Ichibi

Awatar użytkownika
Vulpie
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Ichibi

Post autor: Vulpie »

Shukaku - bądź Ichibi, to jest Jednoogoniasty Demon - znany jako Uosobienie Piasku bądź Potworny Tanuki, został stworzony z chakry Dziesięcioogoniastego przez Hagoromo Otsutsukiego. U każdego, ktokolwiek o nim słyszał, wywołuje paniczny strach - jest on wyjątkowo dzikim i niebezpiecznym przedstawicielem swojej rasy. Gdy tylko widzi jakiegokolwiek człowieka, stara się go zmiażdżyć za pomocą ogromnych ilości piasku, bądź pociąć na kawałki swoimi technikami Fuutonu. Mimo wszystko stara się on dbać o swoje bezpieczeństwo, nawet gdy jest zapieczętowany - potrafi on zmuszać piasek do automatycznej obrony jego "pojemnika". Jeszcze nikomu nie udało się go okiełznać i poznać jego mocy. Może kiedyś znajdzie się jakiś śmiałek?
Nazwa
Ichibi
Imię
Shukaku
Ilość ogonów
Jeden
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Skrajna mizantropia, dzikość, wybuchowość
Kolor energii
Przezroczysta, ew. ma wygląd piasku
Typ kontroli
Transformacja
Staty Biju Siła - 350, Wytrzymałość - 400, Szybkość - 270, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 350% Chakry Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 200
Pasywne Shukaku z własnej inicjatywy broni hosta przed zranieniami. Piasek powstrzymuje wszystko, co ma w zamiarze uszkodzenie Jinchūriki, nawet jeśli ten chce dokonać samookaleczenia. Wymagana siła do przebicia się to minimum 80. Dodatkowo Shukaku wpływa na hosta - powoduje bezsenność, cykliczne napady szału i chęci mordu, wyjątkowo ciężkie do powstrzymania. Host zyskuje możliwość wymuszenia swojego snu specjalną techniką, pozwalając demonowi na uwolnienie swojej prawdziwej formy bez zabijania hosta.
3 Poziom W przypadku Shukaku kwestia opanowywania poziomów jest o tyle ciekawa, że host nie otrzymuje możliwości wzmocnienia siebie powłoką z demonicznej chakry. Nie jest również w stanie wejść w formę Miniaturki. Zmiany i korzyści objawiają się natomiast w znacznym wzmocnieniu piasku Shukaku, który teraz staje się jeszcze bardziej wytrzymały i szybki (160). Dodatkowo użytkownik zyskuje możliwość materializacji części ciała Biju, w ostateczności mogąc całego siebie zmienić w dziwaczną, szopopodobną bestię (+50 do każdej statystyki). Oprócz tego, jeśli host pochodzi ze Szczepu Sabaku, zyskuje dostęp do kilku potężnych technik.
4 Poziom Ostatni poziom daje hostowi jeszcze silniejszą defensywę z inicjatywy demona wynoszącą aż 200. Dodatkowo odblokowuje możliwość aktywowania pełnej formy demona na zasadzie współpracy i specjalne techniki demona, w tym kartę atutową każdego Biju - Bijūdamę. Demon nie wywołuje już negatywnego wpływu na hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Tanuki Neiri no Jutsu
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Zasięg
Bespośredni
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Specjalna technika której może się nauczyć wyłącznie host Shukaku. Ze względu na niosące za sobą konsekwencje powinniśmy używać jej wyłącznie wtedy, gdy wszystko inne zawiedzie. Jinchuuriki składając pieczęć Barana wpada w stan głębokiego transu. W jego trakcie Ichibi przejmuje inicjatywę i uwalnia swoją pełną formę, nie zabijając jednak hosta. Ten śpi na jego grzbiecie, po pas uwięziony w piaskowym ciele demona, który może szaleć bez ograniczeń. Jedynym sposobem, by demon wrócił do ciała Jinchuuriki, jest obudzenie hosta. Można to zrobić przykładowo silnym ciosem pięścią w twarz. Kiedy tylko host się obudzi, demon ponownie zostaje uwięziony w pieczęci na jego ciele. Jednak obudzenie hosta jest tym cięższe, im dłużej pozostawał w stanie śpiączki.
Uwaga Użycie techniki podnosi Poziom Agresji o 80.
Nazwa
Fūton: Renkūdan
Koszt
35%/pocisk
Zasięg
75m
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Technika Shukaku oparta na żywiole Fuuton. Bestia bierze głęboki wdech, gromadząc powietrze w swoim brzuch. Następnie Biju uderza w brzuch z całej siły wypychając zebrane powietrze, wymieszane z chakrą, pod dużym ciśnieniem. Znajduje ono ujście z pyska bestii, gdzie powietrze jest kompresowane do formy pocisku i wypluwane z dużą szybkością. Wietrzny pocisk jest śmiertelnie niebezpieczny i zdolny do zrównania z ziemią pokaźnego kawałka lasu. Skompresowana chakra uwalnia się przy trafieniu i powoduje silny wybuch. Shukaku może wytworzyć albo pojedynczą kulę, albo kilka takich samych w krótkich seriach.
Nazwa
Bijūdama
Pieczęci
Brak
Zasięg Wybuch: kula o promieniu 50 m, odległość: max. 200 m | Strumień: szerokość 3m, długość 300 m
Koszt
S: 50% S+: 25%
Statystyki
Dodatkowe
Aktywacja 4 Poziomu Kontroli
Opis Bezsprzecznie najpotężniejsza technika każdego Bijū, jednak jednocześnie najtrudniejsza do wykonania. Użyć jej mogą tylko ci, którzy przeszli przez specjalny trening i całkowicie zjednali się ze swoimi Demonami, jak również one same w swojej pełnej formie. Istotą tej techniki jest połączenie w odpowiednich proporcjach dwóch rodzajów chakry - pozytywnej czarnej i negatywnej białej. Następnie należy odpowiednio ją ukształtować i podtrzymywać w celu stabilizacji jej mocy i formy. Efektem tego jest duża czarna kula z chakry, która tworzy się tuż przy pysku bestii. Istnieją dwa sposoby na wyprowadzenie ataku. W pierwszej Bijū wystrzeliwuje kulę w wybrany punkt z ogromną prędkością, a kiedy ta dosięgnie celu następuje jej wybuch. Na tyle potężny, że bez problemu rozniesie górę na kawałki, w miejscu lasu pozostawi ogromny krater, a przeciwników zdezintegruje do cna. Drugą możliwością jest połknięcie czarnej kuli przez Demona, a po krótkiej chwili wystrzeleniu z pyska chakry w postaci skoncentrowanego strumienia o ogromnym zasięgu i sile penetracji. Praktycznie żadna defensywa nie ma szans z tak niszczycielską siłą.
Uwaga W przypadku gdy demon przejmie kontrolę nad Jinchūriki wymagany poziom kontroli wynosi 3.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogoniaste Bestie”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość