Wynagrodzenie za misje
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2746
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Wynagrodzenie za misje
0 x
Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Keizo
- Gracz nieobecny
- Posty: 709
- Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Ogar
- Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4506
Re: Wynagrodzenie za misje
Nick prowadzącego: Hitsukejin Shiga
Nick biorącego/biorących udział: Chise, Keizo
Rodzaj misji: B
Streszczenie misji: Podczas warty dwójka strażników zostaje powiadomiona o dezercji jednego z Wilków. W celu odnalezienia go i sprowadzenia z powrotem, ruszają oni w wędrówkę śladami przeszłości tajemniczego mężczyzny, która zaprowadzi ich nie tylko do niewielkiej wioski w Sogen, ale także za sam Mur.
Link do misji: Szczyt Muru
Toshima
Szczyt Muru ponownie
Bagna za Murem
Ilość postów: 67/67
Wynagrodzenie dla MG: standard + jakiś ładny, tłusty bonus co
Wynagrodzenie dla gracza: standard + co w rączki wpadnie
Nick biorącego/biorących udział: Chise, Keizo
Rodzaj misji: B
Streszczenie misji: Podczas warty dwójka strażników zostaje powiadomiona o dezercji jednego z Wilków. W celu odnalezienia go i sprowadzenia z powrotem, ruszają oni w wędrówkę śladami przeszłości tajemniczego mężczyzny, która zaprowadzi ich nie tylko do niewielkiej wioski w Sogen, ale także za sam Mur.
Link do misji: Szczyt Muru
Toshima
Szczyt Muru ponownie
Bagna za Murem
Ilość postów: 67/67
Wynagrodzenie dla MG: standard + jakiś ładny, tłusty bonus co
Wynagrodzenie dla gracza: standard + co w rączki wpadnie
0 x
¯\_(ツ)_/¯
Re: Wynagrodzenie za misje
Nick prowadzącego: Jun'ichi -> Chise
Nick biorącego/biorących udział: Harumi, Etsuya, Kuroi Kuma, Yami
Rodzaj misji: C
Streszczenie misji: Będąc w karczmie, a raczej już ją opuszczając, Harumi, Etsuya i Kuroi są świadkami dziwnej sytuacji, gdzie trójka zbirów twierdzi, że wygrała lokal w kości. Przez chamskie zachowanie ów ludzi, postanawiają pomóc karczmarzowi. W lokalu dość przypadkowo zjawia się też Yami, który także się tam zadokowuje. Po spędzonej tam nocy cała czwórka układa plan jak nie tylko odzyskać karczmę, ale i zapobiec podobnym napaściom w przyszłości. Grupa rozdziela się, co owocuje tym, że Kuroi odkrywa oszustwo trójki nowych właścicieli, a pozostali załatwiają właścicielowi ochronę mafii na korzystnych warunkach.
Link do misji: "Ī tabemono" Ryokan 1 - 13 Jun'ichi, dalsze posty ja.
Potem się rozdzielają.
Harumi, Etsuya, Yami -> http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 92#p114192
Kuroi -> http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 83#p114183
Ilość postów: 73/60 ALBO 78/75
Wynagrodzenie dla MG: standard plus bonus za cierpliwość do nich kappa
Wynagrodzenie dla gracza: Harumi, Etsuya, Kuroi standard, Yami chyba też. Więcej w hide.
Nick biorącego/biorących udział: Harumi, Etsuya, Kuroi Kuma, Yami
Rodzaj misji: C
Streszczenie misji: Będąc w karczmie, a raczej już ją opuszczając, Harumi, Etsuya i Kuroi są świadkami dziwnej sytuacji, gdzie trójka zbirów twierdzi, że wygrała lokal w kości. Przez chamskie zachowanie ów ludzi, postanawiają pomóc karczmarzowi. W lokalu dość przypadkowo zjawia się też Yami, który także się tam zadokowuje. Po spędzonej tam nocy cała czwórka układa plan jak nie tylko odzyskać karczmę, ale i zapobiec podobnym napaściom w przyszłości. Grupa rozdziela się, co owocuje tym, że Kuroi odkrywa oszustwo trójki nowych właścicieli, a pozostali załatwiają właścicielowi ochronę mafii na korzystnych warunkach.
Link do misji: "Ī tabemono" Ryokan 1 - 13 Jun'ichi, dalsze posty ja.
Potem się rozdzielają.
Harumi, Etsuya, Yami -> http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 92#p114192
Kuroi -> http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 83#p114183
Ilość postów: 73/60 ALBO 78/75
Wynagrodzenie dla MG: standard plus bonus za cierpliwość do nich kappa
Wynagrodzenie dla gracza: Harumi, Etsuya, Kuroi standard, Yami chyba też. Więcej w hide.
Zacznę może od tego, że przepraszam za chaos w liczeniu i wytłumaczę skąd się wziął.
Otóż Yami nie brał od początku udziału w misji, jego postać wkroczyła dopiero od tego posta i od tego postu jest to.. Podwójne liczenie. Nie wiedziałam w sumie czy w takim wypadku go liczyć czy nie, nie byłam też pewna czy wgl będzie pisał z nimi do końca czy może sobie w pewnym momencie pójdzie, wiec w sumie zrobiłam i to i to. Po lewej jest liczba postów bez niego, po prawej z nim.
Dodam, że Yami napisał minimalną ilość postów wymaganą do misji C, czyli 15 postów, znacznie się przyczynił do rozwiązania misji, brał udział w walce czyli w sumie zrobił wszystko co, co na misji C być powinno, więc proszę dla niego o także wynagrodzenie jak za misję C.
Otóż Yami nie brał od początku udziału w misji, jego postać wkroczyła dopiero od tego posta i od tego postu jest to.. Podwójne liczenie. Nie wiedziałam w sumie czy w takim wypadku go liczyć czy nie, nie byłam też pewna czy wgl będzie pisał z nimi do końca czy może sobie w pewnym momencie pójdzie, wiec w sumie zrobiłam i to i to. Po lewej jest liczba postów bez niego, po prawej z nim.
Dodam, że Yami napisał minimalną ilość postów wymaganą do misji C, czyli 15 postów, znacznie się przyczynił do rozwiązania misji, brał udział w walce czyli w sumie zrobił wszystko co, co na misji C być powinno, więc proszę dla niego o także wynagrodzenie jak za misję C.
0 x
- Fumetsu
- Gracz nieobecny
- Posty: 114
- Rejestracja: 23 wrz 2018, o 18:18
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=2749&p=35227#p35227
Re: Wynagrodzenie za misje
Nick prowadzącego: Fumetsu Haka
Nick biorącego/biorących udział: Fuji
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji:Wyszedł z jakiegoś domu, po czym skierował się do ubogiej dzielnicy, aby pomóc staruszce. Okazało się, że kobieta na początek nie była do niego nastawiona, lecz potem zmieniła zdanie. Chłopak zaczął robotę znosił pniaki drzew, do pomieszczenia w domu. Starsza kobieta przygotowała posiłek po czym poczęstowała chłopaka.
Link do misji: Click!
Ilość postów: 9/15
Wynagrodzenie dla MG: Według uznania
Wynagrodzenie dla gracza: Według uznania
Nick biorącego/biorących udział: Fuji
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji:Wyszedł z jakiegoś domu, po czym skierował się do ubogiej dzielnicy, aby pomóc staruszce. Okazało się, że kobieta na początek nie była do niego nastawiona, lecz potem zmieniła zdanie. Chłopak zaczął robotę znosił pniaki drzew, do pomieszczenia w domu. Starsza kobieta przygotowała posiłek po czym poczęstowała chłopaka.
Link do misji: Click!
Ilość postów: 9/15
Wynagrodzenie dla MG: Według uznania
Wynagrodzenie dla gracza: Według uznania
Niestety misja nie jest ukończona przez to, że gracz nie pojawia się od dość długiego czasu, ostatni post w tej misji jest z 23 kwietnia
0 x
- Fumetsu
- Gracz nieobecny
- Posty: 114
- Rejestracja: 23 wrz 2018, o 18:18
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=2749&p=35227#p35227
Re: Wynagrodzenie za misje
Nick prowadzącego: Fumetsu Haka
Nick biorącego/biorących udział: Izanagi
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji: Chodząc sobie usiadł na jednej z ławek, obok groźnego mężczyzny.
Link do misji: Click!
Ilość postów: 3/15
Wynagrodzenie dla MG: Według uznania
Wynagrodzenie dla gracza: Według uznania
Nick biorącego/biorących udział: Izanagi
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji: Chodząc sobie usiadł na jednej z ławek, obok groźnego mężczyzny.
Link do misji: Click!
Ilość postów: 3/15
Wynagrodzenie dla MG: Według uznania
Wynagrodzenie dla gracza: Według uznania
Niestety misja nie jest ukończona przez to, że gracz nie pojawia się od dość długiego czasu, ostatni post w tej misji jest z 19 kwietnia
0 x
- Kuroi Kuma
- Posty: 1518
- Rejestracja: 23 lis 2017, o 20:52
- Wiek postaci: 43
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalik
- Widoczny ekwipunek: Gurda
Plecak
Wielki wachlarz - Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=4367
- GG/Discord: Michu#5925
Re: Wynagrodzenie za misje
Nick prowadzącego: Takuna Kaba / Kuroi Kuma
Nick biorącego/biorących udział: Tenshi
Rodzaj misji: C
Streszczenie misji: Rolnikoshinobi znalazł dziewczynę, której postanowił pomóc powrócić do domu i przy okazji rozprawić się z 1 rzeczą, coś jednak nie pykło.
Link do misji: DING, DING2
Ilość postów: 27/30
Wynagrodzenie dla MG: ??
Wynagrodzenie dla gracza: brak, bo go nie ma
Niestety misja nie jest ukończona, przez mnie była kontynuowana od 7 posta
Nick biorącego/biorących udział: Tenshi
Rodzaj misji: C
Streszczenie misji: Rolnikoshinobi znalazł dziewczynę, której postanowił pomóc powrócić do domu i przy okazji rozprawić się z 1 rzeczą, coś jednak nie pykło.
Link do misji: DING, DING2
Ilość postów: 27/30
Wynagrodzenie dla MG: ??
Wynagrodzenie dla gracza: brak, bo go nie ma
Niestety misja nie jest ukończona, przez mnie była kontynuowana od 7 posta
0 x
- Yōsuke
- Postać porzucona
- Posty: 134
- Rejestracja: 6 sty 2018, o 06:45
- Wiek postaci: 17
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Czerwone włosy zaczesane w nieładzie do tyłu, długi czarny płaszcz z kapturem,
pod spodem standardowy strój shinobi oraz czarna zbroja. - Widoczny ekwipunek: -Czarna zbroja
-Katana na plecach
-Kabury na broń, jedna na lewym udzie, druga na drugim
-Dwie torby, jedna nad lewym pośladkiem, druga nad prawym
-Rękawiczki z blaszką - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4650
Re: Wynagrodzenie za misje
Nick prowadzącego: Harruchi
Nick biorącego/biorących udział: Kizaru
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji: Karczmarz poprosił Kizaru, aby udał się do parku po czosnek, który potrzebował do gotowania. Shinobi posłusznie wykonał polecenie i ów czosnek znalazł, a później dostarczył karczmarzowi.
Link do misji:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 65#p116265
http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 53#p116553
Ilość postów:15/15
Wynagrodzenie dla MG: standard
Wynagrodzenie dla gracza: standard
Nick biorącego/biorących udział: Kizaru
Rodzaj misji: D
Streszczenie misji: Karczmarz poprosił Kizaru, aby udał się do parku po czosnek, który potrzebował do gotowania. Shinobi posłusznie wykonał polecenie i ów czosnek znalazł, a później dostarczył karczmarzowi.
Link do misji:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 65#p116265
http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 53#p116553
Ilość postów:15/15
Wynagrodzenie dla MG: standard
Wynagrodzenie dla gracza: standard
0 x
- Shikatsu
- Postać porzucona
- Posty: 459
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 17:47
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Shikatsu to tam takie tam, jakaś tam laska. Taka se o, ciemne włosy, niebieskie oczy, kurtka na grzbiecie, znudzona mina.
- Widoczny ekwipunek: Torba nad zadkiem. Dwie kabury na udach. Czarny płaszcz. Złożony Fūma Shuriken przytwierdzony nad torbą. Duży Shuriken przytroczony do pleców.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=85101#p85101
- GG/Discord: urb#6156
- Multikonta: -
- Inoyū
- Postać porzucona
- Posty: 469
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 17:55
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Albinos, brak źrenic, czerwony cień wokół oczu, dość niska, przewieszona zbędnymi wstążkami, talizmanami i ciężką, mosiężną biżuterią; źle jej z oczu patrzy; ubrana w białe keikogi i czerwoną hibakamę.
- Widoczny ekwipunek: Wakizashi u boku, torba na biodrze, dwie kabury na udach, rękawiczki z blaszkami, bordowy płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=85248#p85248
- GG/Discord: Vay#6526
- Multikonta: nope
- Aktualna postać: Mayū
Użytkownicy przeglądający to forum: Papyrus i 2 gości