, jednak jednocześnie najtrudniejsza do wykonania. Użyć jej mogą tylko ci, którzy przeszli przez specjalny trening i całkowicie zjednali się ze swoimi Demonami, jak również one same w swojej pełnej formie. Istotą tej techniki jest połączenie w odpowiednich proporcjach dwóch rodzajów chakry - pozytywnej czarnej i negatywnej białej. Następnie należy odpowiednio ją ukształtować i podtrzymywać w celu stabilizacji jej mocy i formy. Efektem tego jest duża czarna kula z chakry, która tworzy się tuż przy pysku bestii. Istnieją dwa sposoby na wyprowadzenie ataku. W pierwszej Bijū wystrzeliwuje kulę w wybrany punkt z ogromną prędkością, a kiedy ta dosięgnie celu następuje jej wybuch. Na tyle potężny, że bez problemu rozniesie górę na kawałki, w miejscu lasu pozostawi ogromny krater, a przeciwników zdezintegruje do cna. Drugą możliwością jest połknięcie czarnej kuli przez Demona, a po krótkiej chwili wystrzeleniu z pyska chakry w postaci skoncentrowanego strumienia o ogromnym zasięgu i sile penetracji. Praktycznie żadna defensywa nie ma szans z tak niszczycielską siłą.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 3.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogoniaste Bestie”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość