Parę kwestii odnośnie Chen

Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2725
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Parę kwestii odnośnie Chen

Post autor: Tsukune »

Niby ponad 10m to już koszta rangi E/D tylko zasadnicze pytanie...Płacimy co turę czy płacimy jednorazowo chakrę i cały czas ją przesyłamy przez co możemy korzystać jedynie z technik kusari.

Ja bym bardziej widział opcję drugą ale to tylko moje zdanie.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2746
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Parę kwestii odnośnie Chen

Post autor: Hitsukejin Shiga »

10 metrów to chyba maksymalny zasięg bez czakry. Tak przynajmniej mniej więcej przyjeliśmy w WT i to jest w miarę egzekwowane. I chyba przesłanie czakry (pokrycie nią broni) i kontakt z nią powinnno wystarczyć, bez bawienia się w czakra flow.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2725
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Parę kwestii odnośnie Chen

Post autor: Tsukune »

czyli po prostu po przekroczeniu tych 10m płacimy X% chakry z rangi np: E/D ale jak używamy tego cały czas tracilibyśmy tylko ten X a nie większą ilość? Jeżeli tak by to wyglądało to nie widzę problemów


I niech z łaski swojej wypowie się tu też więcej osób. <notlikethis>
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Moderator
Posty: 3870
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Parę kwestii odnośnie Chen

Post autor: Boyos »

Ja jestem za kontrolą przy pomocy chakry powyżej 10 metrów tylko poprzez techniki, a nie ciągły koszt E/D i swobodna manipulacja. Chakrę się przeznacza do jednego celu, nawet jeśli to chakra flow. Kontrolę taką pasywną mają Maji i nie podoba mi się ich podrabianie. Uwagi Sznycla można powprowadzać, ale jeśli się uzgodni jeszcze tą kontrolę na zasięgach. Co do nowych technik, po kolei wrzucajcie je do brakujących, ale to dograniu pozostałych kwestii w tym temacie.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4110
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea

Re: Parę kwestii odnośnie Chen

Post autor: Jawa »

Pozwolę sobie przytoczyć post Sznycla tak by nie trzeba było skakać gdyż w głównej mierze moja wypowiedź odnosi się do jego zawartości.
  • Tak więc zacznijmy od samego stylu. Początkowo jak i tutaj w propozycji do czynienia mamy z wartością 10 metrów bez udziału żadnej chakry. Miałem dużo czasu na przemyślenie sprawy (okrąglutki miesiąc, a nawet ponad). Wartość zdroworozsądkowa ten przysłowiowy tresowany wąż to 5 metrów. Nie oznacza to, że nie będziemy w stanie bez chakry walić dalej. Mówimy o zaawansowanej kontroli by była jasność.
  • Rozwiązanie na większe odległości stanowić będzie technika Suienzou no Jutsu. Ogólnie widziałbym ją na randze C albo nawet B stylu kiedy już jesteśmy z nim nieco obyci. Nie dawałaby żadnych bonusów do statystyk i mogłaby być łączona z innymi technikami tego stylu. Proponowałbym także inny koszt:
    Koszt
    Zasięg 20 metrów wydaje się mi jak najbardziej rozsądny i takowy bym tutaj zostawił, ewentualnie obciąć może do 15 metrów a coś dalej tak jak Seinaru powiedział tylko przy pomocy technik które są określonym ruchem. To rozwiązuje sprawę najważniejszych rzeczy w tym stylu.
  • Hebi Kusari - jak propozycja Sznycla (będzie pewnie jakaś poprawa opisu, ale generalnie istota sensu taka jak tam)
  • Chēn o Setsudani - Tutaj problem polega na tym, że istotna jest także siła drugiego użytkownika (co mocno komplikuje przy klonach bo zazwyczaj posiadają 1/10 siły). Prawdopodobnie bym uzależnił to od siły obu. Nie jestem jeszcze pewien jak dokładnie więc nie podaję gotowego rozwiązanie (między innymi bonus z techniki itd)
  • Tachihou Houtai - Ta technika z kolei cholernie nie pasuje mi do Chen. Niby działa na podobnej zasadzie ale nie jest do niej przekonany tak po prostu.
Pozostaje nam jeszcze pierwotny post:
  • Sōshuriken no Jutsu - Bonus odpada ale rozważę danie do Chen bo posługujemy się linkami.
  • Gairaishū Chikaku - odmienne bonusy nie mają zbytnio sensu, można jednak dać do Chen bo pasuje tu aż za bardzo.
  • Kusari: rappu-te - technika fajna, ale nie wiem czy zasługuje na jakikolwiek bonus do statystyk.
  • Kusari: rappu-kata - dokładnie ta sama sytuacja, może być ale staty są z pupci
0 x
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2725
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Parę kwestii odnośnie Chen

Post autor: Tsukune »

Co do Chēn o Setsudani To może po prostu właśnie zrobić aby była to łączna suma postaci? W końcu jakby nie było zostało to wykonane przez 2 userów tego stylu w naruto....u nas i jedna osoba pewnie da radę ale to będzie trudniejsze i mniej korzystne? Po prostu do tego stylu warto mieć towarzysza i tyle...zażartuję sobie że przy wybieraniu tego stylu jakowo zmuszamy się do fabularnych zagrywek xD

Zaś co do Tachihou Houtai nie chodziło tu aby tylko przerzucić to do Hen...bardziej aby dać możliwość opanowania tego przez kogoś z chen aby było to tak dodatkowo w stylu..tak jak to jest w tym od mieczy i od linek...są tam te same techniki których może nauczyć się tylko samuraj tylko taki jest tego zamysł i nic więcej.


Co do Kusari: rappu-te i Kusari: rappu-kata może po prostu jakiś lekki + do siły i wytki? W końcu jakby nie było mamy owiniętą łapę łańcuchem i to samo z siebie daje nam "siłę i wytkę"...ale tamte podane staty były tylko pomysłem. Ewentualnie zamiast tak sporych stat dać w pierwszej technice 5-10 ptk stat do siły i wytki a w drugiej 10-15 ptk siły...czyli np:

Kusari: rappu-te dawałoby 5ptk siły i wytki lub 10ptk siły i wytki [ewentualnie jakiś inny bonus bądź dać dopisek że otrzymujemy statystyki materiału jakim wykonaliśmy owe jutsu.

Poza tym te podane staty to i tak były tylko aby były...moim zdaniem też są za duże...ewentualnie zmniejszyć ich bonusy max do 30 czyli ta technika Rappu-kate dawałaby np: 20 siły i 10 wytki jak to jest w cesarskim cięciu nie więcej...bądź dać przy tym możliwość decyzji co bardziej się wzmocni czy siła czy wytka...ale to by była chyba lekka przesada wtedy aby przy wykonywaniu techniki decydować czy wzmocnić siłę czy obronę.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4110
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea

Re: Parę kwestii odnośnie Chen

Post autor: Jawa »

Owinięcie łapy łańcuchem nie dodaje nam żadnej siły bo niby skąd miałaby się ona brać? Ot takie uderzenie pięścią zada większe obrażenia a i dłoń może przetrwać potencjalne uderzenie bronią ostrą (co nie znaczy że nie zaboli, ale lepsze to niż dekapitacja). Tak więc technika jako tako mogłaby jeszcze pozostać, ale staty po prostu nie mają sensu co najwyżej przy samej czynności obkręcania łańcucha wokół łapy.

Sam temat przenosze do wprowadzenia. Zastanowię się jeszcze czy zmiany zostaną naniesione po evencie czy jakoś teraz. Przy drugiej opcji pewnie stare Chen wleci do archiwum i będzie obowiązujące dla uczestników eventu.

Przenosze.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości