Wynagrodzenie za misje

W tym dziale można znaleźć aktualną listę misjonarzy, czyli osób mogących przeprowadzić Ci misję. Tutaj także można zamieścić zgłoszenie po misję oraz sprawdzić, kto takowe złożył. Oprócz tego można wrzucić tutaj do wyceny swoją misję czy fabułę.
Awatar użytkownika
Vulpie
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Vulpie »

Shinji dla Yami, akcept
Seinar, akcept.
0 x
Awatar użytkownika
Hayami Akodo
Posty: 1279
Rejestracja: 20 sie 2017, o 15:45
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: https://imgur.com/a/9wDbR
- po lewej stronie aktualne ubranie Hayamiego,
plus kremowy płaszcz i czarne rękawiczki bez palców
- długa blizna na piersi po pojedynku z Megumi Ishidą
- blizna na prawej nodze po walce pod Murem
Widoczny ekwipunek: - włócznia yari
- katana
- plecak
Multikonta: brak
Aktualna postać: Hayami Akodo

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Hayami Akodo »

Nick prowadzącego: Hayami Akodo
Nick biorącego udział: Shijima
Rodzaj misji: Jest to misja rangi C, przejęta po Tensie i Akashim; przejęłam ją, starając się o uprawnienia na prowadzenie rangi C.
Streszczenie misji:

Bębniący dźwięk nieskończonego światu rozbrzmiewa,
aby zapowiedzieć koniec.
Wszystkie istoty umierają i się odradzają.


Shijima znajduje białego zająca, ale to nie ów uroczy futrzak jest jego celem w tej misji - nasz Ranmaru musi się bowiem zmierzyć z tajemniczą organizacją Czarnej Ręki, która budzi strach w mieście i nie ma nic wspólnego z harcerzami. Próbując dotrzeć do owej zbiorowości, czarnowłosy posiadacz Tsujitegana poznaje Hayato - byłego kapitana straży, który próbuje powrócić do łask, chcąc rozbić Czarną Rękę. Wskrzesza również duszę zniszczonego alkoholem marynarza, pomaga siwiuteńkiej babuleńce, ale jej wnuczkę w pewien sposób odtrąca, odmawiając jej pomocy, co doprowadza do tragicznego zakończenia. Szum fal morza, chłody nocy Hyuo, szorstkie rozmowy z pijakiem, pytania, decyzje, rozkazy, zdemolowany statek o pożółkłych z brudu żaglach, ciemne niebo, krzyk kobiety i dziewicza krew - wszystko to składa się na misję, podczas której Mokuren musi odpowiedzieć sobie na parę pytań, a jednocześnie jest zmuszony do ciągłego obcowania z rajem światła i cienia...

Link do misji:

1

3

5

7

9

11

13

15

17

19

21

23

25

27

29

31

Zalinkowałam moje posty i chłopaków, żeby wyszło więcej, bo moich by było za mało do oceny. >:V
Ilość postów: 31/30
Wynagrodzenie dla MG: proszę standard dla siebie. o/
Wynagrodzenie dla gracza: dla Koali proszę nieco ponad standard, w podziękowaniu za cudowną wspólną misję. o/
0 x
Obrazek though my body may decay on the isle of Ezo
my spirit guards my lord in the east


voice |PH| theme | bank | vibe 1|vibe 2
Shinji

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Shinji »

To i ja się przypomnę, że druga misja -> http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=4 ... 200#p69191 nadal czeka na klapcepta ;v
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3685
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Papyrus »

0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Tatsuo

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Tatsuo »

Nick prowadzącego: Marusa | Tensa
Nick biorącego/biorących udział: Tatsuo
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji: Do domostwa starego samuraja, w którym mieszka także Tatsuo, przybył Setsu Araki, dawny przyjaciel wuja Tatsuo. Między trójką samurajów wywiązała się rozmowa, dotyczyła ona głównie ich filozofii życiowej, treningów, jak i lat młodości starych przyjaciół. Okazało się, że Araki prowadzi obecnie niewielką szkółkę samurajską i zaprosił on Kazuo na ceremonię z okazji otrzymanego tytułu, a młodzieńca zaprosił na zawody. Na koniec Setsu wraz z Tatsuo stoczyli krótką walkę sparingową, która zakończyła się remisem. [CDN]
Link do misji: Click!
Ilość postów: 15/15
Wynagrodzenie dla MG: ???
Wynagrodzenie dla gracza: 20 PH, 250 Ryo

@Venus, Rzeczywiście, nie usunąłem ryo z wynagrodzenia.
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1837
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Ero Sennin »

Tatsuo, akceptuję bez ryo - nie ma motywu z przekazaniem pieniędzy. Zresztą, za co? Toż to sparing był. Dla Tensy połowa wynagrodzenia, czyli 5PH i 125ryo.
0 x
Yorukaze

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Yorukaze »

Nick prowadzącego: Megumi Ishida -- > Przejęte przez Shijime w 9 poście
Nick biorącego/biorących udział: Ja czyli Yorukaze
Rodzaj misji: C
Streszczenie misji:

Po zakończonym treningu na terenie Prastarego Lasu, Yorukaze usłyszał podniesione głosy oraz uderzenia przypominające przewracane drzewa. Wiedziony ciekawością udał się w tamtym kierunku i ujrzał wielu drwali, martwego niedźwiedzia i miecznika. Dzięki przeczuciu stworzył jednego klanowego klona, który miał zrobić wstępne rozpoznanie. Dzięki temu uniknął śmierci, ponieważ miecznik bez żadnego ostrzeżenia wbił swój miecz w drewnianą replikę. Nastąpiło krótkie starcie, w którym Yorukaze bez większych problemów zabił ochroniarza. Większość drwali uciekła na wszystkie strony, a Senju musiał zmierzyć się z dwoma, uzbrojonymi w siekiery śmiałkami. Bez problemu ich pokonał, jednak jeden w niedźwiedzim uścisku złapał go za nogę, co umożliwiło ucieczkę drugiemu mężczyźnie. Doko przesłuchał ostatniego śmiałka. Okazało się, że była to zwykła, legalna wycinka drzew, a że spodziewano się bandytów, to ochroniarz podjął decyzję o natychmiastowym zabiciu shinobiego. Później Yorukaze podniósł na duchu zszokowanego drwala, pomógł mu poszukać towarzyszy, którzy uciekli oraz uratował od śmierci jednego z nich, który wpadł w niedźwiedzie wnyki. Cała przygoda zakończyła się w szpitalu, skąd zmęczony Senju udał się do sklepu z wyposażeniem.
Link do misji: Początek Koniec
Ilość postów: 30
Wynagrodzenie dla MG: 20 PH, 500 ryo
Wynagrodzenie dla gracza: 50 PH, (2 kunaie, 15 ryo, no-dachi) - znalezione u zabitego miecznika.
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1837
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Ero Sennin »

Yorukaze, akceptuję.
0 x
Tensa

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Tensa »

Nick prowadzącego: Tensa
Nick biorącego/biorących udział: Saburō Hokusai
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji: Saburo podziwiał sobie widoczki, a tu nagle jakiś tajemniczy typ wyskakuje i wynajmuje go do zastraszenia innych tajemniczych typów...
Link do misji: 1, 2
Ilość postów: 31/15
Wynagrodzenie dla MG: 10 PH, 250 Ryo
Wynagrodzenie dla gracza: 20 PH, 250 Ryo
0 x
Ayame

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Ayame »

Nick prowadzącego: Natsume
Nick biorącego/biorących udział: Ayame, Shinjo
Rodzaj misji: C
Streszczenie misji: Dwójka Shinobi ma rozwiązać problem wściekłych psów, które kręcą się po okolicy i zagrażają podróżującym po szlaku. Źródłem tego problemu jest treser, który katował i trzymał zwierzęta w tragicznych warunkach. W lesie spotykają Hanzo, niewidomego mnicha i legendę klanu Hyuga, który postanawia im pomóc w tym przedsięwzięciu. Szybkie pozbycie się psów, a następnie walka z treserem, oraz niespodziewany zwrot akcji z powodu Shinjo. Ostatecznie wróg zostaje pokonany, a w jego domu zostaje znaleziona ładna sumka. Misja wykonana.
Link do misji: Klik!, Klik!
Ilość postów: 46/45
Wynagrodzenie dla MG: 20 PH, 500 ryo
Wynagrodzenie dla gracza: 50 PH, 500 ryo
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3685
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Papyrus »

0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Senju Toshio

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Senju Toshio »

Nick prowadzącego: Marusa, potem Yorukaze (<3)
Nick biorącego/biorących udział: Senju Toshio
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji: Zadanie polegało na pomocy w rozbudowie małej wioski niedaleko osady Senju. Na miejscu, w Mura no Sato, Toshio spotkał grupę budowniczych, która zmagała się z planami domów. Okazało się, że szkice musiały zostać zatwierdzone przez Staruszka, mającego największe doświadczenie w budownictwie. Po udanej rozmowie chłopak wrócił do wykonawców. Stało się tak, że ci nie posłuchali rady starszego architekta i doprowadzili do zaniedbania. Wynikiem było nagłe zerwanie się jednej z belek stropu. Toshio zareagował, jak przystało na młodego Doko i swoimi umiejętnościami powstrzymał katastrofę.
Link do misji: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=68165#p68165, http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=68214#p68214
Ilość postów: Marusa 4, Yorukaze 4, Toshio 7 - 15/15
Wynagrodzenie dla MG: 10 PH, 250 ryo (cała pula dla Yorukaze)
Wynagrodzenie dla gracza: 20 PH, 250 ryo
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2746
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Nick prowadzącego: Shiga
Nick biorącego/biorących udział: Anaki
Rodzaj misji: C
Streszczenie misji: Anaki z leleniem została zaczepiona przez mnichów i poproszona o pomoc z ninja kłusownikiem. Zignorowała fakt, że to NINJA kłusownik i wpadl leloniek w pułapkę. Anaki zabiła oprawców którzy chcieli pojmać ledwo-żywego zwierza, nie biorąc od nich żadnych info, ani nie przeszukując trupów. A potem dalej nie zważając na pułapki - spotkała głównego złe, któremu postanowiła pyskować. Mężczyzna zrobił jej zabawę w przedwczesny wytrysk z kuszy. Śmierć postaci.
Link do misji: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=9 ... 180#p67246
Ilość postów: 19/30
Wynagrodzenie dla MG: 20 PH, 500 ryo
Wynagrodzenie dla gracza: No raczej żadne, gdyż śmierć.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Megumi Ishida

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Megumi Ishida »

Nick prowadzącego: Megumi
Nick biorącego/biorących udział: Misaki
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji: Misaki zobaczył że do domu sąsiadów ktoś się włamał. Pobiegł od razu poinformować o zaistniałej sytuacji domowników
Link do misji: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=66198#p66198
Ilość postów: 15/15
Wynagrodzenie dla MG: standard
Wynagrodzenie dla gracza:standard
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3927
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Wynagrodzenie za misje

Post autor: Ichirou »

Nick prowadzącego: Shijima ♥
Nick biorącego/biorących udział: Ichirou
Rodzaj misji: Wyprawa B

Streszczenie misji: Skacowany Ichirou wybudził się z ciężkiego koszmaru w herbaciarni. Zorientował się, że zaginął mu jego wisiorek - rodzinna pamiątka rodowa. Odwiedził kelnerkę, która zajmowała się nim ubiegłej nocy, by wypytać o zgubę. Dziewczyna jednak leżała martwa w swym mieszkaniu. Jak sprawnie ocenił Detektyw Ichirou - została otruta jakimś białym proszkiem. Porozmawiał z sąsiadami dziewczyny i dowiedział się, że tego ranka odwiedził ją tajemniczy mężczyzna, prawdopodobnie shinobi, ze znakiem szakala na ramieniu. Z zebranymi dotąd informacjami złotooki detektyw udał się do straży, zgłosił kradzież wisiorka oraz morderstwo dziewczyny. Dwa dni później strażnik badający tę tajemniczą sprawę wezwał Ichiego na spotkanie, ale ten zjawił się na miejscu zbyt późno. Ichirou zastał go wraz z osobnikiem ze znakiem szakala w trakcie walki, a właściwie już po walce, ponieważ strażnik się wykrwawiał. Doszło do pojedynku. Ichi powstrzymał nacierającego wroga, ale nie mógł przesłuchać go, ponieważ ten otruł się przed wyjawieniem jakichkolwiek informacji. Przy osobniku z symbolem szakala znalazł fiolkę z trucizną - tą samą, którą otruta została kelnerka. Przy strażniku natomiast zakrwawione notatki i dokumenty dotyczące śledztwa, którego sięgało wielu lat wstecz. Ichirou, podejrzewając Sachiko, wysoko postawioną Sabaku, z którą miał już do czynienia, zatarł ślady po swojej obecności i zabrał ze sobą notatki. Przestudiował je u siebie. Zmarły strażnik badał sprawę niewyjaśnionych śmierci i zaginięć ściśle związanych z Sabaku, a dokładniej rzecz biorąc z rodziną Asahi. Detektyw Iczir sięgnął po archiwa dotyczące jego rodziny, gdzie poszerzył wiedzę na temat protoplasty swego rodu i jakiejś tajemniczej broni, którą się posługiwał. Ze wszystkimi zebranymi informacjami udał się do lidera, nie mogąc ufać nikomu innemu, z racji że straż w dużej mierze podlegała głównej podejrzanej. Otrzymał od Shirei-kana pozwolenie na kontynuowanie cichego śledztwa. W szpitalu zlecił przeprowadzenie sekcji na zmarłych, co pozwoliło zidentyfikować truciznę - cyjanek. Później udał się do siedziby straży, gdzie spotkał się z zaufanym człowiekiem. To od niego dowiedział się, że kapitan straży Hikari i jednocześnie podwładny Sachiko ma dokładnie tatuaż dokładnie tego samego symbolu szakala, który miał wspomniany wcześniej tajemniczy shinobi. Ichirou udał się później pod postacią Henge do alchemika, co pozwoliło odkryć jego powiązanie z podejrzanymi. Potem przeprowadził przesłuchanie, które pozwoliło połączyć odpowiednie fakty, pozwalające już na pogrążenie winnych całej intrygi. Detektyw Iczir udał się do Sachiko, ale ta wyparła się zarzutów i wygoniła go ze swej rezydencji. Później śledztwo przejęli lider i jego ludzie - pojmali wszystkich podejrzanych i przesłuchali ich. Za całą sprawę okazali się być odpowiedzialni Hikari i Saduro, czyli osobnik z symbolem szakala na ramieniu. Działali w niewiedzy Sachiko, starali się zdobyć wspomnianą wcześniej broń. Ich plany jednak zostały pokrzyżowane. Naszyjnik wrócił do Ichiego, a ten mógł wreszcie spokojnie odetchnąć i przestać obawiać się, że ktoś znowu będzie chciał podsunąć mu truciznę w herbaciarni.
Link do misji:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=66522#p66522
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=66855#p66855
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=67431#p67431
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=68016#p68016
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=68129#p68129
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=68790#p68790
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=68994#p68994
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=69325#p69325
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=69643#p69643

Ilość postów: 80
Wynagrodzenie dla MG: do wyceny
Wynagrodzenie dla gracza: przedmiot, PH do wyceny + w trakcie wyprawy Ichi zgarnął mieszek ze 100 Ryo
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
ODPOWIEDZ

Wróć do „Misje i Fabuły”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości