Opis Technika wydawałaby się skomplikowana z opisu, lecz w praktyce jest bardzo prosta. Jutsu polega na sprężeniu powietrza, które zostaje ograniczone do wielkości piłki do tenisa. Kulka ta ma biały kolor i ciśnienie powietrza w niej jest wyjątkowo duże. Kolejnym krokiem jest "otwarcie" kulki, która zawsze przylega do ciała i zawsze otwiera się po przeciwnej stronie niż ta, która dotyka użytkownika. Efektem jest rozprężenie powietrza i wywołanie odrzutu, który to może nas odepchnąć albo przyśpieszyć i zwiększyć siłę naszego uderzenia. Aby wykonać technikę należy złożyć pieczęci i technika zostaje aktywowana, chakra zmieszana z powietrzem i mamy możliwość stworzenia dwóch takich kulek bez wiązania pieczęci. Chakra zostaje pobrana za cały zestaw, który należy wykorzystać w maksymalnie cztery swoje tury, jeżeli się nie zdąży - reszta przepada. W jednym momencie możemy wytworzyć jedną kulkę, sprężenie trwa 2 sekundy, lecz jeżeli użytkownik ma Kontrolę Chakry na poziomie A lub wyższym, to zajmuje jedynie 1 sekundę. Siła takiej kulki bez wykorzystania własnej mocy to ok. 25 pkt siły. Przyśpiesza atak zaś o 25 pkt szybkości. Jutsu należy używać ostrożnie, gdyż wzmocnienie i przyśpieszenie uderzenia może nadwyrężyć ścięgna i mięśnie, zaś niecelne trafienie może spowodować przewrócenie się.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Dodatkowe Do wykonania potrzebna jest kosa. Wymagany styl Ōgama i min. 50 szybkości. Na czas użycia +20 szybkości.
Opis Technika polegająca na wykonaniu wokół siebie niemalże kopuły z cięć. Wszystko zaczyna się, gdy użytkownik rozsunie nogi i ustawi się w odpowiedniej pozycji, co trwa dosłownie sekundę, następnie z wykorzystaniem swojej szybkości oraz unikatowej techniki posługiwania się kosą, zaczyna wykonywać zaskakująco szybkie cięcia wokół siebie. Podczas tego wykonuje jeden piruet, zaś cięcia trafiają w każde miejsce wokół użytkownika oprócz miejsca nad samym nim i promienia jaki wyznacza drzewiec kosy. Zatem zazwyczaj w promieniu ponad metra od użytkownika nie trafia żadne cięcie, a jedynie można oberwać drzewcem. Technikę można wykonywać przez trzy sekundy, gdyż jest męcząca i to limit jaki można osiągnąć bez nadmiernego męczenia się. Jeżeli użytkownik ma ponad siedemdziesiąt pięć punktów wytrzymałości, to można ją utrzymać do pięciu sekund. Technika dobrze sprawdza się do odbijania nadlatujących kunai. Niemożliwym jest wykonanie jej dwukrotnie pod rząd. Między jednym, a drugim użyciem musi być chwila odpoczynku. Podwójne użycie jej może skutkować opadnieciem z sił. Technika ta zapewnia tylko odpowiednią szybkość w cięciach, aby utworzyć niemalże kopułę z nich. Siła cięć i dotkliwość ran wyznacza siła użytkownika oraz jakość oręża. Jeżeli rzucona broń jest ciężka, a została wyrzucona z siłą znacznie większą niż siła użytkownika, to technika zostaje przerwana.
Opis Prosta technika polegająca na wzmocnieniu własnego uderzenia albo kopnięcia siłą wiatru. Po skoncentrowaniu chakry w nodze lub ręce mieszamy ją z otaczającym powietrzem, aby utworzyć wokół przedramienia albo łydki małe tornado, wir powietrzny. Nie robi on nic do momentu kiedy wraz z kopnięciem/uderzeniem uwolnimy go. Przy wykonaniu ataku uwalniamy zebrane powietrze, które uderza wraz z nami wzmacniając trafienie. Sama siła techniki jest wystarczająca, aby połamać żebro lub nawet kilka, ale oczywiście wiele zależy od wytrzymałości oponenta. W połączeniu z naszą siłą może zadać spore obrażenia. Technika ma zasięg naszej nogi lub ramienia, lecz jeżeli ktoś odsunie się do tyłu, to również może oberwać, gdyż uwolniony podmuch ma zasięg 3m. Jeżeli ktoś odsunął się jedynie o krok, to technika wciąż zachowuje swoją siłę, ale im dalej znajdujemy się tym jest słabsza. Będąc 3m od uwolnionej techniki może jedynie nas odepchnąć albo przewrócić. Po tym zasięgu technika traci całkowicie skuteczność. Po aktywowaniu techniki utrzymuje się ona pełną turę, a później znika jeżeli nie zostanie wykorzystana.
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% + połowa z tego od drugiego Ninkena
Dodatkowe
Statystki Ninkena A + 50% statystyk Ninkena B. Wymaga znajomości Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō i dwóch Ninkenów na randze rozwoju A
Opis Skoro człowiek i Ninken potrafi połączyć się w dwugłowego wilka, to dlaczego dwójka kuzynów wilków nie mogłaby uczynić tego samego? I od tego właśnie jest ta technika. Jest to nic innego jak Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō, lecz bez udziału Inuzuki, a samych Ninkenów. Technika różni się jedynie składem. Dwugłowy wilk jest taki sam jak w przypadku wersji z Inuzuką. Wielki, biały, o dwóch głowach i potężnych pazurach wilk. Wymogiem jest, aby jeden z Ninkenów był w formie ludzkiej za pomocą techniki klanowej. Drugi może być w swojej naturalnej formie.